thank you very muchquote:Op donderdag 26 september 2013 21:14 schreef Soulagement het volgende:
[..]
Oh, huh? Nou ja, hier wel: http://www.glamour.nl/acties/national-glamour-day/artikel/asos

Werkt bij mij niet.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:14 schreef Soulagement het volgende:
[..]
Oh, huh? Nou ja, hier wel: http://www.glamour.nl/acties/national-glamour-day/artikel/asos

quote:
Probeer eens met een ander artikel? Misschien valt die van jou er niet onderquote:Van zaterdag 28 september t/m 6 oktober (tot 0.00 uur) krijg je 20% korting bij asos.com. Vul hiervoor code ‘GLAMOURNL’ (voor Nederland) of ‘GLAMOURBE’ (voor België) in. Deze korting geldt niet in combinatie met andere acties en niet voor alle items. De kortingscode is eenmalig te gebruiken voor aankopen tot maximaal ¤ 500 in totaal.

Ah, is al gelukt! Toch weer 40 euro korting, hoop alleen dat die matentabellen een beetje kloppen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:58 schreef Molo het volgende:
[..]
[..]
Probeer eens met een ander artikel? Misschien valt die van jou er niet onder

lezen is moeilijkquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:54 schreef Bryan181 het volgende:
Link doet het niet. Tot en met morgen?
quote:Van zaterdag 28 september t/m 6 oktober (tot 0.00 uur) krijg je 20% korting bij asos.com. Vul hiervoor code ‘GLAMOURNL’ (voor Nederland) of ‘GLAMOURBE’ (voor België) in. Deze korting geldt niet in combinatie met andere acties en niet voor alle items. De kortingscode is eenmalig te gebruiken voor aankopen tot maximaal ¤ 500 in totaal.

Heb je nog niet genoeg winterjassen, hoarder?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Kick! Ik heb een winterjas besteld,![]()

Ahahaaaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:48 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Heb je nog niet genoeg winterjassen, hoarder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?

quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ahahaaa. Ja,
. Ik schaam me zo hard, maar ik heb een winterjas van American Retro besteld (heb hem net binnen) en eigenlijk kan ik hem niet betalen maar mijn vriendje betaalt mee ,
.
Op mij zou-ie staan als ware ik Pino van Sesamstraat, jou staat-ie waarschijnlijk weer high fashionSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards

Ditquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Op mij zou-ie staan als ware ik Pino van Sesamstraat, jou staat-ie waarschijnlijk weer high fashion

Dat laatste hoop ik wel ja,quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Op mij zou-ie staan als ware ik Pino van Sesamstraat, jou staat-ie waarschijnlijk weer high fashion

Cutequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:48 schreef SEMTEX het volgende:
Aww
[ afbeelding ]
http://www.asos.com/ASOS/(...)e=36&sort=3&clr=Grey

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |