quote:Op zondag 24 februari 2013 18:30 schreef Feyenoordisbaas het volgende:
Haal even die "pellenka" eruit en zet Ollie erin (de OP).
quote:Op zondag 24 februari 2013 18:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Tevens wat links gefikst in de OP, en de shop van FRFC erbij gezet.
http://www.vi.nl/Competit(...)411&typeofpage=84136quote:Op zondag 24 februari 2013 18:40 schreef Mercan het volgende:
Wat is het programma voor volgende week (Feyenoord, psv en ajax)?
volgens mij na joden thuis.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:43 schreef Dekatria het volgende:
Hadden we vorig jaar ook niet NEC uit na een topper?
Volgens mij wel, en ik meen me te herinneren dat we toen 1-0 verloren? Weet het niet zeker meer.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:43 schreef Dekatria het volgende:
Hadden we vorig jaar ook niet NEC uit na een topper?
Nee, dat was thuis. Onze laatste thuisnederlaag in de competitie, 5 november 2011.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij wel, en ik meen me te herinneren dat we toen 1-0 verloren? Weet het niet zeker meer.
Bij NEC uit wonnen we met 0-2 (KO Fernandez scoorde nog).quote:Op zondag 24 februari 2013 18:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij wel, en ik meen me te herinneren dat we toen 1-0 verloren? Weet het niet zeker meer.
Ik zie het, Feyenoord won vorig seizoen met 0-2 bij NEC uit.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:47 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, dat was thuis. Onze laatste thuisnederlaag in de competitie, 5 november 2011.
Daarna ook, begint er muziek, ineens Houtman 'Joepie!!'quote:Op zondag 24 februari 2013 18:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Was het eerste wat ik me bedacht na afloopdat gozertje mogen ze vaker laten komen.
Iedereen ook meteen 'Joepjoepjoepjoep" scanderenquote:Op zondag 24 februari 2013 18:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Daarna ook, begint er muziek, ineens Houtman 'Joepie!!'
Melvin Platje is in topvormquote:Op zondag 24 februari 2013 18:52 schreef Dekatria het volgende:
We spelen overigens wel als laatst van de top 5 volgende week. Gaat nog belangrijk potje worden.
Voor de honderdste keer de goals zien (net ook weer bij EL). En straks ook nog FC Rijmond kijken en dan Studio Neus.quote:
Niet goed gezocht excuus.quote:
1 kans gehad in de hele wedstrijd. Pfff die hebben ook wel pech hoor.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:27 schreef PizzaGeit het volgende:
Lucky Ajax weer, scoren in de 85ste minuut
Zou alleen niet mijn vriendin meenemen naar een bedrijfsfeestje als hij mijn collega was.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:32 schreef Gtaboy107 het volgende:
Pelle, wat een fantastische spits is dat zeg. Lijkt me een gezellig persoon.
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:34 schreef jakees het volgende:
[..]
Zou alleen niet mijn vriendin meenemen naar een bedrijfsfeestje als hij mijn collega was.
Moeten we kampioen worden of een hoop geluk hebben.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:33 schreef TLC het volgende:
Het zou wel geweldig zijn om volgend seizoen weer CL wedstrijden in de Kuip te hebben
Chery is een achterlijke aap, nee dankje.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:34 schreef PizzaGeit het volgende:
Chery zou trouwens wel een lekkere speler zijn voor Feyenoord ook.
Toornstra ook, achteraf.
Immers ook, af en toe. Vandaag was ie wel goedquote:Op zondag 24 februari 2013 19:35 schreef Euribob het volgende:
[..]
Chery is een achterlijke aap, nee dankje.
Inderdaad, hij speelde erg goed vandaag, het is meestal lachen maar als hij zo blijft spelen kan het nog een aardige speler worden.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:36 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Immers ook, af en toe. Vandaag was ie wel goed
Ja maar je kan ook een slechte loting hebben. Sowieso al 2 voorronden.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:38 schreef foetre het volgende:
Denk dat je met een spits als pelle meer kans maakt in de voorronde cl dan afgelopen jaar met KO fernandez
Fernandez en Cissé op de goal afquote:Op zondag 24 februari 2013 19:38 schreef foetre het volgende:
Denk dat je met een spits als pelle meer kans maakt in de voorronde cl dan afgelopen jaar met KO fernandez
Met Verhoek en Immers hebben we genoeg Haagse bluf in ons team, anders stapt de_kromme straks nog over.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:36 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Immers ook, af en toe. Vandaag was ie wel goed
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:40 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Fernandez en Cissé op de goal af
Ik dacht altijd dat Schaken daar bij betrokken was en dus ook daarom een troll actie vna Vilhena en Boetius er was. Paar wedstrijden terugquote:Op zondag 24 februari 2013 19:40 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Fernandez en Cissé op de goal af![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die was gewoon omdat Schaken die wedstrijd die enorme kans mistequote:Op zondag 24 februari 2013 19:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Schaken daar bij betrokken was en dus ook daarom een troll actie vna Vilhena en Boetius er was. Paar wedstrijden terug
ohquote:Op zondag 24 februari 2013 19:43 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Die was gewoon omdat Schaken die wedstrijd die enorme kans miste
Hoe voelde je je toen je wist dat het 2-1 was geworden?quote:Op zondag 24 februari 2013 15:38 schreef arjan1212 het volgende:
khad de stream bij 0-1 uitgezet en was depressief in bed gaan leggen. winnen ze gewoon nog met 2-1
Waren het die twee clowns?quote:Op zondag 24 februari 2013 19:47 schreef Caland het volgende:
Vooral na de wedstrijd gelachen.
PSV'ers die met twee man door een stalen hek willen breken.
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan goed.
Zelfs de ME'ers waren ze aan het uitlachen.
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan goed.
Zelfs de ME'ers waren ze aan het uitlachen.
Toen was ik weer blijquote:Op zondag 24 februari 2013 19:45 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Hoe voelde je je toen je wist dat het 2-1 was geworden?
Ik heb altijd het idee, hoe verder je die 'hoek' ingaat, des te rustiger het word.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:49 schreef Jimbo het volgende:
Wat een laf volk op vak d zeg. Niets of niemand zong mee
Het deed me denken aan de 4-2. Ging toen wel wat langer door, maar soitquote:Op zondag 24 februari 2013 19:54 schreef Caland het volgende:
Mooi ook dat een kwartier na de wedstrijd het stadion gewoon nog nokkievol zat.
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:58 schreef jakees het volgende:
[..]
En je matties (ben ik ook wel benieuwd naar).
Inderdaad, en Boetius een 8 is wat overdreven.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:58 schreef Caland het volgende:
Mathijsen had ook wel een 8 verdiend. Of een 9.
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:54 schreef Caland het volgende:
Mooi ook dat een kwartier na de wedstrijd het stadion gewoon nog nokkievol zat.
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:59 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Het duurde bij mij even
Die Krabbedam geeft altijd te hoge cijfers. Paar wedstrijden terug gaf Thijs Slegers Wijnaldum gewoon een 4 ofzo.quote:
Mooi contrast weer met de arena die vandaag niet eens voor de helft gevuld was.quote:
Boetiüs werd helemaal ondergecummed door Evertquote:Op zondag 24 februari 2013 19:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Inderdaad, en Boetius een 8 is wat overdreven.
Utrecht was zo mogelijk nog erger, zag ik zonet.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi contrast weer met de arena die vandaag niet eens voor de helft gevuld was.
Ik snap hem niet?quote:Op zondag 24 februari 2013 19:59 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Het duurde bij mij even
thx! Vond Willems inderdaad Schaken wel goed dekken. Matavs belachelijke wissel en Lens vond ik niet sterk. Waterman niet sterk en ook Hiljemark komt nog tekort. Strootman vond ik een beetje onzichtbaar. Dus niet echt eens met de cijfers. Maar goed wat kan mij het schelen!quote:
Je moet gewoon blijven tot en na het einde. Die spelers horen(hoe slecht ze ook zijn) een bedankje te krijgen imo.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Elke boerenlul had Zanka weggespeeld vandaag.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:00 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Boetiüs werd helemaal ondergecummed door Evert
Niet meer dan terecht trouwens, die kerel gaat nog bij Real of Bayern ofzo eindigen
Dat stadion überhaupt is altijd zo lelijk hequote:Op zondag 24 februari 2013 20:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Utrecht was zo mogelijk nog erger, zag ik zonet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Burger nietquote:Op zondag 24 februari 2013 20:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Elke boerenlul had Zanka weggespeeld vandaag.
Had vandaag ook een paar keer wat egoïstischer moeten zijn volgens mij.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:02 schreef jakees het volgende:
Die balaanname van Boëtius een 10 minuten voor tijd in 1 keer uit de lucht gelijk goed. Wat een speler zeg. Voorzet moet nog wel veel beter!
Is wel met z'n zwakke been constant he, is eigk een rechtsbuitenquote:Op zondag 24 februari 2013 20:02 schreef jakees het volgende:
Die balaanname van Boëtius een 10 minuten voor tijd in 1 keer uit de lucht gelijk goed. Wat een speler zeg. Voorzet moet nog wel veel beter!
Had inderdaad zeker wel een paar keer mogen schieten, m.n. in de slotfase.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Had vandaag ook een paar keer wat egoïstischer moeten zijn volgens mij.
Ja maar die balaanname wat een techniek zeg!quote:Op zondag 24 februari 2013 20:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Had vandaag ook een paar keer wat egoïstischer moeten zijn volgens mij.
Ja, vooral geweldig om een keer een buitenspeler bij Feyenoord te zien met overzicht.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:04 schreef jakees het volgende:
[..]
Ja maar die balaanname wat een techniek zeg!
Biseswar had dat ook wel op zichquote:Op zondag 24 februari 2013 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, vooral geweldig om een keer een buitenspeler bij Feyenoord te zien met overzicht.
Haha, nee.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:05 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Biseswar had dat ook wel op zich
dat is ook zeker waarquote:Op zondag 24 februari 2013 19:56 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee, hoe verder je die 'hoek' ingaat, des te rustiger het word.
wat een aanstelleritus daar zegquote:Op zondag 24 februari 2013 20:06 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Fijn dat die PSV'ers er even bij zetten waar de speler wordt vastgepakt.
In welke vakken zitten de fanatieke supporters eigenlijk?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:07 schreef Caland het volgende:
Ik vond juist dat ze aan de overkant vandaag goed mee deden. Zou wel tof zijn als daar ook iets van een fanatieke kern ontstaat. Al is die er al wel op een vak als JJ natuurlijk.
gele zijde. O tot q zegmaarquote:Op zondag 24 februari 2013 20:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
In welke vakken zitten de fanatieke supporters eigenlijk?
Maar wel lekker, zijn die Hagenezen toch nog ergens goed voor! (al speelde Immers niet slecht)quote:Op zondag 24 februari 2013 20:06 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Pellè kopte godverodmme 9 van de 10 ballen weg, hij zette zelf alles neer ookquote:Op zondag 24 februari 2013 20:10 schreef PizzaGeit het volgende:
Trouwens:
De DS (Dode Spelmomenten) gingen ook goed vandaag
Overal wel. Geheel rondom het veld op de parterrevakken en achter de goal.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
In welke vakken zitten de fanatieke supporters eigenlijk?
Verhoek en Immers +1quote:Op zondag 24 februari 2013 20:10 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Maar wel lekker, zijn die Hagenezen toch nog ergens goed voor! (al speelde Immers niet slecht)
De Vrij haalde ook veel weg, echt heerlijkquote:Op zondag 24 februari 2013 20:10 schreef Grifte het volgende:
[..]
Pellè kopte godverodmme 9 van de 10 ballen weg, hij zette zelf alles neer ook
Y was vandaag wel lekker bezig.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Overal wel. Geheel rondom het veld op de parterrevakken en achter de goal.
Korte zijde waar het uitvak is meestal niet.
Wat dat betreft prima zaak dat het uitvak naar de tweede ring is verplaats. Vandaag waren er niet eens bufferrijen.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat post ik net, viel me ook al op.
Nu nog die plastic wanden weghalen op Yquote:Op zondag 24 februari 2013 20:16 schreef Muto het volgende:
[..]
Wat dat betreft prima zaak dat het uitvak naar de tweede ring is verplaats. Vandaag waren er niet eens bufferrijen.
Ja al blijf ik het apart vinden dat er geen netten voor zitten. Opzich voor het zicht prima, qua gastvrijheid ook. Maar dat gaat natuurlijk een keer fout.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:16 schreef Muto het volgende:
[..]
Wat dat betreft prima zaak dat het uitvak naar de tweede ring is verplaats. Vandaag waren er niet eens bufferrijen.
Is de bedoeling, naar het schijnt.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nu nog die plastic wanden weghalen op Y
Bless.quote:"PSV slechte verliezers"
"Helaas is er wat gebeurd wat er eigenlijk niet bijhoort", aldus Feyenoorder Ruben Schaken tegen Radio Rijnmond. "We hebben snel de spelers van ons die aan het bakkeleien waren naar binnen getrokken. We moeten hier afstand van nemen. Als PSV raar wil doen, moeten ze dat zelf weten. Wij hebben gewonnen, zij tonen zich slechte verliezers. De rest is bijzaak."
Klopt jaquote:Op zondag 24 februari 2013 20:20 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat luid en duidelijk feestvieren direct achter die deur was wel ontzettend baas
Dat heb ik gemist blijkbaar.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:20 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat luid en duidelijk feestvieren direct achter die deur was wel ontzettend baas
Het effect met die kleurtjes in de letters vind ik wel heel stijlvol gedaan.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:06 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ach ja, blijft een Pool hequote:Op zondag 24 februari 2013 20:27 schreef Caland het volgende:
Tyton gedraagt zich alsof hij een beschadiging aan zijn hersenen heeft opgelopen.
Oh wacht...
MECHOLLUHquote:Op zondag 24 februari 2013 20:28 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik weet niet wie het op het einde zegt, maar mijn god, dat MONGOLUUH is wel vreselijk met een accent.
Iddquote:Op zondag 24 februari 2013 20:35 schreef Grifte het volgende:
Hhahaah op Rijnmond staat dat geluid uit die tunnel veel harder, lijkt het 10x dramatischer
Inderdaad jaquote:Op zondag 24 februari 2013 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het effect met die kleurtjes in de letters vind ik wel heel stijlvol gedaan.
quote:
Ja vaak wel, ze gaan van de hak op de tak. Beter gewoon eerst over Feyenoord en daana de rest, dan kun je het tenminste halverwege uitzetten.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:41 schreef Tomatenboer het volgende:
at een rommelig programma is dat Fc Rijnmond eigenlijk.
sla hem dood sla hem dood sla heeem doooodquote:
hij laat gewoon voelen hoe zacht zijn handschoen is. Joris is duidelijk onder de indruk. Wat na de wedstrijd gebeurde was puur een poging tot shirtje ruilen. Lens moest het shirt hebben waarin Joris zijn eerste voldoende haalde dit seizoen.quote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:56 schreef rdwilbrink het volgende:
Volgensmij werd er nog van alles naar beneden gegooid vanuit het psv vak vanwege dat er geen net hing.
Hieronder in de link vind je de foto's van de making of van het doek (de tifo actie)
http://www.fr12.nl/?p=fotoverslagen&album_id=478
Zwaar respect voor deze mensen, echt prachtig om te zien keer op keer.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:56 schreef rdwilbrink het volgende:
Volgensmij werd er nog van alles naar beneden gegooid vanuit het psv vak vanwege dat er geen net hing.
Hieronder in de link vind je de foto's van de making of van het doek
quote:En terwijl de spelers nog aan het vechten zijn voor hun club kunnen wij de deur sluiten.
Doet hij niet.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:03 schreef tammepiet het volgende:
Clasie waarschijnlijk deze maand nog naar Spartak Moskou.
Zaakwaarnemer sluit vertrek niet uit.
8 direct, 2 variabel.
Zie ik niet gebeuren.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:03 schreef tammepiet het volgende:
8 direct, 2 variabel.
Bron? Spartak Moskou zal dan wel wat meer moeten betalen denk (en hoop) ik.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:03 schreef tammepiet het volgende:
8 direct, 2 variabel.
Kan wel dat ze interesse hebben maar hij gaat toch niet.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:08 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Morgen brengt Derksen het met de bril op in VI.
Gouweleeuw.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:34 schreef PizzaGeit het volgende:
Chery zou trouwens wel een lekkere speler zijn voor Feyenoord ook.
Toornstra ook, achteraf.
Ik zat alweer lekker in de warme trein.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha nee, Pietertje, gaat niet gebeurenquote:Op zondag 24 februari 2013 21:03 schreef tammepiet het volgende:
8 direct, 2 variabel.
Gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:11 schreef Benigoi het volgende:
Tuttomercatoweb: ‘Spartak Moskou wil Clasie voor 8 miljoen euro’
Jordy Clasie staat nadrukkelijk in de belangstelling van de Italiaanse club Fiorentina. Zijn zaakwaarnemer Wessel Weezenberg sprak al met de directeur van La Viola. Echter lijkt Fiorentina hevige concurrentie te krijgen in de strijd om de middenvelder. Volgens het Russische Izvestia zou Spartak Moskou zo’n 8 miljoen euro over hebben voor Clasie. Mogelijk zou de international nog deze week kunnen vertrekken uit Rotterdam. De Russische transfermarkt is nog open tot woensdag 27 februari.
BRON: http://www.tuttomercatowe(...)ffiare-clasie-427292
Daar was toch dat bericht over van een package deal? Zal wel uit het niets gegrepen zijnquote:Op zondag 24 februari 2013 21:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren.
Trouwens wel opvallend dat de interesse voor Clasie het grootst lijkt te zijn, had verwacht nog meer voor BMI en De Vrij.
Over Clasie was een bericht dat Fiorentina interesse had en daarin werd de zaakwaarnemer van Clasie aangehaald. Weet je nog niet of het echt is, maar goed.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:16 schreef Fuszy het volgende:
Daar was toch dat bericht over van een package deal? Zal wel uit het niets
Als we vorige week gewonnen hadden, was ik het met je eens geweest. Nu twijfel ik weer voor elke uitwedstrijd, laten we eerst volgende week maar zien te winnenquote:Op zondag 24 februari 2013 21:22 schreef PizzaGeit het volgende:
Maar gezien het resterende programma geef ik Feyenoord nu toch wel echt een redelijke kans op de titel hoor
Hopen kunnen we altijd doen.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:22 schreef PizzaGeit het volgende:
Maar gezien het resterende programma geef ik Feyenoord nu toch wel echt een redelijke kans op de titel hoor
Alleen Roda en Heerenveen uit zijn misschien lastig. De overige wedstrijden moet je (makkelijk) kunnen winnenquote:Op zondag 24 februari 2013 21:23 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Als we vorige week gewonnen hadden, was ik het met je eens geweest. Nu twijfel ik weer voor elke uitwedstrijd, laten we eerst volgende week maar zien te winnen
Meteen doen inderdaad. 14 miljoen de man. Dat zijn bedragen die je niet snel krijgt voor een verdediger.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:24 schreef Fuszy het volgende:
Mochten er clubs zijn die De Vrij + BMI willen overnemen voor 28 miljoen (dat was het bedrag?) dan zou ik het als ik hun was doen. Vertrouwde centrum hou je dan en je komt bij een topclub uit.
Dat moet je altijd. Helaas gebeurd dat nooit.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:24 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Alleen Roda en Heerenveen uit zijn misschien lastig. De overige wedstrijden moet je (makkelijk) kunnen winnen
Denk dat Willem wel in z'n vuistje gelachen heeft om die wissel!quote:Op zondag 24 februari 2013 20:10 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dickie is een feyenoorder olé olé
De Vrij + BMI voor 30 miljoen, meteen doen. Kutte is wel dat je misschien even een probleem hebt als je én Clasie én BMI én Stefan kwijtraaktquote:Op zondag 24 februari 2013 21:24 schreef Fuszy het volgende:
Mochten er clubs zijn die De Vrij + BMI willen overnemen voor 28 miljoen (dat was het bedrag?) dan zou ik het als ik hun was doen. Vertrouwde centrum hou je dan en je komt bij een topclub uit.
Clasie naar Rusland, nooit doen. Echt zo dom. Doet hij ook niet, maar om het even te benadrukken hoe dom het zou zijn... Fiorentina lijkt me nog wel een mooie club. Serie A als een soort van Pirlo rondlopen.
Als je AC Milan tegen Barca zag spelen geeft het wel aan dat je het daar als fysiek minder sterke speler echt verdomde zwaar krijgt. Zou ik nooit doen als ik hem was.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:24 schreef Fuszy het volgende:
Fiorentina lijkt me nog wel een mooie club. Serie A als een soort van Pirlo rondlopen.
Stel je krijgt 40m voor alle 3. Dat zijn wel zieke bedragen voor Feyenoord. Kan je leuke dingen mee doenquote:Op zondag 24 februari 2013 21:26 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
De Vrij + BMI voor 30 miljoen, meteen doen. Kutte is wel dat je misschien even een probleem hebt als je én Clasie én BMI én Stefan kwijtraakt
Ja, al heeft Van Geel wel de reputatie gekken dingen te doen?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Stel je krijgt 40m voor alle 3. Dat zijn wel zieke bedragen voor Feyenoord. Kan je leuke dingen mee doen. Neem de CL inkomsten ook mee en je bank is weer gevuld
Zijn er serieus mensen dan die in dat bedrag geloven?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Meteen doen inderdaad. 14 miljoen de man. Dat zijn bedragen die je niet snel krijgt voor een verdediger.
Prima bedragen hoorquote:Op zondag 24 februari 2013 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn er serieus mensen dan die in dat bedrag geloven?
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:56 schreef rdwilbrink het volgende:
Hieronder in de link vind je de foto's van de making of van het doek
Ik geloof sowieso niet in dat soort berichten. Maar mocht het zo zijn dat een club dat wil betalen, dan kan er wat mij betreft een strik om.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn er serieus mensen dan die in dat bedrag geloven?
We zijn ook geen ultra publiek dat blijft zingen. Sfeer staat of valt met het verloop van de wedstrijd, zoals het hoort.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:31 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Zo, de topics weer doorgelezenWas een geweldig sfeertje vandaag, vooral in de 2e helft. In de 1e helft vond ik het echt opvallend stil, leek net of iedereen heel erg zenuwachtig was en er werden nauwelijks liederen ingezet. Maar toch is het helemaal goedgekomen in de 2e helft
![]()
Dan breng ik ze op de fiets.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik geloof sowieso niet in dat soort berichten. Maar mocht het zo zijn dat een club dat wil betalen, dan kan er wat mij betreft een strik om.
Ik denk alleen dat Willem hem dit keer niet op zijn bek slaat door die belachelijke wisselquote:
Ja ik vond dat een onbegrijpelijke wissel van Dick, maarja dat zijn we wel van hem gewendquote:Op zondag 24 februari 2013 21:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat Willem hem dit keer niet op zijn bek slaat door die belachelijke wissel
Op alle fronten afgetroefd dat subsidieclubje. Mooi man.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:40 schreef ace_eleven het volgende:
Ik vond het een heerlijke pot vanmiddag, veel strijd, en een dominant Feyenoord
Zeker de 2e helft ging het lekker. Mijns inziens domineerde we op elke positie, heerlijk om te zien hoe een Mertens en een Lens steeds gefrustreerder werden in het veld. Ik zag eigenlijk nog wel een rode kaart aankomen..
Ek'04, Robben.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja ik vond dat een onbegrijpelijke wissel van Dick, maarja dat zijn we wel van hem gewend
Ah DAMN, was t een quizvraag??? Ik dacht dat t retorisch wasquote:
23? Laatste keer was met een buitenspeldoelpunt, metertje of 3.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoeveel wedstrijden zijn we ondertussen al ongeslagen in onze eigen Kuip?
Geen idee, maar daar dacht ik aan toen ik weer eens geconfronteerd werd met Dickies wisselbeleid.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:42 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ah DAMN, was t een quizvraag??? Ik dacht dat t retorisch was
quote:
23 inderdaad. Verlies was tegen jouw geliefde club uit Nijmegen.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
23? Laatste keer was met een buitenspeldoelpunt, metertje of 3.
Ja in 2011, 23 of 24 wedstrijden ondertussen alweer hé.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
23? Laatste keer was met een buitenspeldoelpunt, metertje of 3.
7 man (8 met Nelom) eigen jeugd tegen 11 bijeengekochte spelers.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Op alle fronten afgetroefd dat subsidieclubje. Mooi man.
Klopt.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:45 schreef Happel het volgende:
[..]
23 inderdaad. Verlies was tegen jouw geliefde club uit Nijmegen.
En koop er maar 1 en koop er nog maar 1.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
7 man (8 met Nelom) eigen jeugd tegen 11 bijeengekochte spelers.
2-1
Maar 1 doelpunt! Ze moeten meer aanvallers kopen!!!quote:Op zondag 24 februari 2013 21:46 schreef Luni het volgende:
[..]
En koop er maar 1 en koop er nog maar 1.
Inderdaad humor als ze daarmee opnieuw geen kampioen weten te worden.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:46 schreef Luni het volgende:
[..]
En koop er maar 1 en koop er nog maar 1.
PSV wordt echt geen kampioen hoorquote:Op zondag 24 februari 2013 21:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad humor als ze daarmee opnieuw geen kampioen weten te worden.
Ik vond hem niet zwak invallen, een paar kleine foutjes (waaronder 1x aan de verkeerde kant dekken, waarbij hij die bal op zijn rug kreeg, had ERRUG gevaarlijk kunnen zijn), ik vond hem wel een beetje onwennig in het samenspel met Boetius, ze gingen elkaar regelmatig een beetje in de weg lopen vond ik, maar hij krijgt van mij ook wel een goede voldoendequote:
Nee, heb even een pauze ingelast.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt.
Volgende week ook daar aanwezig?
Fijn de boot in tegen Venlo. Ik gun het ze.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:48 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
PSV wordt echt geen kampioen hoor
Speelde hij nog mee trouwens of watquote:Op zondag 24 februari 2013 21:50 schreef Caland het volgende:
Vooral opvallend hoe Wijnaldum bij dat opstootje zo ongeveer aan de kant van de Feyenoorders staat.
Bij studio sport net zeiden ze van wel.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
Speelde hij nog mee trouwens of wat
Hij zette Clasie op het laatste moment van de bal af toch (bij de goal)??quote:Op zondag 24 februari 2013 21:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
Speelde hij nog mee trouwens of wat
Ik gun het Ajax ook gewoon veel meer dan PSVquote:Op zondag 24 februari 2013 21:49 schreef Euribob het volgende:
[..]
Fijn de boot in tegen Venlo. Ik gun het ze.
Lensquote:Op zondag 24 februari 2013 21:51 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Hij zette Clasie op het laatste moment van de bal af toch (bij de goal)??
EDIT: Of was dat Lens??
Van mij mogen ze allebei de bloedkanker krijgen.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:52 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik gun het Ajax ook gewoon veel meer dan PSV
Dit.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Van mij mogen ze allebei de bloedkanker krijgen.
Ach, ik heb gewoon geen haat tegen Ajax. Zijn best sympathiek nu ook, met al die eigen jeugd. Maar PSV is gewoon zo'n schijtclubquote:Op zondag 24 februari 2013 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Van mij mogen ze allebei de bloedkanker krijgen.
Ik heb het ff gefixed voor je, graag gedaanquote:Op zondag 24 februari 2013 21:54 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ach, ik heb gewoon geen haat tegen Ajax. Zijn best sympathiek nu ook, met al die eigen jeugd. Maar PSV is gewoon zo'n schijtclub
Hmmmm... Ik heb wel gewoon haat tegen Ajax, maar de huidige selectie van PSV doet hen er niet veel beter op staan. Van Bommel, Lens, Wijnaldum, Toivonen, Strootman, Mertens. T is allemaal weinig charmerendquote:Op zondag 24 februari 2013 21:54 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ach, ik heb gewoon geen haat tegen Ajax. Zijn best sympathiek nu ook, met al die eigen jeugd. Maar PSV is gewoon zo'n schijtclub
Dit zeg je alleen maar omdat je 16 bent.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:54 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jij ookquote:Op zondag 24 februari 2013 21:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dit zeg je alleen maar omdat je 16 bent.
Lees je tekst nog een keer doorquote:Op zondag 24 februari 2013 21:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens de Telegraaf zat er vandaag een delegatie van Liverpool op de tribune voor Stefan de Vrij, of was dit al bekend?
Staat los van de geruchten van die zgn 'package deal' lijkt me, omdat deze bron me wat betrouwbaarder lijkt, en er niets gemeld wordt over eventuele interesse in Bruno Martins Indi.
Geen echte Feyenoorder dus. Jodenhaat zit in ons bloed.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:54 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik ben ook geen Rotterdammertquote:Op zondag 24 februari 2013 22:00 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Geen echte Feyenoorder dus. Jodenhaat zit in ons bloed.
Ja ik weet het, de Telegraaf enz.quote:
Ajax haat je, PSV vindt je gewoon sneu.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:01 schreef Caland het volgende:
Bij PSV is het niet echt haat. Ik denk ook niet dat je een club kan haten die zo door en door sneu is. Geen enkel facet van die club is ook maar enigszins mooi te noemen.
Zelfs de shirtbedrukking lukt niet altijdquote:Op zondag 24 februari 2013 22:01 schreef Caland het volgende:
Bij PSV is het niet echt haat. Ik denk ook niet dat je een club kan haten die zo door en door sneu is. Geen enkel facet van die club is ook maar enigszins mooi te noemen.
Ik vind dit het wel heel goed illustreren:quote:Op zondag 24 februari 2013 22:01 schreef Caland het volgende:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
PSV is ook gewoon een beetje het onpopulaire rijkeluisjongetje in de klas dat zo graag erkenning wil en het nooit zal krijgen.
Ja, zo ongeveer de meest treffende beschrijving die ik heb gelezen.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:05 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik vind dit het wel heel goed illustreren:
[..]
Eens, bij 'haat' zit imho altijd nog wat affectie. Je zou het missen als het er niet meer is.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:01 schreef Caland het volgende:
Programma staat zo ongeveer al vast 2 maanden voordat het seizoen begint.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:09 schreef zoekeenleven het volgende:
Nou lekker dan, blijkbaar wedstrijd van het jaar gemist...
Nooit meer een weekendje weg als Feyenoord speelt
quote:'Clasie kan per direct naar Spartak Moskou'
Geschreven op 2013-02-24 om 21:31:04 | Bekeken: 8565 | Reacties: 107 | Foto: VI-Images | Bron: Voetblaprimeur.nl
Feyenoord kan per direct één van zijn steunpilaren kwijtraken. Spartak Moskou heeft zijn zinnen namelijk gezet op Jordy Clasie en in Rusland is de transfermarkt nog geopend. Spartak is hard op zoek naar een nieuwe centrale middenvelder na het vertrek van Demy de Zeeuw. Spartak heeft zijn zinnen daarom op Clasie gezet, wiens contract bij Feyenoord over anderhalf jaar afloopt. Hij zou zes à acht miljoen euro moeten kosten.
Zaakwaarnemer Wessel Weezenberg weet van de belangstelling, maar denkt dat Clasie meer ziet in een transfer naar een topcompetitie. "De Russische liga is een competitie in opkomst. Ik denk niet dat dat de stap is die Clasie wil maken. Een Duitse of Engelse club zou logischer zijn", aldus de makelaar tegen het Russische Izvestia. "We sluiten niets uit, maar Clasies voorkeur gaat uit naar een grote competitie", gaat Weezenberg verder. Overigens heeft men Clasie hoog zitten in Rusland. De international wordt omschreven als de 'Nederlandse Xavi'.
Ja maar daar hebben mijn ouders lak aanquote:Op zondag 24 februari 2013 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Programma staat zo ongeveer al vast 2 maanden voordat het seizoen begint.
quote:Op zondag 24 februari 2013 22:09 schreef zoekeenleven het volgende:
Nou lekker dan, blijkbaar wedstrijd van het jaar gemist...
Nooit meer een weekendje weg als Feyenoord speelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door die sites als voetbalzone zijn echt 90% van die geruchten pure onzin.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:11 schreef Benigoi het volgende:
Lekker tegen elkaar op bieden![]()
Geen idee hoe betrouwbaar deze berichten zijn natuurlijk.
---------------
Calciomercato: ‘Naast Arsenal ook Juventus en AC Milan in de markt voor Janmaat’
Daryl Janmaat is bij Feyenoord bezig aan een prima seizoen. De back kwam in de zomer van 2012 over van SC Heerenveen en keerde terug bij de club waar hij ook zijn jeugdopleiding genoot. Janmaat vult zijn rol prima in bij de Rotterdammers en staat dan ook hoog in alle klassementen van de Eredivisie. Onlangs werd hij door Mirror genoemd als mogelijk opvolger van Arsenal-back Bacary Sagna. De Franse verdediger zou zijn contract niet willen verlengen bij de Gunners en aast daarom op een vertrek. Trainer Arsene Wenger ziet in Janmaat de gewenste opvolger van de vertrekkende Sagna.
Arsenal zou niet de enige club zijn die Janmaat op de voet volgt. De verdediger speelde een grote rol in de 2-1 winst van Feyenoord op PSV zondag. De international werd al door velen genoemd als man of the match. Nu meldt Calciomercato dat ook Juventus en AC Milan interesse hebben getoond in de Feyenoord-verdediger. Echter heeft Janmaat in de zomer een contract getekend dat hem tot 2015 aan Feyenoord verbindt, waardoor een vertrek komende zomer niet aan de orde lijkt.
BRON: Calciomercato
Mja ik had er wel meer rekening mee kunne houden, rkc uit ofzo wil ik dan best nog wel missen.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:10 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]![]()
Je was toch niet je weekendje weg gaan cancellen als je dit had geweten?
quote:Op zondag 24 februari 2013 22:12 schreef PizzaGeit het volgende:
Zo lekker Studio Voetbal kijken trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, alleen als Feyenoord wint en de rest punten verliest, anders is het alsnog pure kankerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Vorige keer met Koeman was wel mooi om te zienquote:Op zondag 24 februari 2013 22:13 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, alleen als Feyenoord wint en de rest punten verliest, anders is het alsnog pure kanker
Zo lekker Studio Voetbal kijken trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk het meestal wel, vind het wel een leuk programma, al weet ik dat er hier op t forum veelal gekotst wordt op SV.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
Zo lekker Studio Voetbal kijken trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De aankondiging belooft al veel goeds.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze gaan het hebben over de slechte resultaten van Steve McLaren, en Ajax verspeelt dure punten in de race om het kampioenschap. Over de wedstrijd van de week hebben ze het niet eens in de aankondiging.'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
Jawel, helemaal in het begin, ook over het opstootjequote:Op zondag 24 februari 2013 22:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De aankondiging belooft al veel goeds.
Ze gaan het hebben over de slechte resultaten van Steve McLaren, en Ajax verspeelt dure punten in de race om het kampioenschap. Over de wedstrijd van de week hebben ze het niet eens in de aankondiging.
Die was geniaal ja, dat moet ik toegevenquote:Op zondag 24 februari 2013 22:13 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Vorige keer met Koeman was wel mooi om te zien
Vakantiequote:
Wieso?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:25 schreef DonRaja het volgende:
Ik pas ff de TT aan: ere wie ere toekomt aan John.Guidetti.
Hij had dit als TT voor de wedstrijden van dit weekend en werd weggehoond als neuzenTT.quote:
Was het ook, maar iedereen wist dat we deze wedstrijd gingen winnen.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij had dit als TT voor de wedstrijden van dit weekend en werd weggehoond als neuzenTT.
Spijt is snel over als hij naar z'n bankrekening kijkt waarschijnlijkquote:Op zondag 24 februari 2013 22:29 schreef Mr.Smokey het volgende:
Volgens mij heb die wijnaldum zon spijt van ze transfer
En terechtquote:Op zondag 24 februari 2013 22:29 schreef Mr.Smokey het volgende:
Feyenoord zal geen goede spelers meer verkopen aan B ploegen. De Vrij zal er zelf ook wel niet heen willen.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:34 schreef Aldo-MC het volgende:
Waterkneus wil De Vrij wel voor 10 miljoen
Zeer scherp inderdaad.quote:
Ik zou niet weten wat Clasie in zo'n land te zoeken heeft terwijl hij véél beter kan krijgen.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:03 schreef tammepiet het volgende:
8 direct, 2 variabel.
Komtie toch lekker terug voor een habbekrats.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:29 schreef Mr.Smokey het volgende:
Welke ongelooflijke EINDBAAS verzint zoiets, brok in mijn keel toen ik het zag.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:57 schreef Dekatria het volgende:
Mooie making-of fotorepo van de tifo van vandaag.
Heb het concept in Turkije weleens langs zien komen. Erg gaaf.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:58 schreef jakees het volgende:
[..]
Welke ongelooflijke EINDBAAS verzint zoiets, brok in mijn keel toen ik het zag.
Is volgens Brands helemaal niet nodig. De Vrij is nog jong en maakt ook nog fouten, jeweets.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:34 schreef Aldo-MC het volgende:
Waterkneus wil De Vrij wel voor 10 miljoen
Rubinho, blessquote:Feyenoord-aanvaller Ruben Schaken kan geen begrip opbrengen voor het gedrag van Lens. ''Helaas is er wat gebeurd wat er eigenlijk niet bij hoort'', gaf de aanvaller te kennen.
''We hebben snel de spelers van ons die aan het bakkeleien waren naar binnen getrokken. We moeten hier afstand van nemen. Als PSV raar wil doen, moeten ze dat zelf weten. Wij hebben gewonnen, zij tonen zich slechte verliezers. De rest is bijzaak.''
Kan niks bewezen worden ten eerste en ten tweede heeft Lens hem bijna een kwartier staan opwachten. Voor elk normaal mens voldoende tijd om te kunnen relativeren.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:03 schreef Toekito het volgende:
Die Valentijn Driessen is een eng mannetje. Nu al even voor de knvb beslissen dat ze de botsing tussen Mathijssen vs Lens moeten onderzoeken. En bij voorbaat ook de zwarte piet bij Joris leggen.
Tja wie weet zet het winnaar-loser-winnaar van het weekend patroon zich wel weer voort volgende week, zal een lastige klus worden. Maar heb er wel vertrouwen in, prachtig om te zien die teamspirit vandaag.quote:
Realistisch is het nog lang niet, maar na dit weekend mag je beginnen te dromen, zeker gezien ajax en PSV nog tegen elkaar moeten.quote:
VBL / Het grote Feijenoordtopic #1102 #exitVerhoekquote:Op zondag 24 februari 2013 23:24 schreef Typisch het volgende:
Welke top clubs moeten nog tegen elkaar eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |