je kunt die code invoeren bij tntquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:50 schreef Rozzje het volgende:
Email gekregen van ASOS dat morgen mijn bestelling eraan komt via TNT wanneer kan ik me pakketje verwachten heeft iemand daar ervaring mee?
Kon niks vinden op de website van TNT over bezorg tijden
Thnx
The service you requested is down for maintenancequote:Op woensdag 26 juni 2013 10:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je kunt die code invoeren bij tnt
track and trace
ze komen altijd op een andere tijd en dit heeft niks meer met asos te maken maar met tnt
die vab mij komt ook vandaag als het goed is
oh bij mij deed ie het een uur geleden nogquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:15 schreef Rozzje het volgende:
[..]
The service you requested is down for maintenance
Wat had je besteld?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:43 schreef rhubarbje het volgende:
ik bestel altijd 1 mooi ding en de rest praktische dingen en nu is het mooie ding echt super lelijk in het echt
ik ga hem maar terugsturen
Gaat dat niet meer via Skynet?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:50 schreef Rozzje het volgende:
Email gekregen van ASOS dat morgen mijn bestelling eraan komt via TNT wanneer kan ik me pakketje verwachten heeft iemand daar ervaring mee?
Kon niks vinden op de website van TNT over bezorg tijden
Thnx
Awhh balen!quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:27 schreef rhubarbje het volgende:
[ afbeelding ]
deze was het, maar het is echt een vormloze zak
Hij schijnt wel flink door!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:06 schreef dahippieunicorn het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze graag bestellen maar ben er niet zeker van. Vind hem ontzettend leuk maar ben bang dat het niet mooi staat. Terugsturen is ook niet bepaald cheap.
Misschien kan je dan korting krijgen, maar ik denk dat ze liever hebben dat je het terug stuurt en dat ze je een nieuwe opsturen. Retour kosten storten ze dan terug.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:03 schreef xminator het volgende:
Hmm weet iemand hoe het ermee zit als iets licht beschadigd is aangekomen? Terugsturen is zonde maar de lichte beschadigingen zijn ook minder.
Je kunt de klantenservice mailen met je ordernummer, wellicht weten die meer. Ze reageerden gisteren heel snel op mijn mailtje.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:13 schreef Dirkos1987 het volgende:
Heb woensdag een bestelling geplaatst, maar tot op heden staat de status nog steeds op: Order Processing.
Is voor 1e keer dat ik iets bestel daar, dus vraag me af, duurt dat altijd zo lang??
Het is druk daar. Ik heb drie dingen besteld de afgelopen dagen, en sommigen zijn vandaag pas shipped (van dinsdag ofzo).quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:13 schreef Dirkos1987 het volgende:
Heb woensdag een bestelling geplaatst, maar tot op heden staat de status nog steeds op: Order Processing.
Is voor 1e keer dat ik iets bestel daar, dus vraag me af, duurt dat altijd zo lang??
Bedankt voor je reactie, retour sturen zou voor mij geen optie geweest zijn omdat ik binnenkort op vakantie ga en ik gewoon een rotbril nodig heb die stuk kan gaan. Uiteindelijk kreeg ik de optie om 10% korting te krijgen op de aanschafprijs, het is niet veel maar de beschadiging was ook niet groot. Dus een mooie oplossing.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien kan je dan korting krijgen, maar ik denk dat ze liever hebben dat je het terug stuurt en dat ze je een nieuwe opsturen. Retour kosten storten ze dan terug.
ff in V&A gooien.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:02 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ok dacht ik al.
Kan ik iemand hier nog blij mee maken?
http://www.asos.com//Hugo(...)uct.aspx?iid=2863954
Size M.
Mail en google.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:36 schreef ThePlaneteer het volgende:
Kun je nou gratis retourneren? Dit hoorde ik laatst, maar ik lap altijd gewoon 10 euro ofzo.
Of mis ik wat?
Oja en htf komen jullie aan kortingscodes? Gewoon Googlen of krijg je die wel eens via de mail?
Jammer! Hebben ze hem er snel weer uitgegooid.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:45 schreef G-NiLES het volgende:
The following errors have occurred:
the discount code "CFDFECFC9825" is not active
helaasch
of hij was aan jouw acount gekoppeld...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:16 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Jammer! Hebben ze hem er snel weer uitgegooid.
Ik heb hem gewoon van internet geplukt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:26 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
of hij was aan jouw acount gekoppeld...
quote:*For an extra 10% off enter promo code WOW10 at checkout. Offer valid UNTIL 9am (BST) 9 September 2013. Offer is single use only, valid for one transaction per customer. Valid on selected items only, up to a maximum of £500 before discount is applied. Excludes certain brands, delivery charges and gift vouchers. Up to 70% off valid for a limited time only on selected ASOS items Brand exclusions may apply. Items marked down on site. While stocks last. For full terms and conditions on all promotions click here
Tnx voor de tip, dan wacht ik nog even met bestellen! Is er nog een code benodigd voor die korting of is dan alles op de site gewoon -20%?quote:Op maandag 16 september 2013 22:38 schreef princess-a het volgende:
Op 28 september (en ik geloof ook nog een paar dagen daarna) is er ivm National Glamour Day weer 20% korting bij Asos. Een tipje!
De code is GLAMOURNL.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:48 schreef Mark_Rutte het volgende:
[..]
Tnx voor de tip, dan wacht ik nog even met bestellen! Is er nog een code benodigd voor die korting of is dan alles op de site gewoon -20%?
You're a genious! Heb m'n lijstje al klaar.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:06 schreef Dwyn het volgende:
[..]
De code is GLAMOURNL.(Of BE voor België)
Thnx <3quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:06 schreef Dwyn het volgende:
[..]
De code is GLAMOURNL.(Of BE voor België)
http://www.glamour.nl/act(...)/artikel/voorwaardenquote:Op donderdag 26 september 2013 20:08 schreef Bryan181 het volgende:
Kan iemand bevestigen dat die glamourcode gaat werken?
geen asos?:pquote:Op donderdag 26 september 2013 20:27 schreef Soulagement het volgende:
[..]
http://www.glamour.nl/act(...)/artikel/voorwaarden
thank you very muchquote:Op donderdag 26 september 2013 21:14 schreef Soulagement het volgende:
[..]
Oh, huh? Nou ja, hier wel: http://www.glamour.nl/acties/national-glamour-day/artikel/asos
Werkt bij mij niet.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:14 schreef Soulagement het volgende:
[..]
Oh, huh? Nou ja, hier wel: http://www.glamour.nl/acties/national-glamour-day/artikel/asos
quote:
Probeer eens met een ander artikel? Misschien valt die van jou er niet onderquote:Van zaterdag 28 september t/m 6 oktober (tot 0.00 uur) krijg je 20% korting bij asos.com. Vul hiervoor code ‘GLAMOURNL’ (voor Nederland) of ‘GLAMOURBE’ (voor België) in. Deze korting geldt niet in combinatie met andere acties en niet voor alle items. De kortingscode is eenmalig te gebruiken voor aankopen tot maximaal ¤ 500 in totaal.
Ah, is al gelukt! Toch weer 40 euro korting, hoop alleen dat die matentabellen een beetje kloppen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:58 schreef Molo het volgende:
[..]
[..]
Probeer eens met een ander artikel? Misschien valt die van jou er niet onder
lezen is moeilijkquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:54 schreef Bryan181 het volgende:
Link doet het niet. Tot en met morgen?
quote:Van zaterdag 28 september t/m 6 oktober (tot 0.00 uur) krijg je 20% korting bij asos.com. Vul hiervoor code ‘GLAMOURNL’ (voor Nederland) of ‘GLAMOURBE’ (voor België) in. Deze korting geldt niet in combinatie met andere acties en niet voor alle items. De kortingscode is eenmalig te gebruiken voor aankopen tot maximaal ¤ 500 in totaal.
Heb je nog niet genoeg winterjassen, hoarder?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Kick! Ik heb een winterjas besteld,![]()
Ahahaaaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:48 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Heb je nog niet genoeg winterjassen, hoarder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ahahaaa. Ja,
. Ik schaam me zo hard, maar ik heb een winterjas van American Retro besteld (heb hem net binnen) en eigenlijk kan ik hem niet betalen maar mijn vriendje betaalt mee ,
.
Op mij zou-ie staan als ware ik Pino van Sesamstraat, jou staat-ie waarschijnlijk weer high fashionSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Ditquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Op mij zou-ie staan als ware ik Pino van Sesamstraat, jou staat-ie waarschijnlijk weer high fashion
Dat laatste hoop ik wel ja,quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Op mij zou-ie staan als ware ik Pino van Sesamstraat, jou staat-ie waarschijnlijk weer high fashion
Cutequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:48 schreef SEMTEX het volgende:
Aww
[ afbeelding ]
http://www.asos.com/ASOS/(...)e=36&sort=3&clr=Grey
Voor vrouwen, ja.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:06 schreef Stefanovich het volgende:
Is het nog wat op asos? Al een tijd niet meer gekeken.
of PARTYPARTY voor 25%.quote:Op zaterdag 7 december 2013 11:18 schreef Dwyn het volgende:
Dit weekend 20% korting met code WKEND20
Had ik ook een keer. Ff op facebook hun aanspreken, wordt zo geregeld en gaat 100x sneller dan mailen.quote:Op zondag 15 december 2013 15:17 schreef Mss het volgende:
Kut. Ik wilde bestellen, geef aan dat ik met paypal wil betalen en krijg de melding dat paypal eruit ligt. Nu wil ik opnieuw bestellen maar hij geeft aan dat de code al gebruikt is. Kut
De eerste de beste keer dat je maternity tegenkomt, even op het "verbergen" icoontje klikken? Ik vind het ook gruwelijk irritant om niet makkelijk maternity, petite en curve uit te kunnen schakelenquote:Op zondag 15 december 2013 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
Vraagje, is er een simpele manier om bij vrouwenkleding alles te selecteren BEHALVE zwangerschapskleding?
Ik vind het ronduit irritant dat ik dan alle merken handmatig moet aanvinken behalve de maternity merken. Ik vind dat als ik op jurkjes zoek, ik geen zwangerschapsjurken daartussen hoef te zien staan. Het zijn er ook veul. Iemand een gouden tip?
Curve kun je makkelijk ondervangen door alvast op maat te selecteren, dat scheelt. Petite ook ja, dat moet gewoon een uitschakelbare functie zijn.quote:Op zondag 15 december 2013 17:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
De eerste de beste keer dat je maternity tegenkomt, even op het "verbergen" icoontje klikken? Ik vind het ook gruwelijk irritant om niet makkelijk maternity, petite en curve uit te kunnen schakelen
Oh ja, dat is wel waar inderdaad. Maar het zou fijn zijn als je "select all" had en dan alleen die 3 nog hoeft uit te schakelen. Of 2, wat nodig isquote:Op zondag 15 december 2013 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Curve kun je makkelijk ondervangen door alvast op maat te selecteren, dat scheelt. Petite ook ja, dat moet gewoon een uitschakelbare functie zijn.
jup!quote:Op zondag 15 december 2013 17:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh ja, dat is wel waar inderdaad. Maar het zou fijn zijn als je "select all" had en dan alleen die 3 nog hoeft uit te schakelen. Of 2, wat nodig is.
Ja dit is ook irritant idd, ik blader ook altijd door alle pagina's heen dus t zou fijn zijn als ze gewoon op de optie hebben om maternity, curve en petite uit te zetten. Scheelt een hoop pagina's!quote:Op zondag 15 december 2013 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
Vraagje, is er een simpele manier om bij vrouwenkleding alles te selecteren BEHALVE zwangerschapskleding?
Ik vind het ronduit irritant dat ik dan alle merken handmatig moet aanvinken behalve de maternity merken. Ik vind dat als ik op jurkjes zoek, ik geen zwangerschapsjurken daartussen hoef te zien staan. Het zijn er ook veul. Iemand een gouden tip?
Ik ben er voor gevallenquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:08 schreef -Strawberry- het volgende:
10% extra korting sale items met de code JAN10
Ik betaal altijd gewoon met iDeal. Vind ik nóg veel makkelijker, maar weet niet of dat een optie is voor je.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:52 schreef Miniem het volgende:
Hoe betaal je met Paypal op Asos?
Als ik naar shopping bag ga kan ik bij delivery charges alleen UK aanvinken. Hoort dat zo?
Als ik daarna op pay securely now druk moet ik inloggen en daarna creditcard gegevens invoeren, terwijl ik met Paypal wil betalen
Had onderstaand ook al gelezen maar ik heb geen optie om Paypal toe te voegen gek genoeg?
http://asos.custhelp.com/(...)-pay-for-my-order%3F
Kan dat ook al? die optie zie ik ook nergens als ik wil betalen..quote:Op maandag 3 februari 2014 15:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik betaal altijd gewoon met iDeal. Vind ik nóg veel makkelijker, maar weet niet of dat een optie is voor je.
Ideal werkt ook niet.(staat op euro's) Staat nergens bij betaalopties en ook niet bij add wallet.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:42 schreef ChickenMan het volgende:
iDeal kan alleen als je euro's kiest bij de prijzen, wat je niet moet doen want dat maakt het alleen maar duurder. Wel raar dat Paypal niet bij je werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |