SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 maart
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
Vinniiee
Huppelmuts
Viro
Aldo (als zijn groepsgenoten hun focking huiswerk doen)
Whehehequote:Op maandag 25 februari 2013 13:03 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb het gevoel alsof ik gezopen heb
ja serieus, zo'n licht hoofd en zo'n zwaar gevoel. Dacht dat ik net door de gang aan het zwalken was toen ik de post ging halenquote:
ik heb hetquote:Op maandag 25 februari 2013 13:03 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb het gevoel alsof ik gezopen heb
Jij hebt geen seks in de winter?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Lente!![]()
Rokjes, terras, bier, seks!
seks is niet seizoensgebonden hoorquote:Op maandag 25 februari 2013 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Lente!![]()
In de winter geen seks dan?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Lente!![]()
quote:Op maandag 25 februari 2013 13:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij hebt geen seks in de winter?
quote:Op maandag 25 februari 2013 13:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
seks is niet seizoensgebonden hoor![]()
Bier ook niet trouwens
Lolquote:Op maandag 25 februari 2013 13:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
In de winter geen seks dan?![]()
Bier welquote:Op maandag 25 februari 2013 13:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
seks is niet seizoensgebonden hoor![]()
Bier ook niet trouwens
Ja, evenals sommige vormen van seks waarschijnlijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bier welAlthans, sommige bieren.
Gheghe, da's waarquote:Op maandag 25 februari 2013 13:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, evenals sommige vormen van seks waarschijnlijk.
Met een straffe oosten wind en -2 op de thermometer ga je ook niet zo snel in de duinen liggen natuurlijk.![]()
Maar in z'n algemeenheid...
Deze man snapt het.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, evenals sommige vormen van seks waarschijnlijk.
Met een straffe oosten wind en -2 op de thermometer ga je ook niet zo snel in de duinen liggen natuurlijk.![]()
Maar in z'n algemeenheid...
Waar is het?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Lente!![]()
Dat inderdaad. Het is dat er niks aan het weer valt te doen, anders had ik het wel geweten.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:27 schreef rival het volgende:
Rokjes, gebruinde huidjes, jurkjes, het dak van de auto eraf, bier op een terras, BBQ op het strand, buitenseks, lange warme dagen, vrolijke mensen
Ja schiet maar op met de lente/zomer
/carequote:Op maandag 25 februari 2013 13:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hihaho, daar trap ik mooi niet in
Ik ook welquote:Op maandag 25 februari 2013 13:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil ook wel andere dingen.
combobreakerquote:Op maandag 25 februari 2013 13:34 schreef Tamashii het volgende:
Ja ja ccccc-combobreaker of niet.
Ik ook wel.
ja en onbeperkt op vakantie kan helaas ook niet niet dus we zitten hier nog wel ff mee!quote:Op maandag 25 februari 2013 13:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Het is dat er niks aan het weer valt te doen, anders had ik het wel geweten.
en dan de knaks daarin soppenquote:Op maandag 25 februari 2013 13:52 schreef LovelyLady het volgende:
Aja een cup a soup kan ik ook wel maken
Goed idee!quote:Op maandag 25 februari 2013 13:52 schreef LovelyLady het volgende:
Aja een cup a soup kan ik ook wel maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2013 14:41:34 ]
quote:Op maandag 25 februari 2013 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
I killed it....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIEUW: Foto's!
quote:
True, maar deze oud-geworden-eric-clapton speelt hem ook wel lekker weg hoorquote:Op maandag 25 februari 2013 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die van Bob Marley is beterderder
Ik heb geen mutsquote:Op maandag 25 februari 2013 15:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
zet dan gewoon je muts op.... muts
Beterschap!quote:Op zondag 24 februari 2013 17:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
ziek![]()
ik was van plan om dit weekend met mijn eerste echte loon nu ik weer werk heb te gaan stappen
maar dat kon ik dus wel vergeten
Ik ben zo blij als mijn linkerneusgat weer open gaat.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:07 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben zo blij als dat blik Hoegaarden weer opengaat.
Totdat je rechterneusgat dichtsliptquote:Op maandag 25 februari 2013 16:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben zo blij als mijn linkerneusgat weer open gaat.
Daar ben ik wel bang voor. Als ik ergens een hekel aan heb ... Dan kan ik gewoon niet slapen. En stoombadjes werken maar tien minuten ofzo.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Totdat je rechterneusgat dichtslipt. Tot gisteren was het een constante afwisseling, dan mag ik zeker nog blij zijn dat ze niet gelijktijdig dichtslippen
.
Erg vervelend ja, gelukkig ben ik er doorheen. Jij hopelijk ook snelquote:Op maandag 25 februari 2013 16:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar ben ik wel bang voor. Als ik ergens een hekel aan heb ... Dan kan ik gewoon niet slapen. En stoombadjes werken maar tien minuten ofzo.
Het schijnt dat ik de griep de kop ingedrukt heb voordat hij echt is begonnen. Vrijdag had ik heftige koorts en rillingen, maar zaterdag alleen keelpijn en een verstopte neus. Dat duurt nu al een paar dagen, maar ben me nog niet slechter gaan voelen. Dus hopelijk is het ook zo voorbij.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Erg vervelend ja, gelukkig ben ik er doorheen. Jij hopelijk ook snel.
O nee, nooit meer. Dat heb ik wel geleerd.quote:
Beter danquote:Op maandag 25 februari 2013 16:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Het schijnt dat ik de griep de kop ingedrukt heb voordat hij echt is begonnen. Vrijdag had ik heftige koorts en rillingen, maar zaterdag alleen keelpijn en een verstopte neus. Dat duurt nu al een paar dagen, maar ben me nog niet slechter gaan voelen. Dus hopelijk is het ook zo voorbij.
Kan ook niet anders, met zo'n bazenweerstand.
Ik gebruik ook geen neusspray, mijn ex zat eraan vast. Haar neus ontstopte zichzelf niet meer.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:21 schreef Fera het volgende:
[..]
O nee, nooit meer. Dat heb ik wel geleerd.
Echt nietquote:Op maandag 25 februari 2013 16:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Juist niet doen, dan raak je daar afhankelijk van.
Zonlicht, wat mis ik dat.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beter dan, zonlicht helpt wel, vitamine D
.
[..]
Ik gebruik ook geen neusspray, mijn ex zat eraan vast. Haar neus ontstopte zichzelf niet meer.
Ja, dat is met alcohol ook he. Het is maar net hoe je daarmee omgaatquote:Op maandag 25 februari 2013 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, tis maar net hoe je er mee omgaat natuurlijk
Ik ook, steeds volop bewolktquote:Op maandag 25 februari 2013 16:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Zonlicht, wat mis ik dat.
Ik ken ook iemand die ''hooked'' was, lijkt me echt ontzettend vervelend.
Mwoah kan je gerust 7 tot 14 dagen gebruiken..quote:Op maandag 25 februari 2013 16:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Juist niet doen, dan raak je daar afhankelijk van.
Alleen als je het langer gebruikt dan 14 dagen.. Dan vindt men het vervelend omdat ze dan het idee van een dicht neusgat krijgen als ze er mee ophouden.quote:
Net als met alcohol dusquote:Op maandag 25 februari 2013 16:35 schreef Evie het volgende:
[..]
Alleen als je het langer gebruikt dan 14 dagen.. Dan vindt men het vervelend omdat ze dan het idee van een dicht neusgat krijgen als ze er mee ophouden.
Opzich is er niks mis mee.. zolang je er niet te lang mee doorgaat...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonquote:Op maandag 25 februari 2013 16:31 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wil ook zonLekker motor rijden en dan onderweg een terrasje pakken
Als ze er langer mee stopt dan een week wel weerquote:Op maandag 25 februari 2013 16:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beter dan, zonlicht helpt wel, vitamine D
.
[..]
Ik gebruik ook geen neusspray, mijn ex zat eraan vast. Haar neus ontstopte zichzelf niet meer.
Nee heb het de hele nacht in het toillet gedeponeerdquote:Op maandag 25 februari 2013 16:39 schreef rival het volgende:
allemaal zieke mensen om me heen
houden jullie dat wel lekker bij je
Ik wil er liever van afquote:Op maandag 25 februari 2013 16:39 schreef rival het volgende:
allemaal zieke mensen om me heen
houden jullie dat wel lekker bij je
dat is de betere keuzequote:Op maandag 25 februari 2013 16:40 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee heb het de hele nacht in het toillet gedeponeerd
dan moet je onder de dekens uitziekenquote:
Dat gaat niet. Morgen weer aan de bak.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:42 schreef rival het volgende:
[..]
dat is de betere keuze
[..]
dan moet je onder de dekens uitzieken
Zeker een betere keuze.. nu eindelijk beter bleh... Alles maar meteen in de was gegooid voor de zekerheidquote:
ga je doen dan?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat gaat niet. Morgen weer aan de bak.
beetje overdreven niet?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker een betere keuze.. nu eindelijk beter bleh... Alles maar meteen in de was gegooid voor de zekerheid
deed je dat ook nog weleens dan? wist ik nietquote:Op maandag 25 februari 2013 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uh werken?voorzover je het werk kan noemen.
Afgelopen maand niet zo nee dat klopt.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
deed je dat ook nog weleens dan? wist ik niet
Hmz denk het niet gezien de ernst van het ziek zijn..quote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 16:49 schreef muhahaha het volgende:
3 keer gequote door Evie, ik kan rustig sterven.
Klinkt goedquote:Op maandag 25 februari 2013 16:53 schreef Evie het volgende:
[..]Niet sterven.. we moeten eerst nog wat meer lol hebben
![]()
Zag er mega zacht uitquote:Op maandag 25 februari 2013 16:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Wat vond je van mijn trui eigenlijk.
Hij komt wel erg in de buurtquote:Op maandag 25 februari 2013 16:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Zag er mega zacht uitmaar ownt mijn ubertrui natuurlijk niet
Donkerdere kleuren staan je misschien beter dan baby blauwquote:Op maandag 25 februari 2013 16:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij komt wel erg in de buurt. Engel vind 'm niet staan
.
Hij neigt meer naar roze/paars dan blauwquote:Op maandag 25 februari 2013 16:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Donkerdere kleuren staan je misschien beter dan baby blauw
quote:Op maandag 25 februari 2013 16:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij neigt meer naar roze/paars dan blauw.
Nouja zeg, ik kreeg feedback van zowel mijn zusje als haar collega en die bedriegen me nietquote:Op maandag 25 februari 2013 16:59 schreef Evie het volgende:
[..]ik heb het weg gestopt. verweg gestopt
Vrouwenkleuren..
Evie, altijd even charmantquote:Op maandag 25 februari 2013 16:53 schreef Evie het volgende:
Vind het ook wel fris na een nacht kotsen en water kakken
Zeker.. kan je ook vertellen dat je daar een schrale aars van krijgt.. om het nog charmanter te maken voor jequote:
Wieso?quote:Op maandag 25 februari 2013 17:01 schreef rival het volgende:
[..]
ik moest vant weekend aan jou denken
dan issie in ieder geval goed schoonquote:Op maandag 25 februari 2013 17:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker.. kan je ook vertellen dat je daar een schrale aars van krijgt.. om het nog charmanter te maken voor je![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Na de 15 keer douchen zeker welquote:Op maandag 25 februari 2013 17:02 schreef rival het volgende:
[..]
dan issie in ieder geval goed schoon
succes ermee! en anders droog beschuitje, dat werkt altijdquote:Op maandag 25 februari 2013 17:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Na de 15 keer douchen zeker wel![]()
Omg ik ga kijken of ik eten binnen kan houden
gaat goedquote:Op maandag 25 februari 2013 17:06 schreef rival het volgende:
[..]
succes ermee! en anders droog beschuitje, dat werkt altijd
quote:Op maandag 25 februari 2013 17:10 schreef rival het volgende:
[..]
ik vond je wel wat traagjes maar leuk om je weer ff te zien
Nee, dat valt best meequote:Op maandag 25 februari 2013 17:10 schreef rival het volgende:
[..]
ja jij hebt ook een kentekenfetish he
+1quote:Op maandag 25 februari 2013 17:10 schreef rival het volgende:
[..]
ja jij hebt ook een kentekenfetish he
Nee, ik ben geen helderziende, ergens in de buurt?quote:Op maandag 25 februari 2013 17:13 schreef rival het volgende:
[..]
kan je ook zien waar de foto gemaakt is?
Op een snelweg.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:13 schreef rival het volgende:
[..]
kan je ook zien waar de foto gemaakt is?
Purmerend laatste afrit richting hoorn, of kom je nooit in purmerend?quote:Op maandag 25 februari 2013 17:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen helderziende, ergens in de buurt?
kijk, hoef je geen helderziende voor te zijn dusquote:Op maandag 25 februari 2013 17:17 schreef LovelyLady het volgende:
De a7 op zegt cryo? vanaf purmerend noord
Zelden eigenlijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:17 schreef rival het volgende:
[..]
Purmerend laatste afrit richting hoorn, of kom je nooit in purmerend?
huh? net een nieuwe baan ofzo? wat is deze?quote:Op maandag 25 februari 2013 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn paspoort is verlopen.
Moet ik ineens een nieuwe gaan regelen, foto regelen. Anders krijg ik geen loon.
Hoe dan? Een weg waar je 120 mag is een snelweg. Of het nou op de afrit is of niet, het is op de snelweg.quote:
Werd net gebeld door uitzendbureau dat het verlopen is. Ze mogen niet verlonen als ze geen kopie hebben van een geldig bewijs.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:19 schreef rival het volgende:
[..]
huh? net een nieuwe baan ofzo? wat is deze?
ik denk dat dat pas ingaat bij dit bord. en die staat pas na de bocht.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe dan? Een weg waar je 120 mag is een snelweg. Of het nou op de afrit is of niet, het is op de snelweg.
wel een goede reden om er haast achter te zettenquote:Op maandag 25 februari 2013 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Werd net gebeld door uitzendbureau dat het verlopen is. Ze mogen niet verlonen als ze geen kopie hebben van een geldig bewijs.
Ik krijg nog 175 euro van ze.
LoLa's dash als ze Purmerend voorbij komt.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
Ik rij er meestal heel hard voorbij
Sinds wanneer rij ik bmw?quote:Op maandag 25 februari 2013 17:23 schreef rival het volgende:
[..]
LoLa's dash als ze Purmerend voorbij komt.
[ afbeelding ]
Tering, hoeveel toeren draait dat blok wel niet?quote:Op maandag 25 februari 2013 17:23 schreef rival het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat geeft ie niet aan he ?quote:Op maandag 25 februari 2013 17:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tering, hoeveel toeren draait dat blok wel niet?
Hopen dat ze thuis aankomtquote:Op maandag 25 februari 2013 17:23 schreef rival het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
7200.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tering, hoeveel toeren draait dat blok wel niet?
quote:
ja dat is echt wat ie aangeeft. vanaf 0 gaat ie daarheen.... heel stom.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat ie volgens het dash ver in het rode gebied zit
Ah, vandaarquote:Op maandag 25 februari 2013 17:27 schreef rival het volgende:
[..]
7200.
maar het is een teller van een 4 cilinder. en er zit een 6 cilinder in. ik denk dat beide blokken een ander signaal afgeven aan de teller.
Ik kom altijd thuisquote:
Truequote:
Uhm volgens mij is dat de benzine-meterquote:Op maandag 25 februari 2013 17:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat ie volgens het dash ver in het rode gebied zit
het is een E36 compact. die bestaan niet als 6 cilinder. de teller van een coupe of sedan past niet.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, vandaarDat zal wel verschil maken ja
Waarom geen dash van een 6-cilinder dan
quote:
als dat lampje begint te branden rij ik nog max 50 km. nog nooit stil gestaanquote:Op maandag 25 februari 2013 17:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo heb ik ook nog wel eens gereden naar Nijmegen. zo'n 5 km voor de waalbrug sprong dat lampje aan. Ik dacht dikke schijt, ik rij door. gehaald
Nee, je ziet het stokje van de toerenteller toch wel? Hij is helemaal rond gegaanquote:Op maandag 25 februari 2013 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kom altijd thuis
[..]
True
[..]
Uhm volgens mij is dat de benzine-meter
Toerenteller staat op nul?
Hmm, dan maar zo rondrijdenquote:Op maandag 25 februari 2013 17:28 schreef rival het volgende:
[..]
het is een E36 compact. die bestaan niet als 6 cilinder. de teller van een coupe of sedan past niet.
Ik wil dat risico niet nemen, maar ik was toch al bijna thuis toenquote:Op maandag 25 februari 2013 17:30 schreef rival het volgende:
[..]
als dat lampje begint te branden rij ik nog max 50 km. nog nooit stil gestaan
Ah ja nu zie ik hetquote:Op maandag 25 februari 2013 17:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, je ziet het stokje van de toerenteller toch wel? Hij is helemaal rond gegaan
[..]
Hmm, dan maar zo rondrijden
Fijne avondquote:
Ach, kan gebeurenquote:Op maandag 25 februari 2013 17:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah ja nu zie ik het
Ik ben niet zo helder geloof ik
[..]
Fijne avond![]()
Ik heb serieus vanmiddag zitten kijken naar Amerikaanse auto's op MPquote:Op maandag 25 februari 2013 17:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nah![]()
Ik heb echt teveel foto's op FB staan
Ik zocht naar een foto maar kan em niet vinden
Kijk vin dit vind ik wel wat voor jou
[ afbeelding ]
Is het ook, maar volgens mij verbruiken.ze echt veel.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb serieus vanmiddag zitten kijken naar Amerikaanse auto's op MPVind ik te gaaf
Ja, 1:8 of zoquote:Op maandag 25 februari 2013 17:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is het ook, maar volgens mij verbruiken.ze echt veel.
ka-motherfokking-tsjing belastingdienstquote:Op maandag 25 februari 2013 17:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, 1:8 of zo. Vaak wel op gas, dat scheelt nog iets volgens mij. Zijn dan ook echt 4-8L motoren
En ze zijn vaak gigantisch zwaar (2000 kg of zo)
Gelderland, benzine, 1951 t/m 2050kg = 332 per kwartaal. Op LPG3 503quote:Op maandag 25 februari 2013 17:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ka-motherfokking-tsjing belastingdienst
pfoequote:Op maandag 25 februari 2013 18:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gelderland, benzine, 1951 t/m 2050kg = 332 per kwartaal. Op LPG3 503
Dat bedoel ik, dat scheelt nogalquote:Op maandag 25 februari 2013 18:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pfoe
111 per kwartaal betalen wij
Mustangs zitten gemiddeld rond de 1600 kiloquote:Op maandag 25 februari 2013 17:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, 1:8 of zo. Vaak wel op gas, dat scheelt nog iets volgens mij. Zijn dan ook echt 4-8L motoren
En ze zijn vaak gigantisch zwaar (2000 kg of zo)
Mustang wel ja, maar genoeg andere wagens die zwaarder zijn. En nee, dat zijn.niet eens pickups of busjes.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mustangs zitten gemiddeld rond de 1600 kilo
Ja klopt.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mustang wel ja, maar genoeg andere wagens die zwaarder zijn. En nee, dat zijn.niet eens pickups of busjes.
Dat kan ik me voorstellenquote:Op maandag 25 februari 2013 18:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja klopt.
En ze rijden voor geen meter qua handeling.
Veel te log en lomp.
Ik ookquote:Op maandag 25 februari 2013 18:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil wel een keer in een Amerikaanse bak rijden
Geldt voor meer medsquote:Op maandag 25 februari 2013 16:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Mwoah kan je gerust 7 tot 14 dagen gebruiken..
He gatverquote:Op maandag 25 februari 2013 18:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook![]()
En ik heb nu al besloten dat áls ik ooit ga trouwen (hihaho) dat het in een Amerikaanse bak moet zijn
Mja....quote:Op maandag 25 februari 2013 16:59 schreef Evie het volgende:
[..]ik heb het weg gestopt. verweg gestopt
Vrouwenkleuren..
quote:Op maandag 25 februari 2013 18:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook 'áls' en '(hihaho)'
Ik trouw in een honda nsx type R.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook![]()
En ik heb nu al besloten dat áls ik ooit ga trouwen (hihaho) dat het in een Amerikaanse bak moet zijn
Ook niet op fora of zo? Kan je altijd proberenquote:Op maandag 25 februari 2013 18:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik trouw in een honda nsx type R.
Alleen is die er naar mijn weten niet 1 te vinden in Nederland.
Niet trouwen dusquote:Op maandag 25 februari 2013 18:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik trouw in een honda nsx type R.
Alleen is die er naar mijn weten niet 1 te vinden in Nederland.
Ik heb al eens gezocht, en zelfs bij de benelux type R club hebben ze er niet 1 tussen zitten.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook niet op fora of zo? Kan je altijd proberen
Hmm, dat wordt er zelf 1 importeren danquote:Op maandag 25 februari 2013 18:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb al eens gezocht, en zelfs bij de benelux type R club hebben ze er niet 1 tussen zitten.
Zodra ik de staatsloterij win gaat dat gebeuren.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, dat wordt er zelf 1 importeren dan
Gheghe, succes ermeequote:Op maandag 25 februari 2013 18:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zodra ik de staatsloterij win gaat dat gebeuren.
hebbenquote:Op maandag 25 februari 2013 17:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nah![]()
Ik heb echt teveel foto's op FB staan
Ik zocht naar een foto maar kan em niet vinden
Kijk vin dit vind ik wel wat voor jou
[ afbeelding ]
Wie weet heeft ze wel een heel mooi karakterquote:Op maandag 25 februari 2013 18:46 schreef LovelyLady het volgende:
Had ie maar niet zo'n gedrocht moeten uitzoeken
quote:Op maandag 25 februari 2013 18:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie weet heeft ze wel een heel mooi karakter
Hey boor het laatste restje hoop de groot inquote:
Over een paar jaar vallen die dingen spontaan uit de luchtquote:
Je krijgt een mailtje.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:00 schreef -Engel- het volgende:
uhm.... ik heb een aanvraagcode... is het nu goed dan?
Geen ideequote:Op maandag 25 februari 2013 19:00 schreef -Engel- het volgende:
uhm.... ik heb een aanvraagcode... is het nu goed dan?
je krijgt een mailtje, die moet je meenemenquote:Op maandag 25 februari 2013 19:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Snap ik het nu goedKrijg ik pas op 12-3 14:00 te horen of ik er heen mag????
Je hebt nu een kaartje gereserveerd, 12-3 krijg je een mail met een code die je mee moet nemen.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Snap ik het nu goedKrijg ik pas op 12-3 14:00 te horen of ik er heen mag????
Ja, ik las het netquote:Op maandag 25 februari 2013 19:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hebt nu een kaartje gereserveerd, 12-3 krijg je een mail met een code die je mee moet nemen.
F1 begint pas de 16e ofzoquote:Op maandag 25 februari 2013 18:58 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Nah dat kan wachten tot volgend weekend. Komend weekend ga ik uitbrakken
Het is trouwens de 2e week bedenk ik me net. Als ik dan langer zou moeten werken dan kan ik vast wel eerder wegquote:
Dat tel ik niet mee. Alleen kwalificatie en racequote:Op maandag 25 februari 2013 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stiekem dus eigenlijk al de 15e met vrije training en kwalificaties
Je wordt volwassen, ik ben trots op jequote:Op maandag 25 februari 2013 19:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is trouwens de 2e week bedenk ik me net. Als ik dan langer zou moeten werken dan kan ik vast wel eerder weg
Dafuq?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:14 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Je wordt volwassen, ik ben trots op je
Zat ik alsnog goed met mijn 16equote:Op maandag 25 februari 2013 19:13 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dat tel ik niet mee. Alleen kwalificatie en race
Heb je toch een beetje gelijkquote:Op maandag 25 februari 2013 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zat ik alsnog goed met mijn 16e![]()
Oh dat verklaart het een en anderquote:Op maandag 25 februari 2013 19:37 schreef Tamashii het volgende:
Zo, dat ik maar niet weer zo aangeschoten als gisteren mag raken.
Dat verklaart wat?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:38 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Oh dat verklaart het een en ander
Je moet gewoon niet zoveel zuipenquote:Op maandag 25 februari 2013 19:37 schreef Tamashii het volgende:
Zo, dat ik maar niet weer zo aangeschoten als gisteren mag raken.
Nou hee, bek houden, heb net weer nerofen of hoe die shit ook heet op, dus vanavond drink ik weer helemaal niet!quote:
Van gisteren? Wat! Niet joh. Toen was ik nog nuchter.quote:
Fucking aansteller.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou hee, bek houden, heb net weer nerofen of hoe die shit ook heet op, dus vanavond drink ik weer helemaal niet!
Oh echt? Ik geloof je nietquote:Op maandag 25 februari 2013 19:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Van gisteren? Wat! Niet joh. Toen was ik nog nuchter.
Nee heur. Voor gisteren ook een week niet gedronken dus!quote:
Je moet wel drinken he, anders droog je uit.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee heur. Voor gisteren ook een week niet gedronken dus!
Even teruglezen, maar ik was toen echt nog nuchter.quote:
Leuk dit BobbyBee.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet wel drinken he, anders droog je uit.
Uhuh zou ik ook zeggen als ik jou wasquote:Op maandag 25 februari 2013 19:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Even teruglezen, maar ik was toen echt nog nuchter.
Bloedserieus hier. Zou het zo weer zeggen.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:49 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Uhuh zou ik ook zeggen als ik jou was
Dat had ik ook toen ik net de tv aandeed.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:49 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om iets te kijken, hier ben ik weer![]()
In that case:quote:Op maandag 25 februari 2013 19:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Bloedserieus hier. Zou het zo weer zeggen.
Ik zit in 'Bluh, wat zal ik eens gaan doenquote:Op maandag 25 februari 2013 19:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat had ik ook toen ik net de tv aandeed.
Die gezelligheid van jou kent geen tijd.quote:
Ik vind het met jou anders nooit echt gezellig.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Die gezelligheid van jou kent geen tijd.
Dat dacht ik!quote:
Ja kut TV ook. Niks op. Film1 heeft zelf oscar avond.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit in 'Bluh, wat zal ik eens gaan doen' stand
Nee dat blijkt. We zien elkaar ook nooit.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind het met jou anders nooit echt gezellig.
Film 1 Sundance nietquote:Op maandag 25 februari 2013 19:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat dacht ik!
[..]
Ja kut TV ook. Niks op. Film1 heeft zelf oscar avond.
Gamen, Fok!ken, fappen, iets nuttigs, sportenquote:Op maandag 25 februari 2013 19:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit in 'Bluh, wat zal ik eens gaan doen' stand
TV is sowieso kutquote:Op maandag 25 februari 2013 19:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat dacht ik!
[..]
Ja kut TV ook. Niks op. Film1 heeft zelf oscar avond.
Nee is ook al weer zo lang geleden. Je wil me gewoon niet zien.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee dat blijkt. We zien elkaar ook nooit.
Ik heb alleen film 1 premiere!quote:
Dit is onzin ei.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee is ook al weer zo lang geleden. Je wil me gewoon niet zien.
Geen zin, doe ik al maar geen zin, nee, geen zin, geen zin.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gamen, Fok!ken, fappen, iets nuttigs, sporten
Hahahahahah ik heb allesquote:
Het zal ook eens niet.quote:
Je moet je melis houden, dubbeldooier.quote:
Ga dan maar terug onder je steenquote:Op maandag 25 februari 2013 19:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen zin, doe ik al maar geen zin, nee, geen zin, geen zin.
quote:
Dit dusquote:Op maandag 25 februari 2013 19:57 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Gister was je halfnaaktSoort van
Ben ik al.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga dan maar terug onder je steen
Mooiquote:
Hurrbeduuurrrrr.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet je melis houden, dubbeldooier.
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:57 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Gister was je halfnaaktSoort van
Buuuuuullllshit.quote:
het is "herpaderp"quote:
Ja nee, ze hebben gewoon gelijk.quote:
Ik heb alleen mijn buik laten zien. Dat doe ik elke dag man.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, duidelijk een geval van teveel gezopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |