In NL wordt er haast niks bezuinigd of hervormd, er wordt gecollecteerd.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:59 schreef sp3c het volgende:
kan niet iemand me een keer uitleggen waarom er zoveel moet worden bezuinigd?
het is nogal een gebed zonder einde zo, iedere prinsjesdag moet er meer bezuinigd worden maar het lijkt geen enkel resultaat op te leveren
what's the use?
De belastingen verhogen hebben geen fuck met bezuinigingen te maken. Laten we daar vast mee beginnen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:59 schreef sp3c het volgende:
kan niet iemand me een keer uitleggen waarom er zoveel moet worden bezuinigd?
het is nogal een gebed zonder einde zo, iedere prinsjesdag moet er meer bezuinigd worden maar het lijkt geen enkel resultaat op te leveren
what's the use?
Veel verder kan het toch niet meer dalen zullen ze gedacht hebben.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:02 schreef alors het volgende:
Ja goed idee, dan komt het vast wel goed met het consumentenvertrouwen
zeg dat tegen de tankbemanningen of de MARPAT als je ze nog kunt vinden ...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:00 schreef Sjabbes het volgende:
[..]
In NL wordt er haast niks bezuinigd of hervormd, er wordt gecollecteerd.
Bezuinigen is snijden in eigen vlees, lastenverzwaren is collecteren bij de bevolking.
Dat.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:00 schreef Sjabbes het volgende:
[..]
In NL wordt er haast niks bezuinigd of hervormd, er wordt gecollecteerd.
Bezuinigen is snijden in eigen vlees, lastenverzwaren is collecteren bij de bevolking.
dat is het resultaat iddquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:05 schreef ArnosL het volgende:
Trap de economie nog maar wat verder de recessie in.
En al die mensen die zonder schuld een uitkering hebben onder de brug?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:58 schreef Confetti het volgende:
De PVDA maakt dit land helemaal kapot met haar mega-overheid waanzin.
Knal die uitkeringen omlaag, halveer de bijstand, pak het misbruik in de ouderenzorg aan en we kunnen eindelijk weer eens lasten verlichten.
De tijd van een relatief luxe leventje voor mensen die niets toevoegen ligt achter ons. Het is te duur geworden.
Het ironische is dat beide partijen altijd voor de andere uitweg hebben gekozen. De PvdA is voor een soort megaoverheid en de VVD daarentegen voor een kleine overheid. De oplossing heeft bij de PvdA, kijk de historie er maar op na, altijd bij lastenverzwaring gelegen. Bij de VVD juist bij bezuinigen. Als aanhanger van het Reaganisme ben ik overduidelijk voor bezuinigingen met een kleinere overheid.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:10 schreef Janneke141 het volgende:
In Jip-en-janneketaal komt het er op neer dat de overheid meer geld uitgeeft dan er binnenkomt, dat is best een helder probleem lijkt me. Dat kun je op twee manieren oplossen, meer geld ontvangen of minder geld uitgeven. Het lijkt me duidelijk waar de politiek voor kiest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |