Gewoon lekker blijven bellen, is toch gratis via de huistelefoon.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:47 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ze zijn hier al 2 maanden bezig een monteur te sturen, omdat het aansluitpunt uit de muur is gevallen en nu aan een draad hangt
Doe ik ook. Ken nu 80% van die helpdesk daar.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:49 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Gewoon lekker blijven bellen, is toch gratis via de huistelefoon.
Dat gok ik van niet, dat is een activatie probleem van UPC zelf.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:16 schreef RoW_0 het volgende:
Ik heb al 1 jaar lang de melding dat ik geen abonnement heb op de kanalen, zelfs bij de publieke omroephet is maar dat ik nauwelijks TV kijk, anders werd ik allang gek. Word dat met de software update gefixt of?
Dan smijt ik 'm van mijn raam af.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:55 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Dat gok ik van niet, dat is een activatie probleem van UPC zelf.
Kan ik mij niks bij voorstellen. Als je mijn COAX aansluiting bedoelt is dat pas door een monteurtje een gloednieuwe modem en splitter gemonteerd. Voor de rest is mijn huis 2 jaar oud en is er ook geen sprake van oude prut.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:07 schreef Leandra het volgende:
Ik zou eens bellen, het kan ook zijn dat je wandcontactdoos het probleem is en dat er een nieuwe op moet.
Bij mij was de monteur en binnen een week. Ze hebben van buitenaf nog een heel nieuw aansluitpunt aan moeten leggen toen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:47 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ze zijn hier al 2 maanden bezig een monteur te sturen, omdat het aansluitpunt uit de muur is gevallen en nu aan een draad hangt
Als het 2 jaar oud is dan is de kans idd klein dat het daar aan ligt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:10 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Kan ik mij niks bij voorstellen. Als je mijn COAX aansluiting bedoelt is dat pas door een monteurtje een gloednieuwe modem en splitter gemonteerd. Voor de rest is mijn huis 2 jaar oud en is er ook geen sprake van oude prut.
Kans is inderdaad klein maar het kan zijn dat de kabel in het AOP niet goed gemonteerd is(heeft de monteur daar naar gekeken of alleen een splitter erop gedrukt). Het kan ook nog een verkeerde aansluiting in de wijk/verdeelkast zijn.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het 2 jaar oud is dan is de kans idd klein dat het daar aan ligt.
Nope, nog niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:13 schreef Rainesz het volgende:
Niemand hier uit de Regio Friesland die al H2 software versie heeft?
Heb ik ook regelmatig, de oplossing hier is, kastje uitzetten met knop achterop. Kastje aanzetten, op live tv laten staan (niks doen), 10 minuten wachten, en daarna kan ik hem wel openen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:25 schreef Injetta het volgende:
Effe een vraagje. Ik neem series op met de horizon. Nu is er een serie die ik niet kan'openen' als ik op het icoon klik van die serie bij 'mijn media' loopt dat hele ding vast en moet de box uit en aan zetten.
Hoe krijg ik dat nu weg?
Nu blijven de afleveringen dus maar daar staan, ik jan ze niet kijken en ook niet verwijderen.
Iemand toevallig een oplossing?
Ik wacht tot ze komen, vorige week nieuwe afspraak gemaakt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:13 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Bij mij was de monteur en binnen een week. Ze hebben van buitenaf nog een heel nieuw aansluitpunt aan moeten leggen toen.
Als je een dergelijke aanbieding bij UPC voorlegt gaan ze vaak wel mee. Maar als je niet tevreden bent kan je beter overstappen inderdaad.quote:Op woensdag 24 juli 2013 07:53 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik wacht tot ze komen, vorige week nieuwe afspraak gemaakt.
Als ze zijn geweest, stap ik gelijk over naar KPN. Familie en vrienden van mij hebben KPN alles in een, en ik moet zeggen dat dat wel een heel stuk beter werkt.
WiFi is gewoon goed, internetsnelheden wat minder, maar mijn totale ervaring is beter.
Laatst bij een telefoonzaak een hele mooie aanbieding gekregen welke ik niet kan afslaanScheelt met bijna 40 euro per maand met upc.
Ben zeker niet tevreden en dat weten ze daar ook, en hebben ze alle begrip voor. Ik denk dat 2 op de 5 mensen die ik spreek op de helpdesk zelf ook weinig vertrouwen heeft in UPC of zo hahahaha.quote:Op woensdag 24 juli 2013 07:55 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Als je een dergelijke aanbieding bij UPC voorlegt gaan ze vaak wel mee. Maar als je niet tevreden bent kan je beter overstappen inderdaad.
Kan nu ook al abbonoment aanpassen kan ten alle tijde!quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:02 schreef CherryLips het volgende:
Vraagje: ik heb een half jaar geleden Horizon genomen omdat dat de enige optie was als je wilde opnemen. Nu hebben ze echter weer een goedkoper pakket met opnemen. Als over een half jaar ofzo m'n jaar-abonnement verloopt, zou ik hem dan kunnen omzetten naar dat goedkopere pakket?
Ik heb al 3x me abbo aangepast en telkens ben ik 5¤ tot 15¤ goedkoper uitgekomen. En alles binnen een jaar vaak van elkaar geregeld. Ze zijn al blij als je abbonee blijft.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:11 schreef Spockjuh_ het volgende:
downgraden kan niet zo maar, upgraden van je abonnement wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |