Hi Ha Hoquote:Op zondag 24 februari 2013 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is hier een jank TT aan als er feiten in staan? Ach, jullie zien het allemaal beter.
Waarom onterecht? Omdat Feyenoord 1 schot op doel heeft?quote:Op zondag 24 februari 2013 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is hier een jank TT aan als er feiten in staan? Ach, jullie zien het allemaal beter.
quote:
Uiteindelijk zal na 90 minuten de terechte uitslag verschijnenquote:Op zondag 24 februari 2013 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Anders in de 92ste minuut welquote:Op zondag 24 februari 2013 13:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal na 90 minuten de terechte uitslag verschijnen
Daar is snelheid toch iets minder belangrijkquote:Op zondag 24 februari 2013 13:33 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ik zie het niet goedkomen met die man, zeker niet op rechtsback. En hij is tra-haaaag. dus in het centrum weet ik het ook nog zo net niet.
Hij is inderdaad geen rechtsback dat zie je wel terug maar in het centrum is het vooral hakken uiteraardquote:Op zondag 24 februari 2013 13:33 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ik zie het niet goedkomen met die man, zeker niet op rechtsback. En hij is tra-haaaag. dus in het centrum weet ik het ook nog zo net niet.
0-10quote:Op zondag 24 februari 2013 13:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal na 90 minuten de terechte uitslag verschijnen
VVV uit altijd lastigquote:Op zondag 24 februari 2013 13:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
VVV - PSV
NEC - Feyenoord
Twente - Ajax
Mooi programma volgende week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |