Ik ben al tevreden met een VIRM zesje.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:10 schreef b2py het volgende:
[..]
Huishoudbeurs is over, tenzij er echt meer dan 10 stellen VIRM aan de kant gaan hoef je er niet op te rekenen.
*Rustige zondagavond op buik schrijven kan*quote:Op zondag 24 februari 2013 19:48 schreef b2py het volgende:
[..]
Via Broek53 @ Somda: Alle VIRM's die na vannacht niet gecontroleerd zijn gaan aan de kant.
Hoezo? Morgenochtend hoeft het pas dramatisch te zijn, dat weet je nu nog niet. Ik zou gewoon lekker Obese gaan kijken als ik jou was. Of Atletico - Espanyol, alhoewel dat al bijna afgelopen is.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:20 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
*Rustige zondagavond op buik schrijven kan*
ik wel, maar ik reis met Arrivaquote:Op zondag 24 februari 2013 20:02 schreef b2py het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik morgen niet met de trein
Alleen als je een bijbaantje hebt als VIRM-controleurquote:Op zondag 24 februari 2013 20:20 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
*Rustige zondagavond op buik schrijven kan*
NASCAR Sprint Cup in Daytonaquote:Op zondag 24 februari 2013 20:23 schreef b2py het volgende:
[..]
Hoezo? Morgenochtend hoeft het pas dramatisch te zijn, dat weet je nu nog niet. Ik zou gewoon lekker Obese gaan kijken als ik jou was. Of Atletico - Espanyol, alhoewel dat al bijna afgelopen is.
Ja, dat zou een leuke verassing zijn voor de eerste dag na mijn vakantie. Gewoon een keer lekker iets ongewoons in de IC Nijmegen - Den Helder. Mat '64 zou een aangename verassing zijn. Of misschien dat ze ergens een blik DM'90 kunnen opentrekkenquote:Op zondag 24 februari 2013 20:08 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Ik wel. Wie weet weer ICRm in plaats van VIRM in sommige series?
Gisteren reden er V'tjes tussen Nijmegen en Den-Helder/Schipholquote:Op zondag 24 februari 2013 20:27 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ja, dat zou een leuke verassing zijn voor de eerste dag na mijn vakantie. Gewoon een keer lekker iets ongewoons in de IC Nijmegen - Den Helder. Mat '64 zou een aangename verassing zijn. Of misschien dat ze ergens een blik DM'90 kunnen opentrekken![]()
Achja, dreams will be dreams
Over een half uurtje Top Gear!quote:Op zondag 24 februari 2013 20:23 schreef b2py het volgende:
[..]
Hoezo? Morgenochtend hoeft het pas dramatisch te zijn, dat weet je nu nog niet. Ik zou gewoon lekker Obese gaan kijken als ik jou was. Of Atletico - Espanyol, alhoewel dat al bijna afgelopen is.
Mag er zaterdag wel in. Dan heb ik wel ff tijd om naar Den Helder te gaan. Zondag de Vee's nog gemistquote:Op zondag 24 februari 2013 20:27 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ja, dat zou een leuke verassing zijn voor de eerste dag na mijn vakantie. Gewoon een keer lekker iets ongewoons in de IC Nijmegen - Den Helder. Mat '64 zou een aangename verassing zijn. Of misschien dat ze ergens een blik DM'90 kunnen opentrekken![]()
Nee, ze kunnen dit misschien wel gewoon bij de reguliere 48-uurs controle oplossen.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:25 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Maar stel dat de situatie gaat zijn: dan moet er vannacht toch heel veel met leeg ijzer heen en weer gesleept worden?
Michel (222 kg) door NS geweigerd wegens plaatsgebrek i.v.m. materieelekort.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:23 schreef b2py het volgende:
[..]
Hoezo? Morgenochtend hoeft het pas dramatisch te zijn, dat weet je nu nog niet. Ik zou gewoon lekker Obese gaan kijken als ik jou was.
Was er geen plaats voor hem op het balkon?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:29 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Michel (222 kg) door NS geweigerd wegens plaatsgebrek i.v.m. materieelekort.
Pats!
Zeg! Zo zwaar ben ik heul niet!quote:Op zondag 24 februari 2013 20:29 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Pats!
Wat een joekelquote:Op zondag 24 februari 2013 20:29 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Pats!
Goederenwagons hebben geen SchaKuquote:Op zondag 24 februari 2013 20:29 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Pats!
Mag jij die hebben, neem ik het ICRm en DDZquote:Op zondag 24 februari 2013 20:27 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dat brengt mij wel op een andere gedachte.. Als er in theorie toegankelijkheid is door een gelijkvloerse instap of hulp bij in- en uitstappen dan kom een invalide persoon nog niet ver als je er nauwelijks bij past..quote:Op zondag 24 februari 2013 20:29 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Pats!
Een of andere luchtvaartmaatschappij heeft om die reden onlangs een passagier geweigerd: de passagier was zo rond dat ze niet door de deur paste.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:39 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Dat brengt mij wel op een andere gedachte.. Als er in theorie toegankelijkheid is door een gelijkvloerse instap of hulp bij in- en uitstappen dan kom een invalide persoon nog niet ver als je er nauwelijks bij past..
Neem eens die fietsenstallingen die op steeds meer stations met van die poortjes automatisch beveiligd zijn. Daar kun je als blinde toch absoluut niks mee?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:45 schreef b2py het volgende:
Ik kan me zo irriteren aan die instanties die vervolgens de hele wereld bij elkaar zeuren dat het niet toegankelijk is voor bepaalde personen. Die overweight people moeten ze gewoon weren uit de samenleving, jeez.
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:45 schreef b2py het volgende:
Ik kan me zo irriteren aan die instanties die vervolgens de hele wereld bij elkaar zeuren dat het niet toegankelijk is voor bepaalde personen. Die overweight people moeten ze gewoon weren uit de samenleving, jeez.
Blinden kunnen ook niet fietsen.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:49 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Neem eens die fietsenstallingen die op steeds meer stations met van die poortjes automatisch beveiligd zijn. Daar kun je als blinde toch absoluut niks mee?![]()
Echt totaal niet over na gedacht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |