bij mij ook?quote:
Hier aleen die op Low liep, die op HD loopt nogquote:
Whehehe.quote:Op maandag 25 februari 2013 04:25 schreef Stefan het volgende:
[..]
Doen ze alleen bij buitenlanders :p
TV-14-DLV means this program contain some material may be unsuitable for children under the age of 14 this program mean that the program contain L coruse language V interse violence D suggestive dialogue.quote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 04:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Op herladen geklikt, na een eeuw kreeg ik de text only versie. Pagina reageerde toen niet meer en nu is-ie dus weer aan het laden.
ok thx...ik mag igg kijkenquote:Op maandag 25 februari 2013 04:30 schreef Rainesz het volgende:
[..]
TV-14-DLV means this program contain some material may be unsuitable for children under the age of 14 this program mean that the program contain L coruse language V interse violence D suggestive dialogue.
Ik vind 'm erg leuk zelfs, heb alleen intro gemist. Wat ik er nog van zag met Shatner vond ik matig.quote:Op maandag 25 februari 2013 04:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind MacFarlane wel okay tot nu toe, alleen zijn de kleine dialogen van de presentatoren allemaal erg matig, behalve Ted dan.
Nooit geweest, net zoals die lelijkerd van een Julia Roberts. Snap niet dat die zo geliefd zijn daar in Hollywood.quote:Op maandag 25 februari 2013 04:32 schreef Danny het volgende:
sandra bullock was vroeger heel leuk...
Hier ook niet meerquote:Op maandag 25 februari 2013 04:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Oeps! Google Chrome kan geen verbinding maken met www.ustvnow.com
Hier geen problemen met Chrome.quote:Op maandag 25 februari 2013 04:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Oeps! Google Chrome kan geen verbinding maken met www.ustvnow.com
Adele ook.quote:Op maandag 25 februari 2013 04:35 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ah wat schattig, Jennifer Lawrence was nerveus.
Op de rode loper zei ze dat d'r jurk tyfus zwaar was dus dat ze moeite zou krijgen met die uithalen.quote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 04:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Heeft iemand een link naar een andere stream?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |