Per 4 april is het over en uit met DDAR met loc en ze zijn nu ook al vrijgepland van inzet. Mocht je ze tegenkomen, berust dit vooral op toeval en geluk pech.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:03 schreef b2py het volgende:
Per 4 april is het over en uit met DDAR met loc en ze zijn nu ook al vrijgepland van inzet. Mocht je ze tegenkomen, berust dit vooral op toeval en geluk.
quote:Op maandag 25 februari 2013 21:09 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Per 4 april is het over en uit met DDAR met loc en ze zijn nu ook al vrijgepland van inzet. Mocht je ze tegenkomen, berust dit vooral op toeval en geluk pech.
Bedankt voor de correctie!quote:Op maandag 25 februari 2013 21:09 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Per 4 april is het over en uit met DDAR met loc en ze zijn nu ook al vrijgepland van inzet. Mocht je ze tegenkomen, berust dit vooral op toeval en geluk pech.
Euh, ik bedoel in Zwijndrecht. Foutje. Treinen UIT ri. Dordrecht dus.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:00 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Hmm De x.06 gaat toch altijd van spoor 1 ?
Gelukkig heb ik deze situatie al tijdje niet meer meegemaakt (IC 6:06) vorig jaar gebeurde dat minstens 1x per week.
Wordt verworpen. Racemonstersquote:Op maandag 25 februari 2013 21:09 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Per 4 april is het over en uit met DDAR met loc en ze zijn nu ook al vrijgepland van inzet. Mocht je ze tegenkomen, berust dit vooral op toeval en geluk pech.
Met warm weer is het beneden niet veel beter... Met de ramen dicht is het inderdaad stukken beter.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:10 schreef Bitlord het volgende:
[..]Inderdaad wat een kuttreinen zijn dat. Vooral boven met die tochtherrie die door de ventilatieroosters komt.
Ook al enig idee waardoor het wordt vervangen? Ook tegen die tijd zal er nog niet genoeg DDZ zijn om het overal te vervangen neem ik aan.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:03 schreef b2py het volgende:
Per 4 april is het over en uit met DDAR met loc en ze zijn nu ook al vrijgepland van inzet. Mocht je ze tegenkomen, berust dit vooral op toeval en geluk.
Inkomst DDZ gaat met rap tempo. Wekelijks tot max. 1x/anderhalve week zou er een nieuwe DDZ de werkplaats Haarlem uit moeten rollen. Er staan 4 stammen DD-AR tegelijk binnen voor de modernisering. Gemiddelde doorlooptijd is ca. 4 weken dus.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:30 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Ook al enig idee waardoor het wordt vervangen? Ook tegen die tijd zal er nog niet genoeg DDZ zijn om het overal te vervangen neem ik aan.
Dat gaat snel inderdaad. Toch betwijfel ik of die het DDAR dat je nu bv. in de omloop Nijmegen - Deurne tegenkomt gaat vervangen?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:33 schreef greavy het volgende:
[..]
Inkomst DDZ gaat met rap tempo. Wekelijks tot max. 1x/anderhalve week zou er een nieuwe DDZ de werkplaats Haarlem uit moeten rollen kunnen.
Niet, wordt alleen maar minder.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:30 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Ook al enig idee waardoor het wordt vervangen? Ook tegen die tijd zal er nog niet genoeg DDZ zijn om het overal te vervangen neem ik aan.
Zie mijn edit. Bij ICM ging het ook in zo'n hoog tempo. Wekelijks een nieuwe aflevering.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:34 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Dat gaat snel inderdaad. Toch betwijfel ik of die het DDAR dat je nu bv. in de omloop Nijmegen - Deurne tegenkomt gaat vervangen?
wordt weer Plan Vquote:Op maandag 25 februari 2013 21:34 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Dat gaat snel inderdaad. Toch betwijfel ik of die het DDAR dat je nu bv. in de omloop Nijmegen - Deurne tegenkomt gaat vervangen?
Men moet blij zijn dat er íets rijdt, aldus Bert.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:47 schreef KnightSolaire het volgende:
Zal wel lekker druk worden in die V'tjes.
als je in drukke spitstreinen 3 v'tjes inzet moet het wel passen, tenzij een heel stel gevuld is met liefhebbers, dan wordt het lastigquote:Op maandag 25 februari 2013 21:47 schreef KnightSolaire het volgende:
Zal wel lekker druk worden in die V'tjes.
quote:Op maandag 25 februari 2013 21:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Men moet blij zijn dat er íets rijdt, aldus Bert.
DDZ gaat nu eerst het DDAR dat je in de stoptrein Zwolle-Utrecht tegenkomt vervangen.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:34 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Dat gaat snel inderdaad. Toch betwijfel ik of die het DDAR dat je nu bv. in de omloop Nijmegen - Deurne tegenkomt gaat vervangen?
Drie gekoppelde V'tjes komen wel voor, maar in die omloop zag ik vroeger (lees: DRGL2012) volgens mij meestal gewoon twee gekoppelde V'tjes - ook in de spitsquote:Op maandag 25 februari 2013 21:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
als je in drukke spitstreinen 3 v'tjes inzet moet het wel passen, tenzij een heel stel gevuld is met liefhebbers, dan wordt het lastig
Huh? Heb ik ook gemist dan.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:25 schreef b2py het volgende:
Heb ik iets gemist vandaag? Is de concessie 2015 - 2025 al vergeven aan NS?
Scherp. Is aangepastquote:Op maandag 25 februari 2013 22:23 schreef ReisT het volgende:
Ik lees daar geen 20 maar 26 stuks. En toevallig bezit de Renfe 26 Velaro's, de Spaanse versie van de ICE dus.
Zou dan wel grappig zijn als de DB die aanbesteding wint
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:25 schreef b2py het volgende:
Heb ik iets gemist vandaag? Is de concessie 2015 - 2025 al vergeven aan NS?
Voor zover mij bekend is I&M nog bezig met het opstellen van een programma van eisen, het schrijven van een concessie, enzovoorts.quote:
To award = van plan om te gunnen.quote:The Dutch Ministry of Infrastructure & the Environment is to directly award Nederlandse Spoorwegen a 10-year public service contract to operate passenger services on the ‘Besluit hoofdrailnet’ core rail network and HSL Zuid in 2015-25. The Zwolle – Enschede line and stopping trains on the Roermond – Maastricht Randwyck and Sittard – Heerlen lines are excluded.
Ik vind het echt tamelijk geschift, zo'n groot deel van het park aan de kant.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:09 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Per 4 april is het over en uit met DDAR met loc en ze zijn nu ook al vrijgepland van inzet. Mocht je ze tegenkomen, berust dit vooral op toeval en geluk pech.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |