SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 maart
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
Vinniiee
Huppelmuts
Viro
Aldo (als zijn groepsgenoten hun focking huiswerk doen)
Whehehequote:Op maandag 25 februari 2013 13:03 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb het gevoel alsof ik gezopen heb
ja serieus, zo'n licht hoofd en zo'n zwaar gevoel. Dacht dat ik net door de gang aan het zwalken was toen ik de post ging halenquote:
ik heb hetquote:Op maandag 25 februari 2013 13:03 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb het gevoel alsof ik gezopen heb
Jij hebt geen seks in de winter?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Lente!![]()
Rokjes, terras, bier, seks!
seks is niet seizoensgebonden hoorquote:Op maandag 25 februari 2013 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Lente!![]()
In de winter geen seks dan?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Lente!![]()
quote:Op maandag 25 februari 2013 13:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij hebt geen seks in de winter?
quote:Op maandag 25 februari 2013 13:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
seks is niet seizoensgebonden hoor![]()
Bier ook niet trouwens
Lolquote:Op maandag 25 februari 2013 13:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
In de winter geen seks dan?![]()
Bier welquote:Op maandag 25 februari 2013 13:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
seks is niet seizoensgebonden hoor![]()
Bier ook niet trouwens
Ja, evenals sommige vormen van seks waarschijnlijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bier welAlthans, sommige bieren.
Gheghe, da's waarquote:Op maandag 25 februari 2013 13:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, evenals sommige vormen van seks waarschijnlijk.
Met een straffe oosten wind en -2 op de thermometer ga je ook niet zo snel in de duinen liggen natuurlijk.![]()
Maar in z'n algemeenheid...
Deze man snapt het.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, evenals sommige vormen van seks waarschijnlijk.
Met een straffe oosten wind en -2 op de thermometer ga je ook niet zo snel in de duinen liggen natuurlijk.![]()
Maar in z'n algemeenheid...
Waar is het?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Lente!![]()
Dat inderdaad. Het is dat er niks aan het weer valt te doen, anders had ik het wel geweten.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:27 schreef rival het volgende:
Rokjes, gebruinde huidjes, jurkjes, het dak van de auto eraf, bier op een terras, BBQ op het strand, buitenseks, lange warme dagen, vrolijke mensen
Ja schiet maar op met de lente/zomer
/carequote:Op maandag 25 februari 2013 13:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hihaho, daar trap ik mooi niet in
Ik ook welquote:Op maandag 25 februari 2013 13:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil ook wel andere dingen.
combobreakerquote:Op maandag 25 februari 2013 13:34 schreef Tamashii het volgende:
Ja ja ccccc-combobreaker of niet.
Ik ook wel.
ja en onbeperkt op vakantie kan helaas ook niet niet dus we zitten hier nog wel ff mee!quote:Op maandag 25 februari 2013 13:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Het is dat er niks aan het weer valt te doen, anders had ik het wel geweten.
en dan de knaks daarin soppenquote:Op maandag 25 februari 2013 13:52 schreef LovelyLady het volgende:
Aja een cup a soup kan ik ook wel maken
Goed idee!quote:Op maandag 25 februari 2013 13:52 schreef LovelyLady het volgende:
Aja een cup a soup kan ik ook wel maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2013 14:41:34 ]
quote:Op maandag 25 februari 2013 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
I killed it....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIEUW: Foto's!
quote:
True, maar deze oud-geworden-eric-clapton speelt hem ook wel lekker weg hoorquote:Op maandag 25 februari 2013 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die van Bob Marley is beterderder
Ik heb geen mutsquote:Op maandag 25 februari 2013 15:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
zet dan gewoon je muts op.... muts
Beterschap!quote:Op zondag 24 februari 2013 17:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
ziek![]()
ik was van plan om dit weekend met mijn eerste echte loon nu ik weer werk heb te gaan stappen
maar dat kon ik dus wel vergeten
Ik ben zo blij als mijn linkerneusgat weer open gaat.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:07 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben zo blij als dat blik Hoegaarden weer opengaat.
Totdat je rechterneusgat dichtsliptquote:Op maandag 25 februari 2013 16:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben zo blij als mijn linkerneusgat weer open gaat.
Daar ben ik wel bang voor. Als ik ergens een hekel aan heb ... Dan kan ik gewoon niet slapen. En stoombadjes werken maar tien minuten ofzo.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Totdat je rechterneusgat dichtslipt. Tot gisteren was het een constante afwisseling, dan mag ik zeker nog blij zijn dat ze niet gelijktijdig dichtslippen
.
Erg vervelend ja, gelukkig ben ik er doorheen. Jij hopelijk ook snelquote:Op maandag 25 februari 2013 16:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar ben ik wel bang voor. Als ik ergens een hekel aan heb ... Dan kan ik gewoon niet slapen. En stoombadjes werken maar tien minuten ofzo.
Het schijnt dat ik de griep de kop ingedrukt heb voordat hij echt is begonnen. Vrijdag had ik heftige koorts en rillingen, maar zaterdag alleen keelpijn en een verstopte neus. Dat duurt nu al een paar dagen, maar ben me nog niet slechter gaan voelen. Dus hopelijk is het ook zo voorbij.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Erg vervelend ja, gelukkig ben ik er doorheen. Jij hopelijk ook snel.
O nee, nooit meer. Dat heb ik wel geleerd.quote:
Beter danquote:Op maandag 25 februari 2013 16:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Het schijnt dat ik de griep de kop ingedrukt heb voordat hij echt is begonnen. Vrijdag had ik heftige koorts en rillingen, maar zaterdag alleen keelpijn en een verstopte neus. Dat duurt nu al een paar dagen, maar ben me nog niet slechter gaan voelen. Dus hopelijk is het ook zo voorbij.
Kan ook niet anders, met zo'n bazenweerstand.
Ik gebruik ook geen neusspray, mijn ex zat eraan vast. Haar neus ontstopte zichzelf niet meer.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:21 schreef Fera het volgende:
[..]
O nee, nooit meer. Dat heb ik wel geleerd.
Echt nietquote:Op maandag 25 februari 2013 16:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Juist niet doen, dan raak je daar afhankelijk van.
Zonlicht, wat mis ik dat.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beter dan, zonlicht helpt wel, vitamine D
.
[..]
Ik gebruik ook geen neusspray, mijn ex zat eraan vast. Haar neus ontstopte zichzelf niet meer.
Ja, dat is met alcohol ook he. Het is maar net hoe je daarmee omgaatquote:Op maandag 25 februari 2013 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, tis maar net hoe je er mee omgaat natuurlijk
Ik ook, steeds volop bewolktquote:Op maandag 25 februari 2013 16:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Zonlicht, wat mis ik dat.
Ik ken ook iemand die ''hooked'' was, lijkt me echt ontzettend vervelend.
Mwoah kan je gerust 7 tot 14 dagen gebruiken..quote:Op maandag 25 februari 2013 16:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Juist niet doen, dan raak je daar afhankelijk van.
Alleen als je het langer gebruikt dan 14 dagen.. Dan vindt men het vervelend omdat ze dan het idee van een dicht neusgat krijgen als ze er mee ophouden.quote:
Net als met alcohol dusquote:Op maandag 25 februari 2013 16:35 schreef Evie het volgende:
[..]
Alleen als je het langer gebruikt dan 14 dagen.. Dan vindt men het vervelend omdat ze dan het idee van een dicht neusgat krijgen als ze er mee ophouden.
Opzich is er niks mis mee.. zolang je er niet te lang mee doorgaat...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonquote:Op maandag 25 februari 2013 16:31 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wil ook zonLekker motor rijden en dan onderweg een terrasje pakken
Als ze er langer mee stopt dan een week wel weerquote:Op maandag 25 februari 2013 16:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beter dan, zonlicht helpt wel, vitamine D
.
[..]
Ik gebruik ook geen neusspray, mijn ex zat eraan vast. Haar neus ontstopte zichzelf niet meer.
Nee heb het de hele nacht in het toillet gedeponeerdquote:Op maandag 25 februari 2013 16:39 schreef rival het volgende:
allemaal zieke mensen om me heen
houden jullie dat wel lekker bij je
Ik wil er liever van afquote:Op maandag 25 februari 2013 16:39 schreef rival het volgende:
allemaal zieke mensen om me heen
houden jullie dat wel lekker bij je
dat is de betere keuzequote:Op maandag 25 februari 2013 16:40 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee heb het de hele nacht in het toillet gedeponeerd
dan moet je onder de dekens uitziekenquote:
Dat gaat niet. Morgen weer aan de bak.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:42 schreef rival het volgende:
[..]
dat is de betere keuze
[..]
dan moet je onder de dekens uitzieken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |