Download ook eens God is An Astronaut. Ook erg goed te doen.quote:Op zondag 17 december 2006 13:15 schreef Kolkus het volgende:
Bedankt voor de tips.
Sigur Ros heb ik een album van, die hebben inderdaad ook dat sferische, maar dan wel met vocalen.
Ik ga eerst maar eens een album van G.Y.B.E. kopen voordat ik met de zij-projecten ga beginnen!
Zou best kunnen. Stond redelijk achteraan zodat het glas steeds snel gerefilled kon wordenquote:Op maandag 26 februari 2007 01:09 schreef Friek_ het volgende:
Volgens mij zag ik -skippybal- nog maar ik wist het niet zeker. Hij leek er iig verdomd veel op.
Die kots was inderdaad vrij ranzig, in dat gangetje lag ook een hele plakaat. We zijn op het balkon gaan zitten en hadden daar perfect zicht op het podium.quote:Op maandag 26 februari 2007 08:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Stond redelijk achteraan zodat het glas steeds snel gerefilled kon worden![]()
Wel een beetje jammer dat iemand nog voor het begin het nodig vond om over m'n schoenen heen te kotsen![]()
Maar inderdaad redelijk geniaal van begin tot eind. Echt geweldig om een tijd lang naar één artiest te kijken. Hoe die drummer bijvoorbeeld als een soort autist blind zit te rammen om vervolgens helemaal uit z'n plaat te gaan bij een hoogtepunt![]()
En wat was trouwens die zooi die ze op het eind het publiek in gooide?
Josh Pearson. Ik wist het ook niet meer, maar hij liep gewoon rondjes in de gang dus vroeg ik 't gewoonquote:Op maandag 26 februari 2007 10:35 schreef Subterranean het volgende:
Overigens vond ik de artiest voor Explosions ook erg vermakelijk. Iemand enig idee wat zijn naam ook alweer is?
Gister ook meerdere keren gezien. Ik snap dat nooit zo goed.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:39 schreef AudreyHepburn het volgende:. En ik moet altijd een beetje glimlachen om de fans die daar dolenthousiast een orgasme/epileptische aanval/religieuze ervaring staan te hebbenin het publiek.
drugs?quote:Op maandag 26 februari 2007 17:51 schreef Subterranean het volgende:
[..]
Gister ook meerdere keren gezien. Ik snap dat nooit zo goed.
Musical crack.quote:
damn, jammer dat ik niet gegaan benquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:45 schreef -skippybal- het volgende:
Playist van Paradiso voor de liefhebbers:
With Tired Eyes, Tired Minds, Tired Souls, We Slept
Memorial
Catastrophy and the Cure
So Long, Lonesome
Your Hand in Mine
Welcome Ghosts
The Only Moment we Were Alone
![]()
|
|
| Forum Opties | |