Ze moet altijd kotsen van de stress voor een optreden. Dus voor een miljard kijkers zal het wel een badkuip vol zijn geweest...quote:
Ik vind het het beste bondnummer sinds Goldeneye.quote:Op maandag 25 februari 2013 04:38 schreef Danny het volgende:
Ik vind Adele helemaal geweldig, maar ik kan dit nummer echt niet aanhoren. Wat een deprimerend KUT nummer.
Beste Bondsong sinds License to Kill.quote:Op maandag 25 februari 2013 04:38 schreef Danny het volgende:
Ik vind Adele helemaal geweldig, maar ik kan dit nummer echt niet aanhoren. Wat een deprimerend KUT nummer.
Jij doet t beter?quote:Op maandag 25 februari 2013 04:39 schreef Revje1 het volgende:
Dacht dat ze Live wel goed kon zingen.
Beter treedt ze wat vaker op dan.quote:Op maandag 25 februari 2013 04:38 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ze moet altijd kotsen van de stress voor een optreden. Dus voor een miljard kijkers zal het wel een badkuip vol zijn geweest...
V.
Ik kijk nog steeds op ustvnow.comquote:Op maandag 25 februari 2013 04:39 schreef Rainesz het volgende:
[..]
nope,tvpc ligt plat hehe
Misschien hidiho nog?
Nou die ligt er hier uit en doet helemaal niks meer.quote:
chrome even helemaal afsluiten en opnieuw opstarten?quote:Op maandag 25 februari 2013 04:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou die ligt er hier uit en doet helemaal niks meer.
Ik gebruik firefoxquote:Op maandag 25 februari 2013 04:40 schreef Rainesz het volgende:
[..]
chrome even helemaal afsluiten en opnieuw opstarten?
Chrome gebruiken?quote:
Ik dacht dat het Jan Kooijman wasquote:Op maandag 25 februari 2013 04:42 schreef HostiMeister het volgende:
Hoe heette die user hier op fok, met die pukkels, die altijd met de meest grote celebs op de foto stond? Volgens mij is dat die @gjkooijman op de #film1oscars twitterfeed
Kloptquote:Op maandag 25 februari 2013 04:42 schreef HostiMeister het volgende:
Hoe heette die user hier op fok, met die pukkels, die altijd met de meest grote celebs op de foto stond? Volgens mij is dat die @gjkooijman op de #film1oscars twitterfeed
This channel is offline.quote:Op maandag 25 februari 2013 04:43 schreef Rainesz het volgende:
http://www.ilive.to/view/44176/watch-live-ABC%20(HD)-channel-for-free
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |