Oeh, die staat in mn favorieten nuquote:Op maandag 25 februari 2013 10:57 schreef Spirit82 het volgende:
Ja ze hadden op de negenmaandenbeurs een hele zooi van dit soort pakjes: www.4funkyflavours.eu Allemaal andere dessins en kleuren.
quote:Op maandag 25 februari 2013 10:47 schreef Spirit82 het volgende:
Ik word hier trouwens ook ontzettend gelukkig vanMijn hormonen houden van babykleertjes
Ik hoop zo dat ze het snel aan kan als het lekker warm buiten is
Leuk is die he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik een tijdje geleden besteld voor Robinson!![]()
En dan in hetzelfde dessin een jurkje voor Tirza!
Zaterdag heb ik weer iets matchends voor de dames gekocht op de 9 mnd beurs, ook weer van 4FF! Zal straks een fotootje uploaden in het kleertjestopic.*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
Moet je es in het kleertjestopic kijken, de op staat vol leuke merkenquote:Op maandag 25 februari 2013 11:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oeh, die staat in mn favorieten nu
Even wachten tot ik weet wat voor kleuren mn meisje staan, en hoe hard ze groeit, maar dan komen daar denk ik wel een paar leuke jurkjes en boxpakjes vandaan
Ik had het al gezien jaquote:Op maandag 25 februari 2013 11:56 schreef pessie het volgende:
[..]
Moet je es in het kleertjestopic kijken, de op staat vol leuke merken
quote:Op maandag 25 februari 2013 07:47 schreef danic het volgende:
Waarschuwing: klaagpost onder spoiler! Omdat ik er geen zanik & gezeur van wil maken hier doe ik het zo, maar ik moet ff van me afschrijven merk ik...
Heb je geen zin om het te lezen of te reageren? Lekker niet doen dan.DanicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo! en dan wordt het nu tijd voor wat verse baby's!!Ik herken het gedeeltelijk wel hoe je je voelt. En idd dat je van jezelf moet genieten omdat het wrs de laatste keer is heb ik ook heel erg. En als het dan niet lukt door pijn of andere sjit, dan schuldig voelen naar de buikbaby toe. Hoe vaak ik de laatste tijd wel niet sorry heb gezegd tegen mijn buik.
![]()
Maar gelukkig wordt het de laatste tijd hier weer aardig gecompenseerd, vooral door Robinsons overduidelijke aanwezigheid!Gisteren werd ik gigantisch geschopt en gebeukt, zelfs zo hard dat het heel duidelijk aan de buitenkant te zien was!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
Ik vind dat ook best lastig met die maten idd, vooral omdat je zoveel verschillende verhalen hoort van iedereen over hoe lang ze in bepaalde maten passen. Maar ach, er kan altijd een vestje overheen tochquote:Op maandag 25 februari 2013 12:52 schreef Spirit82 het volgende:
SPANNEND FIEDER!!!!
En wat grappig dat jullie het pakje ook gekocht hebbenIk werd er verliefd op zodra ik het zag. Wist alleen niet of ik 50/56 of 62/68 moest hebben. Ik vind die maten zo moeilijk omdat ze begin mei geboren moet worden en met die Nederlandse zomers weet je nooit hoe ze gaan
Ik hou nu dus mijn fingers crossed voor een warme augustus/september
Nou idd, fijn toch juist!quote:Op maandag 25 februari 2013 12:58 schreef dananana het volgende:
Spannend fieder! Nu gaat het toch echt bijna gebeuren!!
Ik ben ook bij de gyn geweest en de metingen waren wat normaler! Ze vond het nog wel grote kinderen voor een tweeling maar dat is prima!
4FF valt sowieso klein. Leuk pakje in elk geval!quote:Op maandag 25 februari 2013 12:52 schreef Spirit82 het volgende:
SPANNEND FIEDER!!!!
En wat grappig dat jullie het pakje ook gekocht hebbenIk werd er verliefd op zodra ik het zag. Wist alleen niet of ik 50/56 of 62/68 moest hebben. Ik vind die maten zo moeilijk omdat ze begin mei geboren moet worden en met die Nederlandse zomers weet je nooit hoe ze gaan
Ik hou nu dus mijn fingers crossed voor een warme augustus/september
Rotgevoel he?quote:Op maandag 25 februari 2013 12:26 schreef Fieder het volgende:
XMmooi!
Nou, terug van de gyn. Hij kon het hoofdje goed voelen, baarmoedermond was driekwart verstreken. Ik had 2 cm ontsluiting en was te strippen. Dit heeft ie dus gedaan. Nu afwachten. Was nie fijn![]()
Waar wij het hebben laten doen zelfs vanaf 14 weken!quote:Op maandag 25 februari 2013 13:18 schreef Juud79 het volgende:
@Cwen, geslachtsbepaling kan al vanaf 16 weken he?
Nou, zo erg is het ook weer niet hoor, het is een rotgevoel. Pijn heb je pas als je gaat bevallen, vind ik dan.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:18 schreef L-E het volgende:
Dat strippen klinkt verschrikkelijk. Volgens mij wil ik dat niet.
Maarre, go Fieder!
Ik ga volgende week maandagquote:Op maandag 25 februari 2013 13:16 schreef Cwen het volgende:
Bij de vk was alles goed! Dus ja, zojuist geslachtsbepaling ingepland voor over 2,5 weken! Ik ben dan 18 weken precies, dus dat moet lukken! Ben zoooo benieuwd. Ik zeg een meisje, maar iedereen in mijn omgeving zegt jongen. We gaan het zien! (hoop ik)
Ooooooh negerzoenen!! Ik hou ervan!quote:Op maandag 25 februari 2013 14:47 schreef Suikertante het volgende:
Ik heb net een halve doos mininegerzoenen weggewerkt dus ik herken me niet helemaal in je![]()
![]()
Heb op de 9 maandenbeurs afgelopen vrijdag een klein zakje snoep gekocht, en zit daar af en toe eentje van te nemen, heerlijk is dat!!!quote:Op maandag 25 februari 2013 15:40 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ooooooh negerzoenen!! Ik hou ervan!
De echobureaus waar ik ben geweest gaven de garantie om kosteloos terug te komen als het niet goed te zien was. Anders is het idd wel een beetje zonde van je geld, als je er niets wijzer van wordt.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:12 schreef laiveneertiekje het volgende:
Wij zien straks bij de 20 weken echo wel wat het wordt. Vorige keer een pretecho bij bijna 17 weken gedaan, en toen was het nog niet duidelijk te zien, en ik heb eigenlijk geen zin om er extra geld aan uit te geven..
Geen ervaring mee, heb me er deze zwangerschap wel in verdiept omdat het me erg aanlokkelijk lijkt. Hier in OUD is er een apart topic over, daar vind je vast veel informatiequote:Op maandag 25 februari 2013 15:36 schreef vencodark het volgende:
We overwegen ook om van die wasbare luiers te gebuikt van Kaatje Katoen. Hebben jullie daar ervaring mee of al iets over gezien?
ik vond het echt heel erg mee vallen. Gewoon goed proberen te ontspannen..quote:Op maandag 25 februari 2013 13:18 schreef L-E het volgende:
Dat strippen klinkt verschrikkelijk. Volgens mij wil ik dat niet.
Maarre, go Fieder!
Ah, wisselende verhalen dus. Ik geloof dat ik me niet snel zal laten strippen, maar mocht het zover komen ga ik Heel Hard Ontspannen.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:23 schreef Skoap het volgende:
[..]
ik vond het echt heel erg mee vallen. Gewoon goed proberen te ontspannen..
Fieder succes!!
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:59 schreef Spewey het volgende:
Oh spannend Fieder! Bij kleuter had ik na het strippen (wat trouwens zo goed als pijnloos was) ook wat
harde buiken en krampjes die 's avonds tot m'n grote teleurstelling stopten. 's Nachts barstte het los, dus ik ga duimen dat het over een paar uur gewoon begint!
(bij peuter deed het strippen trouwens wel PIJN, ik had het gevoel alsof de gyn z'n vuist in m'n aars probeerde te proppen)
au!
Hoe is het bij jou, Pessie? Is het evil voorwerk weer begonnen?
Vorige zwangerschappen was ik grootaandeelhouder van Rennies, nu heb ik omeprazol.
Geslachtecho'sik kan niet wachten! Eerst morgen maar een goede termijnecho, ben behoorlijk zenuwachtig aan het worden.
Over 23 uur! (niet dat ik aan het aftellen benquote:Op maandag 25 februari 2013 20:28 schreef Elmo76 het volgende:
[..]Ik ga duimen voor je! Hoe laat mag je?!
Gelukkig helpen bij mij de Rennies wel (nog). Ik heb soms overdag last van maagzuur en na een rennie is het gelijk weg. En als ik net in bed lig heb ik standaard last. Dus dan ook Rennie en kan ik lekker slapen.
Spannend!!! Fijn dat je mannetje mee gaat/kan!quote:Op maandag 25 februari 2013 20:35 schreef Spewey het volgende:
[..]
Over 23 uur! (niet dat ik aan het aftellen ben) Manlief wilde er graag bij zijn dus om half 8 een afspraak.
Rennies zijn magischVond het zo grappig dat vanaf het moment dat kleuter geboren was ik geen last van maagzuur heb gehad, helaas bij peuter wel weer en die heeft m'n maagklepje zo uitgelubberd dat ik dus nu chronisch omeprazol heb.
Zeg lekkere zwangere over 23 uur is morgenavond en dus wel de hele dag in spanningquote:Op maandag 25 februari 2013 21:08 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Spannend!!! Fijn dat het zo lekker vroeg is! Hoef je niet zo de hele dag nog eens in spanning te zitten. Hopelijk slaap je straks lekker tot je naar de echo gaat!![]()
uimerdeduimduim*
Sjit dat je nu chronisch omeprazol hebt. Kun je je daar niet aan laten helpen, dat ze het weer onuitgelubberdmaken?!
Wij gaan zometeen eens ff een afspraak plannen voor de pretecho!![]()
En intussen word ik weer lekker geschopt door Robinson! Gisteren toen ik in bad lag, kon je het overduidelijk zien, ze heeft al goede karate kicks!
Ow ja, vukquote:Op maandag 25 februari 2013 21:12 schreef laziness het volgende:
[..]
Zeg lekkere zwangere over 23 uur is morgenavond en dus wel de hele dag in spanning![]()
![]()
Yeah!!! Stuiterbaby in 3D!!quote:
Komt goed!quote:Op maandag 25 februari 2013 21:16 schreef laziness het volgende:
Als u de foto's maar hier en op fb en op whatsapp gooit
quote:Op maandag 25 februari 2013 21:23 schreef pessie het volgende:
Lang leve volle maan![]()
We hebben een koningskoppel. Om 15.11 is Lauren Elianne geboren. 3560 gram en 53 cm![]()
En ja, ik was vanmorgen al bezig, het begon om 3 uur vannacht.
gefeliciteerd!!quote:Op maandag 25 februari 2013 21:23 schreef pessie het volgende:
Lang leve volle maan![]()
We hebben een koningskoppel. Om 15.11 is Lauren Elianne geboren. 3560 gram en 53 cm![]()
En ja, ik was vanmorgen al bezig, het begon om 3 uur vannacht.
Idd, kleine porties eten verspreid over de dag, niet te vet, niet teveel suiker, niet te gekruid, dat zou moeten helpen voor veel mensen.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:36 schreef Juud79 het volgende:
Maagzuur heeft ook wel heel veel te maken met de dingen die je eet of drinkt.
Koolzuur, vers vruchtensap, koffie, gekruid eten, pizza, dat zijn dingen die het erg in de hand werken.
Wat fruit, boterhammen, zuivel, thee en AVG wil wel goed helpen tegen maagzuur.
Aldus een ervaringsdeskundige......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |