abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 februari 2013 @ 13:21:31 #126
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123321942
Cwen, nu ben ik nieuwsgierig; waar heb je gestudeerd en welke richting? :9
pi_123323437
Ooh, strippen! Dat klinkt als verse baby! O+

Cwen wij hebben het met 16+1 laten bekijken en het was duidelijk een jommetje toen!

Dana wat fijn joh, als het niet zorgwekkende reuzen zijn is het alleen maar mooi toch?
pi_123324934
Goooooooo Fieder!!! *O* spannend!!
Mij lijkt strippen ook niet fijn

Wow veel hier in dezelfde situatie als ik zit. Ook mijn baan kwijt na mijn verlof.
Wss betekent het voor mij een paar maanden extra verlof en een zakcentje mee.
Alleen de werksfeer is gewoon verschrikkelijk hier. Één dooie depressieve boel.
De enige die nog blij is ben ik, omdat ik lekker langer verlof heb door mijn ontslag :')
(oke dan moet ik wel solliciteren)

En ik heb een kitkat gekocht en hij smaakt me nergens naar! *O* Zal ik dan deze zwangerschap geen chocolade verslaving ontwikkelen? :o *O*
pi_123325005
Ik heb net een halve doos mininegerzoenen weggewerkt dus ik herken me niet helemaal in je ;) :9
pi_123326881
Goeiedag! Gister met mam, broertje, zus en mijn man naar de 9 maandenbeurs geweest.
Nou, dat was leuk voor een keer maar dus nooit meer. :')
Mijn moeder en zus hadden tassen vol met gratis spullen mee naar huis terwijl wij met een minibuit thuiskomen. Het één en ander is door elkaar gegaan met als resultaat dat wij amper iets van onze spullen terug hebben gezien. Mijn mam bewaard alles voor zichzelf voor wanneer ze oppast terwijl mijn zus alles heeft meegenomen voor haar schoonzus die ze niet eens mag en die zelf ook al geweest was. :')

Smst mijn moeder met de vraag of wij dat ene namenboekje hebben en later smst mijn zus of ze dat ene foldertje terug mag. Jeetje mina!

De pluspunten zijn dan wel dat we een paar samples hebben en reeks folders rondom geboortekaartjes en een pakje hebben gekocht voor ons 'schaapje'. O+
We overwegen ook om van die wasbare luiers te gebuikt van Kaatje Katoen. Hebben jullie daar ervaring mee of al iets over gezien?
pi_123327029
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 13:16 schreef Cwen het volgende:

Bij de vk was alles goed! Dus ja, zojuist geslachtsbepaling ingepland voor over 2,5 weken! Ik ben dan 18 weken precies, dus dat moet lukken! Ben zoooo benieuwd :). Ik zeg een meisje, maar iedereen in mijn omgeving zegt jongen. We gaan het zien! (hoop ik)
Ik ga volgende week maandag :D Vind het zo spannend!!

Succes Fieder!!! Ook al zo spannend!

Het wordt tijd dat de arbeidsmarkt weer een beetje aanrekt.
Hier helaas beiden in december zonder werk komen te zitten... :'(
pi_123327064
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2013 14:47 schreef Suikertante het volgende:
Ik heb net een halve doos mininegerzoenen weggewerkt dus ik herken me niet helemaal in je ;) :9
Ooooooh negerzoenen!! Ik hou ervan!
pi_123328385
Mijn vriend zit al sinds november thuis. En het lijkt ook nog niet echt aan te trekken. Gelukkig zit ik veilig, er zijn altijd leerlingen die les moeten krijgen.

Wij zien straks bij de 20 weken echo wel wat het wordt. Vorige keer een pretecho bij bijna 17 weken gedaan, en toen was het nog niet duidelijk te zien, en ik heb eigenlijk geen zin om er extra geld aan uit te geven..
pi_123329047
Hier was het 25 euro, als het 80 was geweest had ik het ook niet gedaan denk ik. Maar dit vond ik t toch waard :)
  maandag 25 februari 2013 @ 16:35:36 #135
378192 -mandy-
I am who I am
pi_123329386
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2013 15:40 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Ooooooh negerzoenen!! Ik hou ervan!
Heb op de 9 maandenbeurs afgelopen vrijdag een klein zakje snoep gekocht, en zit daar af en toe eentje van te nemen, heerlijk is dat!!!

Succes Fieder!!!

Manlief en ik hebben wel beide een vaste baan, maar door de leiding is de werksfeer behoorlijk slecht aan het worden bij mij en ben ik ook al aan het rondkijken voor een andere baan. Ik ben blij als ik met 6 weken met zwangerschapsverlof kan, neit alleen lichamelijk.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_123329500
Mijn man is ook per 1 april zijn baan kwijt. Een vast contract zegt ook niet zoveel meer tegenwoordig helaas.

Hij is geslachtsbepaling ¤ 30 dat gaat nog wel vind ik. Ik denk wel dat we dat gaan doen. Eerst woensdag de eerste echo afwachten O+
pi_123329572
Spannend Fieder! Ik blijf het bizar vinden dat jij je kindje bijna verwacht. Het lijkt nog zo kort geleden dat we samen in WOHTS zaten :o

Spannend die geslachtsbepalingen. Wij hebben het laten doen bij 16 weken en met 20 weken bevestigden twee echoscopistes het nog eens.
E.
pi_123329862
Oh leuk geslachtsbepalingen O+ Hier was het ook niet duur, anders had ik misschien tot 20 weken gewacht.

En wat een hoop werklozen en aflopende contracten -O-

Nou ik heb n paar harde buiken gehad en wat constante menstruatiekramp en that's it. Misschien zet t vannacht nog door maar ik betwijfel t.
Ben benieuwd hoe t bij Pessie is gegaan! En Gulara, meld? :)
pi_123331461
Af en toe een snoepje?! Hier gaan de zakken chips en repen chocola er ook zo doorheen hoor :9

En nou heb ik trek in negerzoenen :(
Sarcasme. Herken het.
  maandag 25 februari 2013 @ 17:29:44 #140
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123331569
Ik heb net in de supermarkt weerstand geboden tegen de paaseitjes, en nu heb ik spijt :')

En ik ben de rennies vergeten :( had dit weekend van een vriendin geleend om eens te kijken of dat hielp bij het slapengaan, en dat was echt perfect! Dus nu zal ik terugmoeten naar de winkel..... wel een mogelijkheid om toch ook paaseitjes te kopen O-)
pi_123332025
Duur man trouwens, rennies ;(

En HAAT aan de zwangerschapsdementie!! Ik ging lasagne maken. Ten eerste dacht ik dat het wel redde met 7 blaadjes (what was I thinking). Ten tweede had vriend alleen een klein potje saus meegenomen (what was he thinking), dus ik wilde het maken met een blik tomaten.

Nou hebben we lasagne van 7 bladen met broccoli en mozzerella, 2 soorten saus (want een blik tomaten was te weinig) en alleen bovenop ham, want die was ik dus ook vergeten door de saus te doen en daar kwam ik natuurlijk pas achter toen ik klaar was (dat je dan ook zo'n pakje ham keurig naast je ovenschaal ziet staan) -O-

Ik maak nooit meer lasagne. Veel te ingewikkeld :(
Sarcasme. Herken het.
pi_123333077
:D het klinkt wel lekker!
Hier de eerste werkdag goed door aan t komen, nog een uurtje!

De uitvinder van Rennies is mijn held, snap niet waarom er geen huismerk maagzuurremmers te koop zijn want volgens mij is de samenstelling niet echt rocket science. Er gaan familiepakken suikervrije doorheen in huize Suiker O+
pi_123333431
je kan net zo goed schoolkrijtjes vreten.
  maandag 25 februari 2013 @ 18:22:14 #144
378192 -mandy-
I am who I am
pi_123333621
Heb omeprazol als maagzuurremmers, maar veel helpen doen die ook niet. Heb nog steeds dat het maagzuur omhoog komt een keer of 2 per dag.

Fieder spannend ...
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  maandag 25 februari 2013 @ 18:36:53 #145
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_123334181
Maagzuur heeft ook wel heel veel te maken met de dingen die je eet of drinkt.
Koolzuur, vers vruchtensap, koffie, gekruid eten, pizza, dat zijn dingen die het erg in de hand werken.

Wat fruit, boterhammen, zuivel, thee en AVG wil wel goed helpen tegen maagzuur.
Aldus een ervaringsdeskundige...... :)
  maandag 25 februari 2013 @ 18:37:38 #146
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123334210
Pizza kun je volgens mij vervangen door vet, dat is ook een behoorlijke trigger.

Ook om die reden zijn paaseitjes niet verstandig helaas, chocola is ook vet ;( :')
  maandag 25 februari 2013 @ 18:38:41 #147
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_123334243
Klopt, alleen verdroeg ik op een gegeven moment ook absoluut geen thee meer.

Mijn route:

Rennies - Antagel - Omeprazol - Emesafene - Primperan - bevallen :+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_123334250
suiker.. tomaten ;( ik vrat ze de hele zwangerschap door tot ik echt niet meer tegen t maagzuur kon.

Gaviscon werkte erg goed bij mij (vloeibaar) maar man :r wat goor, antagel valt nog wel mee
pi_123335598
Klinkt goed fieder
wel spannend

We hebben vandaag een positief gesprek gehad
Ze waren dik tevreden over het huis nu + dat er een schema hangt en extra veiligheden.
Ook dat we toezicht hebben in de vorm van haar vader , moeder + een hele goede kameraad van ons en der ouders.
Ook is het even een beetje rustiger nu.
Ook gaat ze 3 tot 5 dagen langer in het ziekenhuis verblijven zodat ze de eerste paar dagen hulp/begeleiding heeft met de kleine 24 uur per dag ipv de 8 uur kraamhulp die komt na die 3 tot 5 dagen hier.
1 hond waren ze wat bang voor dat die de hulp wat aan zou doen ,deze gaat zo weer terug naar de oude baasje waar ze voor goed blijft.
Zij is te beschermend (aanvallen ,blaffen enz.
Wel wat toezicht ,maar omdat wij zo goed ons best hebben gedaan in zo,n korte tijd moet dat niet al te ernstig zijn.
+ dat we hebben toegezegd dat ze 3 tot 5 dagen langer blijft + ook 1 hondje weg en misch 1 kat
  maandag 25 februari 2013 @ 19:10:21 #150
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123335695
Fijn dat het gesprek positief was asfalt! ^O^

Nu staan jullie er vast een stuk rustiger in :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')