abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 februari 2013 @ 21:09:07 #251
147882 DriekOplopers
Erkend digibeet
pi_123343718
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 21:03 schreef b2py het volgende:
Per 4 april is het over en uit met DDAR met loc en ze zijn nu ook al vrijgepland van inzet. Mocht je ze tegenkomen, berust dit vooral op toeval en geluk.
Per 4 april is het over en uit met DDAR met loc en ze zijn nu ook al vrijgepland van inzet. Mocht je ze tegenkomen, berust dit vooral op toeval en geluk pech.
pi_123343788
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 21:09 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Per 4 april is het over en uit met DDAR met loc en ze zijn nu ook al vrijgepland van inzet. Mocht je ze tegenkomen, berust dit vooral op toeval en geluk pech.
:D Inderdaad wat een kuttreinen zijn dat. Vooral boven met die tochtherrie die door de ventilatieroosters komt.
pi_123344344
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 21:09 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Per 4 april is het over en uit met DDAR met loc en ze zijn nu ook al vrijgepland van inzet. Mocht je ze tegenkomen, berust dit vooral op toeval en geluk pech.
Bedankt voor de correctie! ^O^
  maandag 25 februari 2013 @ 21:29:53 #254
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_123345022
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 21:00 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Hmm De x.06 gaat toch altijd van spoor 1 ?

Gelukkig heb ik deze situatie al tijdje niet meer meegemaakt (IC 6:06) vorig jaar gebeurde dat minstens 1x per week.
Euh, ik bedoel in Zwijndrecht. Foutje. Treinen UIT ri. Dordrecht dus.
  maandag 25 februari 2013 @ 21:30:57 #255
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_123345095
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 21:09 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Per 4 april is het over en uit met DDAR met loc en ze zijn nu ook al vrijgepland van inzet. Mocht je ze tegenkomen, berust dit vooral op toeval en geluk pech.
Wordt verworpen. Racemonsters O+ Groene banken O+ (nee, niet de plankenbanken :( )
pi_123345101
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 21:10 schreef Bitlord het volgende:

[..]

:D Inderdaad wat een kuttreinen zijn dat. Vooral boven met die tochtherrie die door de ventilatieroosters komt.
Met warm weer is het beneden niet veel beter... Met de ramen dicht is het inderdaad stukken beter. :)

quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 21:03 schreef b2py het volgende:
Per 4 april is het over en uit met DDAR met loc en ze zijn nu ook al vrijgepland van inzet. Mocht je ze tegenkomen, berust dit vooral op toeval en geluk.
Ook al enig idee waardoor het wordt vervangen? Ook tegen die tijd zal er nog niet genoeg DDZ zijn om het overal te vervangen neem ik aan.
  maandag 25 februari 2013 @ 21:33:47 #257
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_123345266
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 21:30 schreef KnightSolaire het volgende:

[..]

Ook al enig idee waardoor het wordt vervangen? Ook tegen die tijd zal er nog niet genoeg DDZ zijn om het overal te vervangen neem ik aan.
Inkomst DDZ gaat met rap tempo. Wekelijks tot max. 1x/anderhalve week zou er een nieuwe DDZ de werkplaats Haarlem uit moeten rollen. Er staan 4 stammen DD-AR tegelijk binnen voor de modernisering. Gemiddelde doorlooptijd is ca. 4 weken dus.
pi_123345299
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 21:33 schreef greavy het volgende:

[..]

Inkomst DDZ gaat met rap tempo. Wekelijks tot max. 1x/anderhalve week zou er een nieuwe DDZ de werkplaats Haarlem uit moeten rollen kunnen.
Dat gaat snel inderdaad. Toch betwijfel ik of die het DDAR dat je nu bv. in de omloop Nijmegen - Deurne tegenkomt gaat vervangen? :P
pi_123345310
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 21:30 schreef KnightSolaire het volgende:

[..]

Ook al enig idee waardoor het wordt vervangen? Ook tegen die tijd zal er nog niet genoeg DDZ zijn om het overal te vervangen neem ik aan.
Niet, wordt alleen maar minder.
  maandag 25 februari 2013 @ 21:35:14 #260
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_123345348
quote:
14s.gif Op maandag 25 februari 2013 21:34 schreef KnightSolaire het volgende:

[..]

Dat gaat snel inderdaad. Toch betwijfel ik of die het DDAR dat je nu bv. in de omloop Nijmegen - Deurne tegenkomt gaat vervangen? :P
Zie mijn edit. Bij ICM ging het ook in zo'n hoog tempo. Wekelijks een nieuwe aflevering.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 25 februari 2013 @ 21:35:23 #261
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_123345357
quote:
14s.gif Op maandag 25 februari 2013 21:34 schreef KnightSolaire het volgende:

[..]

Dat gaat snel inderdaad. Toch betwijfel ik of die het DDAR dat je nu bv. in de omloop Nijmegen - Deurne tegenkomt gaat vervangen? :P
wordt weer Plan V
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 25 februari 2013 @ 21:37:14 #262
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_123345464
_O_
  Redactie Frontpage / Sport maandag 25 februari 2013 @ 21:42:46 #263
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_123345807
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 21:37 schreef greavy het volgende:
_O_
bij gebrek aan beter :')
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_123346064
Zal wel lekker druk worden in die V'tjes.
pi_123346206
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 21:47 schreef KnightSolaire het volgende:
Zal wel lekker druk worden in die V'tjes.
Men moet blij zijn dat er íets rijdt, aldus Bert.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  Redactie Frontpage / Sport maandag 25 februari 2013 @ 21:51:50 #266
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_123346337
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 21:47 schreef KnightSolaire het volgende:
Zal wel lekker druk worden in die V'tjes.
als je in drukke spitstreinen 3 v'tjes inzet moet het wel passen, tenzij een heel stel gevuld is met liefhebbers, dan wordt het lastig ;)
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_123346440
quote:
6s.gif Op maandag 25 februari 2013 21:49 schreef Litpho het volgende:

[..]

Men moet blij zijn dat er íets rijdt, aldus Bert.
  maandag 25 februari 2013 @ 21:53:31 #268
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_123346446
quote:
14s.gif Op maandag 25 februari 2013 21:34 schreef KnightSolaire het volgende:

[..]

Dat gaat snel inderdaad. Toch betwijfel ik of die het DDAR dat je nu bv. in de omloop Nijmegen - Deurne tegenkomt gaat vervangen? :P
DDZ gaat nu eerst het DDAR dat je in de stoptrein Zwolle-Utrecht tegenkomt vervangen.
pi_123346462
quote:
10s.gif Op maandag 25 februari 2013 21:51 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

als je in drukke spitstreinen 3 v'tjes inzet moet het wel passen, tenzij een heel stel gevuld is met liefhebbers, dan wordt het lastig ;)
Drie gekoppelde V'tjes komen wel voor, maar in die omloop zag ik vroeger (lees: DRGL2012) volgens mij meestal gewoon twee gekoppelde V'tjes - ook in de spits :P. Maar goed, wijsheid komt met de jaren, dus wie weet..
  maandag 25 februari 2013 @ 22:04:00 #270
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_123347105
De Spaanse overheid heeft besloten om te beginnen met het liberaliseren van de spoormarkt. Het doel van deze acties is om de schuldenberg van Renfe, de aloude staatsspoorwegen, te verkleinen.

Het begint met concurrentie op de Spaanse hogesnelheidslijnen: door middel van openbare aanbestedingen zullen per lijn een aantal maatschappijen worden toegestaan om treindiensten uit te voeren. Vanaf 2014 volgen de grotendeels verlieslatende Cercanías, vanaf 2014 zullen deze grotendeels stedelijke en regionale treindiensten openbaar worden aanbesteed.

Om het nieuwe maatschappijen makkelijker te maken om toe te treden tot de markt zal Renfe een leasebedrijf opzetten dat de beschikking krijgt over 26 AVE-hogesnelheidstreinen.

[ Bericht 0% gewijzigd door James1988 op 25-02-2013 22:25:26 ]
  maandag 25 februari 2013 @ 22:23:50 #271
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_123348253
Ik lees daar geen 20 maar 26 stuks. En toevallig bezit de Renfe 26 Velaro's, de Spaanse versie van de ICE dus.

Zou dan wel grappig zijn als de DB die aanbesteding wint :P
pi_123348324
Heb ik iets gemist vandaag? Is de concessie 2015 - 2025 al vergeven aan NS?
pi_123348379
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 22:25 schreef b2py het volgende:
Heb ik iets gemist vandaag? Is de concessie 2015 - 2025 al vergeven aan NS?
Huh? Heb ik ook gemist dan.
  maandag 25 februari 2013 @ 22:27:51 #274
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_123348477
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 22:23 schreef ReisT het volgende:
Ik lees daar geen 20 maar 26 stuks. En toevallig bezit de Renfe 26 Velaro's, de Spaanse versie van de ICE dus.

Zou dan wel grappig zijn als de DB die aanbesteding wint :P
Scherp. Is aangepast ;)

quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 22:25 schreef b2py het volgende:
Heb ik iets gemist vandaag? Is de concessie 2015 - 2025 al vergeven aan NS?
quote:
2s.gif Op maandag 25 februari 2013 22:26 schreef ArnosL het volgende:

[..]

Huh? Heb ik ook gemist dan.
Voor zover mij bekend is I&M nog bezig met het opstellen van een programma van eisen, het schrijven van een concessie, enzovoorts.

Railway Gazette schreef gisteren:
quote:
The Dutch Ministry of Infrastructure & the Environment is to directly award Nederlandse Spoorwegen a 10-year public service contract to operate passenger services on the ‘Besluit hoofdrailnet’ core rail network and HSL Zuid in 2015-25. The Zwolle – Enschede line and stopping trains on the Roermond – Maastricht Randwyck and Sittard – Heerlen lines are excluded.
To award = van plan om te gunnen.
  maandag 25 februari 2013 @ 22:28:30 #275
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_123348513
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 21:09 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Per 4 april is het over en uit met DDAR met loc en ze zijn nu ook al vrijgepland van inzet. Mocht je ze tegenkomen, berust dit vooral op toeval en geluk pech.
Ik vind het echt tamelijk geschift, zo'n groot deel van het park aan de kant.

Trouwens: die Locov-adviesaanvraag: "herfstdienstregeling". Wie dacht er ook: "kut, daar gaan we weer, een nieuwe smoes"?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')