quote:Op zondag 24 februari 2013 18:30 schreef Feyenoordisbaas het volgende:
Haal even die "pellenka" eruit en zet Ollie erin (de OP).
quote:Op zondag 24 februari 2013 18:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Tevens wat links gefikst in de OP, en de shop van FRFC erbij gezet.
http://www.vi.nl/Competit(...)411&typeofpage=84136quote:Op zondag 24 februari 2013 18:40 schreef Mercan het volgende:
Wat is het programma voor volgende week (Feyenoord, psv en ajax)?
volgens mij na joden thuis.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:43 schreef Dekatria het volgende:
Hadden we vorig jaar ook niet NEC uit na een topper?
Volgens mij wel, en ik meen me te herinneren dat we toen 1-0 verloren? Weet het niet zeker meer.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:43 schreef Dekatria het volgende:
Hadden we vorig jaar ook niet NEC uit na een topper?
Nee, dat was thuis. Onze laatste thuisnederlaag in de competitie, 5 november 2011.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij wel, en ik meen me te herinneren dat we toen 1-0 verloren? Weet het niet zeker meer.
Bij NEC uit wonnen we met 0-2 (KO Fernandez scoorde nog).quote:Op zondag 24 februari 2013 18:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij wel, en ik meen me te herinneren dat we toen 1-0 verloren? Weet het niet zeker meer.
Ik zie het, Feyenoord won vorig seizoen met 0-2 bij NEC uit.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:47 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, dat was thuis. Onze laatste thuisnederlaag in de competitie, 5 november 2011.
Daarna ook, begint er muziek, ineens Houtman 'Joepie!!'quote:Op zondag 24 februari 2013 18:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Was het eerste wat ik me bedacht na afloopdat gozertje mogen ze vaker laten komen.
Iedereen ook meteen 'Joepjoepjoepjoep" scanderenquote:Op zondag 24 februari 2013 18:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Daarna ook, begint er muziek, ineens Houtman 'Joepie!!'
Melvin Platje is in topvormquote:Op zondag 24 februari 2013 18:52 schreef Dekatria het volgende:
We spelen overigens wel als laatst van de top 5 volgende week. Gaat nog belangrijk potje worden.
Voor de honderdste keer de goals zien (net ook weer bij EL). En straks ook nog FC Rijmond kijken en dan Studio Neus.quote:
Niet goed gezocht excuus.quote:
1 kans gehad in de hele wedstrijd. Pfff die hebben ook wel pech hoor.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:27 schreef PizzaGeit het volgende:
Lucky Ajax weer, scoren in de 85ste minuut
Zou alleen niet mijn vriendin meenemen naar een bedrijfsfeestje als hij mijn collega was.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:32 schreef Gtaboy107 het volgende:
Pelle, wat een fantastische spits is dat zeg. Lijkt me een gezellig persoon.
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:34 schreef jakees het volgende:
[..]
Zou alleen niet mijn vriendin meenemen naar een bedrijfsfeestje als hij mijn collega was.
Moeten we kampioen worden of een hoop geluk hebben.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:33 schreef TLC het volgende:
Het zou wel geweldig zijn om volgend seizoen weer CL wedstrijden in de Kuip te hebben
Chery is een achterlijke aap, nee dankje.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:34 schreef PizzaGeit het volgende:
Chery zou trouwens wel een lekkere speler zijn voor Feyenoord ook.
Toornstra ook, achteraf.
Immers ook, af en toe. Vandaag was ie wel goedquote:Op zondag 24 februari 2013 19:35 schreef Euribob het volgende:
[..]
Chery is een achterlijke aap, nee dankje.
Inderdaad, hij speelde erg goed vandaag, het is meestal lachen maar als hij zo blijft spelen kan het nog een aardige speler worden.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:36 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Immers ook, af en toe. Vandaag was ie wel goed
Ja maar je kan ook een slechte loting hebben. Sowieso al 2 voorronden.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:38 schreef foetre het volgende:
Denk dat je met een spits als pelle meer kans maakt in de voorronde cl dan afgelopen jaar met KO fernandez
Fernandez en Cissé op de goal afquote:Op zondag 24 februari 2013 19:38 schreef foetre het volgende:
Denk dat je met een spits als pelle meer kans maakt in de voorronde cl dan afgelopen jaar met KO fernandez
Met Verhoek en Immers hebben we genoeg Haagse bluf in ons team, anders stapt de_kromme straks nog over.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:36 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Immers ook, af en toe. Vandaag was ie wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |