Ja, maar echt! Ik zou ze allemaal in de wangetjes willen knijpenquote:
Mag jij liegen?quote:Op maandag 25 februari 2013 18:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar echt! Ik zou ze allemaal in de wangetjes willen knijpen
Ik hoop op The Kooksquote:Op maandag 25 februari 2013 18:54 schreef ieniminimuis het volgende:
ben wel benieuwd of ze morgen niet de hele dag Munford & Sons en Of Monsters And Men gaan draaien
Dat is toch geen folk. Maar ze doen er heus niet aan, want dan kan er geen Caro/Kane/Coldplay worden gedraaid.quote:
Hopelijk ook eens andere plaatjes van Of Monsters and Men.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:54 schreef ieniminimuis het volgende:
ben wel benieuwd of ze morgen niet de hele dag Munford & Sons en Of Monsters And Men gaan draaien
dat is toch geen Folk? mag ik hopenquote:
quote:
3FM vind vast van wel. Ze moeten wel wat kunnen draaien natuurlijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
dat is toch geen Folk? mag ik hopen
wel een hele slechte versiequote:Op maandag 25 februari 2013 19:11 schreef Sirolf het volgende:
Oh help, the next One Direction....
Mainstreet dus
Ik ga sparen voor een poster voor boven m'n bed, ik ben fanquote:Op maandag 25 februari 2013 19:11 schreef Sirolf het volgende:
Oh help, the next One Direction....
Mainstreet dus
wil je een donatie?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga sparen voor een poster voor boven m'n bed, ik ben fan
Nee hoor, ik wil hem helemaal voor mezelfquote:
Ze zijn zo bij DWDDquote:Op maandag 25 februari 2013 19:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil hem helemaal voor mezelf![]()
Als je geld overhebt mag je het doneren aan Staatsbosbeheer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |