SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 maart
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
Vinniiee
Huppelmuts
Viro
Aldo ovb?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
ben nu net klaar met the godfather delenquote:
Bijna hetzelfdequote:Op zondag 24 februari 2013 17:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
ben nu net klaar met the godfather delen
Weet ikquote:
Ik had alleen whiskey en 1 dropshotquote:Op zondag 24 februari 2013 17:31 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dat doen we dus niet meer, we gaan niet meer alles door elkaar drinken
Ik zie al IMAX 3D hier staan. Dat wordt hem dus niet.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom jij dan ook?![]()
[..]
Ik zal het wel vragen dan.
En geen idee.
Ik ben altijd een type die heel saai alleen de hele avond bier blijft drinkenquote:Op zondag 24 februari 2013 17:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik
[..]
Ik had alleen whiskey en 1 dropshot
Ja hoor.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zie al IMAX 3D hier staan. Dat wordt hem dus niet.
Maar we gaan toch wel even knus gezellig eten met zijn allen?
Ik vind bier echt niet lekker. Dus dan maar BAM aan de whiskey.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben altijd een type die heel saai alleen de hele avond bier blijft drinken![]()
dat hangt van de whisky afquote:Op zondag 24 februari 2013 17:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind bier echt niet lekker. Dus dan maar BAM aan de whiskey.
whiskey vind ik viesquote:Op zondag 24 februari 2013 17:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind bier echt niet lekker. Dus dan maar BAM aan de whiskey.
Duvel, Jupiler, La Chouffe, Orvalquote:Op zondag 24 februari 2013 17:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat hangt van de whisky af
ik drink momenteel veel duvel vind ik heerlijk wegdrinken
Dat is ook precies mijn grootste klacht tegen dat bier.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
jaaa La Chouffe is ook heerlijk om te drinkenquote:Op zondag 24 februari 2013 17:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
whiskey vind ik vies
[..]
Duvel, Jupiler, La Chouffe, Orval
Mee eens, vooral de jongere whiskey vind ik minder lekker.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
Kom je ook vrijdag?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
jaaa La Chouffe is ook heerlijk om te drinken
Leukquote:Op zondag 24 februari 2013 17:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga wel mijn best doen om erheen te gaan. Een aantal nagelmeisjes gaan ook, en Disney.
als mijn stem terug is en ik ben niet meer ziek dan kom ik zeker wel jaquote:
Ik heb serieus nog nooit wodka op, alleen dat slokje toen bij Hups.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon aanlengen met wodka jatog.
Verstandig. Bier is stukken goedkoperquote:
ook, en dan heb ik door wanneer ik dronken wordquote:Op zondag 24 februari 2013 17:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit wodka op, alleen dat slokje toen bij Hups.
[..]
Verstandig. Bier is stukken goedkoper
Gheghe, daar had ik afgelopen vrijdag echt geen flauw benul vanquote:Op zondag 24 februari 2013 17:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ook, en dan heb ik door wanneer ik dronken word
oow dat merk ik bij bijna alle soorten drank welquote:Op zondag 24 februari 2013 17:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ook, en dan heb ik door wanneer ik dronken word
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gheghe, daar had ik afgelopen vrijdag echt geen flauw benul van
Whehequote:Op zondag 24 februari 2013 17:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bij sterke drank gaat het bij mij altijd van: Nuchter, nuchter, nuchter, nuchter, helemaal buis, over mijn nek
Bij bier: nuchter, nuchter, nucher, lollig doen, lollig doen, vrouwen versieren, lollig doen, aangeschoten zijn, aangeschoten, erg aangeschoten, dronken
bij mij zo:quote:Op zondag 24 februari 2013 17:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bij sterke drank gaat het bij mij altijd van: Nuchter, nuchter, nuchter, nuchter, helemaal buis, over mijn nek
Bij bier: nuchter, nuchter, nucher, lollig doen, lollig doen, vrouwen versieren, lollig doen, aangeschoten zijn, aangeschoten, erg aangeschoten, dronken
Ik heb een hekel aan dronken zijnquote:Op zondag 24 februari 2013 17:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whehe. Het zou me een worst wezen wanneer ik dronken ben
. Als het maar niet na glas whiskey is
wereldpolitiek en een hekel aan mensen hebben zit bij mij al permanent in het systeemquote:Op zondag 24 februari 2013 17:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
bij mij zo:
nuchter
tijdje verder
wereldpolitiek komt naar boven ik heb dan overal een mening over
weer tijdje verder
om de haverklap pissen
weer tijdje verder
ik vind bepaalde mensen nog vervelender dan dat ze al zijn
weer verder
stomdronken ga naar huis en kots alles onder
Ik niet, maar dat van afgelopen keer was wel heel ergquote:Op zondag 24 februari 2013 17:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan dronken zijn
ik ga gewoon eerste uur snoeihard zuipen, dan ben ik lekker aangeschoten en dan hoef ik het voor de rest van de avond alleen maar dat niveau vast te houden. Werkt perfect
Ik wil gewoon weten wat ik die avond doe, en nog een zekere zin van controle hebben.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik niet, maar dat van afgelopen keer was wel heel erg. En zoveel had ik ook nog niet eens op.
bij mij ook wel maar als ik dronken ben dan kan ik veel beter "in mijn eigen opzich dat dan weer wel" alles veel beter uitleggenquote:Op zondag 24 februari 2013 17:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wereldpolitiek en een hekel aan mensen hebben zit bij mij al permanent in het systeem
Begrijpelijkquote:Op zondag 24 februari 2013 17:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weten wat ik die avond doe, en nog een zekere zin van controle hebben.
Ik ben dan ook lichtelijk een controlfreak![]()
Waar gaatde heen?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ok, ik ga en ik neem mijn huisgenootje mee. Nu nog zorgen dat ik dan ook echt kaartjes heb morgen.
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
So light 'em up, up, up. Light 'em up, up, up. Light 'em up, up, up. I'm on fire!!
* Heel hard meezingt
hoe is het met buurmeisje?quote:
ziekquote:Op zondag 24 februari 2013 17:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee.
Daar?
Karma always has her way. Beterschapquote:Op zondag 24 februari 2013 17:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
ziek![]()
ik was van plan om dit weekend met mijn eerste echte loon nu ik weer werk heb te gaan stappen
maar dat kon ik dus wel vergeten
dank jequote:Op zondag 24 februari 2013 17:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Karma always has her way. Beterschap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |