Als ik er zelf maar om kan lachen HAHAHAHAHAH!!quote:Op zondag 24 februari 2013 13:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaat hij leuk zitten doen, geen aandacht aan besteden mensen
Waar. Maar wendbaarheid heeft hij ook niet, laat staat een mes tussen zijn tanden.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar is snelheid toch iets minder belangrijk
Daar moest ik ook aan denkenquote:Op zondag 24 februari 2013 13:35 schreef DeParo het volgende:
Matavz <--> Engelaar
Robben <--> Bosvelt
Wat raar in de Kuip bij 0-1quote:Op zondag 24 februari 2013 13:35 schreef TheSolution het volgende:
Engelaar voor Matavz?
Gaat ie nóg verdedigender spelen?![]()
![]()
Ik hoop dat het gevecht Kromme - Dickie ook uitgezonden wordt.quote:
Is ook gewoon een miskoop, maar dat zijn we toch wel gewend van Brandsquote:Op zondag 24 februari 2013 13:35 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Waar. Maar wendbaarheid heeft hij ook niet, laat staat een mes tussen zijn tanden.
Precies maar wel raar.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:35 schreef alors het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denkenHopelijk met hetzelfde effect.
ook niet echt beter en is 3/4 van de tijd geblesseerdquote:Op zondag 24 februari 2013 13:35 schreef RetRy32 het volgende:
Waarom speelt Goossens niet bij Feyenoord?!
Is toch 100 keer zo goed als die tering debiel Immers!?
Daar begon hij in die wedstrijden als centrumverdediger juist beter in te worden, maar ja, hij is kennelijk dan niet onmisbaar.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:35 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Waar. Maar wendbaarheid heeft hij ook niet, laat staat een mes tussen zijn tanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |