Dat daar zo'n markt voor bestaat dan!! Je ziet ze best veel, en vaak ook in het centrum op relatief dure locaties.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:34 schreef arjan1212 het volgende:
Getrouwde mannen, waarvan hun vrouw altijd thuis is ofzo..
Het damestoilet was daar vast extreem schoon (want nog nooit gebruikt)?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:43 schreef kwiwi het volgende:
Die waar ik eens ben geweest* bestond uit allemaal vrij kleine cabines en alle muren (tot op de wc's aan toe) waren beplakt met foto's van naakte vrouwen. Ze zullen inderdaad wel zitten fappen in die hokjes terwijl ze naar een film naar keuze zitten te kijken ofzo
*moest nodig plassen en dat was de enige plek waar een wc was op dat moment
Nou er stond in ieder geval geen rij, dat maak je zelden mee op het damestoiletquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:49 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Het damestoilet was daar vast extreem schoon (want nog nooit gebruikt)?
Moet je eens naar een Technische Universiteit gaan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou er stond in ieder geval geen rij, dat maak je zelden mee op het damestoilet
Die had je vroeger wel, tenminste ik weet ze nog wel in Amsterdam.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:07 schreef Dipkip het volgende:
Zou het dan overal alleen hokjes zijn? Ik had me voorgesteld dat er ook zalen zouden zijn zoals in een gewone bioscoop.
Check, hoef zelden te wachtenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:58 schreef Coke. het volgende:
[..]
Moet je eens naar een Technische Universiteit gaan.
Ik vond net dit op internet:quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:58 schreef Karina het volgende:
Bestaan die dan nog?
[..]
Die had je vroeger wel, tenminste ik weet ze nog wel in Amsterdam.
De hokjes waren meer de peepshows
Dat zijn dus de cabines. Maar dan weten we nog steeds niet hoe het er in de grotere zalen aan toe gaatquote:Het verlaten sekstheater aan de Boekhorststraat, waar mannen zich tot voor kort nog met een dvd-tje konden terugtrekken in een cabine,
Ik kan me er wel iets bij voorstellen hoor, mannen met een doos tissuesquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Dat zijn dus de cabines. Maar dan weten we nog steeds niet hoe het er in de grotere zalen aan toe gaat
Die hopen dat andere mannen aan hun slurfje willen zittenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan me er wel iets bij voorstellen hoor, mannen met een doos tissues
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Die hopen dat andere mannen aan hun slurfje willen zitten
de meesten zijn gewoon niet vies van wat bisexueel contact, maar desgevraagd schreeuwen ze allemaal om het hardst nee en dat ze 100% hetero zijnquote:
Vies EN hypocriet dus gewoonquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
de meesten zijn gewoon niet vies van wat bisexueel contact, maar desgevraagd schreeuwen ze allemaal om het hardst nee en dat ze 100% hetero zijn
Lijkt me best gezellig, girl-bonding onder het genot van een erotisch filmpje met een goed en romantisch verhaalquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Vies EN hypocriet dus gewoon
Ik zie vrouwen dat niet doen, beetje zitten vingeren in een bioscoop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar keek je dan ook naar je buurman?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:20 schreef andre_k het volgende:
In die zalen is/was het gewoon aftrekken met een zakdoekje, ja.
Zat zelden vol, denk ik. Dus kwam weinig voor.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar keek je dan ook naar je buurman?Of kon je die niet eens zien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |