We Vs. Death was af en toe zo berevals dat ik halverwege ben weggelopen. En dan ook nog heel lelijke akkoorden... Nee, niet mijn dingquote:Op woensdag 10 maart 2004 02:10 schreef Summoner het volgende:
We VS Death was wel aardig maar werd volledig omver geblazen door Explosions in the Sky. Het was een zeer indrukwekkend optreden.
We hebben hard gezocht Qcumber maar we hebben je niet kunnen vinden. Geen Tomahawk shirtje gezien...![]()
Dat Tomahawk shirtje belandde halverwege de dag in de was na een ongelukjequote:Op woensdag 10 maart 2004 02:10 schreef Summoner het volgende:
We VS Death was wel aardig maar werd volledig omver geblazen door Explosions in the Sky. Het was een zeer indrukwekkend optreden.
We hebben hard gezocht Qcumber maar we hebben je niet kunnen vinden. Geen Tomahawk shirtje gezien...
Ja, best wel. Maar ik heb ook geen camera's gezien. Ik had trouwens een Bathory shirt aan.quote:Op woensdag 10 maart 2004 10:24 schreef mr_cucumber het volgende:
Ik heb verder ook niets gezien wat zelfs maar remotely op een Summoner leekhet was dan ook best wel erg druk..
quote:EXPLOSIONS IN THE SKY ANNOUNCE NEW ALBUM!!!
As most of you have probably read on "The Internet" by now, Explosions In The Sky have triumphantly cracked their nearly four-year studio hiatus to bring us their most intense album yet. Released on February 20, 'All of a Sudden I Miss Everyone' is pure paint-peeling intensity, floating their emotional liferaft a little closer to shore than ever before...whatever that means. You can listen to a sample of the new album right here. As if that weren't enough, we are offering a deluxe limited edition double-disc version that will include an entire album of remixes by Jesu, Adem, The Paper Chase, Mountains, Four Tet and Eluvium. The first pressing of the gatefold double LP format features an exquisite etching on the fourth side, and will be available on colored vinyl (light yellow and navy blue to match the artwork), and will also include the bonus CD of remixes. All of these limited features will disappear very, very fast. So get with it!

Ga zo de stad in, meteen maar aanschaffen als ik 'em zie liggen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:45 schreef -skippybal- het volgende:
Those Who Tell The Truth Shall Die, Those Who Tell The Truth Shall Live Forever
(die titel)
Dat klopt wel ja, ben heel Leiden afgeweest maar zonder succes!quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:36 schreef Norrage het volgende:
Hmm...valt me op dat cds van deze artiesten toch wat moeilijker te vinden zijn
Indrukwekkend!quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:31 schreef Ringo het volgende:
Ook goed (gisteren ontdekt op State-X in het Paard): Mono. Japanse band, veel etherisch gitaarwerk, lekker gelaagde structuren en geregeld een flinke bak herrie, die toch niet ontspoort.![]()
http://www.temporaryresidence.com/mp3s/mono_theflames.mp3
ja was zeker gaaf. alleen wel een beetje te lang(dradig) voor mij.quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:31 schreef Ringo het volgende:
Ook goed (gisteren ontdekt op State-X in het Paard): Mono. Japanse band, veel etherisch gitaarwerk, lekker gelaagde structuren en geregeld een flinke bak herrie, die toch niet ontspoort.![]()
http://www.temporaryresidence.com/mp3s/mono_theflames.mp3
Mogwai ken ik wel maar Slint - Spiderland ken ik niet, dus bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:29 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
ja was zeker gaaf. alleen wel een beetje te lang(dradig) voor mij.
tip voor Kolkus: Slint - Spiderland, of ken je die al?
ow en Mogwai natuurlijk.
Ik vind die zondagavond ook niets, maar Paradiso is verder weinig mis mee wat mij betreft.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:23 schreef Friek_ het volgende:
Explosions in the Sky is héérlijk. Jammer dat ze in de Paradiso spelen, vind dat zo'n ongeschikte en ongure plek ervoor. Bier is daarnaast me ook te duur en 't valt nog eens op een zondag waardoor de kosten nogal oplopen.
Jammer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |