Ik ben hun dealer jwtquote:Op maandag 25 februari 2013 16:33 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
[..]
En dat weet jij omdat zij dat zo verklaard hebben..
ooh, je spindoctort nu naar rode wijn?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Want? Er staan 2 vermeldingen van coke rond 1920? Toen kreeg de paus nog coke voorgeschreven..
In dat tijdperk hadden de meeste renners niet water of energiedranken in hun bidon maar rode wijn.. Rode wijn moet ook op de dopinglijst dus?
Alcohol ook..quote:Op maandag 25 februari 2013 16:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
coke is pijnstillend ook een reden om het op de lijst te plaatsen
Hmmm, vraag me dan af wat dat is?quote:Op de hoorzitting bij de tuchtcommissie van de hockeybond legde Mahieu een emotionele verklaring af. De commissie besloot daarna de straf te reduceren tot één jaar.
Herman Ram, directeur van de Dopingautoriteit: 'De tuchtcommissie kan de straf verlagen als zij tot het inhoudelijke oordeel komt dat in dat specifieke geval sprake is van dermate weinig schuld of nalatigheid dat er grond is voor strafvermindering.'
Paracetamol ookquote:Op maandag 25 februari 2013 16:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ooh, je spindoctort nu naar rode wijn?
coke is pijnstillend ook een reden om het op de lijst te plaatsen
En vandaag kon ie niet mee met het geweld, maar zette wel nog een redelijke prestatie neer.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:36 schreef DeeBee het volgende:
Ah shit jongens, lees ik een keer niet goed een wedstrijdverslag...Hele dag gewerkt en niet echt alles doorgelezen, zal volgende keer m'n (slechte) verdenkingen checken!
Vond het al echt compleet bizar dat die gast waar ik nog nooit van gehoord had, de rest op een paar minuten kreeg gereden, maar apart koersverloop dus zo te lezen.![]()
Ja maar, ja maar..dan schep je een precedent voor een wielrenner..en dat kan niet!! niet!!quote:Op maandag 25 februari 2013 17:12 schreef Zelva het volgende:
[..]
Hmmm, vraag me dan af wat dat is?
Weinig schuld? Het werd hem onder dwang toegediend?
Weinig nalatigheid? Hij heeft per ongeluk het spul naar binnen gesnoven omdat hij dacht dat het wat anders was?
De tuchtcommissie had gewoon medelijden dus. Zeg dat dan gewoon.
het is al een wonder dat het de media heeft gehaald.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:15 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar..dan schep je een precedent voor een wielrenner..en dat kan niet!! niet!!
Klopt daar kom ik wel eens. Had op de middelbare school het profiel natuur en techniek. En heb een technische studie voltooid.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, ik vertrouw volledig op jou
dit is een leuk forum voor jou Wetenschap & Technologie
hier speciaal voor jouquote:Op maandag 25 februari 2013 17:20 schreef alpeko het volgende:
[..]
Klopt daar kom ik wel eens. Had op de middelbare school het profiel natuur en techniek. En heb een technische studie voltooid.
"#feit"quote:Op maandag 25 februari 2013 17:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Al een reactie NOS/Martijn Hendriks?
Mwah. Ik heb daarna nog twee uiterst scherpe tweets geplaatst, waar niet meer op gereageerd werd.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zag ik nou dat je uitgeluld was door Martijn 'kijkcijfer' Hendriks?
Toch wel jammerlijk dat je er door hem één keer uitgeluld bentquote:Op maandag 25 februari 2013 17:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mwah. Ik heb daarna nog twee uiterst scherpe tweets geplaatst, waar niet meer op gereageerd werd.
Uitgeluld? Hij kwam met een #feit die langs mijn punt ging.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Toch wel jammerlijk dat je er door hem één keer uitgeluld bentDie man blinkt nou niet echt uit in discussieren
![]()
.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Uitgeluld? Hij kwam met een #feit die langs mijn punt ging.
Zijn laatste tweet die ik kan zien gaat over de oscaruitreiking en of Zooey Deschanel er ook een gewonnen heeft, dus ik denk dat hij het ondewerp doping wil ontwijken.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Al een reactie NOS/Martijn Hendriks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |