SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeur niet. Technisch gezien heb je 3 keer legaal gescoord. Het zat gewoon niet mee.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alsof dat gaat gebeuren
Tegen ADO en Roda win je niet in eigen huis, dan is het gewoon klaar, teveel punten verspeeld. Adios tot volgend seizoen
Tegen dit ADO moet je 6-0 winnen, dat doet de rest wel namelijkquote:Op zondag 24 februari 2013 16:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeur niet. Technisch gezien heb je 3 keer legaal gescoord. Het zat gewoon niet mee.
Een paar wedstrijdjes is ook goed. Hopen dat die prutser verkocht word.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:29 schreef Tarado het volgende:
Siem moet maar eens een wedstrijdje op de bank, die is gewoon moe
Wat een onzin. Je leeft in de waan. Alles wat nu gepost gaat worden is onzin. Ik lees Serero erin, vanwege zijn leuke 8 minuten omdat de rest nog slechter was. Sightorsson is een balvaste spits die je nodig hebt, maar hij kan het niet alleen. De Jong + Siggy werkt niet optimaal, maar daar kun je op trainen, dat zijn verbeterpuntjes. De Jong wil graag middenvelder zijn maar als die daar eenmaal staat duikt die teveel op in de spits. Maar ze moeten wel eens durven of leren schieten, dit lijkt nergens op, dat zaalvoetbal.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon Sigthorsson in de prullenbak en Siem de Jong in de spits.
Precies.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tegen dit ADO moet je 6-0 winnen, dat doet de rest wel namelijk
Zal ik vanavond zeggen: "Eens kijken hoe onze kampioenskandidaten PSV en Ajax het er vanaf brengen, die horen natuurlijk wel te winnen!"quote:Op zondag 24 februari 2013 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Humor om te lachen. Ik ben blij dat je het doet.
Wij winnen nooit met grote cijfers..quote:Op zondag 24 februari 2013 16:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dit seizoen niet nee. Dan is het al snel klaar als je niet eens met kleine cijfers wintquote:Op zondag 24 februari 2013 16:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wij winnen nooit met grote cijfers..
Is PSV ''de rest''?quote:Op zondag 24 februari 2013 16:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
NEC NACquote:Op zondag 24 februari 2013 16:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een paar wedstrijdjes is ook goed. Hopen dat die prutser verkocht word.
Ik denk dat wanneer Serero er eerder in was gekomen je een heel andere 2de helft krijgt hij beweegt veel meer en dat hadden we goed kunnen gebruiken.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je leeft in de waan. Alles wat nu gepost gaat worden is onzin. Ik lees Serero erin, vanwege zijn leuke 8 minuten omdat de rest nog slechter was. Sightorsson is een balvaste spits die je nodig hebt, maar hij kan het niet alleen. De Jong + Siggy werkt niet optimaal, maar daar kun je op trainen, dat zijn verbeterpuntjes. De Jong wil graag middenvelder zijn maar als die daar eenmaal staat duikt die teveel op in de spits. Maar ze moeten wel eens durven of leren schieten, dit lijkt nergens op, dat zaalvoetbal.
Wat een objectiviteit.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer Serero er eerder in was gekomen je een heel andere 2de helft krijgt hij beweegt veel meer en dat hadden we goed kunnen gebruiken.
En dit uit de mond van de grootste Serero hater in dit topic
LOL Utrecht uit makkelijk winnen...quote:Op zondag 24 februari 2013 16:30 schreef Class het volgende:
Tja utrecht + roda + ado, alle 3 wedstrijden die je met een heel klein beetje geluk gewoon makkelijk wint.. het zitten gewoon niet mee dit seizoen (heracles uit etc )
LOL XDPXPXDquote:Op zondag 24 februari 2013 16:32 schreef Dreassic het volgende:
[..]
LOL Utrecht uit makkelijk winnen...
Je bedoeld, makkkelijk verliezen met grote cijfers.
Huh, ik moest al even kijken naar je PI of je deze shit meent ja haha. Maarja, onmogelijk om te voorspellen, normaal speelt hij als een drol met benen, nu leek het ergens op.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer Serero er eerder in was gekomen je een heel andere 2de helft krijgt hij beweegt veel meer en dat hadden we goed kunnen gebruiken.
Natuurlijk nietquote:Op zondag 24 februari 2013 16:32 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Blind had een keer balverlies, helemaal kut dus.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:32 schreef Class het volgende:
Cuenca eindelijk gezien vandaag, Serero goed ingevallen, Blind zoals het hele seizoen gewoon goed. Toch pluspuntjes
Als het aan Eriksen ligt wel. Hij had vandaag echt zonder dollen weer 4 assists achter zijn naam moeten hebbenquote:Op zondag 24 februari 2013 16:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oke Fred Ruttenquote:Op zondag 24 februari 2013 16:32 schreef Class het volgende:
Cuenca eindelijk gezien vandaag, Serero goed ingevallen, Blind zoals het hele seizoen gewoon goed. Toch pluspuntjes
Daarom worden we ook geen kampioen. Volgend jaar dan maar weer. Het zit dit jaar gewoon niet mee. Kan gebeurenquote:Op zondag 24 februari 2013 16:30 schreef Class het volgende:
Tja utrecht + roda + ado, alle 3 wedstrijden die je met een heel klein beetje geluk gewoon makkelijk wint.. het zitten gewoon niet mee dit seizoen (heracles uit etc )
je maakt een typoquote:Op zondag 24 februari 2013 16:32 schreef Dreassic het volgende:
[..]
2e helft wel jaquote:Op zondag 24 februari 2013 16:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vond Cuenca vandaag ook goed spelen in de 2de helft.
Serero is zo veel MEER gemaakt voor het combinatievoetbal dat we nastreven dan iedereen in de selectie (op Eriksen mss na).quote:Op zondag 24 februari 2013 16:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds geen Ajax speler maar hij was vandaag meer dan nuttig geweest in de 2de helft.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:32 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Huh, ik moest al even kijken naar je PI of je deze shit meent ja haha. Maarja, onmogelijk om te voorspellen, normaal speelt hij als een drol met benen, nu leek het ergens op.
nee slaat nergens opquote:Op zondag 24 februari 2013 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar jongens, zien jullie niet dat het beter is dat we standtechnisch 1 punt hebben gepakt?
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar jongens, zien jullie niet dat het beter is dat we standtechnisch 1 punt hebben gepakt?
Watquote:Op zondag 24 februari 2013 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh god ik was deze wedstrijd helemaal vergeten, goed dat je het zegt, heb gewoon kaartjes maar was zo aan mij voorbij gegaanquote:Op zondag 24 februari 2013 16:33 schreef truedestiny het volgende:
Op naar Ajax-AZ.. ik ben erbij dus moet goed komen.
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:33 schreef Smoofie het volgende:
Wanneer wisselen ze eriksen De Jong eens.
Niet zo slecht nee, Siem was slechter.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer wisselen ze Sigthorsson eens. Ik vond het om te huilen van zijn kant, jij niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |