Ze moet altijd kotsen van de stress voor een optreden. Dus voor een miljard kijkers zal het wel een badkuip vol zijn geweest...quote:
Ik vind het het beste bondnummer sinds Goldeneye.quote:Op maandag 25 februari 2013 04:38 schreef Danny het volgende:
Ik vind Adele helemaal geweldig, maar ik kan dit nummer echt niet aanhoren. Wat een deprimerend KUT nummer.
Beste Bondsong sinds License to Kill.quote:Op maandag 25 februari 2013 04:38 schreef Danny het volgende:
Ik vind Adele helemaal geweldig, maar ik kan dit nummer echt niet aanhoren. Wat een deprimerend KUT nummer.
Jij doet t beter?quote:Op maandag 25 februari 2013 04:39 schreef Revje1 het volgende:
Dacht dat ze Live wel goed kon zingen.
Beter treedt ze wat vaker op dan.quote:Op maandag 25 februari 2013 04:38 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ze moet altijd kotsen van de stress voor een optreden. Dus voor een miljard kijkers zal het wel een badkuip vol zijn geweest...
V.
Ik kijk nog steeds op ustvnow.comquote:Op maandag 25 februari 2013 04:39 schreef Rainesz het volgende:
[..]
nope,tvpc ligt plat hehe
Misschien hidiho nog?
Nou die ligt er hier uit en doet helemaal niks meer.quote:
chrome even helemaal afsluiten en opnieuw opstarten?quote:Op maandag 25 februari 2013 04:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou die ligt er hier uit en doet helemaal niks meer.
Ik gebruik firefoxquote:Op maandag 25 februari 2013 04:40 schreef Rainesz het volgende:
[..]
chrome even helemaal afsluiten en opnieuw opstarten?
Chrome gebruiken?quote:
Ik dacht dat het Jan Kooijman wasquote:Op maandag 25 februari 2013 04:42 schreef HostiMeister het volgende:
Hoe heette die user hier op fok, met die pukkels, die altijd met de meest grote celebs op de foto stond? Volgens mij is dat die @gjkooijman op de #film1oscars twitterfeed
Kloptquote:Op maandag 25 februari 2013 04:42 schreef HostiMeister het volgende:
Hoe heette die user hier op fok, met die pukkels, die altijd met de meest grote celebs op de foto stond? Volgens mij is dat die @gjkooijman op de #film1oscars twitterfeed
This channel is offline.quote:Op maandag 25 februari 2013 04:43 schreef Rainesz het volgende:
http://www.ilive.to/view/44176/watch-live-ABC%20(HD)-channel-for-free
http://www.ilive.to/view/46460/watch-live-ABC-channel-for-free deze werkt nog.quote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 04:45 schreef Rainesz het volgende:
[..]
http://www.ilive.to/view/46460/watch-live-ABC-channel-for-free deze werkt nog.
Dat vind ik wel zo'n lelijke vrouw dat het me verbaast dat ze zo bekend is geworden.quote:Op maandag 25 februari 2013 04:49 schreef Verbal het volgende:
Kristin Stewart... Botoxloos Botoxhoofd.
V.
Tis dat ze geen uitstraling heeft maar anders was ze echt wel mooi.quote:Op maandag 25 februari 2013 04:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat vind ik wel zo'n lelijke vrouw dat het me verbaast dat ze zo bekend is geworden.
Ik vind haar niet echt mooi. Flaporen en haar hoofd lijkt te groot te zijn voor haar gezicht.quote:Op maandag 25 februari 2013 04:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tis dat ze geen uitstraling heeft maar anders was ze echt wel mooi.
Ik vind haar bijzonder nietszeggend en absoluut niet mooi. Maar dat ligt idd grotendeels aan haar uitstraling en niet zozeer aan objectieve punten als uiterlijk, figuur en haar oid.quote:Op maandag 25 februari 2013 04:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Tis dat ze geen uitstraling heeft maar anders was ze echt wel mooi.
Vind 'r wel knap. En dat nonchalante heeft ook wel iets.quote:Op maandag 25 februari 2013 04:52 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vind haar niet echt mooi. Flaporen en haar hoofd lijkt te groot te zijn voor haar gezicht.
Het is niet nonchalant. Het is verveeld. En dat dan 24/7.quote:Op maandag 25 februari 2013 04:53 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Vind 'r wel knap. En dat nonchalante heeft ook wel iets.
TV-14-DLV ?quote:Op maandag 25 februari 2013 04:53 schreef HostiMeister het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat het kan.
quote:Op maandag 25 februari 2013 04:53 schreef HostiMeister het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat het kan.
Precies.quote:Op maandag 25 februari 2013 04:54 schreef Mike het volgende:
[..]
Het is niet nonchalant. Het is verveeld. En dat dan 24/7.
Misschien. Volg d'r niet echt. Maar beter dan die gespeelde blijheid iig..quote:Op maandag 25 februari 2013 04:54 schreef Mike het volgende:
[..]
Je bedoeld...omdat ik het erop kanquote:Op maandag 25 februari 2013 04:53 schreef HostiMeister het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat het kan.
Alleen als ze samen is met Pattinson. Daarvoor en tijdens het overspel-interval waren er momenten dat ze gelukkig leek.quote:Op maandag 25 februari 2013 04:54 schreef Mike het volgende:
[..]
Nee. Alles is beter dan dat chagrijnige rothoofd.quote:Op maandag 25 februari 2013 04:55 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Maar beter dan die gespeelde blijheid iig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |