BlueChicagoMoon +2quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:23 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
George Harrison - My Sweet Lord?
Dat was het instinkerantwoord. Wel nummer 1, maar pre top 40.quote:
Jup, ik twijfelde tussen de twee nummers, toen ik me dit bedacht.quote:Dat was het instinkerantwoord. Wel nummer 1, maar pre top 40.
Technisch gezien heb je gelijk, maar voor twee punten verwacht ik het alter ego waar hij tegenwoordig zijn muziek onder uitbrengtquote:
Bol_Wan +2quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:49 schreef Bol_Wan het volgende:
Cancei de Ser Sexy.. of iets wat daarop lijkt, spelling zal wel niet kloppen
Dat lijkt me meer dan voldoendequote:Op donderdag 28 februari 2013 23:01 schreef Blogman het volgende:
reservegetal: PIL Public Image Limited
Ph.D. Doctor in Philosophy
Drs. P. Doctorandus Polzer
Dit gaat over CCR: welke 10 nummers waren dat?quote:In de top-100 aller tijden van 1972 (een voorloper van de top-2000) komen zij maar liefst met 10 nummers voor.
Het moeten er natuurlijk wel 10 zijn. Anders weet ik niet welke van Mark je nomineert.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:21 schreef cafca het volgende:
Gooi ik er nog in:
Long as I can see the light
Sweet Hitchhiker
Commotion
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:11 schreef Mark het volgende:
Laat ik een beginnetje maken:
+Suzy Q
+I put a spell on you
Down on the corner
+Bad moon rising
+Proud Mary
+Who'll stop the rain
Born on the bayou
Have you ever seen the rain
+Up around the bend
+I heard it through the grapevine
Vooruit, toch antwoord.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:21 schreef cafca het volgende:
Gooi ik er nog in:
Long as I can see the light
Sweet Hitchhiker
Commotion
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:04 schreef robdriessen het volgende:
Duit in zakje:
- Fortunate Son
- Lookin' Out My Back Door
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:05 schreef Lonaa het volgende:
Nog 2 huh?
[quote]Op vrijdag 1 maart 2013 10:05 schreef Lonaa het volgende:
Nog 2 huh?
Fortunate son
Hey Tonight.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:19 schreef MadMaster het volgende:
Green River
Who'll Stop The Rain: al genoemd
quote:
En BlueChicagoBadMoonRising gaat er met de 2 punten vandoor !quote:
*Travelin' Band aanzet op Spotify*quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:18 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
CCR is nog aangeklaagd wegens plagiaat, dat ging om het nummer Travelin' Band. Welk nummer van wie zouden ze geplagieerd hebben?
Geen idee hoe het is afgelopen, denk dat het met een sisser is afgelopen, maar wat mij betreft wel terecht. Toen ik Travelin' Band voor het eerst hoorde, moest ik echt meteen aan dat nummer denken.
robdriessen +2quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:35 schreef robdriessen het volgende:
[..]
*Travelin' Band aanzet op Spotify*
Ik moet denken aan Good Golly Miss Molly van ... *piekert* Little Richard, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |