O! Die wil ik heel graag! Ga zelf eens kijken of ik ook nog wat over heb.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:06 schreef foodlover het volgende:
Wie heeft er een wafelijzer, zo iets, dus niet voor van die hartjeswafels?
[ afbeelding ]
Ik heb nog een passe-vite in de aanbieding, zo eentje:
[ afbeelding ]
Heb je wat meer info over de keukenmachine? Wij hebben alleen een staafmixer en voor sommige recepten is een keukenmachine volgens mij veel handigerquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:58 schreef habanero het volgende:
zeker goed plan Piet !
heb nog een oudere mixer en keuken machine.
maar het gevaar van dit topic is .. dat ik nog wat spullen zoek maar bijna geen ruimte meer heb in mijn keukentje
zo'n stoomreiniger lijkt me wel erg handig eigenlijk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:24 schreef morgane het volgende:
Ik ben voor in ons keukentje nog op zoek naar een eenvoudige blender/keukenmachine en een contactgrill.
Te ruil heb ik, niet geheel culinair maar wel handig voor in de keuken (voor bijv. het schoonmaken van de gaspitten, oven of magnetron), een handstoomreiniger. En natuurlijk eeuwige dank
merk e.d. moet ik even kijkenquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:11 schreef morgane het volgende:
[..]
Heb je wat meer info over de keukenmachine? Wij hebben alleen een staafmixer en voor sommige recepten is een keukenmachine volgens mij veel handiger
Ik wacht even af, hoor het graag.quote:Op donderdag 28 februari 2013 03:45 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
O! Die wil ik heel graag! Ga zelf eens kijken of ik ook nog wat over heb.
Ik heb uitgebreid gegraven maar heb niets over.. Student hèquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:14 schreef foodlover het volgende:
[..]
Ik wacht even af, hoor het graag.
Vind het idee van ruilen leuker.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:34 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Ik heb uitgebreid gegraven maar heb niets over.. Student hèVerkoop je hem ook?
Wanneer gingen we bij jou in de tuin een hapje en een drankje doen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:00 schreef z80 het volgende:
gratis af te halen een philips hd-2540 broodrooster.
nieuw in doos. ooit gekregen en op zolder beland.
Kan ook gewoon met een rvs schaal, wist je dat?quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben op zoek naar een yoghurtmaker
Nee hoe dan?quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kan ook gewoon met een rvs schaal, wist je dat?
Maak volle melk, met eventueel extra room erbij warm, 37 graden. Doe er een eetlepel of 2 yoghurt bij en zet het afgedekt een 24 uur weg op een warme plek.quote:
Werkt met alles zo? Bedoeling is namelijk om yoghurt zonder zuivel te maken, door bijv. amandelmelk of kokosmelk, en geloof dat ik dat probiotica ofzo kon toevoegen in plaats van yoghurtquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Maak volle melk, met eventueel extra room erbij warm, 37 graden. Doe er een eetlepel of 2 yoghurt bij en zet het afgedekt een 24 uur weg op een warme plek.
Je heb dan een prachtige standyogurt. Die is stevig van structuur, beetje gelei achtig. Als je deze roert wordt ie dikvloeibaar.
Ik maak het ook wel eens met puur room, zonder melk, en krijg dan een heerlijke zure room die perfect als dip te gebruiken is, of om zo te eten met wat honing en walnoten.
Tja, je zou het moeten proberen, maar waarom zonder zuivel? Yoghurt is een goedkope en makkelijk toegankelijke manier van de juiste bacterien.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Werkt met alles zo? Bedoeling is namelijk om yoghurt zonder zuivel te maken, door bijv. amandelmelk of kokosmelk, en geloof dat ik dat probiotica ofzo kon toevoegen in plaats van yoghurt
Waar tegen intolerant?quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:36 schreef Cassandra87 het volgende:
IntolerantieMaar wel gek op yoghurt. Probeer nu te eten zonder granen, gluten, zuivel etc. (paleo) kijken of dat helpt
Tnx voor de tipsGoedkope manier om uit te proberen
Hmm, wat voor eten of drinken kun je daar mee maken?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:53 schreef morgane het volgende:
Jammer dat dit topic is doodgebloed! Kan ik nog iemand blij maken met een handstoomreiniger?
Keuken grondig mee schoonmaken, steriel maken.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hmm, wat voor eten of drinken kun je daar mee maken?
Ah tuurlijk.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Keuken grondig mee schoonmaken, steriel maken.
Ik meen dat ik nog zo'n wafelijzer heb liggen. Zal vanavond eens kijken.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:06 schreef foodlover het volgende:
Wie heeft er een wafelijzer, zo iets, dus niet voor van die hartjeswafels?
[ afbeelding ]
Ik heb nog een passe-vite in de aanbieding, zo eentje:
[ afbeelding ]
Kan de plek ook te warm zijn? Ik dacht er aan om hem in een serre te zetten waar de zon op staat, want in huis is het immers weer te koel denk ik. Dat zal misschien een graad of 50 zijn. Krijg je dan nog vreemde reacties?quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Maak volle melk, met eventueel extra room erbij warm, 37 graden. Doe er een eetlepel of 2 yoghurt bij en zet het afgedekt een 24 uur weg op een warme plek.
Je heb dan een prachtige standyogurt. Die is stevig van structuur, beetje gelei achtig. Als je deze roert wordt ie dikvloeibaar.
Ik maak het ook wel eens met puur room, zonder melk, en krijg dan een heerlijke zure room die perfect als dip te gebruiken is, of om zo te eten met wat honing en walnoten.
Ja, dat kan, dan gaan de bacterien doodquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:40 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Kan de plek ook te warm zijn? Ik dacht er aan om hem in een serre te zetten waar de zon op staat, want in huis is het immers weer te koel denk ik. Dat zal misschien een graad of 50 zijn. Krijg je dan nog vreemde reacties?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |