Zanka moet eruit.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die verdediging van PSV is echt stront met peren.
Inderdaad opzouten mongoolquote:Op zondag 24 februari 2013 13:40 schreef huffderobot het volgende:
Ik ben weer weg, want dit is natuurlijk niet de bedoeling. Zo is er niks aan.
VBL / [EREDIVISIE] Feyenoord - PSV #4 Onterechte tussenstand, LENS GEEN ROODquote:Op zondag 24 februari 2013 13:42 schreef huffderobot het volgende:
[..]
O, wacht...
Misschien wint PSV toch...
doe hier dan gewoon normaalquote:Op zondag 24 februari 2013 13:43 schreef huffderobot het volgende:
Te druk daar. Dit is bij te houden.
Komt allemaal door Lens, die niet meer op het veld mag staan.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:47 schreef DaMart het volgende:
BMI een hamstringblessure volgens Radio Rijnmond.
heeft wel een matige afronding.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
Janmaat uitblinker tot nu toe.
Doe ff niet huff, of ga naar het live topic.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:43 schreef huffderobot het volgende:
Te druk daar. Dit is bij te houden.
Wie is die enge man in je UI?quote:Op zondag 24 februari 2013 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
heeft wel een matige afronding.
Ik heb beloofd me netjes te gedragen chef.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Doe ff niet huff, of ga naar het live topic.
quote:Op zondag 24 februari 2013 13:53 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ik heb beloofd me netjes te gedragen chef.
Bono?quote:Op zondag 24 februari 2013 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik zeg...
We're in a storm, and we can't get out of it.
Kapi flikkerquote:Op zondag 24 februari 2013 13:58 schreef kapiteintje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dit.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:02 schreef Siyara het volgende:
Ik wil met Pelle trouwen, ondanks dat ik een kerel ben en geen homo.
quote:Op zondag 24 februari 2013 14:02 schreef huffderobot het volgende:
Maar alleen zingen als je voorstaat, da's dan weer minder.
Onzin.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:02 schreef huffderobot het volgende:
Klopt. Maar ik heb wel oren.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]Nog nooit in de Kuip geweest jij.
Flikker toch eens op naar het Twente topic johquote:Op zondag 24 februari 2013 14:02 schreef huffderobot het volgende:
Ow wacht HET is voor Twentequote:Op zondag 24 februari 2013 14:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Flikker toch eens op naar het Twente topic joh
eindpass kan beter. Komt goed hij is pas 17 ofzoquote:Op zondag 24 februari 2013 14:03 schreef Equites het volgende:
Boetius komt altijd mooi op hoor, maar eenmaal aangekomen bij de cornervlag weet ie het niet meer.
Na die paar rampzalige jaren kan je toch niet gaan afgeven op het Feyenoord publiek lol.quote:
wordt 19.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
eindpass kan beter. Komt goed hij is pas 17 ofzo
Voor wereldtop moet je dan nu wel gaan opschieten.quote:
Zoals bij Ajax zeker. EL die de microfoons verhuisde richting vak 410 om op tv nog een beetje sfeer te veinzenquote:Op zondag 24 februari 2013 14:05 schreef huffderobot het volgende:
Misschien moeten ze de microfoons iets dichter bij het publiek zetten dan, want het was akelig stil in de eerste helft.
Maar ach, een klein puntje van kritiek kan het feest niet verpesten, toch?
Ga weg draak. Dat is dus echt een topspeler in de dop he vriend. Als je dat niet ziet heb je er dus totaal geen kijk op. Ik roep 't al vanaf z'n eerste 10 minuten speeltijd. Dat gastje gaat er komen, mits geen ernstige blessure.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:03 schreef Equites het volgende:
Boetius komt altijd mooi op hoor, maar eenmaal aangekomen bij de cornervlag weet ie het niet meer.
Ja sorry maar Twente Supporters neem ik sowieso nooit serieusquote:Op zondag 24 februari 2013 14:06 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Die was tegen het zere been, vrouw.
Ja idd, tenzij ze nu gewoon ff de 3-1 erin leggenquote:Op zondag 24 februari 2013 14:08 schreef Siyara het volgende:
[..]
Dat heb ik sowieso de komende 15 minuten nog
Potentie zeker, wereldtop kan je nog niet zeggen. Maar jij hebt blijkbaar de waarheid in pacht.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga weg draak. Dat is dus echt een topspeler in de dop he vriend. Als je dat niet ziet heb je er dus totaal geen kijk op. Ik roep 't al vanaf z'n eerste 10 minuten speeltijd. Dat gastje gaat er komen, mits geen ernstige blessure.
Ieder zijn feestje.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja sorry maar Twente Supporters neem ik sowieso nooit serieus
Dat sowieso en ja dit mannetje is eigenlijk pas de eerste sinds van Persie waar ik zo enthousiast over ben.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:08 schreef Equites het volgende:
[..]
Potentie zeker, wereldtop kan je nog niet zeggen. Maar jij hebt blijkbaar de waarheid in pacht.
Beter dan PSV.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:12 schreef huffderobot het volgende:
Ajax kampioen. Dat is dan wel weer minder.
valt wel mee. hij verzet fucking veel werkquote:
Als ik het radioverslag van Rijnmond zo hoor, lijkt Mathijsen een goede pot te spelenquote:Op zondag 24 februari 2013 14:14 schreef JochemP het volgende:
Je kunt veel zeggen over Mathijsen maar hij staat 9 van de 10 keer goed. Compenseert een hoop voor zijn snelheid en draaicirkel
Dat vind ik ook. Wel erg eigenlijkquote:
Openquote:Op zondag 24 februari 2013 14:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga weg draak. Dat is dus echt een topspeler in de dop he vriend. Als je dat niet ziet heb je er dus totaal geen kijk op. Ik roep 't al vanaf z'n eerste 10 minuten speeltijd. Dat gastje gaat er komen, mits geen ernstige blessure.
quote:
Ik ken je niet, heb je hier nog nooit gezien en derhalve interesseert je mening me totaal niet.quote:
Oh, oke. Maar je probeert hier een beetje populair te doen door dingen te zeggen die er facking dik bovenop liggen, en daar stoor ik me aan. Dus dat meldt ik even. En dan kan je wel gaan teruggrijpen op het feit dat je me niet kent, maar dat impliceert dus al dat je niks terug te zeggen hebt. Dus doe maar shhhquote:Op zondag 24 februari 2013 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ken je niet, heb je hier nog nooit gezien en derhalve interesseert je mening me totaal niet.
Wat een mongool ben jijquote:Op zondag 24 februari 2013 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ken je niet, heb je hier nog nooit gezien en derhalve interesseert je mening me totaal niet.
Bitch please. In welke zin is talent zien vanaf minuut 1 een open deur?quote:Op zondag 24 februari 2013 14:18 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Oh, oke. Maar je probeert hier een beetje populair te doen door dingen te zeggen die er facking dik bovenop liggen, en daar stoor ik me aan. Dus dat meldt ik even. En dan kan je wel gaan teruggrijpen op het feit dat je me niet kent, maar dat impliceert dus al dat je niks terug te zeggen hebt. Dus doe maar shhh
Iedereen, maar dan ook iedereen weet dat Boetiüs heel erg talentvol is. De meeste Feyenoorders wisten dat allang voor z'n debuut, omdat het een van de grote talenten was. Vervolgens speelde hij tijdens zijn debuut, tegen Ajax, fantastisch, en jij gaat doen alsof jíj de grote Messias bent die het talent in hem ziet, terwijl dat gewoon facking duidelijk is voor iedereen hier. Dus doe aub niet zo stoer.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bitch please. In welke zin is talent zien vanaf minuut 1 een open deur?
Jij komt hier duidelijk niet vaak genoeg om te zien dat dit mijn stokpaardje is man.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:21 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Iedereen, maar dan ook iedereen weet dat Boetiüs heel erg talentvol is. De meeste Feyenoorders wisten dat allang voor z'n debuut, omdat het een van de grote talenten was. Vervolgens speelde hij tijdens zijn debuut, tegen Ajax, fantastisch, en jij gaat doen alsof jíj de grote Messias bent die het talent in hem ziet, terwijl dat gewoon facking duidelijk is voor iedereen hier. Dus doe aub niet zo stoer.
Nu val je weer terug op het feit dat ik hier niet vaak kom. Maar toch gedraag je je zieligquote:Op zondag 24 februari 2013 14:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij komt hier duidelijk niet vaak genoeg om te zien dat dit mijn stokpaardje is man.
Fucking 7 euro voor een wedstrijd. Normaal geen probleem, maar moet fucking veel sparen opeensquote:Op zondag 24 februari 2013 14:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
was bij mij vorige week ook
Dus vandaag toch maar betaald voor de wedstrijd
Vervelend om zoals kapitein te zijn idd. Alsof je alles zelf uitgevonden hebtquote:Op zondag 24 februari 2013 14:21 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Iedereen, maar dan ook iedereen weet dat Boetiüs heel erg talentvol is. De meeste Feyenoorders wisten dat allang voor z'n debuut, omdat het een van de grote talenten was. Vervolgens speelde hij tijdens zijn debuut, tegen Ajax, fantastisch, en jij gaat doen alsof jíj de grote Messias bent die het talent in hem ziet, terwijl dat gewoon facking duidelijk is voor iedereen hier. Dus doe aub niet zo stoer.
Dat mag je van mij vinden.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:22 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Nu val je weer terug op het feit dat ik hier niet vaak kom. Maar toch gedraag je je zielig
Vrij handig op z'n tijd hoor.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:22 schreef Equites het volgende:
[..]
Vervelend om zoals kapitein te zijn idd. Alsof je alles zelf uitgevonden hebt
Ok tot nooitquote:Op zondag 24 februari 2013 14:24 schreef huffderobot het volgende:
Dik verdiend mensen. Ik ga mijn wonden likken op plek 5.
Oké, dan is dat opgelostquote:Op zondag 24 februari 2013 14:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat mag je van mij vinden.Geen probleem.
Ik doe het niet bij elke wedstrijd. Alleen tegen Ajax en PSVquote:Op zondag 24 februari 2013 14:22 schreef Siyara het volgende:
[..]
Fucking 7 euro voor een wedstrijd. Normaal geen probleem, maar moet fucking veel sparen opeens
Ze hebben goed naar me geluisterdquote:Op zondag 24 februari 2013 13:26 schreef DaMart het volgende:
In de tweede helft maar gewoon erop en erover bij PSV en met 2-1 winnen.
Wie is op dit moment dan wel kampioenwaardig?quote:Op zondag 24 februari 2013 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV heeft weer aangetoond geen kampioen waardig te zijn.
Gewogen en te licht bevondenquote:Op zondag 24 februari 2013 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV heeft weer aangetoond geen kampioen waardig te zijn.
Heb genotenquote:Op zondag 24 februari 2013 14:27 schreef LimboFan het volgende:
Schitterende wedstrijd,
Mathijsen erg sterk vandaag zeg!!
Eensquote:Op zondag 24 februari 2013 14:27 schreef LimboFan het volgende:
Schitterende wedstrijd,
Mathijssen erg sterk vandaag zeg!!
Mathijsen.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:27 schreef LimboFan het volgende:
Schitterende wedstrijd,
Mathijssen erg sterk vandaag zeg!!
100% eens.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
dank jequote:
O shiit ja, dat zag er niet goed uit!quote:
thnx en bedank Dickie nog ff voor die wissel.quote:
Vond Nelom in opbouw beter.quote:
Je ziet het aan alles. Fantastische aanname, techniek, snelheid, overzicht. Soms wat te wild, maar hij is nog maar 18. Ik kan echt genieten van de combinaties tussen Pelle, Boëtius en Vilhena. Hoge school-voetbal vind ik dat.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Blijkbaar een open deur. Geen idee waarom.
quote:Op zondag 24 februari 2013 14:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
thnx en bedank Dickie nog ff voor die wissel.
Thanks. Maar 't was ook wel te verwachten he. PSV begint een beetje een Kuip-syndroom te krijgen.quote:
Inderdaad. Ook geniet ik van professionaliteit Clasie (buiten balverlies 2x, waaronder waar doelpunt uit kwam). Doet verder bijna alles goed.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je ziet het aan alles. Fantastische aanname, techniek, snelheid, overzicht. Soms wat te wild, maar hij is nog maar 18. Ik kan echt genieten van de combinaties tussen Pelle, Boëtius en Vilhena. Hoge school-voetbal vind ik dat.
Hadden een paar keer vandaag ook weer heerlijke combinatiesquote:Op zondag 24 februari 2013 14:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je ziet het aan alles. Fantastische aanname, techniek, snelheid, overzicht. Soms wat te wild, maar hij is nog maar 18. Ik kan echt genieten van de combinaties tussen Pelle, Boëtius en Vilhena. Hoge school-voetbal vind ik dat.
Dat bedoel ik. En net doen alsof Boetiushet giga-talent was toen hij debuteerde is onzin, want iedereen had 't alleen maar over Achahbar en Vilhena. Die eerste heb ik trouwens nooit wat in gezien, maar goed.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bron?quote:Op zondag 24 februari 2013 14:35 schreef LimboFan het volgende:
Fittie in kleedkamer, Lens greep Mathijsen bij de keel
Mwah, Vilhena heeft ook een andere rol in het veld, waar hij wat minder kan showen, maar is zeker een gigatalent.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hadden een paar keer vandaag ook weer heerlijke combinatiesEn inderdaad, die Boetiüs
Nog een groter talent dan Vilhena eigenlijk
Is ook een groter talent. Snelheid, overzicht, aanname, werklust, conditie, techniek, schot. Het enige wat hij mist is body en dat komt wel met de jaren en is voor een buitenspeler niet zo belangrijk als voor andere posities.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hadden een paar keer vandaag ook weer heerlijke combinatiesEn inderdaad, die Boetiüs
Nog een groter talent dan Vilhena eigenlijk
moet je aanmaken.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:36 schreef Sunri5e het volgende:
Iemand een idee waar ik het Boetius topic kan vinden?
Nergens, als ik goed heb gekeken. Maak er maar zelf een.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:36 schreef Sunri5e het volgende:
Iemand een idee waar ik het Boetius topic kan vinden?
http://twitter.yfrog.com/1588152682xvktibxlwybgrgdogrzzquote:Op zondag 24 februari 2013 14:37 schreef Tomatenboer het volgende:
Lens schijnt Mathijsen naar de keel te zijn gevlogen onderweg naar de kleedkamer?
Doet het niet.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:40 schreef Cara het volgende:
[..]
http://twitter.yfrog.com/1588152682xvktibxlwybgrgdogrzz
lolquote:Op zondag 24 februari 2013 14:40 schreef Cara het volgende:
[..]
http://twitter.yfrog.com/1588152682xvktibxlwybgrgdogrzz
Mertens, Lens, Strootman, Van Bommel stuk voor stuk arrogante spelers.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:43 schreef RvLaak het volgende:
Weer die KUT PSV'ers die niet normaal kunnen reageren
Kan de KNVB hier nog wat mee?quote:Op zondag 24 februari 2013 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mertens, Lens, Strootman, Van Bommel stuk voor stuk arrogante spelers.
Lens leek mij wel een rustige jongen, maar de rest van dat rijtje klopt helemaal. Het liefst hoop ik dat Strootman een klap op zijn grindtegelkop krijgt.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Mertens, Lens, Strootman, Van Bommel stuk voor stuk arrogante spelers.
Ik doelde meer op die vechtpartij die hij begintquote:Op zondag 24 februari 2013 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op basis van beelden kunnen ze Lens wel 6 potjes schorsen voor het natrappen naar BMI.
Tsja, Zonder Strootman gaat PSV spartelen volgende week.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Lens leek mij wel een rustige jongen, maar de rest van dat rijtje klopt helemaal. Het liefst hoop ik dat Strootman een klap op zijn grindtegelkop krijgt.
Dit inderdaad + de verdediging van FC Knudde.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:46 schreef Hamilcar het volgende:
Heerlijk, ze verliezen van ons en gaan vervolgens de komende weken in met een paar schorsingen vanwege hun debiele gedrag
Leukste zou zijn als er een paar geschorst worden voor de komende wedstrijden (inclusief de Beker)quote:Op zondag 24 februari 2013 14:46 schreef Hamilcar het volgende:
Heerlijk, ze verliezen van ons en gaan vervolgens de komende weken in met een paar schorsingen vanwege hun debiele gedrag
quote:Op zondag 24 februari 2013 14:50 schreef heiden6 het volgende:
Lens gaat nog een wedstrijd extra geschorst worden denk ik door dat incidentje. Hier houden ze niet van bij de KNVB.
Dit gebeurt altijd man. Alleen omdat het nu op camera gebeurt, is het een schorsing. Best hypocriet.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:50 schreef heiden6 het volgende:
Lens gaat nog een wedstrijd extra geschorst worden denk ik door dat incidentje. Hier houden ze niet van bij de KNVB.
Roda, NECquote:Op zondag 24 februari 2013 14:50 schreef ender_xenocide het volgende:
Alleen Vitesse thuis en Heerenveen uit nog als lastige potten?
Wat een opgefokt ventje is dat zeg.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:50 schreef heiden6 het volgende:
PEC zeker alweer vergeten?quote:Op zondag 24 februari 2013 14:50 schreef ender_xenocide het volgende:
Alleen Vitesse thuis en Heerenveen uit nog als lastige potten?
Had hij wel een punt, maar toen gingen ze wisselenquote:Op zondag 24 februari 2013 14:51 schreef TC03 het volgende:
@thijsslegers: Als #psv zo geconcentreerd blijft spelen is er geen vuiltje aan de lucht en loopt t via counters uit naar ruime zege. #feypsv
bron?quote:Op zondag 24 februari 2013 14:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Studio Sport had hele goede beelden... Vanavond kijken dus
Prachtig toch.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
EDL, die lieten net de Studio Sport beelden zien
tuurlijk na zo'n pot als vandaag wel, lekker opportunistisch heerlijk dat dat weer kan na al die jaren van hoon etc.quote:
En omdat hij voor PSV is.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Dit gebeurt altijd man. Alleen omdat het nu op camera gebeurt, is het een schorsing. Best hypocriet.
Nee dat sowieso niet. Nu hebben ze gewoon beelden en dus laten ze het zien (terecht).quote:Op zondag 24 februari 2013 14:54 schreef OProg het volgende:
[..]
En omdat hij voor PSV is.![]()
[ afbeelding ]
Oké man.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, daar deed Feyenoord het beter dan PSV. 3 keer gescoord
Hij moet gewoon niet zo achterlijk doen.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Dit gebeurt altijd man. Alleen omdat het nu op camera gebeurt, is het een schorsing. Best hypocriet.
Het is ook maar een ordinair counterploegje.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:51 schreef TC03 het volgende:
@thijsslegers: Als #psv zo geconcentreerd blijft spelen is er geen vuiltje aan de lucht en loopt t via counters uit naar ruime zege. #feypsv
Oké man.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt wel, alleen jammer dat er 1 in het verkeerde doel ging
Maar dankzij de seizoenskaarten en whatever else zal de statistiek wel weer aangeven dat het flink vol zitquote:Op zondag 24 februari 2013 14:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Best bizar. Veel leger dan voorgaande jaren ook.
Altijd als er een beetje sneeuw ligt. Voor theater publiek een reden om thuis te blijven.quote:
Ze hadden Fer gezien dit weekeinde in wilde ook een voorzet op de tegenstander geven ofzo?quote:
Lens bedoel je? Ben benieuwd wat daar de reden van wasquote:Op zondag 24 februari 2013 15:09 schreef Knutknuttsson het volgende:
Man man man, dat je je zo op laat naaien
Verhoekquote:Op zondag 24 februari 2013 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Goed filmpje hier.
http://nos.nl/video/47773(...)aags-in-de-kuip.html
[ afbeelding ]
Gini is toch meer Feyenoorder dan PSV'er als ik dit zo bekijk :/quote:Op zondag 24 februari 2013 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Goed filmpje hier.
[ afbeelding ]
Lens die niet doorheeft dat het gefilmd wordtquote:Op zondag 24 februari 2013 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Goed filmpje hier.
[ afbeelding ]
Die hadden in het veld toch al mot met elkaarquote:Op zondag 24 februari 2013 15:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lens bedoel je? Ben benieuwd wat daar de reden van was
Volgens EDL is de beuk die Mathijssen gaf de aanleidingquote:Op zondag 24 februari 2013 15:15 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Die hadden in het veld toch al mot met elkaar
Echt he. Debielen die PSV'ers.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:12 schreef Feyenoordisbaas het volgende:
[..]
VerhoekDie pakt Lens vol bij zijn nek en gaat hem nog net niet als haagse sjonnie te lijf
Dit dus.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:16 schreef De_Pel het volgende:
Die mongeaul van een lens mag er wel flink op gepakt worden.
Was ook niet alsof hij 'in een conflict' ineens flipte, hij stond mathijsen gewoon doelbewust op te wachten. Als je het dan hebt over respect, moet je die man gewoon 2 maanden laten toekijken.
Wat een homo's. Ga dan op kunstschaatsen ofzo.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Volgens EDL is de beuk die Mathijssen gaf de aanleiding. Lijkt me sterk.
De reactie van Immers dan?quote:Op zondag 24 februari 2013 15:16 schreef De_Pel het volgende:
Die mongeaul van een lens mag er wel flink op gepakt worden.
Was ook niet alsof hij 'in een conflict' ineens flipte, hij stond mathijsen gewoon doelbewust op te wachten. Als je het dan hebt over respect, moet je die man gewoon 2 maanden laten toekijken.
Heel triest van die PSV'ers. En ook Waterman en Tyton die er ineens tussenspringen.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Goed filmpje hier.
[ afbeelding ]
De KNJB gaat het in de 2e helft ongetwijfeld weer 'rechtzetten'quote:Op zondag 24 februari 2013 15:12 schreef macca728 het volgende:
ja hoor volgens NOS is Ajax al 2x genaaid en had het 2-1 moeten staan![]()
Dat is ook zo.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:12 schreef macca728 het volgende:
ja hoor volgens NOS is Ajax al 2x genaaid en had het 2-1 moeten staan![]()
Ook niet goed maar die handelen nog uit reactie op de rest. Lens staat daar gewoon bewust een tijd iemand op te wachten om bij het shirt te grijpen.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
De reactie van Immers dan?![]()
Sidenote: Lens is ook een debiel om iemand zo op te gaan wachten
Immers doet helemaal niks hoor. Ben je niet in de war met Verhoek? Groot gelijk hoe Verhoek zich opstelt.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kan best maar dat gebeurt bij elke club.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is ook zo.Ach, jij zal weer van niet vinden. Maar daaar zullen we het hier niet over hebben
Immers: Actie>reactie.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik denk dat een fitte Martins Indi wel een van die gasten op zijn plek had gezet.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Viel me nog mee dat Strootman het niet deed, anders had Clasie of een ander persoon hem wel de tering ingeslagen.
Ja. Heerenveen genaaid, etc etc.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:21 schreef macca728 het volgende:
[..]
Kan best maar dat gebeurt bij elke club.
Je bedoelt de bal die werd weggeschopt op de doellijn?quote:Op zondag 24 februari 2013 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is ook zo.Ach, jij zal weer van niet vinden. Maar daaar zullen we het hier niet over hebben
Immers duwt ze alleen maar weg.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:21 schreef eight het volgende:
[..]
Immers: Actie>reactie.
Lens: met voorbedachte rade.
STINHO VERDOMMEquote:Op zondag 24 februari 2013 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Viel me nog mee dat Strootman het niet deed, anders had Clasie of een ander persoon hem wel de tering ingeslagen.
Ja, na veel herhalingen en gespoel.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:22 schreef eight het volgende:
[..]
Je bedoelt de bal die werd weggeschopt op de doellijn?
quote:Op zondag 24 februari 2013 15:23 schreef De_Pel het volgende:
Compleet van de mat geveegd![]()
Geen balbezit, amper kansen, frustratie op en om het veld alom.
Met een beetje geluk niet alleen strontman maar ook lens er volgende week niet bij.
Zoals voorspeld:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |