Huh wat?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:48 schreef D. het volgende:
Hij was ineens dicht, en ik heb de TT maar niet over 'veenlijk' Martin gedaan
Ach, als'ie z'n mond houdtquote:Op maandag 25 februari 2013 15:49 schreef D. het volgende:
[..]
De dame van het popduel noemde Chris Martin toen haar gevraagd werd wie ze lekker vond
haat aan funzelquote:Op maandag 25 februari 2013 15:28 schreef alors het volgende:
[..]
Funzel
Ik dacht even dat je in VBL had gepost
#ivhnwquote:
quote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 15:49 schreef D. het volgende:
[..]
De dame van het popduel noemde Chris Martin toen haar gevraagd werd wie ze lekker vond
Hij is sowieso baasquote:Op maandag 25 februari 2013 16:09 schreef alors het volgende:
[..]Hij geeft ook niet echt goede genen door
Inderdaadquote:
Ik baal gewoon, ik was 13 toen ik gitaar begon te spelen, maar deze gasten worden waarschijnlijk veel eerder ontmaagd dan ikquote:
Mij te jong vindenquote:
Jij bent toch inmiddels wel ontmaagd?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik baal gewoon, ik was 13 toen ik gitaar begon te spelen, maar deze gasten worden waarschijnlijk veel eerder ontmaagd dan ik
Jawel, maar als gitarist verwacht je toch dat dat op je 14e gebeurtquote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 16:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik baal gewoon, ik was 13 toen ik gitaar begon te spelen, maar deze gasten worden waarschijnlijk veel eerder ontmaagd dan ik
Sowieso, Kanyequote:Op maandag 25 februari 2013 16:33 schreef alors het volgende:
[..]
Deze plaat is veel te weinig gedraaid, heerlijk nummer.
Je bent gewoon niet consequentquote:
Maar goed, je bent ze nu wel voorquote:Op maandag 25 februari 2013 16:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jawel, maar als gitarist verwacht je toch dat dat op je 14e gebeurt
Het ziet er schattig uitquote:Op maandag 25 februari 2013 16:33 schreef alors het volgende:
[..]
Main Street, boyband uit NL.
Maar hoe ging het met je kat?
Jij moet nog veel leren over vrouwenquote:Op maandag 25 februari 2013 16:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet consequent
‘My Beautiful Dark Twisted Fantasy’ - Wat een album is datquote:
Mag het, ik ben 15 jaar ouderquote:
Dat klopt...quote:Op maandag 25 februari 2013 16:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet consequent
Dat sowiesoquote:
Je bent 29 en je wordt 48 geschat?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mag het, ik ben 15 jaar ouderen wordt 19 jaar ouder geschat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |