SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeur niet. Technisch gezien heb je 3 keer legaal gescoord. Het zat gewoon niet mee.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alsof dat gaat gebeuren
Tegen ADO en Roda win je niet in eigen huis, dan is het gewoon klaar, teveel punten verspeeld. Adios tot volgend seizoen
Tegen dit ADO moet je 6-0 winnen, dat doet de rest wel namelijkquote:Op zondag 24 februari 2013 16:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeur niet. Technisch gezien heb je 3 keer legaal gescoord. Het zat gewoon niet mee.
Een paar wedstrijdjes is ook goed. Hopen dat die prutser verkocht word.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:29 schreef Tarado het volgende:
Siem moet maar eens een wedstrijdje op de bank, die is gewoon moe
Wat een onzin. Je leeft in de waan. Alles wat nu gepost gaat worden is onzin. Ik lees Serero erin, vanwege zijn leuke 8 minuten omdat de rest nog slechter was. Sightorsson is een balvaste spits die je nodig hebt, maar hij kan het niet alleen. De Jong + Siggy werkt niet optimaal, maar daar kun je op trainen, dat zijn verbeterpuntjes. De Jong wil graag middenvelder zijn maar als die daar eenmaal staat duikt die teveel op in de spits. Maar ze moeten wel eens durven of leren schieten, dit lijkt nergens op, dat zaalvoetbal.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon Sigthorsson in de prullenbak en Siem de Jong in de spits.
Precies.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tegen dit ADO moet je 6-0 winnen, dat doet de rest wel namelijk
Zal ik vanavond zeggen: "Eens kijken hoe onze kampioenskandidaten PSV en Ajax het er vanaf brengen, die horen natuurlijk wel te winnen!"quote:Op zondag 24 februari 2013 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Humor om te lachen. Ik ben blij dat je het doet.
Wij winnen nooit met grote cijfers..quote:Op zondag 24 februari 2013 16:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dit seizoen niet nee. Dan is het al snel klaar als je niet eens met kleine cijfers wintquote:Op zondag 24 februari 2013 16:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wij winnen nooit met grote cijfers..
Is PSV ''de rest''?quote:Op zondag 24 februari 2013 16:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
NEC NACquote:Op zondag 24 februari 2013 16:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een paar wedstrijdjes is ook goed. Hopen dat die prutser verkocht word.
Ik denk dat wanneer Serero er eerder in was gekomen je een heel andere 2de helft krijgt hij beweegt veel meer en dat hadden we goed kunnen gebruiken.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je leeft in de waan. Alles wat nu gepost gaat worden is onzin. Ik lees Serero erin, vanwege zijn leuke 8 minuten omdat de rest nog slechter was. Sightorsson is een balvaste spits die je nodig hebt, maar hij kan het niet alleen. De Jong + Siggy werkt niet optimaal, maar daar kun je op trainen, dat zijn verbeterpuntjes. De Jong wil graag middenvelder zijn maar als die daar eenmaal staat duikt die teveel op in de spits. Maar ze moeten wel eens durven of leren schieten, dit lijkt nergens op, dat zaalvoetbal.
Wat een objectiviteit.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer Serero er eerder in was gekomen je een heel andere 2de helft krijgt hij beweegt veel meer en dat hadden we goed kunnen gebruiken.
En dit uit de mond van de grootste Serero hater in dit topic
LOL Utrecht uit makkelijk winnen...quote:Op zondag 24 februari 2013 16:30 schreef Class het volgende:
Tja utrecht + roda + ado, alle 3 wedstrijden die je met een heel klein beetje geluk gewoon makkelijk wint.. het zitten gewoon niet mee dit seizoen (heracles uit etc )
LOL XDPXPXDquote:Op zondag 24 februari 2013 16:32 schreef Dreassic het volgende:
[..]
LOL Utrecht uit makkelijk winnen...
Je bedoeld, makkkelijk verliezen met grote cijfers.
Huh, ik moest al even kijken naar je PI of je deze shit meent ja haha. Maarja, onmogelijk om te voorspellen, normaal speelt hij als een drol met benen, nu leek het ergens op.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer Serero er eerder in was gekomen je een heel andere 2de helft krijgt hij beweegt veel meer en dat hadden we goed kunnen gebruiken.
Natuurlijk nietquote:Op zondag 24 februari 2013 16:32 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Blind had een keer balverlies, helemaal kut dus.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:32 schreef Class het volgende:
Cuenca eindelijk gezien vandaag, Serero goed ingevallen, Blind zoals het hele seizoen gewoon goed. Toch pluspuntjes
Als het aan Eriksen ligt wel. Hij had vandaag echt zonder dollen weer 4 assists achter zijn naam moeten hebbenquote:Op zondag 24 februari 2013 16:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oke Fred Ruttenquote:Op zondag 24 februari 2013 16:32 schreef Class het volgende:
Cuenca eindelijk gezien vandaag, Serero goed ingevallen, Blind zoals het hele seizoen gewoon goed. Toch pluspuntjes
Daarom worden we ook geen kampioen. Volgend jaar dan maar weer. Het zit dit jaar gewoon niet mee. Kan gebeurenquote:Op zondag 24 februari 2013 16:30 schreef Class het volgende:
Tja utrecht + roda + ado, alle 3 wedstrijden die je met een heel klein beetje geluk gewoon makkelijk wint.. het zitten gewoon niet mee dit seizoen (heracles uit etc )
je maakt een typoquote:Op zondag 24 februari 2013 16:32 schreef Dreassic het volgende:
[..]
2e helft wel jaquote:Op zondag 24 februari 2013 16:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vond Cuenca vandaag ook goed spelen in de 2de helft.
Serero is zo veel MEER gemaakt voor het combinatievoetbal dat we nastreven dan iedereen in de selectie (op Eriksen mss na).quote:Op zondag 24 februari 2013 16:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds geen Ajax speler maar hij was vandaag meer dan nuttig geweest in de 2de helft.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:32 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Huh, ik moest al even kijken naar je PI of je deze shit meent ja haha. Maarja, onmogelijk om te voorspellen, normaal speelt hij als een drol met benen, nu leek het ergens op.
nee slaat nergens opquote:Op zondag 24 februari 2013 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar jongens, zien jullie niet dat het beter is dat we standtechnisch 1 punt hebben gepakt?
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar jongens, zien jullie niet dat het beter is dat we standtechnisch 1 punt hebben gepakt?
Watquote:Op zondag 24 februari 2013 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh god ik was deze wedstrijd helemaal vergeten, goed dat je het zegt, heb gewoon kaartjes maar was zo aan mij voorbij gegaanquote:Op zondag 24 februari 2013 16:33 schreef truedestiny het volgende:
Op naar Ajax-AZ.. ik ben erbij dus moet goed komen.
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:33 schreef Smoofie het volgende:
Wanneer wisselen ze eriksen De Jong eens.
Niet zo slecht nee, Siem was slechter.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer wisselen ze Sigthorsson eens. Ik vond het om te huilen van zijn kant, jij niet?
resultaten uit het verleden.....ga terug naar dat homodorp van jequote:Op zondag 24 februari 2013 16:33 schreef Dreassic het volgende:
Vorig jaat vergeten? EN nu heeft utrecht net met 1 man minder thuis dat Roda, waar we pas geleden niet eens thuis van konnen winnen, met 4-0 afgedroogd.
Siem lijkt geen meter te kunnen lopen.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet zo slecht nee, Siem was slechter.
Vol gas erop en kansen verprutsenquote:Op zondag 24 februari 2013 16:33 schreef truedestiny het volgende:
Op naar Ajax-AZ.. ik ben erbij dus moet goed komen.
Gelukkig was mijn 1-1 voorspelling wel goed.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op de dag dat jij een wedstrijd normaal kunt lezen en niet streeft naar oliesjeiks
Hij moet wel eens kappen met dat slalommen tussen 3 spelers door want dat is nergens voor nodig. Fischer was wel weer slecht vandaag die kan wel even een wedstrijd rust gebruiken denk ik wat ook niet raar is op 18 jarige leeftijd.quote:
altijd al zo geweestquote:Op zondag 24 februari 2013 16:33 schreef Tarado het volgende:
Sigthorsson vond ik echt matig in zijn balaanname
Ik vind dat Siem in de spits moet spelen.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet zo slecht nee, Siem was slechter.
jij snapt het,quote:Op zondag 24 februari 2013 16:34 schreef Draxler het volgende:
Ajax de grote winnaar van dit weekend, toch knap dat ze 1-1 eruit weten te persen na zo'n zwaar Europees duel. Blijft natuurlijk belachelijk om zo'n wedstrijd om half 3 te plannen, om 12 uur aan de pasta is gewoon niet lekker.
Ik vind van niet.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dat Siem in de spits moet spelen.
Je bent altijd negatief en soms komt dat uit ja.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gelukkig was mijn 1-1 voorspelling wel goed.
we zijn al bij utrecht geweestquote:Op zondag 24 februari 2013 16:35 schreef Wessiej het volgende:
Mja, ik had ook 1-1 voorspeld. Het was te verwachten. Nu verspeel je nog punten tegen AZ uit en Utrecht uit, en dat was het. Rest win je.
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgende week maar gewoon spelen met Lukoki en Boerrigter.
En stel ook maar meteen Veltman en Denswil op.
Tegen Twente? Nee.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan hadden we nog minder kansen gehad. Siem moet gewoon eens wat beter de ruimtes in de 16 en achter de spits opvullen.quote:
nee cuenca liet vandaag zien dat hij beter is dan die twee, fischer leek in het begin heel kil voor het doel te zijn maar dat valt ook wel meequote:Op zondag 24 februari 2013 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
2 teams compleet uit vormquote:
Vergeet Hoessen in de spits vooral niet, en Poulsen op de plek van Schone.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed opgelet manquote:Op zondag 24 februari 2013 16:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan hadden we nog minder kansen gehad. Siem moet gewoon eens wat beter de ruimtes in de 16 en achter de spits opvullen.
resultaten tegen een slechter Utrecht ook nog eens.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
resultaten uit het verleden.....ga terug naar dat homodorp van je
oke nu begint het eng te worden derkquote:Op zondag 24 februari 2013 16:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Cuenca heeft mij vandaag echt positief verrast misschien zat ik toch fout maar hij moet dit eerst eens wat wedstrijden vol houden.
Bedankt voor de herinnering man.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergeet Hoessen in de spits vooral niet, en Poulsen op de plek van Schone.
Waarom hadden we dan nog minder kansen gehad?quote:Op zondag 24 februari 2013 16:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan hadden we nog minder kansen gehad. Siem moet gewoon eens wat beter de ruimtes in de 16 en achter de spits opvullen.
Vermeer doet dat zo vaak.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:37 schreef HeatWave het volgende:
Ach man, als die grensmongool gewoon eens oplet is het binnen 15 min 2-0. Natuurlijk gaat er daarna ook echt maar weinig goed bij Ajax, maar dan nog krijgen ze kansen zat.
Moisander zat fout maar het begon bij die kutkeeper die 2 vrije verdedigers niet ziet en keihard inspeelt op de enige gedekte speler... hoe dom kan je zijn? Natuurlijk doet Moisander het onder druk fout, maar Vermeer moet niet debiel doen.
En sja, daarna is het een klassiek scenario, wat je ook probeert hij gaat er niet in. Al met al moet je verdomme blij zijn met 1-1 thuis.
Stief gaat z'n 1e winst van '13 pakkenquote:Op zondag 24 februari 2013 16:37 schreef Wessiej het volgende:
Volgende week wordt wel comedy capers denk ik.
Ik wil best mijn fouten toe geven maar ik wil hem dit eerst een reeks wedstrijden zien doenquote:Op zondag 24 februari 2013 16:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
oke nu begint het eng te worden derk
Vormcrisis?quote:Op zondag 24 februari 2013 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax heeft vormcrisis. Twente heeft gewoon een matig team m.u.v. Tadic en Chadli.
uhh Brama?quote:Op zondag 24 februari 2013 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax heeft vormcrisis. Twente heeft gewoon een matig team m.u.v. Tadic en Chadli.
Als hij maar in vorm komtquote:Op zondag 24 februari 2013 16:38 schreef Wessiej het volgende:
Ik vond Cuenca niet zo best. Simpele passes achterwegen laten en vele mislukte acties. Op het eind werd het beter, maar laat het nog maar zien.
Niet zo vaak eens met jou maar nu zeker wel. Iemand met 110% inzet en balvast.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:38 schreef HeatWave het volgende:
Lach me maar uit, maar ik mis Babel in dit soort wedstrijden.
Tweede helft idd. Hij heeft echt nog veel meer ritme nodig en dat heeft tijd nodig.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Cuenca heeft mij vandaag echt positief verrast misschien zat ik toch fout maar hij moet dit eerst eens wat wedstrijden vol houden.
Ik vind het goed.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:38 schreef HeatWave het volgende:
Je overdrijft een beetjequote:Op zondag 24 februari 2013 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk. Die is tenminste balvast. Siggy houdt werkelijk niks vast.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:38 schreef HeatWave het volgende:
hij moet veel meer kunnen combineren met spelers om zich heen, dat is zijn sterke puntquote:Op zondag 24 februari 2013 16:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat hoort ook bij het spelletje, die kansen afmaken. Dus niet in vorm zijn de meeste spelers.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vormcrisis?
Waar slaat dat nou weer op, we missen alleen veel te veel kansen.
ben niet zo fan van babel maar je had hem goed kunnen gebruiken jaquote:Op zondag 24 februari 2013 16:38 schreef HeatWave het volgende:
Denk dat niemand je uitlacht ik had hem graag in de spits gehad vandaag.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:38 schreef HeatWave het volgende:
Ik hoop op een voorhoede Babel- Siggy- Cuenca in dit soort wedstrijden.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:38 schreef HeatWave het volgende:
quote:
Dat wel, maar een betere afmaker krijg je er niet voor terug ben ik bang.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:38 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Niet zo vaak eens met jou maar nu zeker wel. Iemand met 110% inzet en balvast.
Vandaag iig nietquote:Op zondag 24 februari 2013 16:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk. Die is tenminste balvast. Siggy houdt werkelijk niks vast.
Niks om uit te lachen hoor, Babel kan dit Ajax veel brengenquote:Op zondag 24 februari 2013 16:38 schreef HeatWave het volgende:
Babel in de spits en niet op linksbuitenquote:Op zondag 24 februari 2013 16:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoop op een voorhoede Babel- Siggy- Cuenca in dit soort wedstrijden.
Hij wordt enorm geïsoleerd lijkt het inderdaadquote:Op zondag 24 februari 2013 16:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
hij moet veel meer kunnen combineren met spelers om zich heen, dat is zijn sterke punt
nu krijgt hij de bal van van rhijn en dan mag hij het tegen 2 of 3 tegenstanders lekker uitzoeken
Nee Babel op de plek van Siggy en dan Fischer/Boerrigter op links.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoop op een voorhoede Babel- Siggy- Cuenca in dit soort wedstrijden.
Zijn haar bijpuntenquote:Op zondag 24 februari 2013 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is er eigenlijk met Sana gebeurd?
Leuke start, daarna werd het hem conditioneel te veel waardoor hij gewoon slecht ging spelen. Loopacties die ik zelf niet zou maken en dat zegt al genoeg. Zit ik hier met mijn Sana-shirt, oh oh oh. Volgend seizoen snel een andere nemen.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Krijgt rust. Heeft er al een heel seizoen op zitten (inclusief half seizoen in Zweden).quote:Op zondag 24 februari 2013 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fischer heeft eigenlijk nog geen enkele goede wedstrijd gespeeld, wel belangrijk geweest en gescoord, maar geen goede wedstrijd.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:40 schreef HeatWave het volgende:
Siggy heeft echt 4-5 kansen zo in de handen van de keeper gespeeld vandaag.
Fischer is er nog lang niet Cuenca voegt nog niet heel veel toe helaas....
Nee is Fischer toch niet al verder da... laat ook maar.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:40 schreef HeatWave het volgende:
Laten we eerlijk zijn, hij kwam er steeds echt lekker voor, maar net of een te klein voetje ertegen of te weinig kracht kunnen zetten. Vond het niet zo heel erg. De Jong daarentegen...quote:Op zondag 24 februari 2013 16:40 schreef HeatWave het volgende:
Ik zag wat jij wou doen.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee is Fischer toch niet al verder da... laat ook maar.
Wat een tering weekend
De Jong heeft helemaal niks laten zien. Dat is je aanvoerder danquote:Op zondag 24 februari 2013 16:41 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, hij kwam er steeds echt lekker voor, maar net of een te klein voetje ertegen of te weinig kracht kunnen zetten. Vond het niet zo heel erg. De Jong daarentegen...
Het heeft toch geen zin, de mensen die siggy willen zullen niet toegeven en de mensen die siem in de spits willen zullen ook nooit toegeven.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:41 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, hij kwam er steeds echt lekker voor, maar net of een te klein voetje ertegen of te weinig kracht kunnen zetten. Vond het niet zo heel erg. De Jong daarentegen...
Hoort in de spits of dichtbij de spits.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Jong heeft helemaal niks laten zien. Dat is je aanvoerder dan
Het leek zo te zijn, maar hij heeft hetzelfde syndroom, hij denkt dat het allemaal vanzelf gaat, dat er niemand van de tegenstander loopt.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee is Fischer toch niet al verder da... laat ook maar.
Wat een tering weekend
Op het middenveld is het dieptriest ja. Ik wacht tot de Boer het licht ziet.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hoort in de spits of dichtbij de spits.
omdat fischerquote:Op zondag 24 februari 2013 16:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik vond Cuenca voor 't eerst wel wat hebben. Vooral die laatste actie vanaf links. Waarom start de Boer niet met hem op links?
Dat ligt vooral aan de Jong.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:43 schreef j0rdiiii het volgende:
dat hele plan met sigthorsson en de jong werkt voor geen ene meter
de boer moet dat toch zien en aanpassen
Fischerquote:Op zondag 24 februari 2013 16:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik vond Cuenca voor 't eerst wel wat hebben. Vooral die laatste actie vanaf links. Waarom start de Boer niet met hem op links?
En wie op rechts? Lukoki of De Sa?quote:Op zondag 24 februari 2013 16:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Fischer beter vanaf links dan rechts.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vind van Cuenca meer dreiging uitgaan eerlijk gezegd.quote:
Mwah, Cuenca had op rechts ook wel leuke acties aan het eind.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Vind van Cuenca meer dreiging uitgaan eerlijk gezegd.
2e helft wel ja, Fischer laat het al een tijdje niet zien maar heeft wel scorend vermogen (ook al heeft hij dat ook al een tijdje niet meer laten zienquote:Op zondag 24 februari 2013 16:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Vind van Cuenca meer dreiging uitgaan eerlijk gezegd.
Gelukkig denkt Frank hier anders over.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
gaat niet gebeuren dus in de spits
Gewoon kijken. Wij moeten 't ook met Verhoek doen maar je gaat niet Boetius op rechts poseren omdat je toevallig nog een speler hebt die op links beter is dan op rechts.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En wie op rechts? Lukoki of De Sa?
Duizenden kansen missen komt door een UEFA Cup wedstrijd? Dat is een goedequote:Op zondag 24 februari 2013 16:45 schreef mrstylo het volgende:
Komt dit door de Uefa cup wedstrijd? Volgens mij wel hoor.
UEFA Cup? Leven we nog in 2008?quote:Op zondag 24 februari 2013 16:45 schreef mrstylo het volgende:
Komt dit door de Uefa cup wedstrijd? Volgens mij wel hoor.
Alleen als Serero dan op het middenveld komt.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Siem op de bank![]()
Siem moet gewoon in de spits.
Topfit hoort hij er wel in maar hij oogt vermoeid en mist de scherptequote:Op zondag 24 februari 2013 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Siem op de bank![]()
Siem moet gewoon in de spits.
Vermeer is matig.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:45 schreef HeatWave het volgende:
En van mij mag Vermeer ook wel eens banken om hem scherp te krijgen, zo'n bal geef je gewoon niet als er aan de andere kant 2 verdedigers vrij staan. Donderdag liep ie ook al te kutten.
Ben nog van de oude garde.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
UEFA Cup? Leven we nog in 2008?
Omdat hij niet kan voetballen.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom is het een prutser dan? Vertel mij dat eens.
gelukkigquote:Op zondag 24 februari 2013 16:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gelukkig denkt Frank hier anders over.
Dus we moeten Cuenca op links zetten en maar gewoon kijken wat er op rechts moet?quote:Op zondag 24 februari 2013 16:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Gewoon kijken. Wij moeten 't ook met Verhoek doen maar je gaat niet Boetius op rechts poseren omdat je toevallig nog een speler hebt die op links beter is dan op rechts.
Maar goed, hangt er ook vanaf wie je in de spits hebt lopen. Als ze die voorzetten van Cuenca erin glijden is er niets aan de hand natuurlijk. Alleen heeft Ajax niet zo'n spits.
die gasten kunnen gewoon een kampioenschap verneuken en vele miljoentjesquote:Op zondag 24 februari 2013 16:46 schreef HeatWave het volgende:
En ja, ik weet dat het Calimero is maar verdomme wat heb ik gevloekt op die blinde kutgrens zeg.
Gaan we weerquote:Op zondag 24 februari 2013 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat hij niet kan voetballen.
Anitaquote:Op zondag 24 februari 2013 16:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
gelukkig![]()
je verspeelt het kampioenschap op deze manier
vorig seizoen ook tot februari lopen aanklooien met opstellingen, daarna terug naar de basis van het seizoen ervoor met anita verdedigende middenvelder en siem in de spits en ze wonnen 14 keer op rij
Weinig calimero aan. De man keurt een terecht doelpunt af en vermoedelijk geeft hij er één niet die wel over de lijn was.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:46 schreef HeatWave het volgende:
En ja, ik weet dat het Calimero is maar verdomme wat heb ik gevloekt op die blinde kutgrens zeg.
dat laatste kan je gewoon niet zienquote:Op zondag 24 februari 2013 16:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Weinig calimero aan. De man keurt een terecht doelpunt af en vermoedelijk geeft hij er één niet die wel over de lijn was.
Ik zeg het ook vaak zat.quote:
Waarom kan hij niet voetballen?quote:Op zondag 24 februari 2013 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat hij niet kan voetballen.
Wel als je wedstrijden wint op die manier. Daar gaat 't toch om? Of wil je op elke positie maximale percentage halen en gelijkspelen tegen ADO?quote:Op zondag 24 februari 2013 16:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus we moeten Cuenca op links zetten en maar gewoon kijken wat er op rechts moet?
Europa League is zo'n klote naam. Moet dan gelijk aan Jupiler League denken.quote:
cuenca had ook een paar goede acties vanaf rechts, niet nodig dus.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wel als je wedstrijden wint op die manier. Daar gaat 't toch om? Of wil je op elke positie maximale percentage halen en gelijkspelen tegen ADO?
Sigthorsson is doelgerichter. Vandaag zat hij er een paar keer dichtbij. De Jong heb ik nauwelijks gezien.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom kan hij niet voetballen?
Met hem kan Ajax bouwen, met Sigthorsson springt de bal 10x per minuut in de voeten van een tegenstander of moeten alleen alle ballen op siggy en daarna lekker de bal naast/over in de handen van de keeper etc.
Ja, omdat hij op het middenveld enorm klote is.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sigthorsson is doelgerichter. Vandaag zat hij er een paar keer dichtbij. De Jong heb ik nauwelijks gezien.
Het ís toch ook gewoon tweederangs?quote:Op zondag 24 februari 2013 16:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Europa League is zo'n klote naam. Moet dan gelijk aan Jupiler League denken.
leuk dat hij er dicht bij zat, maar hij is een spits dus hij moet scorenquote:Op zondag 24 februari 2013 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sigthorsson is doelgerichter. Vandaag zat hij er een paar keer dichtbij. De Jong heb ik nauwelijks gezien.
Dat is een drogreden, omdat we toen wonnen met Siem in de spits betekent niet dat dat nu ook het geval zal zijn. Je kijkt te blind naar siem in de spits.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
gelukkig![]()
je verspeelt het kampioenschap op deze manier
vorig seizoen ook tot februari lopen aanklooien met opstellingen, daarna terug naar de basis van het seizoen ervoor met anita verdedigende middenvelder en siem in de spits en ze wonnen 14 keer op rij
Maar omdat hij rechtsbenig is komen daar voorzetten uit. Sig lijkt niet scherp genoeg, dus kun je hem beter gebruiken als bliksemafleider. En dan moeten de zijkanten en AM gaan scoren.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
cuenca had ook een paar goede acties vanaf rechts, niet nodig dus.
plus kan hij met fischer wisselen af en toe, zo maak je het ook onvoorspelbaar
Dan moet hij op de bank.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, omdat hij op het middenveld enorm klote is.
De vijfde of zesde man had het gezien!quote:
Op het eind ging hij 2e spits spelen. Kolbeinn had vandaag zijn dag niet, maar is gewoon een goede spits. De Jong is het net niet.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, omdat hij op het middenveld enorm klote is.
daar heb je wel een punt ja, maar op rechts hebben we echt helemaal nietsquote:Op zondag 24 februari 2013 16:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Maar omdat hij rechtsbenig is komen daar voorzetten uit. Sig lijkt niet scherp genoeg, dus kun je hem beter gebruiken als bliksemafleider. En dan moeten de zijkanten en AM gaan scoren.
Het gaat erom dat er beter gevoetbald wordt door de rest met hem in de spitsquote:Op zondag 24 februari 2013 16:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is een drogreden, omdat we toen wonnen met Siem in de spits betekent niet dat dat nu ook het geval zal zijn. Je kijkt te blind naar siem in de spits.
Hij speelde vandaag niet goed. Maar ik vind hem normaal gesproken de beste spits uit de selectie.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
leuk dat hij er dicht bij zat, maar hij is een spits dus hij moet scoren
1. Het is je aanvoerderquote:
Of komt dat omdat hij van het middenveld dan af is.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat erom dat er beter gevoetbald wordt door de rest met hem in de spits
Maar is dat niet gewoon omdat de rest ook wat beter voetbalde? Tegen Steaua thuis was het echt niet slecht met Siggy in de spits...quote:Op zondag 24 februari 2013 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is een drogreden, omdat we toen wonnen met Siem in de spits betekent niet dat dat nu ook het geval zal zijn. Je kijkt te blind naar siem in de spits.
dat dusquote:Op zondag 24 februari 2013 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Winst tegen psv en we staan gewoon eerste inderdaad.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Grappige is dat het nog kan ook inderdaad
neequote:Op zondag 24 februari 2013 16:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar is dat niet gewoon omdat de rest ook wat beter voetbalde? Tegen Steaua thuis was het echt niet slecht met Siggy in de spits...
Lijkt wel Eredevisieprobleem, eigenlijk. Weet er niet zo een, twee, drie een te noemen. Lens bij PSV is eigenlijk ook centrale aanvaller. Bij Feyenoord hebben we Schaken die wel heel bruikbaar is en z'n momenten heeft, zoals bij zijn doelpunt vandaag, maar ook geen echte top. Terwijl we op links bergen goede spelers hebben lopen in Nederland. Zelfs Willem II heeft die op de brommer.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
daar heb je wel een punt ja, maar op rechts hebben we echt helemaal niets
Steaua is sowieso een heel ander team. De ploegen waartegen we nu punten verliezen, die graven zich helemaal in. Dat heeft Steaua niet gedaan.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar is dat niet gewoon omdat de rest ook wat beter voetbalde? Tegen Steaua thuis was het echt niet slecht met Siggy in de spits...
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of komt dat omdat hij van het middenveld dan af is.
Als de Jong wat beter aansluit, dus de ruimte achter de spits gaat opvullen ipv op rechts blijft hangen is het ook prima.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:55 schreef Tarado het volgende:
[..]Jij bent gewoon een Siem hater, hij doet het voetballende gedeelte gewoon goed in de spits, Siggy zou de betere afmaker moeten zijn
kleine ruimte, kort combineren enzoquote:Op zondag 24 februari 2013 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Steaua is sowieso een heel ander team. De ploegen waartegen we nu punten verliezen, die graven zich helemaal in. Dat heeft Steaua niet gedaan.
Ajax kan blijkbaar niet om gaan met ploegen die zich compact en ultraverdedigend instellen.
Ik vind Siem geen goede middenvelder. Als nummer 10 vind ik hem goed, en als spits wel aardig. Maar ik vind Siggy een betere spits.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:55 schreef Tarado het volgende:
[..]Jij bent gewoon een Siem hater, hij doet het voetballende gedeelte gewoon goed in de spits, Siggy zou de betere afmaker moeten zijn
Zo is het eenmaal. Ik hoop dat Frank snel inziet dat Siem in de spits een betere optie is dan Kolbeinn.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
kleine ruimte, kort combineren enzo
speel sigthorsson de bal in en hij loopt eerst 5 meter terug om de bal onder controle te krijgen, dan kun je weer overnieuw beginnen
of hij tikt de bal gewoon naast terwijl hij hem probeert te controlerenquote:Op zondag 24 februari 2013 16:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
kleine ruimte, kort combineren enzo
speel sigthorsson de bal in en hij loopt eerst 5 meter terug om de bal onder controle te krijgen, dan kun je weer overnieuw beginnen
mentaliteit van een fc utrecht supporterquote:Op zondag 24 februari 2013 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja, in ieder geval hebben jullie mijn middag weer goed gemaakt.
Beter in dit soort wedstrijden ja. Als ze nou eens wat scherper zijn met kansen.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:59 schreef Tyron het volgende:
schone ipv poulsen is wel een verademing
Leuk tegen de kleintjes kansloos tegen de grote.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:59 schreef Tyron het volgende:
Tegen dit soort ploegen kan dat ja. Tegen PSV bijv zal dat echt niet werken.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:59 schreef Tyron het volgende:
Poulsen gewoon alleen in de fysieke ploegen & topploegen inzetten.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:59 schreef Tyron het volgende:
Tsja, ik had me een beetje ingesteld op verlies in De Kuip. In deze tijden moet je niet teveel verwachten van je clubquote:Op zondag 24 februari 2013 16:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
mentaliteit van een fc utrecht supporter
tja je went er aan hequote:Op zondag 24 februari 2013 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, ik had me een beetje ingesteld op verlies in De Kuip. In deze tijden moet je niet teveel verwachten van je club
Kan ik me wel een beetje voorstellen jaquote:Op zondag 24 februari 2013 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Elke club kan elke week verliezenquote:Op zondag 24 februari 2013 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, ik had me een beetje ingesteld op verlies in De Kuip. In deze tijden moet je niet teveel verwachten van je club
Als je komt voor een punt valt die ene verliezen ook nog wel meequote:Op zondag 24 februari 2013 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Psv bij nader inziens ook. Het verlies komt wel goed uit bij dit gelijkspel.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is echt drama inderdaad, een beetje team had nu met 15 punten los gestaan van de restquote:Op zondag 24 februari 2013 17:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Elke club kan elke week verliezenWel mooi dat iedereen elkaar nu uit zit te lachen elke week terwijl het gewoon kut met peren is.
Al dat onzinnige puntverlies wat we geleden hebbenquote:Op zondag 24 februari 2013 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is echt drama inderdaad, een beetje team had nu met 15 punten los gestaan van de rest
Siem kan er ook niks vanquote:Op zondag 24 februari 2013 17:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
TT. Twee weken terug kon Siem er nog niks van in de spits en scoorde te weinig en was Ziggy een baas.
Serero in de basis. Hup Frank.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:06 schreef j0rdiiii het volgende:
De Jong heeft 35 goede passes en 14 foute passes
Eriksen heeft 88 goede passes en 14 foute passes
de passes van vandaag
Ja ik vind het eigenlijk wel zeer grappig, elke week is het een ander topic waar men elkaar uit kan lachenquote:Op zondag 24 februari 2013 17:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Elke club kan elke week verliezenWel mooi dat iedereen elkaar nu uit zit te lachen elke week terwijl het gewoon kut met peren is.
Tegen de tijd dat die wedstrijd is kan het er weer heel anders uit zien, geen peil op te trekkenquote:Op zondag 24 februari 2013 17:05 schreef De_Pel het volgende:
Toch nog gelukkig een mooi puntje gepakt zo vlak voor tijd.
Gefeliciteerd, het verschil overbrugbaar gemaakt in de onderlinge wedstrijd.
Tegelijkertijd het verschil naar plek 3 ook teruggebracht tot 1 wedstrijd
Eriksen heeft enkel wel 5 spelers vrij voor het doel gezet, en De Jong heeft ehm hard gewerkt?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:06 schreef j0rdiiii het volgende:
de passes van vandaag
jaquote:Op zondag 24 februari 2013 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eriksen heeft enkel wel 5 spelers vrij voor het doel gezet, en De Jong heeft ehm hard gewerkt?
Dat zijn vaak niet heel nuttige statistieken zonder daarbij ook te kijken of het offensieve passes of tikkies terug of breed zijn.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:06 schreef j0rdiiii het volgende:
de passes van vandaag
Dit. Mogen ze ook Lukoki en Derk erbij hebben. Ze waren toch geïnteresseerd in Lukokiquote:Op zondag 24 februari 2013 17:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
jamaar die obligate passjes ga je wel missen als hij weg is hoor
newcastle koop hem deze zomer aub
Ze wachten tot hij zijn motor rijbewijs heeftquote:Op zondag 24 februari 2013 17:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit. Mogen ze ook Lukoki en Derk erbij hebben. Ze waren toch geïnteresseerd in Lukoki
Hele selectie maar weg doen?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit. Mogen ze ook Lukoki en Derk erbij hebben. Ze waren toch geïnteresseerd in Lukoki
siem had dus 49 passes en daarvan waren 49 breedquote:Op zondag 24 februari 2013 17:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zijn vaak niet heel nuttige statistieken zonder daarbij ook te kijken of het offensieve passes of tikkies terug of breed zijn.
Als ze daar net als bij ebicilio nog wat voor kunnen krijgen, dan moet ajax dat gelijk doen.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit. Maar zal wel niet gebeuren. Eerst moet het financieel allemaal op orde enzo. Of we gaan 4 spelers huren van Barca ofzoquote:Op zondag 24 februari 2013 17:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
middelmaat kun je gewoon doorselecteren ja
bal op sigthorsson eerste helftquote:Op zondag 24 februari 2013 17:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
siem had dus 49 passes en daarvan waren 49 breed
Dan moet je wel wat achter de hand hebben en dan niet die kindjes waar jij altijd mee komt, die kan je gewoon niet met z'n allen tegelijk brengenquote:Op zondag 24 februari 2013 17:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
middelmaat kun je gewoon doorselecteren ja
48 danquote:Op zondag 24 februari 2013 17:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
bal op sigthorsson eerste helft
?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit. Maar zal wel niet gebeuren. Eerst moet het financieel allemaal op orde enzo. Of we gaan 4 spelers huren van Barca ofzo
Kan wel, maar dan moet je accepteren dat de groei niet mooi geleidelijk gaat maar met pieken en dalen. En dat vergeten sommige supporters weleens. Dit soort wedstrijden horen er gewoon bij als de ene helft van de selectie bestaat uit talent en de andere helft uit middelmaat.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan moet je wel wat achter de hand hebben en dan niet die kindjes waar jij altijd mee komt, die kan je gewoon niet met z'n allen tegelijk brengen
Wat een onzinquote:Op zondag 24 februari 2013 17:14 schreef TC03 het volgende:
Ajax heeft geen plan B, Koeman had gelijk.
Ik hoop echt dat ze gaan doorselecteren ja. Maar of ze echte kwaliteitsinvesteringen zoals bijvoorbeeld een Maher durven te doen betwijfel ik. Maar ze moeten wel een paar flankspelers halen. Misschien Cuenca nog een jaar huren.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
48 dan
[..]
?
afgelopen zomer hebben ze 17 man eruit gedaan, jong ajax van begin dit seizoen is nog 30% van over. doorselecteren doen ze wel maar er is helaas heel veel middelmaat nog bij ajax
Ik heb wel vertrouwen in dit beleid. Maar het zal mij benieuwen of ze het beleid van een Bayern Munchen gaan volgen, of dat van Arsenal. De twee voorbeeldclubs voor Ajax volgens het TH.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:21 schreef ValHallen het volgende:
Frankie zal ook wel zien dat Schone, Boerrigter, Lukoki, Babel en anderen gewoon matig zijn. Maar je hebt momenteel gewoon niks beters achter de hand. Heb geduld en vertrouwen in het beleid.
Maher is juist niet nodig. Flankspelers, een spits en eventueel een VM is wat we het meest nodig hebben.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze gaan doorselecteren ja. Maar of ze echte kwaliteitsinvesteringen zoals bijvoorbeeld een Maher durven te doen betwijfel ik. Maar ze moeten wel een paar flankspelers halen. Misschien Cuenca nog een jaar huren.
dat sowiesoquote:Op zondag 24 februari 2013 17:21 schreef ValHallen het volgende:
Frankie zal ook wel zien dat Schone, Boerrigter, Lukoki, Babel en anderen gewoon matig zijn. Maar je hebt momenteel gewoon niks beters achter de hand. Heb geduld en vertrouwen in het beleid.
Wel als de Jong en Eriksen weggaan. Dan moet er wat bij. Anders hoeft het niet nee. Een rechtsbuiten is wel echt nodig.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Maher is juist niet nodig. Flankspelers, een spits en eventueel een VM is wat we het meest nodig hebben.
Zonder De Jong en Eriksen heb je nog: Serero, Andersen, Schone en Klaassen. Ik hoop dat andere posities prioriteit hebben.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel als de Jong en Eriksen weggaan. Dan moet er wat bij. Anders hoeft het niet nee. Een rechtsbuiten is wel echt nodig.
je hebt toch maar een half uur gekeken?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:24 schreef tammepiet het volgende:
Schone won al zijn duels. 100% score, goede goal en ervaren speler. Van mij mag hij eens op 10 (CM) gaan spelen.
Dat zijn sowieso geen goeie voorbeelden voor Ajax, maar bij Bayern zijn de beleidsbepalers ex voetballers en dat is het streven, Arsenal deed het voorheen goed met jonge talenten te kopen, die verder opleiden en dan brengen, dus dat oude Arsenal beleid doet Ajax nu.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb wel vertrouwen in dit beleid. Maar het zal mij benieuwen of ze het beleid van een Bayern Munchen gaan volgen, of dat van Arsenal. De twee voorbeeldclubs voor Ajax volgens het TH.
Klaassen is niks man. Schone is leuke breedtespeler. Maar als je stappen wil maken moet je investeren.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zonder De Jong en Eriksen heb je nog: Serero, Andersen, Schone en Klaassen. Ik hoop dat andere posities prioriteit hebben.
Maar Bayern Munchen doet het ook met talenten, maar durft ook te investeren. En Arsenal probeert alles met talenten op te lossen. En dat gaat dus niet werken. Je moet durven investeren, als het maar verantwoord is. Dus geen 16 miljoen voor iemand die een half jaartje leuk speeltquote:Op zondag 24 februari 2013 17:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zijn sowieso geen goeie voorbeelden voor Ajax, maar bij Bayern zijn de beleidsbepalers ex voetballers en dat is het streven, Arsenal deed het voorheen goed met jonge talenten te kopen, die verder opleiden en dan brengen, dus dat oude Arsenal beleid doet Ajax nu.
Daarom word het ook niksquote:Op zondag 24 februari 2013 17:33 schreef Moody het volgende:
[..]
Nee, mijn clubje speelt de sterren van de hemel
Klopt. Maar eerst op andere posities, posities die kwalitatief minder bezet zijn.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klaassen is niks man. Schone is leuke breedtespeler. Maar als je stappen wil maken moet je investeren.
Arsenal is van dat beleid afgestapt en dat gaat dus ook niet goed, Bayern doet het met wat eigen talent maar hebben ook de middelen om voor de ontbrekende posities echt top te kopen, dat is het grote verschil, dat gaat in Nederland helaas niet, verschil aan inkomsten is geloof ik 100 miljoen per jaar.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Bayern Munchen doet het ook met talenten, maar durft ook te investeren. En Arsenal probeert alles met talenten op te lossen. En dat gaat dus niet werken. Je moet durven investeren, als het maar verantwoord is. Dus geen 16 miljoen voor iemand die een half jaartje leuk speelt
Beide clubs kunnen zich wel weer opladen denk ik. Ajax kan Twente dieper de shit in werken of Twente kan zichzelf weer bij de top-3 spelen. Wordt spannend.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom word het ook niksTwee ploegen die het niet helemaal hebben.
Rechtsbuiten heeft prioriteit. Maar daar weet ik niemand voor, dus moet de scouting maar met een goede naam komen. Het is meer zo dat ik Maher graag bij Ajax ziequote:Op zondag 24 februari 2013 17:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt. Maar eerst op andere posities, posities die kwalitatief minder bezet zijn.
Als ze zich tegen Ajax niet op kunnen laden is het wel heel erg ja, maar Twente kan niet afwachten dus daar liggen toch wel mogelijkhedenquote:Op zondag 24 februari 2013 17:36 schreef Moody het volgende:
[..]
Beide clubs kunnen zich wel weer opladen denk ik. Ajax kan Twente dieper de shit in werken of Twente kan zichzelf weer bij de top-3 spelen. Wordt spannend.
In verhouding wel. Ajax kan voor 4 miljoen wel een goede speler halen, waar Bayern 40 miljoen betaald voor een versterking.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Arsenal is van dat beleid afgestapt en dat gaat dus ook niet goed, Bayern doet het met wat eigen talent maar hebben ook de middelen om voor de ontbrekende posities echt top te kopen, dat is het grote verschil, dat gaat in Nederland helaas niet, verschil aan inkomsten is geloof ik 100 miljoen per jaar.
Twente is wel zwak, maar Ajax kan gewoon nauwelijks meer scoren. Dat is toch een probleem. Zal wel 1-1 worden ofzo.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ze zich tegen Ajax niet op kunnen laden is het wel heel erg ja, maar Twente kan niet afwachten dus daar liggen toch wel mogelijkheden
Mee eens.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:40 schreef Shreyas het volgende:
Ik kan dit Ajax geen verwijt maken. De ploeg had veel pech eerste helft, arbitrage maakte twee fouten, maar dat kan je ze niet kwalijk nemen, zonder camera's is dat gewoon te lastig. Net als tegen Roda en Utrecht thuis werden twee à drie open kansen gemist, wat ik zo langzamerhand niet meer kan begrijpen. Maar ja, ik heb wel een Ajax gezien dat vanaf minuut één vol voor de overwinning ging, ook aan het begin van de tweede helft heeft Ajax geprobeerd met man en macht aan te vallen.
Dat irritante gefluit in de Arena sloeg nergens op, je fluit alleen als je ploeg er met de pet naar gooit en op z'n elfendertigst achter de bal aansjokt, dat was vandaag niet het geval, Ajax heeft gevochten voor de bal, voor de duels, gecombineerd, van alles geprobeerd, maar het lukte gewoon niet
Ik heb al eerder aangegeven dat het publiek juist na een Europese wedstrijd achter de ploeg moet blijven staan, ik werd er echt gek van dat gezeik in de Arena, we zijn toch geen Twente?
Conclusie is dat Ajax gewoon een chronisch gebrek heeft aan kwaliteit. Sommige veelbelovende spelers zijn na hun blessures bij lange na niet de speler die ze waren. Boerrigter was terecht een kandidaat voor Oranje, na 2 jaar blessureleed en 3 rugblessures is hij 50% van wat hij was. En Kolbein, de man die Pelle deed vergeten in Alkmaar is na anderhalf jaar blessureleed de nieuwe Lex Immers. Cuenca is overrated en zal niet slagen bij Ajax, Eriksen is uit vorm, dat kan gebeuren, maar kunnen we er nu niet bij hebben.
Het voordeel van het gelijke spel is dat Ajax alles nog in eigen hand heeft, als Ajax alles wint (ook uit van PSV en Twente), zijn we kampioen, maar dat is inmiddels niet realistisch meer. Het is dat PSV, met de beste selectie van de eredivisie, zoveel steken laat vallen, anders stonden ze allang 9 punten los en waren ze volgende maand kampioen.
Ten slotte moeten we ook maar voorzichtig concluderen dat wie er ook kampioen wordt, Ajax, PSV of misschien Feyenoord, het is echt pure pure armoede. Zelden zo een slechte competitie gezien als dit seizoen, zou me niet verbazen als de landskampioen met minder dan 70 punten eindigt.
Waarheid.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:40 schreef Shreyas het volgende:
Ik kan dit Ajax geen verwijt maken. De ploeg had veel pech eerste helft, arbitrage maakte twee fouten, maar dat kan je ze niet kwalijk nemen, zonder camera's is dat gewoon te lastig. Net als tegen Roda en Utrecht thuis werden twee à drie open kansen gemist, wat ik zo langzamerhand niet meer kan begrijpen. Maar ja, ik heb wel een Ajax gezien dat vanaf minuut één vol voor de overwinning ging, ook aan het begin van de tweede helft heeft Ajax geprobeerd met man en macht aan te vallen.
Dat irritante gefluit in de Arena sloeg nergens op, je fluit alleen als je ploeg er met de pet naar gooit en op z'n elfendertigst achter de bal aansjokt, dat was vandaag niet het geval, Ajax heeft gevochten voor de bal, voor de duels, gecombineerd, van alles geprobeerd, maar het lukte gewoon niet
Ik heb al eerder aangegeven dat het publiek juist na een Europese wedstrijd achter de ploeg moet blijven staan, ik werd er echt gek van dat gezeik in de Arena, we zijn toch geen Twente?
Conclusie is dat Ajax gewoon een chronisch gebrek heeft aan kwaliteit. Sommige veelbelovende spelers zijn na hun blessures bij lange na niet de speler die ze waren. Boerrigter was terecht een kandidaat voor Oranje, na 2 jaar blessureleed en 3 rugblessures is hij 50% van wat hij was. En Kolbein, de man die Pelle deed vergeten in Alkmaar is na anderhalf jaar blessureleed de nieuwe Lex Immers. Cuenca is overrated en zal niet slagen bij Ajax, Eriksen is uit vorm, dat kan gebeuren, maar kunnen we er nu niet bij hebben.
Het voordeel van het gelijke spel is dat Ajax alles nog in eigen hand heeft, als Ajax alles wint (ook uit van PSV en Twente), zijn we kampioen, maar dat is inmiddels niet realistisch meer. Het is dat PSV, met de beste selectie van de eredivisie, zoveel steken laat vallen, anders stonden ze allang 9 punten los en waren ze volgende maand kampioen.
Ten slotte moeten we ook maar voorzichtig concluderen dat wie er ook kampioen wordt, Ajax, PSV of misschien Feyenoord, het is echt pure pure armoede. Zelden zo een slechte competitie gezien als dit seizoen, zou me niet verbazen als de landskampioen met minder dan 70 punten eindigt.
Klopt wel aardig jaquote:Op zondag 24 februari 2013 17:40 schreef Shreyas het volgende:
Dat zegt niks meer nee. Als je ziet waar de topclubs punten laat liggenquote:Op zondag 24 februari 2013 17:52 schreef Pedroso het volgende:
Overigens is er niets te zeggen over wie nu een zwaarder programma heeft e.d.
Misschien is uit tegen Twente wel beter dan uit tegen een NEC of Roda JC. Tegen Twente zal er van enige onderschatting geen sprake zijn, tegen NEC of Roda uit ligt dat meer op de loer.
Sowieso bewijzen de uitslagen van na de winterstop dat bijna geen enkele wedstrijd (zeker niet de uitwedstrijden) een 'makkie' is.
Voetballend leuk ja, verdedigen tegen snelle tegenstander? Nee.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:57 schreef Pedroso het volgende:
Wat mij betreft mag Frank woensdagavond wel met een iets gewijzigd team gaan spelen tegen AZ. Eriksen en Fischer laten rusten. Denswill ipv Moisander.
Blind was trouwens vandaag weer de beste man van het veld, zou het onbegrijpelijk vinden als ze hem laten lopen.
quote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:58 schreef tammepiet het volgende:
Vorig jaar stonden we na deze speelronde 3e, na de 25e tweede, na de 28e eerste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |