quote:Op zondag 24 februari 2013 15:54 schreef VMSDKR het volgende:
Over dertig jaar vragen mensen, waar was jij toen tong zijn 500.000e zette?
Ik weet het nog goed jongen. Het was een regenachtige zondagmiddag, ergens in februari....Ik salueer u, o almachtige tong80.
Inderdaad, allejezus wat een voorsprong.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:56 schreef HighVolume het volgende:
mooiste is ook dat de nummer 2 niet eens in de buurt komt van deze baas.
Ik weet het nog goed, het was snikheet 32 graden op een zonnige zondag in februariquote:Op zondag 24 februari 2013 15:54 schreef VMSDKR het volgende:
Ik weet het nog goed jongen. Het was een regenachtige zondagmiddag, ergens in februari....Ik salueer u, o almachtige tong80.
U zit op een betere plek dan ik.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:02 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Ik weet het nog goed, het was snikheet 32 graden op een zonnige zondag in februari
Niet aan geschiedsvervalsing doen he?, onverlaat!
Staat gewoon een foto van 'm in z'n fotoboek.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:02 schreef Infinti het volgende:
Niemand weet volgens mij hoe tong80 eruit ziet een en al mysterie
En dan zegt een bejaarde dat het sneeuwde.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:54 schreef VMSDKR het volgende:
Vaak weten ze het verschil niet een tussen zomer en winter..quote:Op zondag 24 februari 2013 16:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dan zegt een bejaarde dat het sneeuwde.
Menig vrouwelijke user die er op heeft gemasturbeerd.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:02 schreef VMSDKR het volgende:
Staat gewoon een foto van 'm in z'n fotoboek.
Hoe weet je datquote:Op zondag 24 februari 2013 16:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Menig vrouwelijke user die er op heeft gemasturbeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |