Ik heb die man nog nooit in het eerste gezien..quote:Op zondag 24 februari 2013 13:29 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dan kijk je weinig PSV want hij speelde juist sinds vlak voor de winterstop goed en was tegen Zwolle een van de betere maar werd geofferd voor de rest van het team uiteindelijk.
Nee he. Gadverdamme zegquote:Op zondag 24 februari 2013 13:31 schreef TheSolution het volgende:
PSV heeft ook totaal geen sympathieke spelers
Toch wel wat wedstrijden gespeeld inmiddels, niet heel veel ok, maar toch wel wat en steeds beter gelukkigquote:Op zondag 24 februari 2013 13:31 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ik heb die man nog nooit in het eerste gezien..
wat een onzinquote:Op zondag 24 februari 2013 13:29 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dan kijk je weinig PSV want hij speelde juist sinds vlak voor de winterstop goed en was tegen Zwolle een van de betere maar werd geofferd voor de rest van het team uiteindelijk.
dit was de eerste keer dat die is uitgezondenquote:Op zondag 24 februari 2013 13:31 schreef Prof_Hoax het volgende:
WHAHAHAHAHA die reclame van feyenoord / blijdorp![]()
![]()
ik vind hem goed
je bent laatquote:Op zondag 24 februari 2013 13:31 schreef Prof_Hoax het volgende:
WHAHAHAHAHA die reclame van feyenoord / blijdorp![]()
![]()
ik vind hem goed
Geen idee, eerste keer dat ik hem gezien heb in ieder geval.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dit was de eerste keer dat die is uitgezonden
Juist geen onzin, en als je bevestiging zoekt, in de VI van afgelopen woensdag stond een vergelijkbaar stuk.quote:
Boe-hoe.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is hier een jank TT aan als er feiten in staan? Ach, jullie zien het allemaal beter.
quote:Op zondag 24 februari 2013 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is hier een jank TT aan als er feiten in staan? Ach, jullie zien het allemaal beter.
Ik zie het niet goedkomen met die man, zeker niet op rechtsback. En hij is tra-haaaag. dus in het centrum weet ik het ook nog zo net niet.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:31 schreef DeParo het volgende:
[..]
Toch wel wat wedstrijden gespeeld inmiddels, niet heel veel ok, maar toch wel wat en steeds beter gelukkig![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |