SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Wel nee, straks pakt er wel zo'n ADO mongol rood of ziet de arbitrage in de rust de beelden en voelen ze zich schuldig en geven wat cadeautjes weg.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:07 schreef RvLaak het volgende:
Het zal toch niet zo zijn dat Feyenoord een keer weet te profiteren van het falen van anderen???know'm sayin?
word? word.![]()
Lucky Ajax dit dat.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
70ste minuut gaat de 1-1 vallen
Let maar op![]()
wat was ajax - psvquote:Op zondag 24 februari 2013 15:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
ADO - Ajax 1-1
Ajax - ADO 0-1 (1ste helft)
ADO - PSV 1-6
PSV - ADO 7-0![]()
ja, lucky ajax weer hequote:Op zondag 24 februari 2013 15:09 schreef alors het volgende:
[..]
Wel nee, straks pakt er wel zo'n ADO mongol rood of ziet de arbitrage in de rust de beelden en voelen ze zich schuldig en geven wat cadeautjes weg.![]()
eriksen![]()
![]()
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Het wordt weer zon middag, vrees ik.
Ook neem ik graag mijn bewering dat iemand die bij barcelona in de basis mag spelen niet slechter kan zijn dan lukoki of boerrigter bij deze terug.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
twitter:jochemgeerdink twitterde op zondag 24-02-2013 om 15:01:44Haha, Stadion Galgenwaard juicht harder om de 0-1 in de ArenA dan om de twee goals die FC Utrecht tot nu toe maakte. #UTRrjc reageer retweet
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Eriksen speelt net zo goed als donderdag
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
wat een kneusjes zitten daar toch hequote:Op zondag 24 februari 2013 15:10 schreef Paul het volgende:
twitter:jochemgeerdink twitterde op zondag 24-02-2013 om 15:01:44Haha, Stadion Galgenwaard juicht harder om de 0-1 in de ArenA dan om de twee goals die FC Utrecht tot nu toe maakte. #UTRrjc reageer retweet
![]()
![]()
PSV 1-3 PEC...quote:Op zondag 24 februari 2013 15:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
ADO - Ajax 1-1
Ajax - ADO 0-1 (1ste helft)
ADO - PSV 1-6
PSV - ADO 7-0![]()
meer anti-andere club zijn dan pro-eigen club isquote:Op zondag 24 februari 2013 15:10 schreef Paul het volgende:
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Wat is dit voor retorische vraag?quote:Op zondag 24 februari 2013 15:09 schreef Adames het volgende:
[..]
hoe zou je je voelen als feijenoord zo'n wedstrijd had![]()
utrecht titelkandidaat, krijg je datquote:Op zondag 24 februari 2013 15:10 schreef Paul het volgende:
![]()
Zegt genoeg over hoe triest dat volk isquote:Op zondag 24 februari 2013 15:10 schreef Paul het volgende:
hardcoholic![]()
Hmm die feyenoorder pakt dus Lens bij zijn nekquote:Op zondag 24 februari 2013 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Goed filmpje hier.
http://nos.nl/video/47773(...)aags-in-de-kuip.html
[ afbeelding ]
Lens ;')![]()
![]()
maar wtf lokt Lens uitquote:Op zondag 24 februari 2013 15:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hmm die feyenoorder pakt dus Lens bij zijn nek
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
krijg je met al die gekleurde spelers, opgefokt zelfingenomen tuigquote:Op zondag 24 februari 2013 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Goed filmpje hier.
[ afbeelding ]
Lens ;')♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Lens moet 'm niet opwachten, jij bent ook kortzichtig.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hmm die feyenoorder pakt dus Lens bij zijn nek![]()
Zijn wissel.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Noem eens 1 goede actie van Cuenca de afgelopen 3 wedstrijden.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Wat een debiel.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Goed filmpje hier.
[ afbeelding ]
Lens ;')![]()
De assist vorige week.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Noem eens 1 goede actie van Cuenca de afgelopen 3 wedstrijden.
Noem jij er eens 1 van Lukoki.![]()
Na dat Lens dat bij Mathijssen deed. Lens is dit begonnen en zou dus ook bestraft moeten wordenquote:Op zondag 24 februari 2013 15:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij stond hem gewoon op te wachten, hoe kinderachtig ben je danquote:Op zondag 24 februari 2013 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Goed filmpje hier.
[ afbeelding ]
Lens ;')
know'm sayin?
word? word.![]()
Echt, wat een droeftoeter.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:13 schreef alors het volgende:
[..]
Hij stond hem gewoon op te wachten, hoe kinderachtig ben je dan![]()
noem eens een van lukokiquote:Op zondag 24 februari 2013 15:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Noem eens 1 goede actie van Cuenca de afgelopen 3 wedstrijden.![]()
Inderdaad ja. Lensquote:Op zondag 24 februari 2013 15:13 schreef alors het volgende:
[..]
![]()
Lens pakt alleen zijn shirt vast.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Na dat Lens dat bij Mathijssen deed. Lens is dit begonnen en zou dus ook bestraft moeten worden![]()
Lensquote:Op zondag 24 februari 2013 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Goed filmpje hier.
[ afbeelding ]
Lens ;')
Beter wint Ajax, kan ik tenminste genieten van Studio Ajax en Ajax international![]()
Lensquote:Op zondag 24 februari 2013 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Goed filmpje hier.
[ afbeelding ]
Lens ;')
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Goede journalistieke titel zegquote:Op zondag 24 februari 2013 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Goed filmpje hier.
[ afbeelding ]
Lens ;')![]()
![]()
Inderdaad, zielig ventjequote:Op zondag 24 februari 2013 15:13 schreef alors het volgende:
[..]
![]()
een echte man, beter dan jankballetje mathijsen.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:13 schreef alors het volgende:
[..]
Hmm, ik moet nog iets beter werken aan mijn trolls. Was niet voorbereid genoeg.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
De assist vorige week.
Ik hoor de heletijd HEUJ HEUJ HEUJ HEUJ HEUJquote:Op zondag 24 februari 2013 15:13 schreef sonnyspek het volgende:
Waarom hoor je iemand op dat filmpje de hele tijd schreeuwen: 'MARCELO....MARCELO....MARCELOOO'![]()
Ik denk dat hij hier wel een schorsing voor krijgt.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:13 schreef alors het volgende:
[..]
Hij stond hem gewoon op te wachten, hoe kinderachtig ben je danOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Lens was tijdens de wedstrijd al aan het janken op Matthijsen. Kreeg ook een flinke beuk die nergens op sloeg maar waar natuurlijk niet voor gefloten werd want ze speelden in de Kuip.quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Heeft ook moeite met negers uit elkaar houden.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:13 schreef sonnyspek het volgende:
Waarom hoor je iemand op dat filmpje de hele tijd schreeuwen: 'MARCELO....MARCELO....MARCELOOO'![]()
vorige week zat ie 90 minuten op de bankquote:Op zondag 24 februari 2013 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
De assist vorige week.
Misschien doet je bel het niet?quote:Op zondag 24 februari 2013 15:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik hoor de heletijd HEUJ HEUJ HEUJ HEUJ HEUJ![]()
Ja, leuk. Je weet wat ik bedoel.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
vorige week zat ie 90 minuten op de bank![]()
Marcelo is de grootste neger in de selectie die hun wel Ff zal neermeppen?quote:Op zondag 24 februari 2013 15:13 schreef sonnyspek het volgende:
Waarom hoor je iemand op dat filmpje de hele tijd schreeuwen: 'MARCELO....MARCELO....MARCELOOO'
Soort van alfa baashardcoholic![]()
Je moet ook niet aan 't Feyenoord-shirt komen.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Blind
Come on ADO
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
tegen roda bedoelt hij danquote:Op zondag 24 februari 2013 15:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
vorige week zat ie 90 minuten op de bank![]()
Levenslang schorsen, dit soort idioten zijn een voorbeeld voor amateurs?!quote:Op zondag 24 februari 2013 15:13 schreef alors het volgende:
[..]
Hij stond hem gewoon op te wachten, hoe kinderachtig ben je dan
die er zonder camera's gewoon mee wegkomen♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Een Moisandertje... wie de fuck denkt Van Rijswijk dat hij is, met zijn tergend slechte opvattingen.![]()
Dat had Mathijssen idd geel op moeten leverenquote:Op zondag 24 februari 2013 15:14 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Lens was tijdens de wedstrijd al aan het janken op Matthijsen. Kreeg ook een flinke beuk die nergens op sloeg maar waar natuurlijk niet voor gefloten werd want ze speelden in de Kuip.Ik hoop het. Hopelijk ook voor PEC-PSVquote:Op zondag 24 februari 2013 15:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat hij hier wel een schorsing voor krijgt.![]()
ah ons kastracistje is er ook weerquote:Op zondag 24 februari 2013 15:12 schreef Rickazio het volgende:
[..]
krijg je met al die gekleurde spelers, opgefokt zelfingenomen tuig
know'm sayin?
word? word.![]()
Ik heb Cherry net uit mijn team gegooid, dat maakt het extra pijnlijk allemaal.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
De panna tegen de Cler. Vooral de assist die hij daarna gaf was prachtig.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
De assist vorige week.
beetje apart dat er 40 x eriksenwordt gezegd na onschuldig balverlies en dat moisander er maar 5 krijgt ofzo
hmm apart![]()
Ze hadden gewoon de ME even een charge moeten laten uitvoeren in de catacomben.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Heerlijk de frustratie.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:14 schreef Adames het volgende:
[..]
een echte man, beter dan jankballetje mathijsen.![]()
Christian "Ik ben klaar voor een stap hoger op" Eriksenquote:Op zondag 24 februari 2013 15:16 schreef Tyron het volgende:
beetje apart dat er 40 x eriksenwordt gezegd na onschuldig balverlies en dat moisander er maar 5 krijgt ofzo
hmm apart![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
_O-
![]()
![]()
![]()
Lens heeft geen twitter.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Tyton loopt ook lekker te schoppen. Probeert zeker een tweede geval Reis te maken, moordenaar.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Hypocriete Kees![]()
eriksen weer 0x balverlies?quote:Op zondag 24 februari 2013 15:17 schreef Tyron het volgende:
ik ben weer bezig met mijn balverlies onderzoek
cuenca staat op nummer 1I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 15:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Christian "Ik denk dat ik goed ben maar kan ondertussen geen bal fatsoenlijk raken" Eriksen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
_O-
![]()
![]()
vind je het gekquote:Op zondag 24 februari 2013 15:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Christian "Ik ben klaar voor een stap hoger op" Eriksen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
_O-
![]()
hij zet godverdomme 6x een man voor het doel maar die peren hem allemaal over, bij een beter team had hij al 40 assists gehad![]()
Ik moet inderdaad wel zeggen dat Feyenoord de vrije trappen makkelijk meekreeg, en waarom er geen extra tijd bij kwam snap ik ook nog steeds niet. Mulder geel voor tijdrekken, Boetius met kramp etc.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:14 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Lens was tijdens de wedstrijd al aan het janken op Matthijsen. Kreeg ook een flinke beuk die nergens op sloeg maar waar natuurlijk niet voor gefloten werd want ze speelden in de Kuip.![]()
Alleen Lens hoorquote:Op zondag 24 februari 2013 15:17 schreef Scorpie het volgende:
Die PSVers vol frustratie. Heerlijk om te zienDaarnaast nog Verhoek en Immers.
![]()
Draait al niet lekker en dan komen die hondelullen uit Zeist ook nog eens een hoofdrol spelen. Hele seizoen wordt Ajax al genaaid.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:17 schreef ejfaar het volgende:
Ajax gaat dit weeeeeer niet winnen hoor.![]()
http://nos.nl/video/47773(...)aags-in-de-kuip.htmlquote:Op zondag 24 februari 2013 15:18 schreef RensAjacied het volgende:
Opstootje net gemist... wat was er gebeurt?![]()
http://nos.nl/video/47773(...)aags-in-de-kuip.htmlquote:Op zondag 24 februari 2013 15:18 schreef RensAjacied het volgende:
Opstootje net gemist... wat was er gebeurt?♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Die Lens moet gewoon voor straf over hete kolen heenkruipen. Debiel.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet ook niet aan 't Feyenoord-shirt komen.![]()
Eriksen had deze wedstrijd al 2 assists op zijn naam moeten hebben. Dat zijn teamgenoten dusdanig falen ligt aan het niveau wat hij blijkbaar overtreft.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Christian "Ik ben klaar voor een stap hoger op" Eriksen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
_O-
![]()
![]()
http://nos.nl/video/47773(...)aags-in-de-kuip.htmlDat kan natuurlijk niet, Rens die een rel mist.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:18 schreef RensAjacied het volgende:
Opstootje net gemist... wat was er gebeurt?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Die denkt elke keer dat het beter is om met de bal op vijf tegenstanders af te lopen dan een simpele pass op een medespeler te geven.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:17 schreef Tyron het volgende:
ik ben weer bezig met mijn balverlies onderzoek
cuenca staat op nummer 1Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Marceloquote:Op zondag 24 februari 2013 15:18 schreef kapiteintje het volgende:
Wie was die neger helemaal rechts in beeld met z'n pepoogjes, die op 't laatste wordt weggesleept?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Klopt. Hoe er vandaag gefloten wordt slaat echt alles.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:18 schreef franske19 het volgende:
[..]
Draait al niet lekker en dan komen die hondelullen uit Zeist ook nog eens een hoofdrol spelen. Hele seizoen wordt Ajax al genaaid.![]()
Lens die Mathijssen opwachtte in de spelerstunnelquote:Op zondag 24 februari 2013 15:18 schreef RensAjacied het volgende:
Opstootje net gemist... wat was er gebeurt?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |