je kunt die code invoeren bij tntquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:50 schreef Rozzje het volgende:
Email gekregen van ASOS dat morgen mijn bestelling eraan komt via TNT wanneer kan ik me pakketje verwachten heeft iemand daar ervaring mee?
Kon niks vinden op de website van TNT over bezorg tijden
Thnx
The service you requested is down for maintenancequote:Op woensdag 26 juni 2013 10:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je kunt die code invoeren bij tnt
track and trace
ze komen altijd op een andere tijd en dit heeft niks meer met asos te maken maar met tnt
die vab mij komt ook vandaag als het goed is
oh bij mij deed ie het een uur geleden nogquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:15 schreef Rozzje het volgende:
[..]
The service you requested is down for maintenance
Wat had je besteld?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:43 schreef rhubarbje het volgende:
ik bestel altijd 1 mooi ding en de rest praktische dingen en nu is het mooie ding echt super lelijk in het echt
ik ga hem maar terugsturen
Gaat dat niet meer via Skynet?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:50 schreef Rozzje het volgende:
Email gekregen van ASOS dat morgen mijn bestelling eraan komt via TNT wanneer kan ik me pakketje verwachten heeft iemand daar ervaring mee?
Kon niks vinden op de website van TNT over bezorg tijden
Thnx
Awhh balen!quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:27 schreef rhubarbje het volgende:
[ afbeelding ]
deze was het, maar het is echt een vormloze zak
Hij schijnt wel flink door!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:06 schreef dahippieunicorn het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze graag bestellen maar ben er niet zeker van. Vind hem ontzettend leuk maar ben bang dat het niet mooi staat. Terugsturen is ook niet bepaald cheap.
Misschien kan je dan korting krijgen, maar ik denk dat ze liever hebben dat je het terug stuurt en dat ze je een nieuwe opsturen. Retour kosten storten ze dan terug.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:03 schreef xminator het volgende:
Hmm weet iemand hoe het ermee zit als iets licht beschadigd is aangekomen? Terugsturen is zonde maar de lichte beschadigingen zijn ook minder.
Je kunt de klantenservice mailen met je ordernummer, wellicht weten die meer. Ze reageerden gisteren heel snel op mijn mailtje.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:13 schreef Dirkos1987 het volgende:
Heb woensdag een bestelling geplaatst, maar tot op heden staat de status nog steeds op: Order Processing.
Is voor 1e keer dat ik iets bestel daar, dus vraag me af, duurt dat altijd zo lang??
Het is druk daar. Ik heb drie dingen besteld de afgelopen dagen, en sommigen zijn vandaag pas shipped (van dinsdag ofzo).quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:13 schreef Dirkos1987 het volgende:
Heb woensdag een bestelling geplaatst, maar tot op heden staat de status nog steeds op: Order Processing.
Is voor 1e keer dat ik iets bestel daar, dus vraag me af, duurt dat altijd zo lang??
Bedankt voor je reactie, retour sturen zou voor mij geen optie geweest zijn omdat ik binnenkort op vakantie ga en ik gewoon een rotbril nodig heb die stuk kan gaan. Uiteindelijk kreeg ik de optie om 10% korting te krijgen op de aanschafprijs, het is niet veel maar de beschadiging was ook niet groot. Dus een mooie oplossing.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien kan je dan korting krijgen, maar ik denk dat ze liever hebben dat je het terug stuurt en dat ze je een nieuwe opsturen. Retour kosten storten ze dan terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |