Vergeleken met "alweer moeten inchecken terwijl ik mijn handen vol heb met bagage" vereist gecontroleerd worden met boek een stuk minder jongleerwerk. Om maar te zwijgen over sluitende poortjes die proberen de koffie uit je hand te meppenquote:Op zondag 24 februari 2013 21:06 schreef KnightSolaire het volgende:
Op Amsterdam - Maastricht maken ze volgens mij meestal wel een rondje of twee
Maar ja de reiziger wil enerzijds gecontroleerd worden ("anders heb ik voor niks betaald!") en anderzijds weer niet te vaak tijdens de reis ("alweer een controle terwijl ik net lekker m'n boek aan het lezen ben?"). Delicaat balanceren geblazen
maar dat mag dan weer niet.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:51 schreef Viezze het volgende:
Daarom moet je ook gewoon door het poortje lopen wat open staat
Jawel hoor, als je maar gewoon incheckt is dat geen probleem.quote:
In die ouderwets-achtige coupérijtuigen in Oost-Europa (en ik neem aan ook in de ÖBB-rijtuigen tot voor kort in de Benelux-trein?) kan je per coupé licht + geluid zelf instellen.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:17 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]Waarom werkt de omroep eigenlijk nog wel in de stiltecoupé!?
Klopt. En 't is nog dure koffie ook, 2 euro. Echt zonde dan.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:57 schreef Viezze het volgende:
[..]
Jawel hoor, als je maar gewoon incheckt is dat geen probleem.
Maar zodra ze definitief dicht gaan moet er wel een koffie-detector worden ingebouwd. Het zou natuurlijk uit den boze zijn als 's ochtends de koffie uit je handen wordt geramd
iedere twee minuten een trein tijdens de spits.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:06 schreef WhiteJoker het volgende:
Hogesnelheidstreinen in Japan. Met onder meer draaibare stoelen voor meer comfort, andere vorm kop om geluidsdruk tegen te gaan, ander soort pantograaf en een maglev Shinkansen proef die nu al 581 km/u kan rijden. Bovendien heeft het hele hogesnelheidssysteem een bizar veiligheidsniveau: 0 passagiersdoden sinds de opening.
Dat zal je leren! Moet je de koffie maar halen als je al door het poortje heen bent!quote:Op zondag 24 februari 2013 22:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt. En 't is nog dure koffie ook, 2 euro. Echt zonde dan.
Al gemaild, getweet, gefacebooked, gepostduifd?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:31 schreef Darkwing_Duck het volgende:
In die offline hafas op ios en android staat Ook niet de nachttrein van luxemburg naar nice. Ik vind dat een kwalijke zaak.
Nee, hoezo?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:31 schreef b2py het volgende:
[..]
Al gemaild, getweet, gefacebooked, gepostduifd?
Dat is technisch onmogelijk om een heel uur vol te houden met de afwijkende stoppatronen die ze hebben.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
iedere twee minuten een trein tijdens de spits.ze zien je aankomen bij de NS
Ken verhalen genoeg van mensen die dan gewoon hun mond hielden en zodoende Hannover-Berlin zwart konden rijden.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:16 schreef greavy het volgende:
[..]
In Duitsland doen ze het ook in de RE5 Emmerich-Koblenz hoor. Daar wordt je niet 5x op één rit gecontroleerd. Dan passeert hij je. Of ze roepen "Zugestiegene?"
In de ICE en IC doen ze dat ook
Weet ik veelquote:Op zondag 24 februari 2013 23:13 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ze zitten niet op facebook of twitter he?
Boeiendquote:Op zondag 24 februari 2013 23:54 schreef James1988 het volgende:
Gespot op Facebook, de eerste elektrische locomotief voor het Belgische Crossrail:
Deze loc heeft in Nederland volgens mij gereden voor ITLquote:Op zondag 24 februari 2013 23:54 schreef James1988 het volgende:
Gespot op Facebook, de eerste elektrische locomotief voor het Belgisch/Zwitserse Crossrail:
[ afbeelding ]
Deze zal gaan rijden tussen Genk Goederen en Aachen West. Logo's volgen nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |