Dat had ik met Elton Johnquote:Op zondag 24 februari 2013 19:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hey, ik heb George Michael jaren niet verdacht...en ik kende elke Wham! clip uit mijn hoofd
Omdat ik acteur ben.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:39 schreef Lutte het volgende:
Patrick, kindervriend in hart en nieren... Waarom was jij ook alweer zwarte piet?
Die verwar ik altijd met Phil Collins, toen ik nog een Luttetje was hadden ze allebei een liedje in een Disney film en het is nooit meer goed gekomenquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Neefje zei tegen rené: Wat is dat? Knijpt in rené zijn tietje. HAHA, EEN TIETJE!
Nee echt? Hahahahahahaquote:Op zondag 24 februari 2013 19:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Neefje zei tegen rené: Wat is dat? Knijpt in rené zijn tietje. HAHA, EEN TIETJE!
Lion King & Tarzan ... en ik weet nu ongeveer je leeftijdquote:Op zondag 24 februari 2013 19:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die verwar ik altijd met Phil Collins, toen ik nog een Luttetje was hadden ze allebei een liedje in een Disney film en het is nooit meer goed gekomen
als je zo jong ben mag je dat nog zeggen hèquote:Op zondag 24 februari 2013 19:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jaaa... Ik hou wel een beetje van mijn neefjes
Ja.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
als je zo jong ben mag je dat nog zeggen hè
Meteen ontervenquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Meteen onterven
Overigens zei mijn achteneefje van 3 ooit over mij, zij is toch geen familie ze is zwart !
Zijn moeder compleet over de zeik en ik dubbel van het lachen
Oh myquote:Op zondag 24 februari 2013 19:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Meteen onterven
Overigens zei mijn achteneefje van 3 ooit over mij, zij is toch geen familie ze is zwart !
Alsof kinderen niet opvalt dat ik echt de enige ben die niet blond is met blauwe ogen en minimaal 1.80 (incl de vrouwen)quote:
Whehehequote:Op zondag 24 februari 2013 19:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Meteen onterven
Dat. Kan nog wel een weekje gebruiken zeg..quote:Op zondag 24 februari 2013 19:54 schreef iBenny het volgende:
Deze vakantie!
Jammer dat het weer voorbij is
Kan sowieso wel wat vakantie gebruiken, de laatste was in juliquote:Op zondag 24 februari 2013 19:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat. Kan nog wel een weekje gebruiken zeg..
Dus dat...quote:Op zondag 24 februari 2013 19:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat. Kan nog wel een weekje gebruiken zeg..
Wat moet je dan zeggen?quote:Op zondag 24 februari 2013 19:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja. En ik mocht geen homo zeggen.
Want de oudste zit om een R.K. school
Hoe danquote:Op zondag 24 februari 2013 19:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja. En ik mocht geen homo zeggen.
Want de oudste zit om een R.K. school
Ik mei, maar dan moet ik dus stage lopen..quote:Op zondag 24 februari 2013 19:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus dat...
Wanneer is er weer vakantie?
29 maart -> Goede vrijdagquote:Op zondag 24 februari 2013 19:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik mei, maar dan moet ik dus stage lopen..
#&$$(@@)!!
Je bent van harte welkomquote:Op zondag 24 februari 2013 19:56 schreef WickedTunes het volgende:
Ik moet vaker in andere topics komen... ik zie bekenden: Ibenny (ook wel es bij ONZ Radio49 geweest)
Dan werk ik...maar 1 april 2e paas wel vrijquote:
Het is hier dan ook altijd gezelligquote:Op zondag 24 februari 2013 19:56 schreef WickedTunes het volgende:
Ik moet vaker in andere topics komen... ik zie bekenden: Ibenny (ook wel es bij ONZ Radio49 geweest)
en ik zou geen flauwe katholieke bash grapjes meer maken geloof ikquote:
Zelfdequote:Op zondag 24 februari 2013 19:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan werk ik...maar 1 april 2e paas wel vrij
Voor de stamboom verwijs ik je traag naar de archieven van wereldstad maaskantje.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is hier dan ook altijd gezellig
1 grote familie
R49 kan soms wat doods zijnquote:Op zondag 24 februari 2013 19:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is hier dan ook altijd gezellig
1 grote familie
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Voor de stamboom verwijs ik je traag naar de archieven van wereldstad maaskantje.
OMGquote:Op zondag 24 februari 2013 20:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, en toen gingen rené en ik naar boven. René tas halen, afscheid nemen voor het leven dit dat.
Wilde mijn neefje naar boven gaan... Werd er gezegd: Nee, doe maar niet. Patrick en zijn vriendje zijn aan het spelen.
LIKE WHUT??!?!?!?!!!![]()
_______________!!1!!!!!1!!!1!!1!1!!
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, en toen gingen rené en ik naar boven. René tas halen, afscheid nemen voor het leven dit dat.
Wilde mijn neefje naar boven gaan... Werd er gezegd: Nee, doe maar niet. Patrick en zijn vriendje zijn aan het spelen.
Hier ook hoorquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:02 schreef Uccie het volgende:
[..]oh ik wil morgen bij dat kringgesprek zijn van je neefje.
Juf: hoe was je weekend?
kind: leuk, naar opa en oma
Juf: wie waren er dan allemaal
kind: nou oom pat maar die had een vriendje en die gingen samen boven spelen en ik mocht niet meedoen
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:02 schreef Uccie het volgende:
kind: nou oom pat maar die had een vriendje en die gingen samen boven spelen en ik mocht niet meedoen
Whehequote:Op zondag 24 februari 2013 20:02 schreef Uccie het volgende:
Oh zo Talentenjachten... Voice, Idols, XF, die shit... hahaha ik dacht Fokkers die aan talentenjachten moedoenquote:Op zondag 24 februari 2013 20:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Hier ook hoor
Komt dat deze mensen voor de buis hangen steeds, wat ik er bij doe is dus best een raadsel
Dat ookquote:Op zondag 24 februari 2013 20:04 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Oh zo Talentenjachten... Voice, Idols, XF, die shit... hahaha ik dacht Fokkers die aan talentenjachten moedoen
Nee wij maken ze compleet af in daarvoor bestemde topicsquote:Op zondag 24 februari 2013 20:04 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Oh zo Talentenjachten... Voice, Idols, XF, die shit... hahaha ik dacht Fokkers die aan talentenjachten moedoen
Die zwerven hier ook wel rondquote:Op zondag 24 februari 2013 20:04 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Maar ik hang niet steeds voor de buis hoorquote:Op zondag 24 februari 2013 20:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee wij maken ze compleet af in daarvoor bestemde topics
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:04 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ja dus mocht je toevallig fan zijn van Glennis Grace, dan ga je het heel zwaar krijgen in dit subforumquote:Op zondag 24 februari 2013 20:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee wij maken ze compleet af in daarvoor bestemde topics
PatriQue is onze grote sterquote:Op zondag 24 februari 2013 20:04 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Misschien kan ze meedoen aan Sylvie's new BFF...oh wacht ander topicquote:Op zondag 24 februari 2013 20:05 schreef roos85 het volgende:
Wij hadden onder het eten next poptalent ding opstaan, jeetje die barbie uit Saoedi-Arabië... wat een fake wijf
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar ik hang niet steeds voor de buis hoorHad ik daar maar tijd voor
Moet momenteel zelfs toiletbezoeken inplannen of zo
Hoe kan iemand fan zijn van haar... heb je mij al muziek van haar horen draaienquote:Op zondag 24 februari 2013 20:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
Ja dus mocht je toevallig fan zijn van Glennis Grace, dan ga je het heel zwaar krijgen in dit subforum
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien kan ze meedoen aan Sylvie's new BFF...oh wacht ander topic
Heldquote:Op zondag 24 februari 2013 20:08 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Hoe kan iemand fan zijn van haar... heb je mij al muziek van haar horen draaien![]()
Nee jij draait goeiie muziekquote:Op zondag 24 februari 2013 20:08 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Hoe kan iemand fan zijn van haar... heb je mij al muziek van haar horen draaien![]()
quote:
quote:
Dit is een kinderkamer hoorquote:
Hmm?quote:
Ohhhh ik ook danquote:Op zondag 24 februari 2013 20:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
In before plaatje van Patrick Ster van spongebob.
ik zag je edittenquote:Op zondag 24 februari 2013 20:12 schreef Renesite het volgende:
- Dat tietje... PATRICK!
- Dat homo discussiedingetje: als je niet je kind vertelt dat zijn oom (godbetert je broer) een homo is op een fatsoenlijke manier (onderdeel maakt van je opvoeding) ben je wat mij betreft geen discussie waardig. Ik heb gezegd "Patrick dit heeft geen zin, deze discussie moet je maar voeren wanneer ze 10 of 12 jaar oud zijn".
- De zwager van Patrick zei 'spelen'. Nu is dat niet de vader en vind ik dat redelijk inventief opgelost. Hij hoeft deze 'onderwerpen' wat mij betreft niet bespreken met de neefjes. Dat is de taak van Patrick zijn zus. Zie vorige punt.
-quote:Op zondag 24 februari 2013 20:12 schreef Renesite het volgende:
- Dat tietje... PATRICK!
- Dat homo discussiedingetje: als je niet je kind vertelt dat zijn oom (godbetert je broer) een homo is op een fatsoenlijke manier (onderdeel maakt van je opvoeding) ben je wat mij betreft geen discussie waardig. Ik heb gezegd "Patrick dit heeft geen zin, deze discussie moet je maar voeren wanneer ze 10 of 12 jaar oud zijn".
- De zwager van Patrick zei 'spelen'. Nu is dat niet de vader en vind ik dat redelijk inventief opgelost. Hij hoeft deze 'onderwerpen' wat mij betreft niet bespreken met de neefjes. Dat is de taak van Patrick zijn zus. Zie vorige punt.
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:12 schreef Renesite het volgende:
- Dat tietje... PATRICK!
Amen sister!quote:Op zondag 24 februari 2013 20:12 schreef Renesite het volgende:
- Dat tietje... PATRICK!
De flexibele 6-packquote:Op zondag 24 februari 2013 20:14 schreef Renesite het volgende:
Het is gewoon mijn goedgevormde borstkas
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:12 schreef Renesite het volgende:
- Dat tietje... PATRICK!
1. hahahahhahaquote:Op zondag 24 februari 2013 20:12 schreef Renesite het volgende:
- Dat tietje... PATRICK!
Als in opgeven en op TV komen???!!!quote:Op zondag 24 februari 2013 20:15 schreef iBenny het volgende:
Pat, gaan we meedoen met KillerKaraoke?
Ik wil wel, maar durf nog nietquote:Op zondag 24 februari 2013 20:15 schreef iBenny het volgende:
Dan onterf ik jouquote:Op zondag 24 februari 2013 20:15 schreef iBenny het volgende:
Ja, prima... maar die vriend van d'r heeft ook niet gestudeerd en is een slapjanus wmb. en denkt niet verder dan spelen dan is het al heel watquote:Op zondag 24 februari 2013 20:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
1. hahahahhaha
2. eens
3. Hij had ook gewoon kunnen zeggen dat je ff je spullen pakken was, voor een kind van drie of vijf is het even onlogisch dat hij daarom niet naar boven mag als omdat jullie aan het spelen zijn. Ja toch?
Jij ook al...quote:
Nou nou nou...quote:Op zondag 24 februari 2013 20:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, prima... maar die vriend van d'r heeft ook niet gestudeerd en is een slapjanus wmb. en denkt niet verder dan spelen dan is het al heel wat
Rob gaat draaienquote:
Mag hopen voor pats zus dat het geen slapjanus is!quote:Op zondag 24 februari 2013 20:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, prima... maar die vriend van d'r heeft ook niet gestudeerd en is een slapjanus wmb. en denkt niet verder dan spelen dan is het al heel wat
?quote:
In elk geval 2x nietquote:Op zondag 24 februari 2013 20:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mag hopen voor pats zus dat het geen slapjanus is!
Radio?quote:
Ik ben denk ik als de dood voor slangen en spinnen enzoo..quote:Op zondag 24 februari 2013 20:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou, dat dus... Ik dacht "als jij ook gaat, doe ik het ook"
Moet je nagaan wie dat ooit nog kunnen zien!quote:Op zondag 24 februari 2013 20:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou, dat dus... Ik dacht "als jij ook gaat, doe ik het ook"
Ik ga je niet verzorgenquote:Op zondag 24 februari 2013 20:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben denk ik als de dood voor slangen en spinnen enzoo..
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Moet je nagaan wie dat ooit nog kunnen zien!
Ach... wat dat betreft heb ik al genoeg voor schut gestaan op tv.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Moet je nagaan wie dat ooit nog kunnen zien!
Zangtechnisch zou ik dit ook kunnenquote:
Eet eens meerquote:Op zondag 24 februari 2013 20:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tien centimeter groter dan ik. 180 kilo zwaarder. Waar laat je het?
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zangtechnisch zou ik dit ook kunnen
Maar
Je moet een beetje meer spek eten Lutquote:Op zondag 24 februari 2013 20:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Even lang maar schelen ruim 130/135kgquote:Op zondag 24 februari 2013 20:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het programma is zoooo grappigquote:
quote:
Oeh ik ben 10 kg zwaarder dan jij en ik vind mezelf te magerquote:Op zondag 24 februari 2013 20:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hmmm, jawel... zolang je het niet ziet is het primaquote:Op zondag 24 februari 2013 20:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit valt toch best wel mee om te doen?
Ik eet genoeg, aldus de megastal aan kippen die helaas is gestorven voor mijn avondmaaltijd van vandaagquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik eet genoeg, aldus de megastal aan kippen die helaas is gestorven voor mijn avondmaaltijd van vandaag![]()
pylon denk ikquote:Op zondag 24 februari 2013 20:30 schreef Renesite het volgende:
Hoe schrijf je pillon eigenlijk?
Ik snap het niet
Ligt eraan wat je bedoelt, een pion of een pilonquote:Op zondag 24 februari 2013 20:30 schreef Renesite het volgende:
Hoe schrijf je pillon eigenlijk?
Ik snap het niet
Nee, foutquote:Op zondag 24 februari 2013 20:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je bedoelt, een pion of een pilonVoor de details verwijs ik je naar Vaduz.
kon die y niet helemaaaal bedenkenquote:Op zondag 24 februari 2013 20:32 schreef iBenny het volgende:
pylon
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pylon
Het staat ook wel heel raarquote:Op zondag 24 februari 2013 20:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
kon die y niet helemaaaal bedenken
Beter dat dan dat ie doodgaatquote:Op zondag 24 februari 2013 20:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat wel.. maar:
Wat verwend zij hem... jeetje.. zo wordt ie niet echt zelfstandig.
Dat wel, maar hij gedraagt zich als een kleuter en dat wordt zo alleen maar in stand gehouden.quote:
Dat heb ik juist met anorexia docu's zit ik zakken chips te kanen terwijl ik naar die skeletten zit te kijkenquote:Op zondag 24 februari 2013 20:39 schreef roos85 het volgende:
Zeg ik net tegen Frank, ik krijg zin wat lekkers al ik naar Obese krijg..
Vind ie dat ik echt erg ben
Dat heb ik ook hoorquote:Op zondag 24 februari 2013 20:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat heb ik juist met anorexia docu's zit ik zakken chips te kanen terwijl ik naar die skeletten zit te kijken
Aan de andere kant, ik heb eigenlijk gewoon standaard dat ik bij de tv zit te etenquote:
Tja ik had er een kilo of honderd geleden al stukken minder geduld mee gehadquote:Op zondag 24 februari 2013 20:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat wel, maar hij gedraagt zich als een kleuter en dat wordt zo alleen maar in stand gehouden.
Herkenbaarquote:Op zondag 24 februari 2013 20:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Aan de andere kant, ik heb eigenlijk gewoon standaard dat ik bij de tv zit te eten
Ik ookquote:Op zondag 24 februari 2013 20:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tja ik had er een kilo of honderd geleden al stukken minder geduld mee gehad
Ik heb nu Bros in pure chocoladequote:
Ohwquote:Op zondag 24 februari 2013 20:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny, je moet een linkje plaatsen bij je aanmelding waarbij ze je kunnen horen zingen! Hahahaha
+1 of euh eigenlijk +4quote:Op zondag 24 februari 2013 20:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Aan de andere kant, ik heb eigenlijk gewoon standaard dat ik bij de tv zit te eten
en gewoon niet aankomenquote:
Liggen ook nog spareribs die op moeten...maar dat s een beetje veel van het goedequote:Op zondag 24 februari 2013 20:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
Lekker, ik nog niks.. ik smeer zo wat toastjes denk
Bij de action hebben ze van die neppe bros tabletten, zijn stiekem tien keer lekkerderquote:
I Knowquote:Op zondag 24 februari 2013 20:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Van een zingende mij zwerven nog wel wat filmpjes rond
oeiquote:Op zondag 24 februari 2013 20:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Liggen ook nog spareribs die op moeten...maar dat s een beetje veel van het goede
Ik denk dat die om half 11 nog wel naar binnen gaanquote:
* maakt notequote:Op zondag 24 februari 2013 20:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bij de action hebben ze van die neppe bros tabletten, zijn stiekem tien keer lekkerderEn stukken groter en dan nog goedkoper
Nu al zin in, en donderdag pas tijdquote:Op zondag 24 februari 2013 20:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Take now of zo heet het? Nou ja verpakking is 99% gelijk je herkent het wel
Morgen maar eens kijkenquote:Op zondag 24 februari 2013 20:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Take now of zo heet het? Nou ja verpakking is 99% gelijk je herkent het wel
Al gedaan, met mijn beesjequote:Op zondag 24 februari 2013 20:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie dat jullie elkaar op slechte ideeën brengen.
Eet een appel.
Al opquote:Op zondag 24 februari 2013 20:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie dat jullie elkaar op slechte ideeën brengen.
Eet een appel.
en cacao is goed voor jequote:Op zondag 24 februari 2013 20:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Al opEn te veel suiker is ook niet goed hè
Briequote:Op zondag 24 februari 2013 20:57 schreef roos85 het volgende:
toastjes met brie, hummus en allioli present
We hadden vanmiddag camambert (schrijf je dat zo?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:57 schreef roos85 het volgende:
toastjes met brie, hummus en allioli present
Zo lekker, en ik word er zoooooo ziek vanquote:Op zondag 24 februari 2013 21:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
We hadden vanmiddag camambert (schrijf je dat zo?) met warme croissantjes echt ik houd niet van schimmel maar omnomnom
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:59 schreef iBenny het volgende:
Ik zie steeds deze banner, maar dat laatste poppetje vind ik een beetje vreemd
[ afbeelding ]
mommomomquote:Op zondag 24 februari 2013 21:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
We hadden vanmiddag camambert (schrijf je dat zo?) met warme croissantjes echt ik houd niet van schimmel maar omnomnom
eigenlijk wel coolquote:
Krijg het heen en weeeerquote:Op zondag 24 februari 2013 21:34 schreef PatriQue89 het volgende:
En ik ga later een porseleinen varkentjes verzameling hebben
Trusten!quote:Op zondag 24 februari 2013 21:41 schreef roos85 het volgende:
Ik ga brood voor Frank smeren en daarna tukken
Smeerze en slaapzequote:Op zondag 24 februari 2013 21:41 schreef roos85 het volgende:
Ik ga brood voor Frank smeren en daarna tukken
whuuuttt... Hoezo?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:36 schreef Uccie het volgende:
Crap....ik ben er zojuist ingeluisd door een leidinggevende en nu moet ik naar Assen
Dat is 2,5u enkele reis....![]()
Toch eens kijken of telewerken tot de mogelijkheden behoord![]()
Ja projectje en in mijn planning stond nog wat ruimtequote:
5 uur in de autoquote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 14:57 schreef -Vaduz- het volgende:
M'n oom heet precies hoe ik heet en woont in Assen. Jammer dat ik het niet ben, had ik voor je gekookt.
quote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 15:28 schreef Lutte het volgende:
Uccie als je rare verzoeken op FB krijgt, je kwam in m'n overzicht door Siep en zo![]()
quote:Op maandag 25 februari 2013 15:28 schreef Lutte het volgende:
Uccie als je rare verzoeken op FB krijgt, je kwam in m'n overzicht door Siep en zo![]()
Jij bent ubercutequote:
Is die bril....meisjes met brillen zijnquote:Op maandag 25 februari 2013 16:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, ze ziet er zo schattig uit op het eerste oog. Maar...
Zoals ik al zei.quote:
Oh het zit bij hun in de familiequote:Op maandag 25 februari 2013 16:35 schreef -Vaduz- het volgende:
En d'r internetmoeder Kally. Die is ook al zo.
Nee met, moet langs Utrecht hè.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
files meegenomen? Zonder kan wel sneller
Ja was ik ook wel van planquote:Op maandag 25 februari 2013 17:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Beetje 140 rijden... Goed op flitsers letten. Ben je d'r wel in 2 uurtjes
quote:Op maandag 25 februari 2013 16:35 schreef -Vaduz- het volgende:
En d'r internetmoeder Kally. Die is ook al zo.
Hmmm.. da's wel positief gezien. Utrecht > Amersfoort > Zwolle (quote:
Fijnquote:Op maandag 25 februari 2013 18:05 schreef Kally het volgende:
Btw, ik ga deze week (hoop ik) 4 dagen in Den Haag zitten, en dat blijft dan zo
Dat is pas vanaf 1 april, en als het goed is zit ik dan al 5 dagen in Den Haagquote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 18:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is pas vanaf 1 april, en als het goed is zit ik dan al 5 dagen in Den Haag
Hoorde collega er al over klagenquote:Op maandag 25 februari 2013 18:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kan mijn mail niet meer checken. Meer mensen last van?
quote:Op maandag 25 februari 2013 18:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is pas vanaf 1 april, en als het goed is zit ik dan al 5 dagen in Den Haag
Oplossing?quote:Op maandag 25 februari 2013 18:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoorde collega er al over klagen
quote:Op maandag 25 februari 2013 18:05 schreef Kally het volgende:
Ik wil ook...quote:Op maandag 25 februari 2013 18:05 schreef Kally het volgende:
Heb je je eerste nieuwsfeit alquote:Op maandag 25 februari 2013 18:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kan mijn mail niet meer checken. Meer mensen last van?
Maar is op vrijdag en als ik voor 7u Utrecht voorbij ben dan moet het wel lukken.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmm.. da's wel positief gezien. Utrecht > Amersfoort > Zwolle ()
Yup mijn eten staat opquote:Op maandag 25 februari 2013 19:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Niet meer werken dus vandaag. Relaxxxxxxx de pan uit.
ooow alleen op vrijdag? Ja... Alleen Zwolle > Assen is wel erg positief genomen.. Ga maar uit van ruim 50minuten.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar is op vrijdag en als ik voor 7u Utrecht voorbij ben dan moet het wel lukken.
Vroeger naar Zwolle deed ik in 2u als ik maar om 6u de deur uit was
Ik ben meer een type die over de rode loper gaat op de premiere zelfquote:
Ik zie dat niet voor me bij jou.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben meer een type die over de rode loper gaat op de premiere zelf
Tuurlijk wel....in galajurkquote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:47 schreef roos85 het volgende:
Dit zijn beide geweldige cappuccino's![]()
[ afbeelding ]
Komt zo op DWDDquote:
[ afbeelding ]
kom anders ff naar het tv topic van DWDD...kun je lachenquote:Op maandag 25 februari 2013 20:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, ik blijf even hangen.
Mijn bed hangt ook aan het plafond.
[ afbeelding ]
Ja... doe dan one direction, die zou ik ook nog wel doenquote:Op maandag 25 februari 2013 20:18 schreef Lutte het volgende:
OMG MAINSTREET
Oh wacht ik ben te oud voor ze
Das geen probleem hoorquote:Op maandag 25 februari 2013 20:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja... doe dan one direction, die zou ik ook nog wel doen
Jij zou prima passen...kun je een beetje dansen of ben je dan meer de Gary Barlow van het stelquote:Op maandag 25 februari 2013 20:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb gewoon mijn kans als boybandmember gemist. Kom ik steeds meer achter.
Dat lijkt me ook al geen vereiste meer. Beetje swag is genoeg.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij zou prima passen...kun je een beetje dansen of ben je dan meer de Gary Barlow van het stel
dansen ze niet meerquote:Op maandag 25 februari 2013 20:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook al geen vereiste meer. Beetje swag is genoeg.
Youre sweklicious!quote:Op maandag 25 februari 2013 20:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook al geen vereiste meer. Beetje swag is genoeg.
mijn ideequote:Op maandag 25 februari 2013 20:54 schreef MissJ het volgende:
vroeg naar bed vandaag, over een half uurtje denk ik
jawel joh, gezellig met z'n allen tegelijk naar bedquote:Op maandag 25 februari 2013 21:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Je bent niet de enige!
Alleen schaar ik me er niet onder.
Als Jillz?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wil geen spelbreker zijn, maar ik bruis nog.
Okequote:Op maandag 25 februari 2013 21:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hmm. Moet eerst aan het idee wennen.
Champiequote:
ja he he, eindelijk! Heeft het gvd de hele middag en deel van de avond niet gedaan.quote:
Ja... frustrerend echt!quote:Op maandag 25 februari 2013 21:26 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja he he, eindelijk! Heeft het gvd de hele middag en deel van de avond niet gedaan.
Eerst in een boyband, nu al in de Jillz...goed bezigquote:
Ziggo Dome volgt.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eerst in een boyband, nu al in de Jillz...goed bezig
waarschuw even wanneer ik met slaapzak voor de ticketverkoop moet gaan liggenquote:
Ik laat jou toch niet in de kou in een slaapzakje liggen? (tenzij het een hobby is, dan kom ik daar niet aan) Gewoon met je vlaggetje op de eerste rij.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
waarschuw even wanneer ik met slaapzak voor de ticketverkoop moet gaan liggen
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik laat jou toch niet in de kou in een slaapzakje liggen? (tenzij het een hobby is, dan kom ik daar niet aan) Gewoon met je vlaggetje op de eerste rij.
twitter:yoursobieberful twitterde op maandag 25-02-2013 om 21:48:54RT if you're proud to be one of #35millionbeliebers reageer retweet
Hoe werkt die RT functie op FOK!?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:05 schreef Zeroku het volgende:
twitter:yoursobieberful twitterde op maandag 25-02-2013 om 21:48:54RT if you're proud to be one of #35millionbeliebers reageer retweet
How unbeliebablequote:Op maandag 25 februari 2013 22:05 schreef Zeroku het volgende:
Stiekem ben jij ook 1 van hen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |