Die zien er op het eerste gezicht best goed uit.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:14 schreef Modus het volgende:
Ter compensatie dan maar even:
[ afbeelding ].
Mag toch hopen dat jij als liefhebber wel het verschil ziet tussen OGs en retro's.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:40 schreef SHOOOTO het volgende:
zijn dat de nieuwe Air Max 180 VNTG releases, Modus?
Ultramarine 180s komt er weer aan, met vintage treatment.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat jij als liefhebber wel het verschil ziet tussen OGs en retro's.
Ik dus niet. Ben 's middags weg.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:23 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Dacht dat die Saucony x Hanon een midnight release zou zijn maar gelukkig is het ´s middags.
Dan heb ik wel tijd om even te kijken dus ik ga denk ik wel een poging doen
Ik hoef ze zelf eig niet. Wilde even kijken voor James bond.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:27 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Als je ze echt graag wilt kan ik wel proberen een paartje voor je te bemachtigen?
Maar zal niet nodig zijn denk ik aangezien je net je flyknits binnen hebt.
Anders, us9,5 toch?
Verpats je ze aan bajs voor een woekerprijs.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:11 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Ik zal wel kijken of ik 2 paartjes te pakken kan krijgen, de Basj heeft wel dezelfde maat als ik helaas dus gaat lastig worden.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:37 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Verpats je ze aan bajs voor een woekerprijs.
Hmmm.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:04 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]zegt toch al genoeg, of moet ik vandaag deze
gebruiken?
Voor mij mag 10.5 of 11.0. Release is hier om 6 uur in de ochtend, maar hen ws geen internet...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:11 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Ik zal wel kijken of ik 2 paartjes te pakken kan krijgen, de Basj heeft wel dezelfde maat als ik helaas dus gaat lastig worden.
Double approved.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |