site van het programmaquote:Verbouwen Zonder Grenzen
In het RTL 4-programma Verbouwen Zonder Grenzen volgen Irene Moors en bouwkundige Bob Sikkes Nederlanders die in het buitenland voor een grote verbouwing staan. Zij bouwen letterlijk aan een nieuwe toekomst maar komen voor tal van problemen te staan.
Denk aan moeizame communicatie met plaatselijke aannemers, te krappe budgetten, onderlinge ruzies en de nodige bouwstress om het project op tijd af te krijgen. Aan het eind van de verbouwing biedt een taxatie het antwoord op de vraag: Heeft de verbouwing ondanks alle tegenslagen en ontberingen ook wat opgeleverd?
Verbouwen Zonder Grenzen: Vanaf dinsdag 26 februari om 21.30 uur bij RTL4!
Inderdaad.. of dat andere programma waarin ze in een uur een heel huis opknappenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:33 schreef Karina het volgende:
Dit is een beetje als een of ander Engels programma waar ze ook een huis gaan verbouwen.
Ruziënde valse nichten..quote:Aflevering 2 Seizoen 1
De excentrieke Maarten en Dirk gaan een restaurant beginnen in het Spaanse Marbella, maar het pand moet eerst grondig verbouwd worden. Al snel blijkt dat de mannen niet kunnen klussen en de samenwerking verloopt alles behalve soepel door de woede-uitbarstingen van Dirk. Als de boel financieel ook nog escaleert, is het maar de vraag of zij de naderende opening gaan halen.
Hé, hé, eindelijk, eindelijk weer die goeie ouwe 'Ik Vertrek'-taferelen.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:52 schreef Ole het volgende:
volgende aflevering:
[..]
Ruziënde valse nichten..
Zwakjes uitgedrukt. Die ene liep gewoon steeds weg bij een piepklein probleempje.quote:
Vooral die Belg niet. Wat een zelfzuchtig, zelfingenomen, irritant baasje. Bah, wat haat ik dit soort mensen. Ze nemen heel veel ruimte in - krijgen van hun omgeving ook al die ruimte - maar vullen die vervolgens voor 99 procent met dikdoenerij en gebakken lucht.quote:
Ja, vroeg ik me ook al af. Maar wel een leuk programma!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:39 schreef Jester65 het volgende:
Bob is een leuke vent, maar wat Irene hier doet?
Irene is gewoon lekker en een milf.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:39 schreef Jester65 het volgende:
Bob is een leuke vent, maar wat Irene hier doet?
Ja. Een achterbuurt, niet kunnen klussen, opgelicht worden door zo'n beetje iedereen die je inhuurt en Bob die uit frustratie tegen je spullen aantrapt. Daarbij is je huis na maanden klussen en tienduizenden euro's investering minder waard dan toen je het kocht.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:59 schreef Boca_Raton het volgende:
Niemand de laatste aflevering gezien? Categorie: een verbouwing onderschatten in het kwadraat.
Ja, zo naïef als wat. Het moest in 4 maanden af zijnquote:Op vrijdag 5 april 2013 09:46 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja. Een achterbuurt, niet kunnen klussen, opgelicht worden door zo'n beetje iedereen die je inhuurt en Bob die uit frustratie tegen je spullen aantrapt. Daarbij is je huis na maanden klussen en tienduizenden euro's investering minder waard dan toen je het kocht.
Rampzalig. Maar ook wel een beetje eigen schuld. Wanneer je zo bleu in zo'n project stapt, kun je niet veel anders verwachten.
Ik had die ouders wel wat slimmer ingeschat, die hebben notabene zelf een chambre d'hotequote:
Ik heb echt met ze te doen... maar ze zijn hun zoon echt teveel aan het pamperenquote:
Ja en maar stoicijns blijven zeggen: voor hulp is geen budget... nee klojo, je hebt straks 2 begrafenissen te regelen als je zo door gaatquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Budget: 25.000 en 10 levensjaren van die ouders
Inderdaad. Volgens mij dacht de jongen ("ik wil wel een leuke Franse vrouw kerel") dat hij een koopje gescoord had. Zelfs met twee ton heb je dat overigens prachtige pand nog niet klaar. Als je het goed wil doen. Ik vermoed ook dat hij het alweer te koop heeft staan.quote:Op woensdag 17 april 2013 01:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat contrast tussen die snoeihard werkende ouders in dat pand en die lanterfantende boterletter van een zoon in Nederland was tenenkrullend. Weer een gevalletje zware onderschatting van wat er moet gebeuren.
Zó veel mensen trappen daarin. Die denken als er gesloopt is kunnen we gelijk installeren. En de afwerking, de details van alles wordt in het tijdschema niet meegenomen. Maar dat is wel 60% van de tijd van zo'n hele verbouwing.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |