Sta nu voor frisco met nog een pappi. Ben kapot. Nachtdienst gehad en niet geslapen. Dalijk slaap inhalen voor subway vanavond. Owh en voor basjquote:
Ongelovelijk dope.quote:
En?quote:
Ebay of foraquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:40 schreef Miniem het volgende:
Hoeveel kost een paartje Hanons?
[..]
Fapfap, waar te koop?
Ik heb mijn paartje! Duurde eeuwig, maar hij kwam er doorheen! Kostte me 95 pond, prima.quote:
Nice. Busenitz en koston zijn nice.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:30 schreef vault_tec het volgende:
Gratz! Mijn pick ups. Zal al meer dan een jaar te azen op diebusenitz
[ afbeelding ]
Volum coppen?! Ja sale... Dus was maar 115 euro kwijt excl trein kaartje en etenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:24 schreef Bajskorv het volgende:
Goeie pick-ups! Je bent lekker aan het volume-coppen de laatste tijd, of niet?
Hm da's niet zo fijn, thanks.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:29 schreef Bajskorv het volgende:
Wel safe, misschien aan de grote kant. Ik draag dus altijd Nike 11.0, maar mijn NB in 11.0 zijn vrij ruim en ik heb nu liever 10.5. De maten zijn ook anders, een Nike 11.0 US is een 10.0 UK. Een NB 10.5 US is een 10.0 UK, schaal is net iets anders.
Najs, doe je goed! Was positief bedoeld, ik vind het netjes hoe je elke keer mooie spullen uit de sale trekt. Don't follow the massesquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:48 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Volum coppen?! Ja sale... Dus was maar 115 euro kwijt excl trein kaartje en eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |