quote:Op zondag 24 februari 2013 18:30 schreef Feyenoordisbaas het volgende:
Haal even die "pellenka" eruit en zet Ollie erin (de OP).
quote:Op zondag 24 februari 2013 18:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Tevens wat links gefikst in de OP, en de shop van FRFC erbij gezet.
http://www.vi.nl/Competit(...)411&typeofpage=84136quote:Op zondag 24 februari 2013 18:40 schreef Mercan het volgende:
Wat is het programma voor volgende week (Feyenoord, psv en ajax)?
volgens mij na joden thuis.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:43 schreef Dekatria het volgende:
Hadden we vorig jaar ook niet NEC uit na een topper?
Volgens mij wel, en ik meen me te herinneren dat we toen 1-0 verloren? Weet het niet zeker meer.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:43 schreef Dekatria het volgende:
Hadden we vorig jaar ook niet NEC uit na een topper?
Nee, dat was thuis. Onze laatste thuisnederlaag in de competitie, 5 november 2011.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij wel, en ik meen me te herinneren dat we toen 1-0 verloren? Weet het niet zeker meer.
Bij NEC uit wonnen we met 0-2 (KO Fernandez scoorde nog).quote:Op zondag 24 februari 2013 18:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij wel, en ik meen me te herinneren dat we toen 1-0 verloren? Weet het niet zeker meer.
Ik zie het, Feyenoord won vorig seizoen met 0-2 bij NEC uit.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:47 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, dat was thuis. Onze laatste thuisnederlaag in de competitie, 5 november 2011.
Daarna ook, begint er muziek, ineens Houtman 'Joepie!!'quote:Op zondag 24 februari 2013 18:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Was het eerste wat ik me bedacht na afloopdat gozertje mogen ze vaker laten komen.
Iedereen ook meteen 'Joepjoepjoepjoep" scanderenquote:Op zondag 24 februari 2013 18:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Daarna ook, begint er muziek, ineens Houtman 'Joepie!!'
Melvin Platje is in topvormquote:Op zondag 24 februari 2013 18:52 schreef Dekatria het volgende:
We spelen overigens wel als laatst van de top 5 volgende week. Gaat nog belangrijk potje worden.
Voor de honderdste keer de goals zien (net ook weer bij EL). En straks ook nog FC Rijmond kijken en dan Studio Neus.quote:
Niet goed gezocht excuus.quote:
1 kans gehad in de hele wedstrijd. Pfff die hebben ook wel pech hoor.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:27 schreef PizzaGeit het volgende:
Lucky Ajax weer, scoren in de 85ste minuut
Zou alleen niet mijn vriendin meenemen naar een bedrijfsfeestje als hij mijn collega was.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:32 schreef Gtaboy107 het volgende:
Pelle, wat een fantastische spits is dat zeg. Lijkt me een gezellig persoon.
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:34 schreef jakees het volgende:
[..]
Zou alleen niet mijn vriendin meenemen naar een bedrijfsfeestje als hij mijn collega was.
Moeten we kampioen worden of een hoop geluk hebben.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:33 schreef TLC het volgende:
Het zou wel geweldig zijn om volgend seizoen weer CL wedstrijden in de Kuip te hebben
Chery is een achterlijke aap, nee dankje.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:34 schreef PizzaGeit het volgende:
Chery zou trouwens wel een lekkere speler zijn voor Feyenoord ook.
Toornstra ook, achteraf.
Immers ook, af en toe. Vandaag was ie wel goedquote:Op zondag 24 februari 2013 19:35 schreef Euribob het volgende:
[..]
Chery is een achterlijke aap, nee dankje.
Inderdaad, hij speelde erg goed vandaag, het is meestal lachen maar als hij zo blijft spelen kan het nog een aardige speler worden.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:36 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Immers ook, af en toe. Vandaag was ie wel goed
Ja maar je kan ook een slechte loting hebben. Sowieso al 2 voorronden.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:38 schreef foetre het volgende:
Denk dat je met een spits als pelle meer kans maakt in de voorronde cl dan afgelopen jaar met KO fernandez
Fernandez en Cissé op de goal afquote:Op zondag 24 februari 2013 19:38 schreef foetre het volgende:
Denk dat je met een spits als pelle meer kans maakt in de voorronde cl dan afgelopen jaar met KO fernandez
Met Verhoek en Immers hebben we genoeg Haagse bluf in ons team, anders stapt de_kromme straks nog over.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:36 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Immers ook, af en toe. Vandaag was ie wel goed
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:40 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Fernandez en Cissé op de goal af
Ik dacht altijd dat Schaken daar bij betrokken was en dus ook daarom een troll actie vna Vilhena en Boetius er was. Paar wedstrijden terugquote:Op zondag 24 februari 2013 19:40 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Fernandez en Cissé op de goal af![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die was gewoon omdat Schaken die wedstrijd die enorme kans mistequote:Op zondag 24 februari 2013 19:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Schaken daar bij betrokken was en dus ook daarom een troll actie vna Vilhena en Boetius er was. Paar wedstrijden terug
ohquote:Op zondag 24 februari 2013 19:43 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Die was gewoon omdat Schaken die wedstrijd die enorme kans miste
Hoe voelde je je toen je wist dat het 2-1 was geworden?quote:Op zondag 24 februari 2013 15:38 schreef arjan1212 het volgende:
khad de stream bij 0-1 uitgezet en was depressief in bed gaan leggen. winnen ze gewoon nog met 2-1
Waren het die twee clowns?quote:Op zondag 24 februari 2013 19:47 schreef Caland het volgende:
Vooral na de wedstrijd gelachen.
PSV'ers die met twee man door een stalen hek willen breken.
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan goed.
Zelfs de ME'ers waren ze aan het uitlachen.
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan goed.
Zelfs de ME'ers waren ze aan het uitlachen.
Toen was ik weer blijquote:Op zondag 24 februari 2013 19:45 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Hoe voelde je je toen je wist dat het 2-1 was geworden?
Ik heb altijd het idee, hoe verder je die 'hoek' ingaat, des te rustiger het word.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:49 schreef Jimbo het volgende:
Wat een laf volk op vak d zeg. Niets of niemand zong mee
Het deed me denken aan de 4-2. Ging toen wel wat langer door, maar soitquote:Op zondag 24 februari 2013 19:54 schreef Caland het volgende:
Mooi ook dat een kwartier na de wedstrijd het stadion gewoon nog nokkievol zat.
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:58 schreef jakees het volgende:
[..]
En je matties (ben ik ook wel benieuwd naar).
Inderdaad, en Boetius een 8 is wat overdreven.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:58 schreef Caland het volgende:
Mathijsen had ook wel een 8 verdiend. Of een 9.
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:54 schreef Caland het volgende:
Mooi ook dat een kwartier na de wedstrijd het stadion gewoon nog nokkievol zat.
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:59 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Het duurde bij mij even
Die Krabbedam geeft altijd te hoge cijfers. Paar wedstrijden terug gaf Thijs Slegers Wijnaldum gewoon een 4 ofzo.quote:
Mooi contrast weer met de arena die vandaag niet eens voor de helft gevuld was.quote:
Boetiüs werd helemaal ondergecummed door Evertquote:Op zondag 24 februari 2013 19:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Inderdaad, en Boetius een 8 is wat overdreven.
Utrecht was zo mogelijk nog erger, zag ik zonet.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi contrast weer met de arena die vandaag niet eens voor de helft gevuld was.
Ik snap hem niet?quote:Op zondag 24 februari 2013 19:59 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Het duurde bij mij even
thx! Vond Willems inderdaad Schaken wel goed dekken. Matavs belachelijke wissel en Lens vond ik niet sterk. Waterman niet sterk en ook Hiljemark komt nog tekort. Strootman vond ik een beetje onzichtbaar. Dus niet echt eens met de cijfers. Maar goed wat kan mij het schelen!quote:
Je moet gewoon blijven tot en na het einde. Die spelers horen(hoe slecht ze ook zijn) een bedankje te krijgen imo.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi contrast weer met de arena die vandaag niet eens voor de helft gevuld was.
Elke boerenlul had Zanka weggespeeld vandaag.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:00 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Boetiüs werd helemaal ondergecummed door Evert
Niet meer dan terecht trouwens, die kerel gaat nog bij Real of Bayern ofzo eindigen
Dat stadion überhaupt is altijd zo lelijk hequote:Op zondag 24 februari 2013 20:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Utrecht was zo mogelijk nog erger, zag ik zonet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Burger nietquote:Op zondag 24 februari 2013 20:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Elke boerenlul had Zanka weggespeeld vandaag.
Had vandaag ook een paar keer wat egoïstischer moeten zijn volgens mij.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:02 schreef jakees het volgende:
Die balaanname van Boëtius een 10 minuten voor tijd in 1 keer uit de lucht gelijk goed. Wat een speler zeg. Voorzet moet nog wel veel beter!
Is wel met z'n zwakke been constant he, is eigk een rechtsbuitenquote:Op zondag 24 februari 2013 20:02 schreef jakees het volgende:
Die balaanname van Boëtius een 10 minuten voor tijd in 1 keer uit de lucht gelijk goed. Wat een speler zeg. Voorzet moet nog wel veel beter!
Had inderdaad zeker wel een paar keer mogen schieten, m.n. in de slotfase.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Had vandaag ook een paar keer wat egoïstischer moeten zijn volgens mij.
Ja maar die balaanname wat een techniek zeg!quote:Op zondag 24 februari 2013 20:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Had vandaag ook een paar keer wat egoïstischer moeten zijn volgens mij.
Ja, vooral geweldig om een keer een buitenspeler bij Feyenoord te zien met overzicht.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:04 schreef jakees het volgende:
[..]
Ja maar die balaanname wat een techniek zeg!
Biseswar had dat ook wel op zichquote:Op zondag 24 februari 2013 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, vooral geweldig om een keer een buitenspeler bij Feyenoord te zien met overzicht.
Haha, nee.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:05 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Biseswar had dat ook wel op zich
dat is ook zeker waarquote:Op zondag 24 februari 2013 19:56 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee, hoe verder je die 'hoek' ingaat, des te rustiger het word.
wat een aanstelleritus daar zegquote:Op zondag 24 februari 2013 20:06 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Fijn dat die PSV'ers er even bij zetten waar de speler wordt vastgepakt.
In welke vakken zitten de fanatieke supporters eigenlijk?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:07 schreef Caland het volgende:
Ik vond juist dat ze aan de overkant vandaag goed mee deden. Zou wel tof zijn als daar ook iets van een fanatieke kern ontstaat. Al is die er al wel op een vak als JJ natuurlijk.
gele zijde. O tot q zegmaarquote:Op zondag 24 februari 2013 20:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
In welke vakken zitten de fanatieke supporters eigenlijk?
Maar wel lekker, zijn die Hagenezen toch nog ergens goed voor! (al speelde Immers niet slecht)quote:Op zondag 24 februari 2013 20:06 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Pellè kopte godverodmme 9 van de 10 ballen weg, hij zette zelf alles neer ookquote:Op zondag 24 februari 2013 20:10 schreef PizzaGeit het volgende:
Trouwens:
De DS (Dode Spelmomenten) gingen ook goed vandaag
Overal wel. Geheel rondom het veld op de parterrevakken en achter de goal.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
In welke vakken zitten de fanatieke supporters eigenlijk?
Verhoek en Immers +1quote:Op zondag 24 februari 2013 20:10 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Maar wel lekker, zijn die Hagenezen toch nog ergens goed voor! (al speelde Immers niet slecht)
De Vrij haalde ook veel weg, echt heerlijkquote:Op zondag 24 februari 2013 20:10 schreef Grifte het volgende:
[..]
Pellè kopte godverodmme 9 van de 10 ballen weg, hij zette zelf alles neer ook
Y was vandaag wel lekker bezig.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Overal wel. Geheel rondom het veld op de parterrevakken en achter de goal.
Korte zijde waar het uitvak is meestal niet.
Wat dat betreft prima zaak dat het uitvak naar de tweede ring is verplaats. Vandaag waren er niet eens bufferrijen.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat post ik net, viel me ook al op.
Nu nog die plastic wanden weghalen op Yquote:Op zondag 24 februari 2013 20:16 schreef Muto het volgende:
[..]
Wat dat betreft prima zaak dat het uitvak naar de tweede ring is verplaats. Vandaag waren er niet eens bufferrijen.
Ja al blijf ik het apart vinden dat er geen netten voor zitten. Opzich voor het zicht prima, qua gastvrijheid ook. Maar dat gaat natuurlijk een keer fout.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:16 schreef Muto het volgende:
[..]
Wat dat betreft prima zaak dat het uitvak naar de tweede ring is verplaats. Vandaag waren er niet eens bufferrijen.
Is de bedoeling, naar het schijnt.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nu nog die plastic wanden weghalen op Y
Bless.quote:"PSV slechte verliezers"
"Helaas is er wat gebeurd wat er eigenlijk niet bijhoort", aldus Feyenoorder Ruben Schaken tegen Radio Rijnmond. "We hebben snel de spelers van ons die aan het bakkeleien waren naar binnen getrokken. We moeten hier afstand van nemen. Als PSV raar wil doen, moeten ze dat zelf weten. Wij hebben gewonnen, zij tonen zich slechte verliezers. De rest is bijzaak."
Klopt jaquote:Op zondag 24 februari 2013 20:20 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat luid en duidelijk feestvieren direct achter die deur was wel ontzettend baas
Dat heb ik gemist blijkbaar.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:20 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat luid en duidelijk feestvieren direct achter die deur was wel ontzettend baas
Het effect met die kleurtjes in de letters vind ik wel heel stijlvol gedaan.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:06 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ach ja, blijft een Pool hequote:Op zondag 24 februari 2013 20:27 schreef Caland het volgende:
Tyton gedraagt zich alsof hij een beschadiging aan zijn hersenen heeft opgelopen.
Oh wacht...
MECHOLLUHquote:Op zondag 24 februari 2013 20:28 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik weet niet wie het op het einde zegt, maar mijn god, dat MONGOLUUH is wel vreselijk met een accent.
Iddquote:Op zondag 24 februari 2013 20:35 schreef Grifte het volgende:
Hhahaah op Rijnmond staat dat geluid uit die tunnel veel harder, lijkt het 10x dramatischer
Inderdaad jaquote:Op zondag 24 februari 2013 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het effect met die kleurtjes in de letters vind ik wel heel stijlvol gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |