Kent iemand deze band? kan ik morgen waarschijnlijk bij de merchandise stand nog wat zaken aanschaffen bovendien zie ik ze dan live dus dan weet ik nog beter hoe ze zijn...
Vanavond staan ze in Vera, Groningen, en zondag in Doornroosje en maandag in Paradiso....
Ik heb lekker hun album op LP! en het klinkt gaaf. lekker puh.
[/lekker puh mode]
Je kunt ze nog gaan zien dus
O , het wordt ook live gebroodkast via fabchannel, het optreden in Paradiso. (voor de thuisblijvers)
Oh ja en in europa verkopen ze veel meer LP's dan in Amerika
Tsja ik ben maandag ook weer in Amsterdam... als ik in een gekke bui ben ga ik misschien nog wel een keertje
quote:WAAAARRRRRRRR heb jij die gekocht?!?
Op zaterdag 07 september 2002 05:04 schreef MadScientist het volgende:
[lekker puh mode]Ik heb lekker hun album op LP! en het klinkt gaaf. lekker puh.
[/lekker puh mode]
Je kunt ze nog gaan zien dus
Check m'n lijst trouwens, met live shows van ze. En ik krijg er nog meer, fantastische band.
http://www.xs4all.nl/~alohmann
Trouwens.. die webcast is leuk, de show is al een half uur afgelopen maar de camera staat nog steeds aan, ik zie nu de roadies het podium opruimen
quote:Die koop je na afloop van het concert. Aangezien ik geen platenspeler heb, heb ik toch maar een cdtje gekocht.
Op maandag 09 september 2002 22:40 schreef Rens2001 het volgende:
WAAAARRRRRRRR heb jij die gekocht?!?
Optreden was best aardig.. iid beetje van Godspeed ybe, beetje van Mogwai, beetje van Do Make say Think etc. etc. zelfde genre zelfde soort muziek, maar een goed optreden, prima timing en niet te druk.
dus daar kun je ze nog zien en evt. hun album kopen
Michael zei dat ie me wel op de gastenlijst had kunnen zetten als ik vrijdag wist dat ik nu nog een keertje kwam... ah well, zo duur was het nu ook weer niet 'k had het er wel voor over
btw:
paradiso = eur 7 + lidm. eur 2,50 = eur 9,50
013 was gewoon eur 5 dat is toch een groot verschil !
Nu is de batcave in 013 wel een stukkie kleiner, maar de lichtshow was een stuk interessanter
In Paradiso te Amsterdam
* mr_cucumber zal er zijn
quote:ikke ook!
Op maandag 8 december 2003 15:51 schreef mr_cucumber het volgende:
30 januari 2004
EXPLOSIONS IN THE SKY & WHIP (zanger Timesbold)
kleine zaal: 20.30 uur
zaal open: 20.00 uur
entree: 7,-
Voorverkoop vanaf zaterdag 20 december.In Paradiso te Amsterdam
* mr_cucumber zal er zijn
quote:Voorzover ik weet zijn alleen deze show en iets van 6 shows in Engeland bekend.
Op maandag 15 december 2003 00:33 schreef maurice81 het volgende:
is dit de enigste nederlandse show
quote:(Beetje off-topic: in februari speelt A Silver Mt. Zion in Nederland, en dat is praktisch dezelfde band als GYBE, maar met zang en iets ingetogener)
Op dinsdag 23 december 2003 21:00 schreef JantjeB het volgende:
Allemamachies, daar ben ik zeker bij als ik het kan helpen!
Ik wil al heel lang GYBE! eens live zien, dan lijkt dit me wel de next best thing..
zit er nu naar te luisteren, en het is wel lekker. Jammer dat al die post-rock zo op elkaar lijkt.
quote:ik ken ze wel.. bedankt voor de tip!
Op dinsdag 23 december 2003 21:06 schreef Meadowmeal het volgende:[..]
(Beetje off-topic: in februari speelt A Silver Mt. Zion in Nederland, en dat is praktisch dezelfde band als GYBE, maar met zang en iets ingetogener)
Tourdata voor a Silver Mount Zion staan hier: http://www.cstrecords.com/html/asmztour.html
Maar zijn er van Explosions in the Sky al meer data bekend? Kan niets vinden behalve dat optreden in Paradiso, en die paar in Engeland
Jan 30 @ The Paradiso, Amsterdam, HOL
Jan 31 @ De Natchden Festival, Antwerp, BEL
March 9 @ Ekko, Utrecht, HOL
Heb inmiddels mijn kaartje voor de 30e..maar misschien dat ik nog naar Utrecht ga 9 maart.
Rest van de tour is hier te vinden: http://www.temporaryresidence.com/www/trl_html/tours.htm
quote:en Rotterdam
Op dinsdag 6 januari 2004 13:55 schreef MadScientist het volgende:
Hm ik kan helaas niet naar de Paradiso gig... jammer want ik ga ook niet al te gauw naar Utrecht voor een optreden.
Overigens komt A Silver Mt. Zion ook overal behalve amsterdam
quote:En dan ga ik mee.
Op dinsdag 6 januari 2004 15:14 schreef Summoner het volgende:
Wat mij betreft spelen ze weer in Vera...
quote:Ekko is klein en ik denk inderdaad dat het uitverkoopt.
Op zaterdag 24 januari 2004 23:02 schreef maurice81 het volgende:
hoe groot is de ekko eigenlijk? en zou dit uitverkopen?
Overigens ben ik ook van plan om te gaan en dan kan ik maximaal drie (Groningse) fokkers meenemen. Emailadres in profiel.
Vandeweek even kaartjes voor Ekko halen
Ik ga idd ook naar het optreden in Ekko met bukgeit, dus we zullen het wel zien!
quote:Geluid was erg goed, vrij hard dat wel, maar dat hoort erbij. Publieksreactie was erg positief, ze spelen alle nummers aan een stuk door, dus tussendoor is er niet echt tijd om te applaudiseren oid.Maar de reactie aan het eind van het publiek was zeer positief.
Op zaterdag 31 januari 2004 01:10 schreef Summoner het volgende:
Gaaf Q-ball! Hoe zat het met het geluid, en de algemene reactie van het publiek?Ik ga idd ook naar het optreden in Ekko met bukgeit, dus we zullen het wel zien!
![]()
quote:Ah gaaf, ik verheug me erop!
Op zaterdag 31 januari 2004 01:34 schreef mr_cucumber het volgende:
Weet bijna wel zeker dat je het gaat waarderen in de Ekko
Pratende mensen tussen de muziek door is volgens mij iets wat bij postrock vaker voorkomt. Omdat muziekstukken erg dynamisch zijn en ook rustige stukken bevatten zien mensen dat kennelijk als aanleiding om te gaan praten, zeker als ze de muziek niet kennen. vrij hinderlijk, maar wat doe je eraan.
quote:deze keer niet echt last van gehad, bij het voorprogramma was het zo stil dat het kraken van de vloer de meeste herrie maakte
Op zaterdag 31 januari 2004 09:17 schreef Vork het volgende:
Pratende mensen tussen de muziek door is volgens mij iets wat bij postrock vaker voorkomt. Omdat muziekstukken erg dynamisch zijn en ook rustige stukken bevatten zien mensen dat kennelijk als aanleiding om te gaan praten, zeker als ze de muziek niet kennen. vrij hinderlijk, maar wat doe je eraan.
quote:ik ook, vandaag those who... binnengekregen en samen met de laatste lp twee dingen die de laatste tijd veel draai
Op zaterdag 31 januari 2004 01:36 schreef Summoner het volgende:[..]
Ah gaaf, ik verheug me erop!
quote:Waar zit dat uitroepteken nou hè.
Op zondag 1 februari 2004 18:45 schreef JantjeB het volgende:
G!Y!B!E!
Ik zit er sterk aan te denken ook naar de Ekko te gaan. Those Who Tell the Truth Shall Die, Those Who Tell the Truth Shall Live Forever is een goed album en doet echt niet onder voor postrock-grootheden als Godspeed You! Black Emperor en Mogwai. Bovendien worden de live optredens hier ook alleen maar de lucht in geprezen.
The Earth Is Not A Cold Dead Place staat nog in bestelling.
quote:Dat heb ik ook, vind GYBE! erg goed, maar vaak te langdradig worden, en Mogwai vind ik gewoon iets missen in vergelijking met GYBE! en Explosions in the Sky ook al zijn ze zeker niet slecht.
Op zondag 1 februari 2004 18:45 schreef JantjeB het volgende:
Misschien vind ik ze nog wel beter dan G!Y!B!E! en Mogwai.
quote:Ga maar eens zorgen dat de postbode wat harde gaat fietsen dan
Op zondag 1 februari 2004 19:22 schreef Ascaroth het volgende:[..]
Waar zit dat uitroepteken nou hè.
Ik zit er sterk aan te denken ook naar de Ekko te gaan. Those Who Tell the Truth Shall Die, Those Who Tell the Truth Shall Live Forever is een goed album en doet echt niet onder voor postrock-grootheden als Godspeed You! Black Emperor en Mogwai. Bovendien worden de live optredens hier ook alleen maar de lucht in geprezen.
The Earth Is Not A Cold Dead Place staat nog in bestelling.
quote:Hmmm raar zeg. Volgens mij moet die plaat niet zo lastig te bemachtigen zijn voor ze. Distributeur zit gewoon in België.
Op maandag 2 februari 2004 14:06 schreef Ascaroth het volgende:[..]
Zeg dat maar tegen die treuzelende leveranciers van NLStore!
quote:nlstore weet altijd wel een manier te vinden om de bestelling niet op tijd te leveren.
Op maandag 2 februari 2004 15:08 schreef desintbestaat het volgende:
Hmmm raar zeg. Volgens mij moet die plaat niet zo lastig te bemachtigen zijn voor ze. Distributeur zit gewoon in België.
quote:Mwah ik bestel daar zelf regelmatig en heb eigenlijk nooit problemen met ze.
Op dinsdag 3 februari 2004 00:54 schreef Summoner het volgende:[..]
nlstore weet altijd wel een manier te vinden om de bestelling niet op tijd te leveren.
De rest staat hier: http://www.anydaynow.nl/fotos/
Foto's zijn vrij donker, maar er was erg weinig licht op het podium, en al helemaal geen lichtshow Bovendien stond ik redelijk ver weg en had ik niet zo'n zin om me naar voren te worstelen, daarnaast heb ik een hekel aan flitsen (bovendien had je dan waarschijnlijk alleen achterhoofden van mensen gezien) dus vandaar dit. Hopelijk sta ik wat dichterbij in Ekko
quote:Dat is zeer fijn, mijn bestellingen komen echter zelden op tijd aan. Maar dat is dan ook het enige nadeel van nlstore, verder vind ik het een prima zaak.
Op dinsdag 3 februari 2004 08:00 schreef desintbestaat het volgende:
Mwah ik bestel daar zelf regelmatig en heb eigenlijk nooit problemen met ze.
quote:Hehe, ja, best wel, maar vond ze toch nog best sfeervol
Op woensdag 4 februari 2004 00:47 schreef Summoner het volgende:
Das idd wel erg donker Q-ball!
quote:Zo'n heldere achtergrond is natuurlijk ook niet echt bevorderlijk voor de kwaliteit.
Op woensdag 4 februari 2004 00:59 schreef mr_cucumber het volgende:
Hehe, ja, best wel, maar vond ze toch nog best sfeervol
quote:Welk nummer is het dan niet? Dan ga ik die downloaden! Ik had namelijk maar 2 nummers gedownload. GY!BE stond ergens op een site als stijlgenoot van Sigur Rós... daarom ging ik iets downloaden, maar vond het niet echt op elkaar lijken
Op woensdag 4 februari 2004 02:49 schreef Summoner het volgende:
Depressief? Hmmm, nee nooit last van gehad tijdens het luisteren van GY!BE of een van de 'stijlgenoten'. Het is wat zweverige, narratieve muziek die langzaam van het ene uiterste naar het andere gaat. Sommige nummers kennen wel degelijk een triest, melancholisch sfeertje, maar ik zou niet zeggen dat dat een algemeen kenmerk van de muziek is.
quote:G!YBE! als stijlgenoot van Sigur Rós? Wat een crap!
Op woensdag 4 februari 2004 08:06 schreef gekke_sandra het volgende:[..]
Welk nummer is het dan niet? Dan ga ik die downloaden! Ik had namelijk maar 2 nummers gedownload. GY!BE stond ergens op een site als stijlgenoot van Sigur Rós... daarom ging ik iets downloaden, maar vond het niet echt op elkaar lijken
quote:Net vier kaarten gereserveerd, er kan nog één persoon mee!
Op zaterdag 31 januari 2004 01:10 schreef Summoner het volgende:
Gaaf Q-ball! Hoe zat het met het geluid, en de algemene reactie van het publiek?Ik ga idd ook naar het optreden in Ekko met bukgeit, dus we zullen het wel zien!
![]()
quote:Ik heb vanochtend ook de kaartjes gereserveerd
Op vrijdag 6 februari 2004 11:22 schreef bukgeit het volgende:[..]
Net vier kaarten gereserveerd, er kan nog één persoon mee!
quote:Ja, vond het ook al niet echt lijken
Op vrijdag 6 februari 2004 10:38 schreef desintbestaat het volgende:[..]
G!YBE! als stijlgenoot van Sigur Rós? Wat een crap!
quote:Ah prima, zal ik ook ff doen.
Op vrijdag 6 februari 2004 12:08 schreef mr_cucumber het volgende:
Ik heb vanochtend ook de kaartjes gereserveerd
quote:Jij reserveert niks. Heb ik al voor jou gedaan.
Op vrijdag 6 februari 2004 14:21 schreef Summoner het volgende:[..]
Ah prima, zal ik ook ff doen.
quote:Dan lijken Explosions in the Sky en Mogwai (zeker op hun laatste platen) meer op Sigur Ros.
Op vrijdag 6 februari 2004 12:56 schreef gekke_sandra het volgende:[..]
Ja, vond het ook al niet echt lijken
Mogwai komt kwa opbouw nog het dichtst in de buurt van Sigur Rós, beide bands hebben in hun muziek nog iets van een traditionele liedopbouw (met coupletten en refreintjes) zitten, en muziektechnisch gezien is verre van ingewikkeld, minder abstract dan Gybe of DMST bijvoorbeeld doen (die vanuit een bepaald loopje of deuntje een heel stuk opbouwen). Kwa sfeer is het niet echt vergelijkbaar. Sigur Rós is veel zweveriger, veel meer lange klanken, gitaren die met strijkstokken worden bewerkt en hoge zang. Ontzettend traag en soms wat minimalistisch. Mogwai zit vaak net even wat voller.
Nog mensen die naar A Silver Mount Zion gaan?
quote:Die staat wel in de planning, alleen nog wat mensen overtuigen om mee te gaan
Op vrijdag 6 februari 2004 16:26 schreef Vork het volgende:
(maar ik maart treden ze gelukkig nog 3 keer op in Nederland).
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 15:13 schreef bukgeit het volgende:
Jij reserveert niks. Heb ik al voor jou gedaan.
quote:Op welke dag spelen ze? in utrecht toch ook?
Op vrijdag 6 februari 2004 18:01 schreef mr_cucumber het volgende:[..]
Die staat wel in de planning, alleen nog wat mensen overtuigen om mee te gaan
quote:Jep, in Utrecht, in Tivoli, op een vrijdag.
Op zaterdag 7 februari 2004 09:31 schreef _Etter_ het volgende:[..]
Op welke dag spelen ze? in utrecht toch ook?
quote:is goed mooie dag, tenminste welke datum?
Op zaterdag 7 februari 2004 10:55 schreef mr_cucumber het volgende:[..]
Jep, in Utrecht, in Tivoli, op een vrijdag.
Zin om te gaan?
quote:dan word het de maart concerten
Op zaterdag 7 februari 2004 12:49 schreef mr_cucumber het volgende:
de 20e
quote:Ook goed
Op zaterdag 7 februari 2004 13:26 schreef _Etter_ het volgende:[..]
dan word het de maart concerten
Iemand trouwens een idee of Ekko een beetje te bereiken is met het OV?
quote:Yup. Wel eindje lopen vanaf het station, maar niet overdreven ver.
Op zaterdag 7 februari 2004 14:50 schreef mr_cucumber het volgende:[..]
Ook goed
Iemand trouwens een idee of Ekko een beetje te bereiken is met het OV?
quote:en ja hoor! Explosions! ik ben er zeker bij want ik ben ook zeer benieuwd naar zero 7
Motel Mozaïque
Het breed opgezette culturele festival Motel Mozaïque heeft weer een aantal acts bevestigd die op 16 en/of 17 juni in Rotterdam ten tonele zullen verschijnen. Het gaat om: Zero 7, The Shins, Phoenix, Tali, Explosions in the Sky, Automato en Dozer. Eerder waren onder meer Lambchop en I Am Kloot al bevestigd.
quote:count me in!
Op donderdag 12 februari 2004 20:59 schreef _Etter_ het volgende:[..]
en ja hoor! Explosions! ik ben er zeker bij want ik ben ook zeer benieuwd naar zero 7
quote:Ik zou de Shins ook wel graag zien. Alleen: Rotterdam. naja. misschien komen ze rond die tijd ook nog wel ff langs onze mooie hoofdstad
Op donderdag 12 februari 2004 20:59 schreef _Etter_ het volgende:
en ja hoor! Explosions! ik ben er zeker bij want ik ben ook zeer benieuwd naar zero 7
quote:(dit wordt een beetje off-topic maar the Shins spelen gellof ik 3 april op een festivalletje in Paradiso
Op vrijdag 13 februari 2004 01:50 schreef MadScientist het volgende:[..]
Ik zou de Shins ook wel graag zien. Alleen: Rotterdam. naja. misschien komen ze rond die tijd ook nog wel ff langs onze mooie hoofdstad
quote:Zeer waarschijnlijk 17 maart Effenaar
Op vrijdag 6 februari 2004 16:26 schreef Vork het volgende:
quote:ja ik denk ik morgen... in utrecht, tivoli.. maar ik weet het nog niet zeker.. kan nl alleen met mijn broer mee, niemand anders wil of kan
http://forum.interference.com/t87539.html
Het staat nog steeds in de planning om te gaan, maar het is nog niet helemaal zeker of er mensen meewillen/kunnen, we zien het morgen wel
Net zoals ik bij Do Make Say Think verrast werd door de twee drummers. Dat verklaarde dus de soms wel erg moeilijke drumpartijen die ik eerder op Goodbye Enemy Airship The Landlord Is Dead hoorde...
tsja niemand wilde ook met mij mee, maar mijn broer was ook nog wel aardig gezelschap.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 15:07 schreef mr_cucumber het volgende:
Leuk
Zonde dat degene met wie ik zou gaan op het laatste moment afzei en ik had geen zin om helemaal naar Utrecht in me uppie te gaan, maargoed, volgende maand een nieuwe kans in de Effenaar als ik het me goed herinner.
Was het druk eigenlijk?
We Vs. Death was af en toe zo berevals dat ik halverwege ben weggelopen. En dan ook nog heel lelijke akkoorden... Nee, niet mijn dingquote:Op woensdag 10 maart 2004 02:10 schreef Summoner het volgende:
We VS Death was wel aardig maar werd volledig omver geblazen door Explosions in the Sky. Het was een zeer indrukwekkend optreden.
We hebben hard gezocht Qcumber maar we hebben je niet kunnen vinden. Geen Tomahawk shirtje gezien...![]()
Dat Tomahawk shirtje belandde halverwege de dag in de was na een ongelukjequote:Op woensdag 10 maart 2004 02:10 schreef Summoner het volgende:
We VS Death was wel aardig maar werd volledig omver geblazen door Explosions in the Sky. Het was een zeer indrukwekkend optreden.
We hebben hard gezocht Qcumber maar we hebben je niet kunnen vinden. Geen Tomahawk shirtje gezien...
Ja, best wel. Maar ik heb ook geen camera's gezien. Ik had trouwens een Bathory shirt aan.quote:Op woensdag 10 maart 2004 10:24 schreef mr_cucumber het volgende:
Ik heb verder ook niets gezien wat zelfs maar remotely op een Summoner leekhet was dan ook best wel erg druk..
quote:EXPLOSIONS IN THE SKY ANNOUNCE NEW ALBUM!!!
As most of you have probably read on "The Internet" by now, Explosions In The Sky have triumphantly cracked their nearly four-year studio hiatus to bring us their most intense album yet. Released on February 20, 'All of a Sudden I Miss Everyone' is pure paint-peeling intensity, floating their emotional liferaft a little closer to shore than ever before...whatever that means. You can listen to a sample of the new album right here. As if that weren't enough, we are offering a deluxe limited edition double-disc version that will include an entire album of remixes by Jesu, Adem, The Paper Chase, Mountains, Four Tet and Eluvium. The first pressing of the gatefold double LP format features an exquisite etching on the fourth side, and will be available on colored vinyl (light yellow and navy blue to match the artwork), and will also include the bonus CD of remixes. All of these limited features will disappear very, very fast. So get with it!
Ga zo de stad in, meteen maar aanschaffen als ik 'em zie liggen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:45 schreef -skippybal- het volgende:
Those Who Tell The Truth Shall Die, Those Who Tell The Truth Shall Live Forever
(die titel)
Dat klopt wel ja, ben heel Leiden afgeweest maar zonder succes!quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:36 schreef Norrage het volgende:
Hmm...valt me op dat cds van deze artiesten toch wat moeilijker te vinden zijn
Indrukwekkend!quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:31 schreef Ringo het volgende:
Ook goed (gisteren ontdekt op State-X in het Paard): Mono. Japanse band, veel etherisch gitaarwerk, lekker gelaagde structuren en geregeld een flinke bak herrie, die toch niet ontspoort.![]()
http://www.temporaryresidence.com/mp3s/mono_theflames.mp3
ja was zeker gaaf. alleen wel een beetje te lang(dradig) voor mij.quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:31 schreef Ringo het volgende:
Ook goed (gisteren ontdekt op State-X in het Paard): Mono. Japanse band, veel etherisch gitaarwerk, lekker gelaagde structuren en geregeld een flinke bak herrie, die toch niet ontspoort.![]()
http://www.temporaryresidence.com/mp3s/mono_theflames.mp3
Mogwai ken ik wel maar Slint - Spiderland ken ik niet, dus bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:29 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
ja was zeker gaaf. alleen wel een beetje te lang(dradig) voor mij.
tip voor Kolkus: Slint - Spiderland, of ken je die al?
ow en Mogwai natuurlijk.
Ik vind die zondagavond ook niets, maar Paradiso is verder weinig mis mee wat mij betreft.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:23 schreef Friek_ het volgende:
Explosions in the Sky is héérlijk. Jammer dat ze in de Paradiso spelen, vind dat zo'n ongeschikte en ongure plek ervoor. Bier is daarnaast me ook te duur en 't valt nog eens op een zondag waardoor de kosten nogal oplopen.
Jammer.
Download ook eens God is An Astronaut. Ook erg goed te doen.quote:Op zondag 17 december 2006 13:15 schreef Kolkus het volgende:
Bedankt voor de tips.
Sigur Ros heb ik een album van, die hebben inderdaad ook dat sferische, maar dan wel met vocalen.
Ik ga eerst maar eens een album van G.Y.B.E. kopen voordat ik met de zij-projecten ga beginnen!
Zou best kunnen. Stond redelijk achteraan zodat het glas steeds snel gerefilled kon wordenquote:Op maandag 26 februari 2007 01:09 schreef Friek_ het volgende:
Volgens mij zag ik -skippybal- nog maar ik wist het niet zeker. Hij leek er iig verdomd veel op.
Die kots was inderdaad vrij ranzig, in dat gangetje lag ook een hele plakaat. We zijn op het balkon gaan zitten en hadden daar perfect zicht op het podium.quote:Op maandag 26 februari 2007 08:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Stond redelijk achteraan zodat het glas steeds snel gerefilled kon worden![]()
Wel een beetje jammer dat iemand nog voor het begin het nodig vond om over m'n schoenen heen te kotsen![]()
Maar inderdaad redelijk geniaal van begin tot eind. Echt geweldig om een tijd lang naar één artiest te kijken. Hoe die drummer bijvoorbeeld als een soort autist blind zit te rammen om vervolgens helemaal uit z'n plaat te gaan bij een hoogtepunt![]()
En wat was trouwens die zooi die ze op het eind het publiek in gooide?
Josh Pearson. Ik wist het ook niet meer, maar hij liep gewoon rondjes in de gang dus vroeg ik 't gewoonquote:Op maandag 26 februari 2007 10:35 schreef Subterranean het volgende:
Overigens vond ik de artiest voor Explosions ook erg vermakelijk. Iemand enig idee wat zijn naam ook alweer is?
Gister ook meerdere keren gezien. Ik snap dat nooit zo goed.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:39 schreef AudreyHepburn het volgende:. En ik moet altijd een beetje glimlachen om de fans die daar dolenthousiast een orgasme/epileptische aanval/religieuze ervaring staan te hebbenin het publiek.
drugs?quote:Op maandag 26 februari 2007 17:51 schreef Subterranean het volgende:
[..]
Gister ook meerdere keren gezien. Ik snap dat nooit zo goed.
Musical crack.quote:
damn, jammer dat ik niet gegaan benquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:45 schreef -skippybal- het volgende:
Playist van Paradiso voor de liefhebbers:
With Tired Eyes, Tired Minds, Tired Souls, We Slept
Memorial
Catastrophy and the Cure
So Long, Lonesome
Your Hand in Mine
Welcome Ghosts
The Only Moment we Were Alone
![]()
?quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:37 schreef sir_Tachyon het volgende:
Als je nog geen kaarten hebt dan heb je pech. Net gekeken en het was uitverkocht.
en nog twee nietszeggende filmpjes: http://vimeo.com/explosionsintheskyquote:Hi Everyone,
We're pleased to announce that our fifth album will be coming out this April. It has six songs and its called Take Care, Take Care, Take Care. It was recorded on a pecan ranch in West Texas by our good friend and frequent collaborator John Congleton. Esteban Rey did the artwork. The music on it feels different than anything else we've done before and we're very excited for you to hear it.
Anyway, here is the track list:
1. Last Known Surroundings
2. Human Qualities
3. Trembling Hands
4. Be Comfortable, Creature
5. Postcard from 1952
6. Let Me Back In
And here are the release dates:
UK (April 18th)
Europe (April 25th)
US and Canada (April 26th)
Thanks for caring and we hope to see a lot of you this year.
Love,
Explosions
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |