Ik zit op Kubuntu 12.10 64 bitquote:Op dinsdag 30 april 2013 09:55 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Heb jij geupdate, of een verse install? ik krijg die update niet. Ook niet wanneer ik check via terminal
Ah okquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik zit op Kubuntu 12.10 64 bit
Is dit iets: http://www.webupd8.org/20(...)-back-in-ubuntu.html ?quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:38 schreef KomtTijd... het volgende:
Die nieuwe nautilus is trouwens wel aids zegIemand een goed alternatief?
-edit-
Nemo geinstalleerd (van Mint geleend). [ afbeelding ]
ook niet sudo apt-get dist-upgradequote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:00 schreef fotostarter het volgende:
Meh... toch niet. Was 91 mb aan andere updates
Hoe kan ik 13.04 nu binnenhalen? Via de terminal updaten werkt ook niet
Nee.quote:
1 2 3 4 5 | Pakketlijsten worden ingelezen... Klaar Boom van vereisten wordt opgebouwd De status informatie wordt gelezen... Klaar Opwaardering wordt doorgerekend... Klaar 0 pakketten opgewaardeerd, 0 pakketten nieuw geïnstalleerd, 0 te verwijderen en 0 niet opgewaardeerd. |
Wel raar ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Welke distro heb je en wat voor laptop/Computer?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 07:54 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Nee.
[ code verwijderd ]
Ik ben ook een beetje klaar met ubuntu. Heb nu 14 x moeten herstarten voordat mijn toetsenbord werkte. Nouja, werkte.... ik kan typen, en de sleutelbos ontgrendelen. Touchpad werkt nog niet eens. Ga vanmiddag eens even een lege dvd scoren, en windows terug erop.
Heb inmiddels vanalles gedaan om het te verhelpen, maar na elke update/upgrade wat voor update dan ook, het zelfde gekloot. En daar heb ik geen zin in
Ubuntu 12.04 op een toshiba satelite L775quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:43 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Wel raar ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Welke distro heb je en wat voor laptop/Computer?
1 2 3 4 | default via xxx.xxx.xxx.xxx dev eth0 proto static 10.42.0.0/24 dev wlan0 proto kernel scope link src 10.42.0.1 metric 9 xxx.xxx.xxx.xxx/24 dev eth0 proto kernel scope link src xxx.xxx.xxx.xxx metric 1 169.254.0.0/16 dev eth0 scope link metric 1000 |
1 | [ 433.895476] wlan0: No active IBSS STAs - trying to scan for other IBSS networks with same SSID (merge) |
1 2 3 4 5 | wlan0 IEEE 802.11abgn ESSID:"S5-Ubuntu" Mode:Ad-Hoc Frequency:2.412 GHz Cell: 26:90:CF:4C:17:3E Tx-Power=15 dBm Retry long limit:7 RTS thr:off Fragment thr:off Power Management:off |
https://help.ubuntu.com/community/InstallingANewHardDrivequote:Op maandag 6 mei 2013 21:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Hoe moet ik ook alweer 2e HDD toevoegen?via fstab toch?
Dankquote:Op maandag 6 mei 2013 22:04 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
https://help.ubuntu.com/community/InstallingANewHardDrive
Graag gedaan! Als er al data op staat is uiteraard alleen het fstab- en mountgedeelte relevant.quote:
Het is een nieuwe 1 TiB SATAquote:Op maandag 6 mei 2013 22:07 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Graag gedaan! Als er al data op staat is uiteraard alleen het fstab- en mountgedeelte relevant.
MOAR STORAGE!quote:Op maandag 6 mei 2013 22:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Het is een nieuwe 1 TiB SATA
Right, het werkt dus wel maar ik krijg alleen een 'adhoc' hotspot. Mijn android telefoon herkent deze niet, een andere laptop wel. Bij 12.10 werd er blijkbaar een 'infrastructure' hotspot gemaakt, maar dat mag nu niet meer van de nieuwe network manager. Hopelijk wordt dat gefixed, of leert Android met adhoc netwerken omgaan.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:01 schreef Visitor.Q het volgende:
Sinds ik op 13.04 werk kan ik met mijn laptop geen wireless hotspot meer creëren (ga naar netwerk applet, klik 'use as hotspot'). Nu lijkt het alsof de hotspot inderdaad wordt gemaakt, maar mijn telefoon ziet hem niet. Ook is de hotspot niet configureerbaar (SSID is hetzelfde als de hostname, de beveiliging is WEP met een random password). Als ik klik op het netwerk icoon zie ik wel het hotspot netwerk ertussen staan met een icoon van adhoc network erbij.
'ip route' geeft (ip adressen weggehaald)
[ code verwijderd ]
Het lijkt er dus op alsof het hotspot netwerk via wlan0 wordt gecreeerd en dat de computer er meteen zelf mee verbindt. Ofzo. dmesg geeft heel vaak:
[ code verwijderd ]
iwconfig:
[ code verwijderd ]
Ik heb een Intel Centrino Advanced-N 6235 die maakt gebruik van de iwlwifi driver. Normaal gesproken kan ik met wat googlen wel een oplossing vinden, maar nu niet eigenlijk.
SPOILER: Unsupported hardware AMDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wilde gewoon de gesloten drivers hebben in installeerde het via
1 [sudo apt-get install fglrx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |