gewoon het zoveelste aandachtshoertje, die hendriksquote:Op maandag 25 februari 2013 17:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Hendriks.
Collega van mij was bij persco van Hoogerland vorige week. Hij stelt een vraag, krijgt een mooi antwoord, vraagt Hendriks vervolgens exact hetzelfde. Meneer was te druk bezig met twitteren.
Pot Belgequote:Op maandag 25 februari 2013 16:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als coke daadwerkelijk prestatie bevorderend was zou er al wel een wielrenner in koers mee gepakt zijn![]()
En ja, ook uit eigen ervaring weet ik dat geen renner dit gaat pakken om harder te fietsen
Van Gelder gebruikte het toch ook op trainingen om zo meer te durven en uiteindelijk meer te kunnenquote:Op maandag 25 februari 2013 15:44 schreef CPS2000 het volgende:
Wil best geloven dat coke prestatiebevorderend is maar die hockeyer, van Gelder en ook Boonen gebruikten het vooral om s'avonds hard te gaan.
Simoni niet te vergeten. Testte zowel buiten competitie als tijdens de Giro positief op cocaïne.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Pot Belge
https://en.wikipedia.org/wiki/Pot_Belge
Dat kwam door de tandarts en door snoepjes tegen keelpijn, die hij van zijn tante kreeg.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:54 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Simoni niet te vergeten. Testte zowel buiten competitie als tijdens de Giro positief op cocaïne.
http://www.standaard.be/a(...)=DST01062002_160&s=1
Maar even een mailtje gestuurd of Koss ook nog aan bod komt of dat het beperkt blijft tot wielrennen.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:25 schreef Stansfield het volgende:
Vanavond in nieuwsuur een reportage over Conconi, morgen over Ferrari.
http://nieuwsuur.nl/onder(...)de-dopingartsen.html
Moet toch haast wel? Zeker over Conconi kan je je moeilijk alleen tot wielrennen beperken, Alberto Tomba was zijn succelvolste klant.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar even een mailtje gestuurd of Koss ook nog aan bod komt of dat het beperkt blijft tot wielrennen.
Koss kwam daar gewoon voor de goede koffie, niet teveel achter zoeken.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar even een mailtje gestuurd of Koss ook nog aan bod komt of dat het beperkt blijft tot wielrennen.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Maar ik het voorstukje ging het vooral over vooral over de dubbelrol dat hij aan de ene kant een test tegen epo moest ontwikkelen en aan de andere kant verschillende wielerploegen begeleiden.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vergeet ook de volledige Italiaanse langlaufploeg niet.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:56 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Moet toch haast wel? Zeker over Conconi kan je je moeilijk alleen tot wielrennen beperken, Alberto Tomba was zijn succelvolste klant.
Of wat atleten en atletes, Emma Scaunich bijvoorbeeld.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vergeet ook de volledige Italiaanse langlaufploeg niet.
Wat lijkt die man qua uiterlijk op mooie Marioquote:Op maandag 25 februari 2013 19:56 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Moet toch haast wel? Zeker over Conconi kan je je moeilijk alleen tot wielrennen beperken, Alberto Tomba was zijn succelvolste klant.
Heb Jongkind maar even getweet. TheArt ook zag ik.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
En met verwachtte antwoordquote:Op maandag 25 februari 2013 20:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Heb Jongkind maar even getweet. TheArt ook zag ik.
twitter:KeesJongkind twitterde op maandag 25-02-2013 om 20:49:22@marcodej aan de orde komt wat is bewezen. Koss hebben we uitgezocht, maar in het justitieel onderzoek is zijn naam niet gevonden... reageer retweet
Ach, het is een redelijk antwoord. Beter dan dat we normaliter van dhr. Hendriks krijgen.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:51 schreef Mani89 het volgende:
Jammer de pammer, het grote boze wielrennen is weer de klostwitter:KeesJongkind twitterde op maandag 25-02-2013 om 20:49:22@marcodej aan de orde komt wat is bewezen. Koss hebben we uitgezocht, maar in het justitieel onderzoek is zijn naam niet gevonden... reageer retweet
En niet heel onbegrijpelijk. Zonder bewijs kun je zomaar van alles gaan beweren als NOS zijnde. Jammer is het wel.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ach, het is een redelijk antwoord. Beter dan dat we normaliter van dhr. Hendriks krijgen.
Eens. Dit geeft nog het idee dat er naar gekeken is.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ach, het is een redelijk antwoord. Beter dan dat we normaliter van dhr. Hendriks krijgen.
twitter:KeesJongkind twitterde op maandag 25-02-2013 om 21:05:56@marcodej datum van padova wordt steeds verschoven. Ze bereiden de zaak rustig voor. Justitie heeft bij Conconi nooit de naamcodes gekraakt reageer retweet
Huh, dat is gek. Ik kan me nog goed herinneren dat Matt Rendel in zijn biografie van Pantani de Conconi zaak ook behandelt, en daar verteld dat in de computergegevens van hem de namen van tal van sporters terug te vinden waren. Ik heb het boek niet bij me, dus ik kan het niet controleren, maar ik heb mijn twijfels bij die uitspraak.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:08 schreef marcodej het volgende:
Ook even gevraagd welke niet-wielrenners dan wél bij justitie bekend staan, en hoe het staat met Padua.twitter:KeesJongkind twitterde op maandag 25-02-2013 om 21:05:56@marcodej datum van padova wordt steeds verschoven. Ze bereiden de zaak rustig voor. Justitie heeft bij Conconi nooit de naamcodes gekraakt reageer retweet
Volgens mij juist paar dagen voor een wedstrijd en puur om te stappen..quote:Op maandag 25 februari 2013 18:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Van Gelder gebruikte het toch ook op trainingen om zo meer te durven en uiteindelijk meer te kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |