quote:
Afgekeurd wegens buitenspelquote:Op zondag 24 februari 2013 15:37 schreef Monopoly het volgende:
Ajax heeft al gescoord, maar de arbitrage zag het weer eens niet
Oh ik luister naar de radio dus volg het niet zo heel goed. Ik heb geen EL. Ik dacht te horen wegens buitenspel.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En die ene die al wel over de lijn was ?
Die buitenspelgoal heb ik gemist iig.
Ik kijk pas vanaf de 35e minuut ofzo. Ik ben een supporter van PECquote:Op zondag 24 februari 2013 15:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik luister naar de radio dus volg het niet zo heel goed. Ik heb geen EL. Ik dacht te horen wegens buitenspel.
Ik was blij dat Feijenoord wonquote:Op zondag 24 februari 2013 15:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kijk pas vanaf de 35e minuut ofzo. Ik ben een supporter van PECMaar ik mag niet klagen. Als PEC wint van PSV woensdag in de halve finale van de beker dan MOET Ajax kampioen worden. Dan gaat PEC sowieso Europa in, en maakt de uitslag van de beker niet eens uit.
Dus dit seizoen hoop ik dat Ajax kampioen wordt.
uche uche stream uche.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik luister naar de radio dus volg het niet zo heel goed. Ik heb geen EL. Ik dacht te horen wegens buitenspel.
ja weet ik maar vind ik onhandig, loopt achter en klein schermpje op mijn laptopquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 15:46 schreef Karina het volgende:
[..]
ja weet ik maar vind ik onhandig, loopt achter en klein schermpje op mijn laptopRadio is ook best spannend hoor.
Zonder te klikken, Jack van Gelder dacht ik?quote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 15:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Zonder te klikken, Jack van Gelder dacht ik?
Yep
quote:Op zondag 24 februari 2013 15:50 schreef HaywoodJablome het volgende:
wel even in elk forum posten he, die link.
Zijn toch weer 30 posts ofzo.
Volgens mij alleen hier. En dan met een knipoog Bijlo.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:50 schreef HaywoodJablome het volgende:
wel even in elk forum posten he, die link.
Zijn toch weer 30 posts ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |