quote:Op maandag 25 februari 2013 17:44 schreef ieniminimuis het volgende:
ik ben verward, ik voel me vereerd en tegelijkertijd in de maling genomen
ik moet altijd iets net iets anders doenquote:
Heel verstandigquote:Op maandag 25 februari 2013 18:00 schreef minthy het volgende:
Fijn dat ik mobiel Fok, dan zie je de UI's amper
Neu, het geintje gaat er zo wel vanaf, vaker meegemaaktquote:Op maandag 25 februari 2013 18:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heel verstandig
Ik denk dat ik een nieuwe moet nemen
ik vind het nu vooral verwarrend. Ik denk dat ik teveel post.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu, het geintje gaat er zo wel vanaf, vaker meegemaakt
dat dus. nu ff grappig, maar vanavond pas ik em wel weer aan. twijfel alleen nog tussen m'n originele ui met die blikjes Shandy of de kerstvariant met die flikkerlichtjes ervoorl..quote:Op maandag 25 februari 2013 18:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu, het geintje gaat er zo wel vanaf, vaker meegemaakt
je kunt je eigen posts een kleurtje geven bij instellingen. heb ik ook gedaan. al mijn posts en posts waarin ik gequote wordt zijn groenquote:Op maandag 25 februari 2013 18:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik vind het nu vooral verwarrend. Ik denk dat ik teveel post.
Ja, maar echt! Ik zou ze allemaal in de wangetjes willen knijpenquote:
Mag jij liegen?quote:Op maandag 25 februari 2013 18:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar echt! Ik zou ze allemaal in de wangetjes willen knijpen
Ik hoop op The Kooksquote:Op maandag 25 februari 2013 18:54 schreef ieniminimuis het volgende:
ben wel benieuwd of ze morgen niet de hele dag Munford & Sons en Of Monsters And Men gaan draaien
Dat is toch geen folk. Maar ze doen er heus niet aan, want dan kan er geen Caro/Kane/Coldplay worden gedraaid.quote:
Hopelijk ook eens andere plaatjes van Of Monsters and Men.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:54 schreef ieniminimuis het volgende:
ben wel benieuwd of ze morgen niet de hele dag Munford & Sons en Of Monsters And Men gaan draaien
dat is toch geen Folk? mag ik hopenquote:
quote:
3FM vind vast van wel. Ze moeten wel wat kunnen draaien natuurlijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
dat is toch geen Folk? mag ik hopen
wel een hele slechte versiequote:Op maandag 25 februari 2013 19:11 schreef Sirolf het volgende:
Oh help, the next One Direction....
Mainstreet dus
Ik ga sparen voor een poster voor boven m'n bed, ik ben fanquote:Op maandag 25 februari 2013 19:11 schreef Sirolf het volgende:
Oh help, the next One Direction....
Mainstreet dus
wil je een donatie?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga sparen voor een poster voor boven m'n bed, ik ben fan
Nee hoor, ik wil hem helemaal voor mezelfquote:
Ze zijn zo bij DWDDquote:Op maandag 25 februari 2013 19:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil hem helemaal voor mezelf![]()
Als je geld overhebt mag je het doneren aan Staatsbosbeheer
Ik kras overigens nooit hoor, daarvoor vind ik m'n leven te leukquote:
daar past wel een "fluitje" in...quote:
Een hele boomstamquote:Op maandag 25 februari 2013 19:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar past wel een "fluitje" in...
Ik steek alvast mijn duim in mijn reetquote:Op maandag 25 februari 2013 19:55 schreef 3rdRock het volgende:
Mainstreet zo bij DWDD!![]()
i kga vast klaarzitten met mijn broek op de enkels...
Ik ben wel hysterisch druk, maar zo erg is het nu ook weer nietquote:
Heb je nog een duim over?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik steek alvast mijn duim in mijn reet
Dat vraag ik me ook afquote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af![]()
Ga je binnenkort mee om ze van een podium af te krassen?
Quoteverkloterquote:
moeten we dan niet eerst een pedopas aanvragen?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af![]()
Ga je binnenkort mee om ze van een podium af te gillen?
Nee joh, ik leen wel een paar meisjes van een jaar of 12 hier uit de buurt. Dan gaan we mee als begeleidersquote:Op maandag 25 februari 2013 20:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
moeten we dan niet eerst een pedopas aanvragen?
coolquote:Op maandag 25 februari 2013 20:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee joh, ik leen wel een paar meisjes van een jaar of 12 hier uit de buurt. Dan gaan we mee als begeleiders
Ik word vrolijk van dit soort bagger, sorryquote:Op maandag 25 februari 2013 20:13 schreef themauster het volgende:
One Direction is ineens kwaliteitsmuziek na het horen van die Mainstreet bij DWDD.
Nee die doen het ook zag ik op tvquote:Op maandag 25 februari 2013 20:14 schreef 3rdRock het volgende:
wow! die ene gozert van Main Street speelt gitaar. dat onderscheidt ze alvast van One direction![]()
die gasten van 1D spelen zelf ook gitaar!quote:Op maandag 25 februari 2013 20:14 schreef 3rdRock het volgende:
wow! die ene gozert van Main Street speelt gitaar. dat onderscheidt ze alvast van One direction![]()
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:15 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee die doen het ook zag ik op tv.
fans! haha, dat wist ik niet. ik ken alleen die radiodeuntjes johquote:Op maandag 25 februari 2013 20:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
die gasten van 1D spelen zelf ook gitaar!
Sorry, maar ik glij nog niet bepaald van de bank...quote:
Ik zou scoren voor open doelquote:Op maandag 25 februari 2013 21:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, maar ik glij nog niet bepaald van de bank...
Ik snap jequote:Op maandag 25 februari 2013 21:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zou scoren voor open doel
lol snap je
538 is het populairst het grootste deel van het jaarquote:Op maandag 25 februari 2013 21:47 schreef Evertjan het volgende:
http://www.janvis.nl/?cmp(...)d31c8ef9e31d90b12c08
dat lijkt me leuk voor een kringverjaardag
Altijd tof!!quote:Op maandag 25 februari 2013 22:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hai.
Ik werd nog even herinnerd aan mijn uitspraken van zaterdag.
Tof!quote:Op maandag 25 februari 2013 22:37 schreef Pino112 het volgende:
Maar ze vond het wel leuk dus dat is weer positief.
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hai.
Ik werd nog even herinnerd aan mijn uitspraken van zaterdag.
Het viel wel meequote:Op maandag 25 februari 2013 22:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Altijd tof!!![]()
![]()
Zal je leren om het weer op een zuipen te zetten
[..]
Tof!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |