I hate her, I really hate her...quote:Op maandag 25 februari 2013 04:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hathaway of Field, bring on the melodrama.
Field vond ik m niet waard. Liefst die mama van Bradley Cooper.quote:Op maandag 25 februari 2013 04:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hathaway of Field, bring on the melodrama.
quote:Op maandag 25 februari 2013 04:22 schreef neohu het volgende:
Als Anna Hathaway wint dan ga ik naar bed.
Die had er lang een moeten hebben, met gemak de meest getalenteerde van de 5.quote:Op maandag 25 februari 2013 04:21 schreef Verbal het volgende:
Hathaway krijgt hem, Amy Adams MOET hem krijgen.
V.
Slaap lekker.quote:Op maandag 25 februari 2013 04:22 schreef neohu het volgende:
Truste...quote:Op maandag 25 februari 2013 04:22 schreef neohu het volgende:
Slaap lekker.quote:Op maandag 25 februari 2013 04:22 schreef neohu het volgende:
QFTquote:Op maandag 25 februari 2013 04:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die had er lang een moeten hebben, met gemak de meest getalenteerde van de 5.
Doen ze alleen bij buitenlanders :pquote:
the lucky bastardquote:
hij heeft vast een lul van 26 cmquote:Op maandag 25 februari 2013 04:25 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik ben minder lelijk dan haar man
Hier ookquote:
Hij staat hier al een minuut stil.quote:
bij mij ook?quote:
Hier aleen die op Low liep, die op HD loopt nogquote:
Whehehe.quote:Op maandag 25 februari 2013 04:25 schreef Stefan het volgende:
[..]
Doen ze alleen bij buitenlanders :p
TV-14-DLV means this program contain some material may be unsuitable for children under the age of 14 this program mean that the program contain L coruse language V interse violence D suggestive dialogue.quote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 04:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Op herladen geklikt, na een eeuw kreeg ik de text only versie. Pagina reageerde toen niet meer en nu is-ie dus weer aan het laden.
ok thx...ik mag igg kijkenquote:Op maandag 25 februari 2013 04:30 schreef Rainesz het volgende:
[..]
TV-14-DLV means this program contain some material may be unsuitable for children under the age of 14 this program mean that the program contain L coruse language V interse violence D suggestive dialogue.
Ik vind 'm erg leuk zelfs, heb alleen intro gemist. Wat ik er nog van zag met Shatner vond ik matig.quote:Op maandag 25 februari 2013 04:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind MacFarlane wel okay tot nu toe, alleen zijn de kleine dialogen van de presentatoren allemaal erg matig, behalve Ted dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |