Dus je vind ze een beetje sletquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, uiteraard zijn mijn posts normaalgesproken onderdeel van mijn mening (wat niet anders dan logisch is). Maar wel probeer ik het allemaal reeel te houden.
Het heeft weinig zin iets te geloven terwijl je weet dat het niet kan kloppen.
Ja maar goed wat is nu je mening danquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, uiteraard zijn mijn posts normaalgesproken onderdeel van mijn mening (wat niet anders dan logisch is). Maar wel probeer ik het allemaal reeel te houden.
Het heeft weinig zin iets te geloven terwijl je weet dat het niet kan kloppen.
Je begon notabene zelf met vissen ookgek door te impliceren dat ik: M'n dag niet heb, dat ik in het slachtofferrolletje wil springen (whatever that means) en dat ik jaloers zou zijn of zo.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij denkt kennelijk dat ik je wil laten happen.
Maar niet dus.
Hoe bedoel je??quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dus je vind ze een beetje slet
Goh, jij snapt hem eindelijk. Je kan daar inderdaad alle kanten mee op.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar goed wat is nu je mening dan![]()
Dat stukje normaal gesproken kan je alle kanten mee op.
Nee, want je bent (alweer) het woordje blijkbaar vergetenquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:17 schreef ook_gek het volgende:
magnetronkoffie niemand snapt je nu nog. Wees nou eens duidelijk man.
Vrouwen die veel sex hebben zijn makkelijk en laagdrempelig
Mannen die veel sex hebben doen iets goed
Ja of nee?
ookgek quote niemand.. hij vraagt je in die post gewoon iets. Hij vraagt nu naar jouw mening.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, want je bent (alweer) het woordje blijkbaar vergeten
Quote mij dan gelijk goed man.
Le-zen!
Dat hij mij niet quote is juist onderdeel van het probleem, lieve schat...quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ookgek quote niemand.. hij vraagt je in die post gewoon iets. Hij vraagt nu naar jouw mening.
Komt als een boehoe reactie over. Zij kunnen neuken en ik niet!quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je begon notabene zelf met vissen ookgek door te impliceren dat ik: M'n dag niet heb, dat ik in het slachtofferrolletje wil springen (whatever that means) en dat ik jaloers zou zijn of zo.
[quote]
Vrouwen kunnen veel makkelijker sex hebben dan mannen en zijn daarom makkelijk.
Normaal ben je wel duidelijk, daarom zeg ik. Je hebt je dag niet kennelijk.quote:Je verhaal, punt en onderbouwing is zeer onduidelijk. Wat ik niet alleen vind maar meerdere mensen.
Niks van waar. Maar je voelt je opeens aangevallen. Slachtoffer rolletje dus.quote:Ik zal je willen laten happen of een uitbrander willen geven.
Nog een keer dan, zijn geen ik herhaal geen steken onder water.quote:Allemaal steken onderwater (wat jij uiteraard gaat ontkennen, maar erg tactisch was het in elk geval niet van jou).
Je begint nu echt vermoeiend te worden....quote:Maar goed! Als jij mij niet wil laten happen, dan zal dat wel gaan blijken uit jouw volgende posts
Het woordje "blijkbaar"? Zoals ik zei: Dat hoeft niet. Een mooie vrouw kan misschien wel 500 gasten afwijzen en nog veel seks hebben en nog hoogdrempelig zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, want je bent (alweer) het woordje blijkbaar vergeten
Quote mij dan gelijk goed man.
Le-zen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |