quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Iemand bij de keel pakken mag vanaf nu dus?
Zolang er maar eerst iemand aan het shirt van een ploegmaat zit!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Iemand bij de keel pakken mag vanaf nu dus?
Ik zat meer aan een 'Gebroeders de Witt-scenario' te denken. En aangezien daar 2 personen voor nodig zijn stel ik voor om Zanka voor deze open plek aan te melden.quote:
quote:
Dit dus. Bij een opstootje iemand bij de keel grijpen valt vanaf nu dus onder "het al dan niet met kracht proberen te beëindigen van zo'n situatie".quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:22 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Zolang er maar eerst iemand aan het shirt van een ploegmaat zit!
Niet Zanka.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik zat meer aan een 'Gebroeders de Witt-scenario' te denken. En aangezien daar 2 personen voor nodig zijn stel ik voor om Zanka voor deze open plek aan te melden.
Ja. Wat Lens deed was met voorbedachte rade. Dit niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[..]
Dit dus. Bij een opstootje iemand bij de keel grijpen valt vanaf nu dus onder "het al dan niet met kracht proberen te beëindigen van zo'n situatie".
Ik sta open voor suggesties. En terwijl ik dit typ bedenk ik me dat Engelaar een verdomd goede plaatsvervanger zal zijn inderdaad.quote:
Ja, want Lens was uit op een knokpartij. Die man wilde wat aan Mathijsen vragen en vervolgens pleurt Verhoek hem bijna met een hand om de keel van de trap.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:25 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja. Wat Lens deed was met voorbedachte rade. Dit niet.
Ik bedoel dan ook de slaande beweging, of het opvangen met je arm/elleboog (hoe je het ook noemen wil)quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Denk het niet, Lens zei zelf al dat er wel iets is gezegd, maar niks dramatisch.
Daar kan ik mee leven.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik sta open voor suggesties. En terwijl ik dit typ bedenk ik me dat Engelaar een verdomd goede plaatsvervanger zal zijn inderdaad.
Als je iemand wil vragen trek je hem vol aan het shirt bij zijn keel ja, logisch. Die reactie van Verhoek is volledig uitgelokt door het debiele gedrag van Lens.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, want Lens was uit op een knokpartij. Die man wilde wat aan Mathijsen vragen en vervolgens pleurt Verhoek hem bijna met een hand om de keel van de trap.
Mathijsen wilde doorlopen en Lens wilde hem wat vragen. Nogmaals, het gedrag van Lens is niet goed te praten, maar ik vind de KNVB echt debiel handelen in deze.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:28 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Als je iemand wil vragen trek je hem vol aan het shirt bij zijn keel ja, logisch. Die reactie van Verhoek is volledig uitgelokt door het debiele gedrag van Lens.
Ja want als je iemand aan zijn shirt begint te trekken zal hij wel niet doorlopen en rustig antwoorden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mathijsen wilde doorlopen en Lens wilde hem wat vragen. Nogmaals, het gedrag van Lens is niet goed te praten, maar ik vind de KNVB echt debiel handelen in deze.
Zonder Lens was er geen reactie van Verhoek geweest. Anders moet je Tyton, Willems en Immers ook gaan schorsen, dan blijf je bezig. De veroorzaker moet boeten, dat lijkt me logisch.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mathijsen wilde doorlopen en Lens wilde hem wat vragen. Nogmaals, het gedrag van Lens is niet goed te praten, maar ik vind de KNVB echt debiel handelen in deze.
Het gaat hier vooral om de 15 minuten die tussen het laatste fluitsignaal en de actie zaten i.c.m. met de opmerking tegen Willems.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, daar heb je zeker een punt, maar er is ook nog zoiets als geproportioneerd handelenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zonder Lens was er geen reactie van Verhoek geweest. Anders moet je Tyton, Willems en Immers ook gaan schorsen, dan blijf je bezig. De veroorzaker moet boeten, dat lijkt me logisch.
Ja oke. Eigenlijk zouden ze niemand moeten schorsen, want het ging nergens over.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, daar heb je zeker een punt, maar er is ook nog zoiets als geproportioneerd handelen
Vandaar zijn opmerking "wacht maar, ik pak hem zo", nadat hij op het veld al na de nodige commotie gebaarde dat hij hem in de tunnel zou opwachten, en grijpt hij hem bij zijn shirt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, want Lens was uit op een knokpartij. Die man wilde wat aan Mathijsen vragen en vervolgens pleurt Verhoek hem bijna met een hand om de keel van de trap.
Dit dus.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vandaar zijn opmerking "wacht maar, ik pak hem zo", nadat hij op het veld al na de nodige commotie gebaarde dat hij hem in de tunnel zou opwachten, en grijpt hij hem bij zijn shirt.
Nee dat is allemaal heel logisch als je hem slechts wat wilt vragen.
Dan had ie m meteen wel in elkaar gerost niet..quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vandaar zijn opmerking "wacht maar, ik pak hem zo", nadat hij op het veld al na de nodige commotie gebaarde dat hij hem in de tunnel zou opwachten, en grijpt hij hem bij zijn shirt.
huilie huiliequote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De enige jankerds zijn hier de PSV-ers die het voorval proberen te bagatelliseren en janken over de consequenties.quote:
Bijna elke psv'er zou het terecht vinden dat lens een schorsing zou krijgen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De enige jankerds zijn hier de PSV-ers die het voorval proberen te bagatelliseren en janken over de consequenties.
Ik reageer op een opmerking van iemand die het voorval probeert te bagatelliseren om het in het juiste perspectief te plaatsen. De overheersende mening lijkt hier toch te zijn dat men die schorsing overdreven vindt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:57 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Bijna elke psv'er zou het terecht vinden dat lens een schorsing zou krijgen.
En imo zijn de jankerds de feyenoord en ajacieden die helemaal naar het psv topic komen om allerlei open deuren in te trappen en te provoceren.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:57 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Bijna elke psv'er zou het terecht vinden dat lens een schorsing zou krijgen.
En imo zijn de jankerds de feyenoord en ajacieden die helemaal naar het psv topic komen om allerlei open deuren in te trappen en te provoceren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |