Dan niet hoor, zuurpruim.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boeiend
What's next? "de eerste donkergrijsmetallic opel astra voor klusbedrijf Fles BV"? Nobody gives a fuck
Zo'n 186 hebben we toch al tachtig miljoen keer gezien man. Leuk hoor, een foto van een trein. Maar ga niet doen of het iets speciaals is of zoquote:
Een 186 op zich is niet speciaal, nee. Die zien we iedere dag op de HSL en voor vele andere goederentreinen.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo'n 186 hebben we toch al tachtig miljoen keer gezien man. Leuk hoor, een foto van een trein. Maar ga niet doen of het iets speciaals is of zo
Een e-loc voor een badslipperexpress heeft zijn voordelen, Fles. De treinen trekken over het algemeen iets sneller op en hebben vaak een hogere Vmax, waardoor ze beter hun treinpad kunnen houden en reizigersmeuk meer door kan rijdenquote:Op maandag 25 februari 2013 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo'n 186 hebben we toch al tachtig miljoen keer gezien man. Leuk hoor, een foto van een trein. Maar ga niet doen of het iets speciaals is of zo
Hou je op, klierjoch?quote:Op maandag 25 februari 2013 00:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een e-loc voor een badslipperexpress heeft zijn voordelen, Fles. De treinen trekken over het algemeen iets sneller op en hebben vaak een hogere Vmax, waardoor ze beter hun treinpad kunnen houden en reizigersmeuk meer door kan rijden
Tuurlijk, plen maar wat.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:48 schreef Monopoly het volgende:
Komt er nog een lente/zomer tour, aangezien ik het nieuwjaarsrondje moest missen ?
Voor jou lijkt dit me wel watquote:
OV-Kroegentochtquote:Op maandag 25 februari 2013 00:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Voor jou lijkt dit me wel wat( zou ik zelf ook nog wel een keer willen ondernemen
)
The Ale Trail
http://www.realaletrail.net/
Met de trein in en uitstappend om naar een pub te gaan. Over 8 dorpen verspreid liggen er pubs.
Zag daar wat over in dat filmpje over Britain on Track
Tof, wat en waar hebben jullie dat gedaan ?quote:Op maandag 25 februari 2013 00:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OV-Kroegentocht![]()
Heb er in mijn studententijd 2 gewonnen
Ja maar dan wel woest ver weg. Beetje wat ik toen met Zug-Chef en nog 2 gasten in 2007 gedaan heb, dat was awesomequote:Op maandag 25 februari 2013 00:58 schreef Monopoly het volgende:
Maar voor een echte voorjaars/lente rit lijkt het me wel leuk om wat bijzonders te zoeken in Duitsland. Misschien met een (goedkoop) hotel erbij voor een overnachting.
Uiteraard mits Biergarten.
Eentje was met kroegen in Ede Arnhem Nijmegen Oss Den Bosch en terug, en eentje naar het westen met eindkroeg in Woerden. Niet al te gek spannend op zich, maar wel leuk om weer eens te doen natuurlijkquote:Op maandag 25 februari 2013 01:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tof, wat en waar hebben jullie dat gedaan ?
Ik zit er ook over te denken om voor een vrijgezellenfeest zoiets te organiseren.
Reed t/m half januari voor CapTrain.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Deze loc heeft in Nederland volgens mij gereden voor ITL
Je kunt ook afkortingen van luchthavens gebruiken in de DB-plannnerquote:Op maandag 25 februari 2013 00:23 schreef Rostkreuz het volgende:
Leuke topictitel,
Met DB / HAFAS kan je weldegelijk de lucht in, bijvoorbeeld:
Halt Ankunft Abfahrt
Emden Flugplatz 08:00 FLUG
Borkum Flugplatz 08:15
Verkehrstage: nicht täglich, 25. Feb bis 30. Apr 2013 Mo - Fr; 1. bis 31. Okt 2013 Mo - Fr; nicht 29. Mär, 1. Apr
Bemerkungen: Reservierungspflicht
OFD Ostfriesischer Flugdienst GmbH
Ja, en dat is te merken. Stampvol.quote:Op maandag 25 februari 2013 07:38 schreef zoem het volgende:
Is de fyra in deze situatie toeslagvrij eigenlijk?
zie een paar posts boven jequote:Op maandag 25 februari 2013 09:13 schreef greavy het volgende:
Gaat lekker in België, in een "relaiszaal" bij Zwijndrecht (L59) is brand. Daardoor geen treinen op die lijn.
straks weer ongeveer 67 minutenquote:Op maandag 25 februari 2013 09:23 schreef Dos37 het volgende:
Ah Enschede - Zwolle wordt de komende maand weer in ere hersteld.
Hoe lang staat er ook alweer voor een reisje Enschede - Zwolle?
De doorgaande reizigers zijn in drie jaar tijd vast de auto wel ingepest.quote:Op maandag 25 februari 2013 09:23 schreef Dos37 het volgende:
Ah Enschede - Zwolle wordt de komende maand weer in ere hersteld.
Hoe lang staat er ook alweer voor een reisje Enschede - Zwolle?
komen wel nieuwe voor terug, want het is dan de snelste route tussen Enschede en Amsterdamquote:Op maandag 25 februari 2013 09:30 schreef Q. het volgende:
[..]
De doorgaande reizigers zijn in drie jaar tijd vast de auto wel ingepest.
Nu nog verdubbelen, electrificeren en aan de Hanzelijn koppelen en iedereen is weer blij.quote:Op maandag 25 februari 2013 09:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
komen wel nieuwe voor terug, want het is dan de snelste route tussen Enschede en Amsterdam
Ik ben gewoon naar Deventer verhuisdquote:Op maandag 25 februari 2013 09:30 schreef Q. het volgende:
[..]
De doorgaande reizigers zijn in drie jaar tijd vast de auto wel ingepest.
quote:Van Enschede naar Amsterdam Centraal
Vertrek maandag 15 april 2013 om 10:55 uur
V 10:55 Enschede spoor 3 [+]
Sprinter NS richting Hengelo
A 11:19 Almelo spoor 4b
V 11:22 Almelo spoor 3 [+]
Stoptrein Connexxion richting Mariënberg
Geen AVR-NS
A 11:44 Mariënberg spoor 3
V 11:46 Mariënberg spoor 1 [+]
Sneltrein Arriva richting Zwolle
A 12:10 Zwolle spoor 15
V 12:15 Zwolle spoor 5a
Intercity NS richting Schiphol
A 12:40 Lelystad Centrum spoor 1
V 12:45 Lelystad Centrum spoor 2 [+]
Intercity NS richting Amsterdam Centraal
A 13:23 Amsterdam Centraal spoor 14a
Volgens mij is de internationale trein via Hengelo nog iets sneller. Maar goed die rijdt niet elk uur.quote:Op maandag 25 februari 2013 10:10 schreef Peterselieman het volgende:
mja, straks wordt het tien minuutjes sneller ofzo
Strakke overstaptijden hoorquote:Op maandag 25 februari 2013 10:02 schreef CrashO het volgende:
Ns, je kan dit toch niet serieus aan een reiziger voorstellen? (heb geen via station ingevoerd)
[..]
Maar dan kom je wel door Vriezenveenquote:Op maandag 25 februari 2013 10:02 schreef CrashO het volgende:
Ns, je kan dit toch niet serieus aan een reiziger voorstellen? (heb geen via station ingevoerd)
[..]
Met "ongestoord" bedoel je dan "ook zonder storingen veroorzaakt door derden"? Dan moet je wel een tijd terug, denk ik. Er zijn aardig wat incidenten met personen en voertuigen per jaar, gemiddeld iedere dag wel 1.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zat me net te bedenken: Wanneer is het voor het laatst gebeurd dat we in Nederland 24 uur lang ongestoord treinverkeer op het hele binnenlandse net gehad hebben? Denk dat we dan terug moeten naar voor de oorlog of zo
Een springer is ook een derden he ;-)quote:Op maandag 25 februari 2013 11:18 schreef James1988 het volgende:
[..]
Met "ongestoord" bedoel je dan "ook zonder storingen veroorzaakt door derden"? Dan moet je wel een tijd terug, denk ik. Er zijn aardig wat incidenten met personen en voertuigen per jaar, gemiddeld iedere dag wel 1.
Weet ikquote:Op maandag 25 februari 2013 11:47 schreef b2py het volgende:
[..]
Een springer is ook een derden he ;-)
waarschijnlijk nog nooit gebeurd of het moet in 18zoveel zijn geweestquote:Op maandag 25 februari 2013 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zat me net te bedenken: Wanneer is het voor het laatst gebeurd dat we in Nederland 24 uur lang ongestoord treinverkeer op het hele binnenlandse net gehad hebben? Denk dat we dan terug moeten naar voor de oorlog of zo
Toch is dat eigenlijk best droevig.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
waarschijnlijk nog nooit gebeurd of het moet in 18zoveel zijn geweest
eigenlijk wel, want het moet toch best mogelijk zijn om in Nederland veel meer dagen te realiseren waarin de punctualiteit (inclusief opgeheven treinen) boven de laten we zeggen 94% uitstijgt.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch is dat eigenlijk best droevig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |