Het is niet mijn smaak, maar het past wel.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:57 schreef Vonkenboer het volgende:
Afgelopen zaterdag eigenlijk niet zo heel veel gedaan, we hadden namelijk nog een andere afspraak waar we even heen moesten.
Dus eigenlijk er is alleen één wand behangen; en ik besef mij heel goed dat niet iedereen dit behang mooi zal vinden ! maar wij zijn vinden het wel mooi en zijn er dus erg blij mee !*O*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was trouwens wel een vrij hopeloos patroon om mooi aan elkaar te kunnen plakken..
Ik wel hoor!quote:Op zondag 31 maart 2013 13:57 schreef Vonkenboer het volgende:
ik besef mij heel goed dat niet iedereen dit behang mooi zal vinden
Met dank aan mijnquote:Op zondag 31 maart 2013 14:41 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Het is niet mijn smaak, maar het past wel.
quote:Op zondag 31 maart 2013 16:52 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik wel hoor!![]()
Mooi behang en netjes gedaan.
Ik kan mij indenken dat er mensen zijn die dit soort behang afgrijselijk lelijk vinden.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:57 schreef 4wood het volgende:
Het wordt een meisje?![]()
Nee hoor gekheid, heel erg netjes allemaal.
Welke kinderkamerquote:
We hebben glansvrije Hermadix parketlak gebruikt en het lijkt inderdaad qua kleur op whitewash.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:24 schreef Gwywen het volgende:
Wat heb je nou met de kraaldelen van het plafond/schuine stuk gedaan, is dat whitewash?
Ik heb zoals je weet ook kraaldelen op de kamertjes boven, zijn nu nog blank hout maar ik twijfel wat ik ermee zal doen, mss toch wit verven. Door jouw foto's krijg ik meteen een beetje een beeld van hoe het bij mij zou kunnen worden
Bedankt voor het compliment !quote:Op maandag 1 april 2013 01:14 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Het is niet wat ik voor mijn eigen woning zou kiezen, maar voor jouw toch wel zeer romantische en klassieke huis is het zeer passend. Ik vind het mooi hoor, die roosjes, vooral ook in combinatie met die mooie greige zandtint en het hout van de vloer! Lievvvv!
En ook nog eens dikke *thumbs up* dat jullie lekker kiezen voor wat jullie zelf mooi vinden en niet klakkeloos de huidige grijsterreur mode volgen.![]()
We schieten op de bovenverdieping inderdaad wel enorm op; beneden is nog een heel ander verhaal.quote:Op maandag 1 april 2013 10:53 schreef pascal_s het volgende:
Tijdje niet gekeken, maar je schiet echt enorm hard op!
quote:De stijl van het huis wordt nu ook goed zichtbaar, complimenten daarvoor! Alles past bij elkaar en het geeft voor mijn gevoel een warme, gezellige maar ook rustige uitstraling![]()
quote:Ik dacht trouwens ook dat die houten vloer in de slaapkamer 'af' was...Vind hem zo op de foto al wel mooi nl
Oeps...quote:Op maandag 1 april 2013 11:19 schreef Vonkenboer het volgende:
, dit zijn nog gewoon kale underlaymentplaten, de basisvloer zeg maar
![]()
[ afbeelding ]
Tjah, we liepen er tijdens de verbouwing eigenlijk tegen aan dat de vloer in ze algemeenheid toch vrij slecht was en hartstikke scheef was. Dat heeft ons toen doen besluiten om de vloer ook aan te pakken.quote:Op maandag 1 april 2013 18:06 schreef Gieliovd het volgende:
Dat is één van de dingen waar ik nu al spijt van heb, terwijl het huis nog niet af is. Ik heb géén underlayment platen gelegd toen ik alles gesloopt had boven. Er liggen nog de ouderwetse planken in van 1936. Naargelang het "project" vordert zie ik dat het zo krom als een hoepel is op sommige plekken.
We hebben al een tekening gemaakt hoe we de badkamer willen gaan indelen.quote:Gaat mooi Vonk, wanneer ga je aan je zandbak beginnen?
Niks meer aan toe te voegen.quote:Op maandag 1 april 2013 21:58 schreef Gieliovd het volgende:
De rioolaansluiting van bad en drain zit met zij-aanvoer, normaliter. Je hebt ook Easy Drain met onder uitvoer. Die drains zijn trouwens standaard 40 met verloop naar 50, zover ik weet.
Bad zou je sowieso prima uit de vloer kunnen laten kijken. Douche zou ik nog even over nadenken. Je moet die drain plaatsen voor de vloer erin gaat (dekvloer) dus je giet de PVC pijpen ook in.
Je zocht volgens mij nog een drain? Kijk eens bij Sanison, RVS met standaard kunststof uitneembaar sifon, met flens en membraan doek erbij, 80 cm heb ik gekocht voor ¤89! Een Easy Drain is gauw 3-4 keer duurder, voor wat?
Wat betreft die hoofd riool leiding lijkt mij een goed idee, als je alles netjes op afschot weet te krijgen lijkt me dat prima werken. 50 is overigens zover ik weet voldoende voor al jouw toepassingen. Wasbak is 40, douche 50, bad ook 50 volgens mij..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |