jij niet toch 2x naar amsterdam omgquote:Op maandag 25 februari 2013 19:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh neinz komt hosseltronic ook
Nu al onder de duim.quote:
Yay, Engel komt ook.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:11 schreef -Engel- het volgende:
Jouw actuele ticketstatus is: 2 kaarten toegewezen![]()
![]()
![]()
![]()
YEAH .....
* -Engel- trekt jurk vast aan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kom wel, ik weet nog niet of ik de dag ervoor gaquote:Op maandag 25 februari 2013 19:10 schreef Intronic het volgende:
[..]
jij niet toch 2x naar amsterdam omg
ermahgerd grieks jongequote:Op maandag 25 februari 2013 19:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kom wel, ik weet nog niet of ik de dag ervoor ga
Je wast dat jurkje (en jezelf) toch nog wel even vantevoren hè?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:11 schreef -Engel- het volgende:
Jouw actuele ticketstatus is: 2 kaarten toegewezen![]()
![]()
![]()
![]()
YEAH .....
* -Engel- trekt jurk vast aan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wo ow tof is dat je nieuwe scharrel :$quote:Op maandag 25 februari 2013 19:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kom wel, ik weet nog niet of ik de dag ervoor ga
Ik kom met spouwah![]()
Ga jij voor me zitten, je hoofd komt toch niet boven de neksteun uitquote:
Ja friends met benefits togggg,,quote:Op maandag 25 februari 2013 19:13 schreef Intronic het volgende:
[..]
wo ow tof is dat je nieuwe scharrel :$
Als je nu naar de landingspagina gaat opnieuw, wat staat er dan bij status?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:12 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Je wast dat jurkje (en jezelf) toch nog wel even vantevoren hè?![]()
Oh...en mijn browser vernieuwde de laningspagina...en daarop kreeg ik gelijk een mailtje dat ik mijn aanvraag gewijzigd had. Maar hij staat nog steeds op '2 kaarten toegewezen'. Lijkt me dat er dan niks aan de hand is toch?
haha bij wie ga je op de schouders zitten om film te kijken ?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:13 schreef leeell het volgende:
[..]
Ga jij voor me zitten, je hoofd komt toch niet boven de neksteun uit
Ik heb je hier staan voor twee tickets.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:12 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh...en mijn browser vernieuwde de laningspagina...en daarop kreeg ik gelijk een mailtje dat ik mijn aanvraag gewijzigd had. Maar hij staat nog steeds op '2 kaarten toegewezen'. Lijkt me dat er dan niks aan de hand is toch?
Uftquote:Op maandag 25 februari 2013 19:13 schreef Intronic het volgende:
[..]
haha bij wie ga je op de schouders zitten om film te kijken ?
Jurken genoeg. Wat voor iets doe jij aan?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Yes idd.... en jij al een voorpremiere waardig outfitje klaar liggen?
Hehehequote:Op maandag 25 februari 2013 19:12 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nog steeds 2 kaarten toegewezen.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je nu naar de landingspagina gaat opnieuw, wat staat er dan bij status?
Yayquote:Op maandag 25 februari 2013 19:14 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik heb je hier staan voor twee tickets.
Gezellig!quote:Op maandag 25 februari 2013 19:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik ken jullie allemaal niet maar ik kom ook
Die is ook te kleinquote:
Ik heb ook een vraag.... als ze toegewezen zijn nu... mag ik er vanuit gaan dat ik ze toch echt heb?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:14 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik heb je hier staan voor twee tickets.
geen paniek, ik ken ook niet iedereenquote:Op maandag 25 februari 2013 19:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik ken jullie allemaal niet maar ik kom ook
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:15 schreef Intronic het volgende:
[..]
die is ook maar 1,34 schiet niet op
Moet je ff naar de Poort gaanquote:
Tot nu toe die van mijn Foboquote:Op maandag 25 februari 2013 19:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jurken genoeg. Wat voor iets doe jij aan?
Het is de Bijlmer, wat denk je zelf?quote:
geen paniek, ik wil ook niet iedereen kennenquote:Op maandag 25 februari 2013 19:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
geen paniek, ik ken ook niet iedereen
dan moet je een gedichtje voordragen, daarna mag je gaan zittenquote:Op maandag 25 februari 2013 19:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat gebeurt er als je een kwartier later aankomt, Breuls?
liedje zingen toch?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dan moet je een gedichtje voordragen, daarna mag je gaan zitten
Ja. Maar: het is pas officieel als je 12 maart 's middags de bevestiging krijgt. Maar je mag er nu al helemaal vanuit gaan.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb ook een vraag.... als ze toegewezen zijn nu... mag ik er vanuit gaan dat ik ze toch echt heb?
Dan mis je het begin.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat gebeurt er als je een kwartier later aankomt, Breuls?
Oh dan ben je veiligquote:Op maandag 25 februari 2013 19:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Het is de Bijlmer, wat denk je zelf?
Oe, dat doet Jan dan wel.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dan moet je een gedichtje voordragen, daarna mag je gaan zitten
Pretty! Ik ga met het OV neem ik aan, behalve als mijn zus wil rijden. Denk niet dat ik mijn galajurk ga dan.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tot nu toe die van mijn Foboen anders ga ik nog ff shoppen
Theoretisch niet.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Het is de Bijlmer, wat denk je zelf?
Ja beetje ruime broekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |